Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlá a jasná komunikace, zboží perfektně zabalené a zcela v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výborné

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vše OK
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Komplikovaný proces vrácení - lze pouze přes Českou poštu

    Vrácení zvoží ve 14denní lhůtě - není to úplně jednoduché, lze pouze přes Českou poštu (v kontaktní adrese není email/telefon), což nemusí být nejlevnější možnost, v kontrastu s tím vrací z dopravného pouze částku rovnou nejlevnější přepravě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Supr.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Komunikace

    Obchod můžu rozhodně doporučit, vždy jsem s nákupem spokojený.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručení za den a půl od vytvoření objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ryhlé spolehlivé dodání, ochotné jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé zaslání, zboží přesně dle popisu.
  • 100 %

    • Rychlé dodání , Vše v pořádku
    • Zboží naštěstí existuje a nakonec ho mám
    • Doručení do Alza boxu proběhlo přesně mezi velikonočními svátky. Po nesmyslné lhůtě 48h (so-ne) již nešlo zadat kód pro vyzvednutí, přitom zboží v boxu ještě prokazatelně bylo-ověřeno osobně se spedicí Mailstep v Počernicích. Po telefonické domluvě pracovnice Mailstep s panem *editováno* bylo navrženo náhradní řešení. Avšak z důvodu absence dalších kroků od pana *editováno* k navrženému řešení nedošlo. Naštěstí jsem se lidsky domluvil s Mailstep a osobně zboží dnes převzal. Obchod je netransparentní s nemožností kontaktu - vyjma emailově, který proběhl dne 19.4.2022 - bez odezvy.
    • Text emailu:
    • út 19. 4. 2022 v 13:52 odesílatel *editováno* napsal:
    • Dobrý den pane *editováno*,
    • po dnešní domluvě s Vaší smluvní zásilkovou službou sídlící v Horních Počernicích Vás poprosím o upřesnění, kde bude možné si opomenutou zásilku osobně vyzvednout zásilku:
    • č. zásilky: 1649623241
    • zboží: Plyšák Bing, 50 cm
    • původní místo doručení: Alza box Horoměřice
    • Bylo diskutováno možné variantní místo nového doručení: Alza box Horoměřice s poplatněnou dopravou/sklad Tuchoměřice/zásilková služba v Horních Počernicích.
    • Velice se omlouvám za vzniklé komplikace. K vyzvednutí zboží v termínu nedošlo z důvodu velikonočních svátků a výjezdem na venkov.
    • Děkuji za Vaši vstřícnost a informaci k dalšímu postupu.
    • Kontaktovat je mne možné i telefonicky.
    • S pozdravem,
    • *editováno*

    Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Jabadaba

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou reakci, i když nás nepotěšila. Jdeme situaci okamžitě prošetrit, budeme Vás kontaktovat.

    Moc děkujeme a přejeme pěkné dny.
    Jabadaba.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velmi rychlé doručení, výborná cena zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé vyřízení a doručení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu bez reakce z obchodu v jakém stavu objednávka je
    • Zboží skladem - čekal jsem dodáni do týdne

    Nespolehlivý obchod, nedoporučuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace.
    • Rychlost.
    • Cena.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • přehledný e-shop
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    17.1. Přišel email, že zboží bude zpravidla expedováno další den.
    27.1. Jsme reklamovali, že nemáme žádné zprávy.
    1.2. Obchod se stále neozval, ani zboží nedorazilo.