Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je v nabídce,ale nemají ho. A dostupnost neznámá. Tak mají vrátit peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neboli schopný za týždeň dodať tovar

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla provedena pro jistotu přes objednávku na Heureka.cz.
    Prodejce měl nejlepší cenu a možnost nákupu přes Heureku.
    Platba byla normálně provedena.
    Druhý den prodejce bez jakéhokoli sdělení platební operaci zrušil. Objednané zboří přestal nabízet.
    Za dva dny se u nich zboží znovu objevilo, avšak za jinou, vyšší cenu.
    Toto chování je naprosto nepřijatelné. Byla právoplatně uzavřena kupní smlouva, z mé strany proběhlo vše jak mělo. Jelikož prodejce nedodržuje uzavřené kupní smlouvy rozhodně jej NEDOPORUČUJI!
    U takovýchto prodejců nikdy nevíte co se stane přístě!
    Překvapilo mne, že ani garantovaný nákup přes Heureku není bez problémů...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo "použité/rozbalené", přestože bylo koupeno jako nové. Už jsem chtěl zboží vrátit, protože se zdálo jako nefunkční, ale podařilo se mi ho nakonec zprovoznit.

    Reakce obchodu Jelmo.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nedorazilo v očekávané kvalitě. Veškeré produkty v naší nabídce jsou zcela nové a nepoužité, pokud není na stránce produktu výslovně uvedeno jinak (zánovní zboží se slevou). Pokud z naší strany došlo k jakékoli chybě, kontaktuje nás na e-mailu [email protected] a rádi vám produkt vyměníme i s úhradou poštovného.

    Hezký den,
    Jelmo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena + dárek, ale to je jedine!
    • - Dorazilo bez CZ návodu.
    • - Obchodník zmiňoval možnost zaplacecní kartou v miste ulozeni / pres Zasilkovna / nicmene karta nebyla akceptovana a protoze obchod vyzadoval pri druhe navsteve presny obnos do koruny, tak vyzvedavka probehla az na 3. pokus.

    Reakce obchodu Jelmo.cz

    Dobrý den, je nám líto, že pro Vás nákup u nás nebyl příjemnou zkušeností. Český manuál zasíláme zákazníkům vždy automaticky a tak to bylo také ve Vašem případě. Vaši zpětnou vazbu ohledně nemožnosti platby kartou na daném výdejním místě jsme předali společnosti Zásilkovna, aby mohlo dojít k nápravě. Pokud by bylo se zbožím cokoli v nepořádku, nebo byste se rozhodla produkt vrátit, ozvěte se nám na email [email protected]. Vzhledem k nepříjemnostem spojeným s vyzvednutím objednávky Vám v takovém případě rádi uhradíme náklady na poštovné spojené s vrácením produktu.
    S pozdravem Jelmo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel to vypadá, že jediné, co lze chválit je cena zboží

    Absolutně příšerná (téměř nulová) komunikace se zákazníkem. Eshop jsme si vybrali díky přidanému dárku ke zboží a díky jedné z nejlepších cen a jak je vidno, cenu nemůžeme brát jako hlavní parametr. Zboží bylo sice dodáno rychle, ale bez jakéhokoliv českého návodu. Hned jsme psali prodejci prosbu o doposlání návodů a to jak k objednanému zboží, tak k dárku. Emailovou prosbu o návody jsme posílali ve středu 15.1. a eshop se ozval až po víkendu 21.1. - to už jsme si sami dávno návod sehnali od dovozce.
    Jen doufáme, že zboží bude fungovat bez potíží a nebude ho nutné reklamovat, protože s takovým "prozákaznickým" přístupem si to ani neumíme představit :-/
    P.S.: žádosti o zhodnocení eshopu by stačili zaslat jednou a ne 3x, tak jako v tomto případě (přímo od eshopu, zbozi.cz a heureka.cz)

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi je bez ceskeho navodu, tudiz nemohu uvest do provozu

    Zbozi je bez ceskeho navodu, tudiz mi funguje pouze vaha. Ostatni funkce neumim nastavit, a ani nevim jestli to neni rozbite