Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velmi špatně se lze dovolat a konzultovat stav objednávky. Nakonec se zákazník dozví, že obchod nabízí zboží, které nemá na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádná komunikace

    Pokud obchod nedbá na svou reputace a takové recenze, tak musím zanechat negativní hodnocení.
    Koupil si u nich fén, který fungoval 3 minuty a přestal fungovat.
    Vyplnil formulář pro vrácení zboží, fén byl dodán na adresu firmy. Od 21.12 nereagují na email, psal asi 5 krát, nevracejí peníze a nedostal nový fén.
    Takže v mém případě jsem ztratil peníze a nemám fén.

    Absolutně každý by neměl nakupovat v tomto obchodě, když nechce ztratit peníze.

    Možná se mi po této recenze ozve někdo z prodejny, a bude chtít tento problém vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec žádná komunikace,katastrofa
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem jelmo.cz mám velmi špatnou zkušenost. Koupil jsem u nich telefon, kteri jsem používal v souladu s používatlskými instrukcemi no i tak se mi porouchal proximity senzor a odlepilo LCD(z čeho určite neviním obchod) . Obchod reklamaci neuznal i naprik tomu, že mobil nenesl známky poškození, byl nošen v obalu s nalepeným ochranním sklem. Obchod nedoporučuji, nekdy je lepší se zamyslet nad pozáručním servisem a nehonit se za nejnižší cenou. Protože jak tak čtu recenze, podobný problém nemám sám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží bylo doručeno
    • Zboží reklamováno po 3 měsících, obchod nedodržel požadavek na výměnu zboží s odůvodněním, že jej již nemají skladem, to i přesto, že na webu stále zobrazovali, že zboží skladem mají. Po urgenci požadavku, pak zboží z eshopu úplně vymazali.
    • reklamace byla uznána, ale vraceli kupní cenu místo výměny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedali za akci dárek, nechtěli problém řešit. Už zde nenakoupím

    Nedali za akci dárek, nechtěli problém řešit. Už zde nenakoupím

    Reakce obchodu Jelmo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen, nicméně musíme říci, že v době Vaší objednávky jsme k produktu, který jste objednal, žádný dárek nenabízeli, patrně tedy došlo k nedorozumění. Dárky nabízíme pouze k vybraným produktům a jejich nabídka se může měnit. Pokud ke konkrétnímu produktu dárek nebo dárky nabízíme, je to vždy uvedeno přímo na stránce produktu, v konečném shrnutí nákupu i v e-mailovém potvrzení objednávky. Vaše objednávka žádný dárek neobsahovala, proto jsme Vaší následné žádosti o zaslání dárku nevyhověli.

    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem,
    Jelmo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání zboží.
    • Odstoupili jsme od smlouvy
    • Obchod absolutně nereaguje.
    • Obchod do dnešního dne nevrátil peníze.

    Obchod je možná fajn v tom, že je schopný rychle dodat objednané zboží. Nicméně vzhledem k tomu, že jsme na Vánoce dostali totožné zboží, rozhodli jsme se odstoupit od smlouvy. Vše bylo v zákonné lhůtě 14 dnů. Od té doby však obchod přestal absolutně komunikovat do dnešního dne ani nevrátil peníze. Je fajn, že zboží budete mít rychle doma, ale nechtěl bych zboží reklamovat.
    Absolutně nedoporučuji tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží došlo ale nefunkční ovladač při kontaktu telefonem bez reakce a míjel to samé zatím budu zkoušet dál

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obdržela jsem sluchátka a jedno z nich nefungovalo. Odstoupila jsem od smlouvy ve 14- ti denní lhůtě a stále nemám peníze zpět ani žádný email od nich i když výrobek prokazatelně obdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží jsem vrátil z důvodu, že nesedělo. Dárek co jsem k tou dostal ( čip) byl měl úplně roztrhanou krabičku a vypadal, že ho už někdo používal. Na vrácení peněz jsem čekal 3týdny ( ikdyž tvrdí že max 14dní od dodání zboží zpět), neustále nějaké výmluvy, nejdříve týden kontrolovaly zboží, poté přestali komunikovat úplně, pak prý technický problém...na infolinku se nedá dovolat, buď vypnutá nebo ji nikdo nebere, jsem rád, že mi nakonec peníze přišly a tady už nikdy nic nekoupím
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Děkuji, že jsem -dle mého názoru nefunkční zboží - mohl vrátit na své náklady a 2 týdny čekat na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    S obchodem nemám problém. Problém je v tom, že u zboží uvádí jak je výkonné a když je dostanete domu, tak je zde uveden poloviční výkon. tzn. "nafoukne až pneu os. vozidla", po doručení je u zboží jen tři pneu atd. Co stáří, opotřebení. Nedostal jsem ani český návod. Nebyl ani v emailech od prodejce. Vím, že není problém si jej stáhnout, ale pro, když je to povynnost. No, zkrátka už bych zboží příště nekoupil. KLAMAVÁ REKLAMA.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplatení kartou žiadne potvrdenie objednávky na e mail ,
    ozval sa až prepravca.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopný servis
    • Katastrofální komunikace
    • Neseriózní jednání

    Dodané zařízení se samo náhodně restartovalo už při prvním použití. Poslal jsem to k reklamaci, po cca. 3 týdnech to vrátili s tím, že to vyzkoušeli a vše je v pořádku. Po vrácení vada přetrvávala a objevila se už pár minut po spuštění. Sám jsem zjistil, že jde o vadu adapteru, tak jsem jím volal, zda to vyzkoušeli s původním adapterem a prý že ne (což je k nepochopení), tak jsem to poslal k reklamaci podruhé a dnes mi to vrátili, že prý je to v pořádku, zapínám to a po 5 minutách náhodný restart. Už na to kašlu, koupím si vlastní adaptér nebo použiju USB televize a o tom obchodu, už nechci ani slyšet. Když se to pokazí, tak to raději hodím do popelnice, než abych s reklamačním oddělením tohoto obchodu něco řešil. Člověk si myslel, že když kupuje přes Heureku, že to bude záruka nějaké min. kvality ale bohužel jsem zklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná neexistuje!
    • Otřesná zkušenost!

    Je neuvěřitelné, že taková "firma" může ve 21 století vůbec existovat. Zkráceně zkusím popsat mou zkušenost.

    26.12 potvrzená má objednávka "firmou" Jelmo s předpokládaným doručením 27.12.

    28.12 můj mailový dotaz "firmě" Jelmo, kde je má objednávka.

    30.12 se "firma" Jelmo uráčila odpovědět, že probíhala inventura, a zboží, teď cituji, bude počínaje dneškem odesíláno na Vámi zvolenou adresu.

    30.12 Má odpověď, teď opět cituji: No, to, že koncem roku probíhá inventura, nebo se vybírá dovolená atd. bych pochopil, nicméně by neměl být problém , jako u většiny ostatních prodejců , na to upozornit při vstupu na váš web. Kdybych si sluchátka objednal jinde, už jsem je mohl mít na uších. Je vidět, že nejnižší cena nemusí být vždy nejlepší.

    No, a to je vše. Sluchátka ještě NEMÁM, "firma" Jelmo se ani neobtěžovala zjišťovat, jestli má objednávka platí, či ne, nebo mi oznámit, že nic nepošle...Jediné, co mě "těší" je to, že jsem si zboží objednal na dobírku, protože si vůbec nedokážu představit, co by nastalo, kdybych jim poslal peníze předem...

    VŠECHNY BYCH JEN CHTĚL VAROVAT PŘED TOUTO "FIRMOU" A UPOZORNIT, ŽE SLUŠNÉ HODNOCENÍ A NEJNIŽŠÍ CENA OPRAVDU NEMUSÍ BÝT VŽDY DOBRÁ VOLBA.

    Václav.

    Reakce obchodu Jelmo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi i poskytnutou zpětnou vazbu. Rádi bychom se Vám tímto omluvili za zdržení s komunikací i odesláním objednávky. Je pravdou, že v období mezi svátky byly naše kapacity sníženy a zároveň jsme vyřizovali opravdu velké množství dotazů, čímž bylo prodlení způsobeno.

    Balíček s objednávkou jsme Vám 30. 12. odeslali, nicméně dnes se zásilka vrátila zpět na náš sklad jako nedoručená. Pokud si budete přát odeslat zásilku znovu (samozřejmě na naše náklady), kontaktujte nás prosím na e-mailu [email protected] a balíček neprodleně opětovně odešleme. :)

    S pozdravem,
    Jelmo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je v nabídce,ale nemají ho. A dostupnost neznámá. Tak mají vrátit peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neboli schopný za týždeň dodať tovar

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla provedena pro jistotu přes objednávku na Heureka.cz.
    Prodejce měl nejlepší cenu a možnost nákupu přes Heureku.
    Platba byla normálně provedena.
    Druhý den prodejce bez jakéhokoli sdělení platební operaci zrušil. Objednané zboří přestal nabízet.
    Za dva dny se u nich zboží znovu objevilo, avšak za jinou, vyšší cenu.
    Toto chování je naprosto nepřijatelné. Byla právoplatně uzavřena kupní smlouva, z mé strany proběhlo vše jak mělo. Jelikož prodejce nedodržuje uzavřené kupní smlouvy rozhodně jej NEDOPORUČUJI!
    U takovýchto prodejců nikdy nevíte co se stane přístě!
    Překvapilo mne, že ani garantovaný nákup přes Heureku není bez problémů...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo "použité/rozbalené", přestože bylo koupeno jako nové. Už jsem chtěl zboží vrátit, protože se zdálo jako nefunkční, ale podařilo se mi ho nakonec zprovoznit.

    Reakce obchodu Jelmo.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nedorazilo v očekávané kvalitě. Veškeré produkty v naší nabídce jsou zcela nové a nepoužité, pokud není na stránce produktu výslovně uvedeno jinak (zánovní zboží se slevou). Pokud z naší strany došlo k jakékoli chybě, kontaktuje nás na e-mailu [email protected] a rádi vám produkt vyměníme i s úhradou poštovného.

    Hezký den,
    Jelmo.cz