• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží objednané 10.8., a dnes 22.8. ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den, pane Klásku,

    za pozdější dodání pouzder se Vám moc omlouváme.
    Příčina byla chybné vyskladnění ve výrobě spolu se zaseknutím na depu přepravní společnosti.
    Tuto záležitost jsme již s výrobou i přepravní společností dořešili.

    Vám se tedy ještě jednou omlouváme a jako kompenzaci za pozdní dodání Vám do email zasílám slevový kupon na další nákup.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Již druhé pouzdro doručeno poškozené.
    Mám zaplacené již dvě třetí již platit nebudu. Stojí mi na tom celá stavba.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den pane Boušku,

    mrzí nás komplikace při doručení pouzdra.
    Nicméně první pouzdro jste si neobjednával na našem e-shopu, ale u jiného dodavatele zde opravdu nic zmůžeme.
    Vaše druhé stavební pouzdro (objednáno již u nás) bylo poškozeno přepravní společností u které jsme dopravu reklamovali a Vám jsme ihned objednali nové pouzdro na naše náklady.
    Bohužel ani toto poškození nedokážeme nijak ovlivnit, přesto bychom Vám rádi nabídli jako omluvu slevový kupon na další nákup, který Vám zašlu na email.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    2x delší dodací lhůta než je uvedena v e-shopu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží dorazilo v pořádku zatím není v provozu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace minimální, zájem o zákazníka mizivé.

    Pokud je Vám lhostejný termín dodání, pak doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouzdro jsem objednal v patek. V eshopu bylo uvedeno, ze je zbozi skladem na pobocce na Praze 9. Zbozi jsem tyz den zaplatil. Dnes je patek tyden pote a obchodak mi po dvou dnech urgenci oznamil, ze mu me zbozi nedorazilo. Kdy dorazi nevi. Eshop lze, obchodak slibuje nepodlozene informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • sliby které nedodrží, třeba každý den volat aby se objednávka někam posunula - to není JAP jen obchodní partner, který vrhá špatné světlo na celou firmu JAP

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den pane Davide,

    Vaše objednávka obsahovala sadu JAP, která je dostupná standardně do 7 pracovních dní jako máme na stránkách, což jsme i dodrželi. Zboží Vám bylo doručeno 7.pracovní den od objednání.
    Pokud Vám náš kolega který zpracovával Vaší objednávku předal mylné informace o termínu dodání za to se Vám moc omlouváme a jako omluvu Vám do emailu posílám voucher na slevu na další objednávku.

    Přeji pěkný den
    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé doručení,dobrá cena a kvalita

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé a bezproblémové dodání na místo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pouzdro bylo objednáno 13.1 mělo dorazit do 5 dnů a do dnes nedošlo a i přes sliby a urgence teď nám stojí stavba

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Mám hodnotit zajíce v pytli?

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborná komunikace s obchodem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé vyřízení objednávky a její dodání na místo určení
    • cenově nejvýhodnější
    • pomohli vynést do 5. patra bez příplatku
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pan co vyrizuje telefony perfektni informovanost
    • ve vyberu dveri a oblozek u jednotlivych velikosti neni na vyber barva po zvoleni barvy by se mohl zmenit obrazek barvy a zustaly by zadane robery vyska x sirka
    • maly vyber kovani chyby prislusenstvi zamikani dveri na klic + varianta vyberu pri vlozeni do kosiku by mohlo okenko ktere potvrzuje ze jte vlozil zboi do kosiku nabidnout lide dale obednavaji nebo dalsi prislusensti at se to nemusi slozite hledat v bocnim panelu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a kompletnost
  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mrzí mě to, ale zkušenost mám opravdu velmi špatnou. Nikoliv se samotným pouzdrem ale s vyřízením objednávky. Objednal jsem a zaplatil v neděli, v pondělí přišlo potvrzení a informace, že zásilku mohu očekávat do2-3 dnů. Potřeboval jsem to mít na 100% tak raději volám a ujiš´tuji se jestli to tak opravdu bude, protože řeším opravu RD po tornádu a takk koordinace jednotlivých řemeslníků (když už jsem je sehnal) je víc náročnější něž kdykoliv jindy. Přesto je mi potvrzeno na tel. obchodu ( [email protected], nebo telefonicky: 603 150 730), že to možná nebude 2-3 dny, ale do pátku to tam bude. V pátek doručeno nic nebylo. Znovu volám a chci si pro to přijet kamkoliv. Náhle se situace mění a najednou není zásilka ani v mezidepu. Proto nervy ujíždí a posílám pána do teplých krajů.....

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den pane Jaroslave,

    celý Vás případ jsme přezkoumali, objednávku jste zadal o den později 12.7. tj pondělí večer a hned v úterý byla zpracována.
    Bohužel informace od kolegy, že objednávka dorazí do víkendu byla mylná z důvodu více faktoru a zdržení ve výrobě.
    Měli jsme si toto lépe ohlídat, nicméně kompletní objednávka Vám byla doručena v pondělí tj 4.pracovní den, to je už po termínu a za to se omlouváme.
    Návrh na kompenzační složku v podobě voucheru/slevy Vám bude zaslána na email.

    Přeji pěkný den
    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    bezproblémová komunikace

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S nákupem jsme spokojeni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    obchod proběhl výborně, skvělá komunikace, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá komunikace, rychlé dodání.