Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Komunikace.
Možná jsem měl jen smůlu a všechno byla shoda náhod. Chtěli jsme koupit medovinu pro kolegu, který odcházel. Ve čtvrtek jsem poslal dotaz na dostupnost zboží, abych zbytečně neobjednával něco, co nemůže přijít do další středy. Odpověď byla, že je to na skladě a odešlou zboží okamžitě. Odeslal jsem objednávku a 13:18 přišlo potvrzení. Další týden v úterý jsem dvakrát volal dodavateli, jestli je zásilka na cestě, protože jsem nedostal žádnou informaci. Poprvé měl obsazeno, podruhé nebral telefon. Asi tak půl hodiny po mém telefonátu (náhoda?) přišel mail, že zboží předávají PPL. Odpověděl jsem, že už to nechci, protože kolega ve středu v poledne odchází a nemůžu se spolehnout, že to do té doby dorazí (nedorazilo). To jsem asi neměl dělat. Normálně totiž řidič PPL volá, že mi něco veze. Tentokrát zajel v pracovní dobu k nám, víceméně to vnutil manželce, která to zaplatila a přebrala. Možná náhoda, ale pokud dostanete 30 zásilek za rok a 29x vám zavolají dopředu ... Jedna z lahví měla vlasovou prasklinu, vyteklo toho opravdu minimum, většinu medoviny jsme zachránili. Nicméně to přišlo pozdě, jako dárek se to použít nedalo a vrácení by bylo problematické. Za ten ztracený čas mi to ani nestojí. Jednu medovinu si vypije manželka, aby jí to připomínalo, že nikdy nesmí zaplatit zásilku, která není její a o které neví. Další dvě rozdám.
-
Nedoporučuje obchod
- dotazník na spokojenost s nákupem dřív, než samotné zboží mi připadá divný
- od potvrzení objednávky zatím žádná komunikace, nevím, v jakém stavu je její vyřizování, kdy můžu očekávat dodávku
před objednávkou komunikace výborná, po ní skoro žádná
Lituji, zatím nemohu doporučit, nevím, jestli zaplacené zboží dorazí a v jakém bude stavu -
Nedoporučuje obchod
- Nabízí dopravu pouze PPL, nic jiného. PPL neumí dodat zboží v odpoledních hodinách, snaží se dodat balík do práce - 20 Kg!
Zboží jsem nebyla schopna přijmout, PPL se nesnažila navrhnout náhradní termín a ani obchod to nehodlal příliš řešit, peníze za účet mi ještě nedorazily zpět na účet. Takže v současné době nemám ani zboží ani peníze!
-
Nedoporučuje obchod
Po objednání zboží před Vánoci mi přišel mail s potvrzením objednávky a to bylo ze strany obchodu vše. Po dvou měsících jsem poslal mailem storno, že už na zboží nečekám. Odpověď taky žádná nepřišla.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Žádné.
- Dvakrát jsem nakoupila, dvakrát bylo zboží poškozené. jednou jsem koupila medomet - ne zrovna levný, a v prostoru stáčení byl propálen zřejmě svářečkou. Druhá objednávka obsahovala včelí úl, který měl peokozenou střechu, a místo toho, aby se to snažili napravit a zaslat, napsali mi lísteček a nalepili na úl, abych horní díl neřešila, což považuji za nehoráznou drzost.
jednoznačně nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- Provozní doba
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost, komunikace, řešení problémů
- Naprosto tragická kvalita truhlářských výrobků, což asi není vina obchodu, ale dodavatele úlů a nástavků. Obchod by si měl nejspíš ověřit co přeprodává...
-
Nedoporučuje obchod
- Asi žádné, zboží zatím nemám, ale hodnotit již mám.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nedošlo plechové víko,solol.víko bylo rozpadlé,leták utržený,díl dna na kterém je vruty připevňen leták do poloviny rozštípnutý, prostřední nástavek má odštíplou palubku. Nic co bych nedokázal opravit, ale to jsem si mohl udělat celý ul.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Siroky sortiment.
- Rozumne ceny.
- zbozi bylo spatne zabaleno, hrozilo, ze neco vypadne, nebo se poskodi.
- Nezobrazuje se dostupnost zbozi, neni tudiz moznost objednat pouze to, co maji skladem.
- Kvalita zbozi odpovida nizke cene.
-
Nedoporučuje obchod
- vstřícnost, ochota
- zboží zatím bohužel nedorazilo
První nákup, zboží zatím nedorazilo, tak snad se polepší, protože mimo tohoto jsou jejich služby na dobré cestě s hodnocením "výborně".
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Přehledný web, vcelku slušné ceny.
- Moc nekomunikují, reklamace trvá už tři dny a nic. Zboží došlo poškozené.
Obchod vypadá sympaticky, ale realita je horší. Když vám dojdou poškozené kousky, které obtížně reklamujete, je to pak akorát na zlost.
-
Nedoporučuje obchod
- dovoz na adresu
- U jiných služeb dovoz zdarma,zde za poplatek.
Prozatím žádné.Ještě jsem nedostal své zaplacené zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Komunikacia
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo nekompletní. Po kontaktování e-shopu mi bylo slíbeno dodání chybějících části na náklady obchodu. Bohužel zatím nic nedorazilo a e-shop také přestal komunikovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Chybí jakákoli komunikace.
Raději někam jinam.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Týden se nic nedělo, pak po telelefonátu z mé strany přišlo zboží do tří dnů.Musela jsem však přistoupit na doručení službou PPL, přesto že jsem do poznámky uvedla, že chci doručení Českou poštou.
-
Nedoporučuje obchod
- zatim nemohu hodnotit
- komunikace, skladove zasoby, dodaci lhuty
zatim nemohu hodnotit
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
nekvalitní úly, které se po půl roce rozpadají, rojáček jsem si musela opravit, než šel použít.. tedy přidat 4 hřebíčky, aby vůbec fungoval.. je to škoda, ale už nikdy více...
Reakce obchodu Včelařské potřeby JaHan s.r.o.
Dobrý den, omlouváme se, šlo o špatnou sérii z loňského roku, nové letošní úly se již určitě nerozpadají. Stačí nás jen kontaktovat a nástavky vyměníme na naše náklady. Co se týče rojáčků je u nich napsáno že jsou zasílány na riziko odběratele, jelikož jsou křehké a hrozí poškození, pak občas nutné použít kladívko a hřebík. Rojáčky jsou totiž z lehkých materiálů, aby se s nimi dobře a lehce manipulovalo.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem objednal a stále nedorazilo.
- Při objednání bylo zboží skladem.