Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Tento obchod nedoporucuji, nekomunikuji a nez aby komunikovali tak radsi objednavku stornuji.
    Chtel jsem objednavku do pobocky Andel, ale to s black friday slevou neslo a byla moznost jen do letnan a ikdyz jsem se snazil zavolat a emailovat na vsechny mozny mista tak bez odezvy a nez aby mi dali to zbozi na pobocce Andel (maji ho tam dle prodejce skladem, takze by to bylo bez nakladu na dopravu), tak mi objednavku stornovali a zbozi si mohu objednat jen bez slevy. S takovymto jednanim nesouhlasim a v tomto obchode jiz nic na mac kupovat nebudu.

    • Dobrý den,
      jak jsme s Vámi již řešili emailem i telefonicky, bohužel Vašemu požadavku nebylo možné vyhovět.
      V případě rezervace se jedná o zarezervování konkrétního zboží na konkrétní prodejně a není možné zboží přeposílat. Vaši rezervaci jsme Vám prodloužili o několik dní i přesto jste si ji nevyzvedl. Z důvodu uvolnění zboží pro jiné zákazníky byla po vypršení platnosti rezervace zrušená.
      S pozdravem a přáním hezkého dne,
      tým iWant

  • Jednoznačně NEDOPORUČUJI. Internetové komentáře k obchodům ani po špatných zkušenostech nepřidávám, ale zde si to nemohu odpustit, udělám výjimku a dám si práci s rozepsáním celé "story". Moje zkušenost s prodejcem ani napodruhé není pozitivní a tento krám je pro mě plný nemilých překvapení. Začalo to nákupem ochranného skla (cenovka 499kč) a originálního silikonového pouzdra Apple na iPhone XS. Po instalaci skla a nandání krytu se ochranné sklo začalo odlepovat (kryt tlačil na sklo) i když prodejce deklaruje kompatibilitu jednotlivých výrobků. Druhý den po nákupu jsem přišel sklo reklamovat se žádostí o výměnu za nové-jiné. Zaměstnancem mi bylo sděleno, že mi kryt nevymění, že už je zboží použité. Po delší diskuzi a skutečnosti, kdy jsem argumentoval tím, že bych čekal lepší soulad výrobků a že jsem tedy ochotný si koupit nějaké sklo které bude sedět, zaměstnankyně zašla za vedoucím. Výměnu mi umožnili s tím, že si koupím nové sklo a připlatím dalších 400kč (a rovnou, bez otázek, pro něj šla a já jsem neměl na vybranou). Zaměstnankyně mi kryt bez zeptání začala lepit a posléze doplnila informací, že pokud dojde k poškození, kryt si mohu 3x vyměnit (sklo za 900 kč, aspoň že tak...). Po dalším týdnu však nastal další problém. Zjistil jsem, že na originálním pouzdru Apple (cenovka 1190 kč) se mi zespodu samovolně odštípl kus silikonu na obou stranách krytu. Do té doby byl telefon z pouzdra vyndán třikrát. Poprvé když jsem kryt zkoušel, podruhé při lepení krytu, potřetí když mi zaměstnankyně lepila sklo a telefon z pouzdra sama dost na sílu rvala ven (spodní konce krytu tak ohýbala, že jsem měl telefon raději vzít a odejít). Do obchodu jsem šel tedy po 16 dnech od nákupu krytu znovu reklamovat. Zaměstnanec, který se mě chopil s profesionalitou hodnou Californské pobočky, mi rovnou doporučil ať to na reklamaci neposílám, že to nemá smysl, že to na 99 % neuznají. Říkám, že pouzdro jsem si koupil 16 dní zpátky, telefon jsem z něj vyndal doslova párkrát a už je poničené. On na to, že jsem měl přijít do 14 dnů. Nedal jsem si říct a po doporučení vedoucím prodejny jsem pouzdro na reklamaci poslal. Nepřekvapili a reklamace mi nebyla uznána. Aby toho nebylo málo, během čekání na vyřízení této reklamace se mi začal odlepovat nově a profesionálně instalované sklo zaměstnankyní a přes displej se mi udělala velká bublina. S tím, že si sklo můžu nechat 3x vyměnit jsem tuto službu využil. K mému velkému překvapení po mě zaměstnanec po nalepení chtěl dalších 150 kč s tím, že se mi asi zapomněl před nalepením zmínit, že je tato výměna zpoplatněná :D Tento obchod s "na oko" profesionálním přístupem už nikdy nenavštívím. Zaměstnanci ochotní pokud si něco chcete koupit, v opačném případě seriózní jak od kolotočů. Myslím si, že v Applu by se divili jakým hvězdičkám zde propůjčili autorizaci...

    • Prodejna OC Smíchov

  • Sklo na iphone za 1000,- a po 4 dnech prasklý, a to mi mobil ani nespadl. Prodavac rikal, jak muzu prijit kdyby praskl, a kdyz jsem prisla tak se mi vysmali do obliceje, ze na to zaruka neni. Nejhorsi obchod, co jsem zazila.

    • Dobrý den,

      tímto bych Vás ráda požádala o více informací k dané situaci na naší e-mailovou adresu [email protected], abychom mohli vše řádně prověřit a případně přijmout patřičná opatření. Do zprávy nám prosím uveďte číslo Vaší objednávky pro její snadné dohledání a prodejnu iWant, kde se situace odehrála. Děkujeme.

      S přátelským pozdravem
      tým iWant

  • Dobrý den,
    nevím zda jste s námi měl někdy nějakou zkušenost, ale sám si můžete všimnout jaké recenze máme na Heurece a ty recenze nám nedal nikdo jiný, než naši zákazníci. Naši práci bereme vážně a vždy je pro nás zákazník na prvním místě a děláme pro něj maximum. Jediné, co Vám mohu doporučit, navštivte nás a uvidíte jak to u nás chodí a vypadá. Myslím si, že budete spokojen.
    Přejeme pěkný zbytek dne,
    iWant tým

  • Co jsem našel recenze, tak iWant je na tom nejlíp jen v Praze a v Plzni. Pardubice a Karlovy Vary nic moc, takže je divné, že to management nechápe a jede se dál. Nicméně, co jsem si tak načetl další recenze, tak reklamace a vystupování zaměstnanců se zákazníky dělá iWantu neustále problémy. Asi bude lepší operátor nebo Alza, než jak tady čtu o iWantu.