Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zboží naštěstí existuje a nakonec ho mám
    • Doručení do Alza boxu proběhlo přesně mezi velikonočními svátky. Po nesmyslné lhůtě 48h (so-ne) již nešlo zadat kód pro vyzvednutí, přitom zboží v boxu ještě prokazatelně bylo-ověřeno osobně se spedicí Mailstep v Počernicích. Po telefonické domluvě pracovnice Mailstep s panem *editováno* bylo navrženo náhradní řešení. Avšak z důvodu absence dalších kroků od pana *editováno* k navrženému řešení nedošlo. Naštěstí jsem se lidsky domluvil s Mailstep a osobně zboží dnes převzal. Obchod je netransparentní s nemožností kontaktu - vyjma emailově, který proběhl dne 19.4.2022 - bez odezvy.
    • Text emailu:
    • út 19. 4. 2022 v 13:52 odesílatel *editováno* napsal:
    • Dobrý den pane *editováno*,
    • po dnešní domluvě s Vaší smluvní zásilkovou službou sídlící v Horních Počernicích Vás poprosím o upřesnění, kde bude možné si opomenutou zásilku osobně vyzvednout zásilku:
    • č. zásilky: 1649623241
    • zboží: Plyšák Bing, 50 cm
    • původní místo doručení: Alza box Horoměřice
    • Bylo diskutováno možné variantní místo nového doručení: Alza box Horoměřice s poplatněnou dopravou/sklad Tuchoměřice/zásilková služba v Horních Počernicích.
    • Velice se omlouvám za vzniklé komplikace. K vyzvednutí zboží v termínu nedošlo z důvodu velikonočních svátků a výjezdem na venkov.
    • Děkuji za Vaši vstřícnost a informaci k dalšímu postupu.
    • Kontaktovat je mne možné i telefonicky.
    • S pozdravem,
    • *editováno*

    Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou reakci, i když nás nepotěšila. Jdeme situaci okamžitě prošetrit, budeme Vás kontaktovat.

    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu bez reakce z obchodu v jakém stavu objednávka je
    • Zboží skladem - čekal jsem dodáni do týdne

    Nespolehlivý obchod, nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    17.1. Přišel email, že zboží bude zpravidla expedováno další den.
    27.1. Jsme reklamovali, že nemáme žádné zprávy.
    1.2. Obchod se stále neozval, ani zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží byli nefunkční, bylo to hrozné, protože koupila jsem ty zboží jako dárek na narozeniny! Teď dítě bude měsíc nebo víc bez dárku. musela jsem udělat reklamace, a ten proces je strašně komplikovaný. Nedoporucuju.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou reakci, i když nás nepotěšila a hlavně na ni nemůžeme přesně reagovat. Netušíme, o jakou objednávku jde a velice nás tato situace mrzí.

    Prosím napište nám na email [email protected], nebo zavolejte na 737 753 926 (9-17 h).
    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nic nedošlo, nikdo se neozval... Třeba přijde déle, ale poslední info bylo, že doručují následující den...

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou reakci, i když nás nepotěšila a hlavně na ni nemůžeme přesně reagovat. Netušíme, o jakou objednávku jde a velice nás tato situace mrzí.

    Prosím napište nám na email [email protected], nebo zavolejte na 737 753 926 (9-17 h).
    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomala expedice. P

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou reakci, i když nás nepotěšila a hlavně na ni nemůžeme přesně reagovat. Netušíme, o jakou objednávku jde. Objednávky vytvořené do cca jedné hodiny odpoledne odesíláme v ten den, pokud je pracovní a je zboží ihned k odeslání. Pokud jde o zboží z externího skladu, odesíláme do pěti pracovních dnů. U předobjednávek jsou podmínky individuální. Omlouváme se, jestli došlo k malému zdržení.

    Pokud jsme ještě nevyřešili, napište nám, prosím, na email [email protected], nebo zavolejte na 737 753 926 (9-17 h).
    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Komunikace ohledně stavu objednávky po úvodním mailu neexistuje a doba doručení je opakovaně velice pomalá v porovnání s ostatními eshopy

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když pro nás není příznivá. Omlouváme se za komunikaci směrem k Vám. Prověříme ji a napravíme případné nedostatky. Vážíme si důvěry vložené do našeho eshopu. A budeme moc rádi, když nám někdy v budoucnu ještě dáte šanci.

    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoli jsem objednávala vše skladem, aby to mohlo dorazit co nejdříve, objednávku ani po 8 dnech zatím bohužel nemám :(

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když pro nás není příznivá. Prosím, spojila jste se s námi na tel. 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 hodin), nebo emailu [email protected]? Stává se, že je v objednávce jedna věc, která není psána skladem a zdržuje odeslání objednávky. Tu ale umíme rozdělit. Stačí nám napsat, nebo zavolat.
    Předem děkujeme za pochopení. A přejeme pěkný den.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlá reakce obchodu, bohužel zboží nedorazilo, asi ho neměli na skladě, o čemž jsem nevěděla a protože jsem to potřebovala rychle, jako dárek, tak jsem objednávku zrušila.
    • nedostatečná informovanost, co se týká dostupnosti zboží

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když je nám moc líto, že jste s námi nebyla úplně spokojená. Neznáme číslo objednávky a netušíme, k jaké situaci došlo. Všechny produkty nejsou skladem, u některých je napsáno dodání do pěti pracovních dnů. Ale k objednávkám přistupujeme individuálně. Umíme ji na přání zákazníka rozdělit a věci skladem poslat hned. Stačí zavolat tel. linky 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 hodin), nebo napsat na email [email protected].
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel jiný produkt než který jsem objednala.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když je nám velmi líto, že dodání zboží nebylo podle Vašich představ. Nedokážeme nyní blíže určit, proč se tak stalo. Pokud jste ještě neřešila, prosím, kontaktujte nás na emailu [email protected], nebo telefonních linkách 737 753 926 a 735 751 031 mezi 9. a 17. hodinou.
    Předem moc děkujeme a přejeme pěkný den.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 15.3. a i přes urgenci zatím nedorazilo ani nemám žádné informace o stavu objednávky. Naštěstí jsem objednala na dobírku.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když je nám moc líto, že Vámi objednaná zásilka ještě nedorazila. Protože nevíme konkrétnější údaje, prosím, můžete nám napsat na [email protected], nebo zavolat na infolinku 737 753 926 (9-17 h)?
    Předem moc děkujeme a přejeme pěkný den.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace obchodu i zaslání zboží v naprostém pořádku
    • Kvalita zboží

    Bubínek mi přišel (dřevěný bubínek) s dvěma prasklými plastovými kuličkami po obvodu. Třetí kulička praskla u bubínku ležícím na stole bez jakéhokoliv dotyku. Hračka určená pro dítě od jednoho roku je v podstatě nepoužitelná, dítě by mohlo rozpůlenou kuličku spolknout.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když nás velmi mrzí, že jste hračku dostala v tomto stavu. Prosíme, reklamovala jste ji? Kdykoliv se na nás obraťe na email [email protected], nebo tel. 737 753 926 a 735 751 031 mezi 9. a 17. hodinou.

    Předem moc děkujeme.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I have never got any packages. But you sent out me a questionnaire that’s wandering. I just would like to have my packages. When will I get it?

    Reakce obchodu Jabadaba

    We are very sorry you have not received your package. Unfortunatelly we do not know what package(s) is this related to so we would be able to look at it. Would you please send an email to [email protected]. We promise we will do our best to solve this issue as soon as possible and for your convenience.
    The questionnaire from Heureka is being received in every 10 days from the date of order regardless of whether you receive the goods or not.
    We appologize again and wish you a nice and healthy days.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přišlo mi uplně jiné zboží

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, i když nás velmi mrzí, že došlo jiného zboží. Prosím, už jste se s námi spojil/a a vyřešili jsme vše k Vaší co největší spokojenosti? Prosíme, ozvěte se na email [email protected] nebo zákaznické linky 737 753 926 a 735 751 031 (9:00 - 17:00).
    Moc Vám děkujeme.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo, informaci o dodávce nemám žádnou, ale dotazník ze spokojeností ano. Co tam asi mám napsat, když vůbec nevím, kdy 14 dní objednané zboží dorazí.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se Vaše objednávka z nějakého důvodu zdržela. Bez bližších údajů je nedokážeme upřesnit. Dotazník spokojenosti chodí automaticky a chápeme, že Vás situace o to více zklamala. V pracovní dny můžete volat na naši zákaznickou linku (9.00-17:00) 737 753 926, 735 751 031, nebo napsat na email [email protected]. Rádi vše vyřešíme v rámci svých možností k Vaší plné spokojenosti.
    Moc děkujeme za pochopení.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • I když tvrdili, že zboží je skladem, do 5 dnů nic nedošlo ani nikdo se neozval ani dalších 5 dnů nikdo nereagoval na náš mail ohledně vyjasnění situace. Mrzí nás to, dcera nedostala dárek, jaký chtěla.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nedostali svoji zásilku včas. Bez potřebných údajů na ni ale teď nedokážeme přesně reagovat.
    V pracovní dny Vás rádi uslyšíme na telefonech 737 753 926, 735 751 03 (9 - 17 h), kde je komunikace přímá, kdyby například email nedošel/neodešel v pořádku.
    Předem moc děkujeme za pochopení. A přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsme objednali zbozi a zaplatili online ve prosince 20. Potom mě napsali email z Zasilkovne v 1. ledna ze mam odebrat zboží od Zasilkovna boxu behem 12 hodin a 1. ledna vsechno bylo zavreno vcetne Obchodni centrum Quadrio.
    Uz zbozi je zaplaceno vic nez 15 dny a stale nemam zbozi. Je to neni dobry vztah vuci zakaznikum.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když nás velmi mrzí, že objednávka z našeho e-shopu vinou dopravce k Vám nedorazila. Když balíček předáme dopravci, je už v jeho plné kompetenci a my nijak nedokážeme ovlivnit, co se s ním poté stane. Po upozornění zákazníkem se ale snažíme dopravce kontaktovat a zjistit, co se děje. Předpokládáme, že celý proces je už u konce. Ale pokud Vám můžeme jakkoliv pomoci, ať už s touto nebo jinou záležitostí, prosíme, obraťte se na nás prostřednictvím emailu [email protected], nebo telefonních linek 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 h). Předem moc děkujeme. Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaplacena od 13.12. A nikde žádná informace.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Je nám líto, že nemůžeme plně reagovat, protože neznáme podrobnosti o Vaší objednávce. Šlo o zboží z předobjednávky? Prosíme, ozvěte se nám na email [email protected], nebo telefonní linky 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 h). Rádi s Vámi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Moc děkujeme.
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem plyšového Binga a Flopa a přišli mi dva plysovy Hopiti, takže nevím co syn bude dělat s dvěma stejnýma plysakama, který byli docela drahý. Nevím na co jsem měla napsat do poznámky že chci Binga a Flopa, když mi poslali stejně to čeho se potřebovali zbavit. Je hrozně těžké zvednout telefon a zavolat, že daní plyšáci už nejsou??????? Jsem opravdu naštvaná

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že jste nebyla spokojena se zaslanými plyšáky. Některé naše zboží je tzv. assortní, prodává se pod jedním výrobním číslem a není reálné ho přesně zvolit (což je uvedeno i u plyšáků, které popisujete). Chápeme Vaše rozhořčení. Ale v rámci skladových zásob a množství zboží není možné u položek, které se prodávají pod jedním výrobním číslem, rozlišit jejich druh při balení. Aktivně pracujeme na rozdělení položek přímo na webu, aby se do košíku dal zvolit konkrétní druh. Spoustu jich už rozděleno je. Na dalších pracujeme.
    Rozumíme i tomu, že je náročnější posílat věci zpět. Ale i tato možnost tady je - vrátit výrobek a dostat peníze zpět.
    Pokud bychom Vám mohli jakkoliv pomoci, prosíme, obraťte se na nás prostřednictvím emailu [email protected], nebo telefonních linek 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 h). Děkujeme.
    Jabadaba.cz
    Jabadaba.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prestoze bylo napsano, ze je zbozi skladem a ihned k odeslani, skladem nebylo. Obchod sam nedal vedet a my cekali zbytecne. Nastesti vratili penize pomerne rychle, i kdyz tvrdili, ze na to maji 14 dni... a tak jsme hru poridili jinde, kde byla do druheho dne k vyzvednuti.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den, vážíme si Vaší reakce, i když pro nás není úplně příznivá. Mrzí nás zdržení se zasláním zbožím, ke kterému došlo. Drtivá většina objednávek i v době velmi náročného podzimu a zimy odcházela bez čekání. Pokud bychom Vám v budoucnu mohli nějak pomoci, budeme rádi, když nás kontaktujete na emailu [email protected], nebo telefonních linkách 737 753 926 a 735 751 031 (9 - 17 h). Děkujeme.
    Jabadaba.cz