Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    lumpárna a možná podvod,zboží je dávno zaplacené a přesto objednávání bylo skladem a přesto ho do dnešního dne nemám,je třeba to dát do televize.
    Papáček

    Reakce obchodu Včelařské potřeby JaHan s.r.o.

    Byl jste informován, že zboží není skladem a že nebude obratem dodáno. Zboží bylo odesláno koncem minulého týdne a nyní již ho máte pravděpodobně doma.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nic
    • dodané zboží neodpovídá nabídce v eschopu

    já už nikdy, místo lípy směs smrku douglasky a bůhvíčeho, smetáčky to je bída ty můžu rovnou ztopiZ atd

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo špatně zabalené a došlo k menšímu poškození při přepravě (ohnuté vyčnívající kovové části). Kvalita samotného zboží není 100%, svůj účel splní ale mám obavy, že dlouho nevydrží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod má dobrou nabídku.
    • Zpočátku obchod komunikuje.
    • Obchod si zvolil špatného přepravce, ten se zákazníkem nekomunikuje, zboží vrátí do obchodu.
    • Po vrácení zboží obchod se nesnaří nic řešit a přestal i komunikovat, zákazník neví na čem je.

    Ostatním soukromým zákazníkům doporučuji vybrat obchod, který zajistí uložení zásilky na poště, aby pracovně vytížený člověk měl možnost si nezávisle zásilku vyzvednout.

    Pro firmy, kde je stálá služba pro převzetí zásilky tento způsob doručování může vyhovovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Prodává zboží, které se při prvním použití téměř rozpadne a je nutné je doma znovu dodělat.