Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednani tyden bez reakce a bojim se, ze to nedorazi pred odjezdem na dovolenou :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod objednávku vůbec nevyřídil ani přes mé upozornění poslané na e-mail obchodu.
    • Těžko hledat nějakou nevýhodu když obchod vůbec nefunguje.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nelze se do obchodu dovolat, nezvedají telefon, ani nevolají zpět, pokud je obsazeno

  • Nedoporučuje obchod

    • Nebyla dodána faktura
  • Nedoporučuje obchod

    Dodáno jiné zboží než jsem objednala, ale na faktuře bylo uvedeno správné.
    Velmi špatná komunikace během reklamace. Nakonec mi byly vráceny pouze penize za vracené zboží ale nikoli za dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    Ještě zboří nemám a již chcete ohodnocení obchodu - podivné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika dnech mlčení obchodu se dotazuji, co je s objednávkou. Zboží, které avizují skladem chtějí předat dopravci až týden po objednání. Objednávku jsem zrušil a nakoupil jinde a dokonce levněji. Týden od zrušení objednávky mám pouze ujištění, že mi peníze budou vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží které nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Chybí rozměry, zboží je předražené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-mail nikdo neodpovídá, mobilní číslo nedostupné. Mám zaplacenou objednávku, ale nikdo nic nevyexpedoval. Doufám, že jsem nenaletěl :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Od objednání 15.2. zboží vedené skladem dodnes nedorazilo. Někam se ztratila má platba obratem po objednání. Po mé urgenci a zaslání potvrzení platby byla platba nalezena.Jenze objednané zboží už není skladem.Bude naskladneno asi 1-2. třetí... Tak uvidíme...

    Potíže nastaly nedopatřením,ale asi mají v objednávkovém systému nepořádek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bez komunikace, zboží není, přestože ma být skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
    • Dodací lhůty, mějte strpení, nemáme čas
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Komunikace obchodu se zákazníkem po odeslání objednávky ja žádná.
    Na telefony ani maily nereagují. Chápu že v sezóně mají hodně práce, ale trvalým ignorováním telefonu si zákazníky jeno naštvou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace - nezvedají telefon, dlouhá dodací lhůta. Žádné zprávy v jakém stavu se nachází objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná komunikace, špatná domluva, nezvedají telefony
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené dřevěné přířezy byly tak v hrozné kvalitě (rozlepené dřevo , křivě uřezané, nedofrézované, sukovité, zahnité, kousky kůry, otřepy, vytrhané vlákna, vůbec do sebe nepasovalo) že místo ušetření času s vlastní výrobou, napravení do provozuschopného stavu bude trvat 2x déle než samotná výroba ze základní suroviny. A to jsem četl na e shopu že výrobce zpracovává jen kvalitní dřevo. Z těchto všech chvalozpěvných informací uvedených na webu byla správná jen jedna a to že dřevo byla někdy dávno borovice. Doporučuji nenakupovat na tomto e shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Hlavní nevýhoda obchodu je, že k dodání využívá pouze přepravní společnost PPL, bez možnosti výběru. Zvěsti, které tuto společnost v poslední době provázejí, se zcela vyplnily: Zboží dorazilo pozdě a zničené. Použitelné byly barevné mezistěny, které měly "jen" ulámané rožky. Přírodní mezistěny byly rozdrcené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá komunikace, cena.
    • Výrobkem jsem zklamán. Nefunguje dle mých představ. V kvalitním hustém medu téměř nepoužitelný. Dost chatrná konstrukce.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost dodáni
    • do nádoby se nevejde 35kg medu ,ale jen 25kg
    • klamná reklama hrnec je jen na 25kg