-
Dobrý den, jsem dlouhodobým zákazníkem style CZ, a nikdy jsem neměl žádný problém.
Se svojí partnerkou jsme se rozhodly trávit vánoční svátky na Slovensku a tudíž jsem neváhal a objednal dárek na istyle SK, zaplatil online kartou a čekal, do vánoc nic nepřišlo... emaily telefonáty nic, bez reakce, netuším co je s mojí objednávkou, v jakém je stavu, z mé strany platba proběhla, nevím jestli jsem naletěl podvodníkům nebo ne?!
Největším zděšením pro mě je, že nejsem jediný, ty objednávky jsou desítky, možná i stovky, v některých případech i tisíce eur...
Je mi jasné že je to úplně jiná firma, jiné ičo, ale pořád je to istyle a pro mě jako pro apple zákazníka je to jedno a totéž, dost mě to odrazuje nakupovat u Vás.
Dost Vás prosím abyste něco udělaly se svojí pobočkou na Slovensku, ty ohlasy na internetu jsou do nebe volající tady to zavání státní inspekcí.
Prosím udělejte s tím něco... tolik oklamaných lidí na vánoce s prémiovou značkou apple je pěkný průšvih...
Stále netuším jestli jsem Váš spokojený nebo nespokojený zákazník p.D.-
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši dlouhodobou loajalitu k naší značce iSTYLE CZ. Jsme velmi zklamaní, že jste měli takovou negativní zkušenost s naším partnerským obchodem iSTYLE SK. Chápeme Vaši frustraci a nejednoznačnost situace. Je důležité zdůraznit, že každý fungujeme samostatně, tudíž aktuální situace na Slovensku se nikterak nedotkne kvality našich služeb.
Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tuto záležitost co nejrychleji a co nejefektivněji. Můžete nám, prosím, poskytnout číslo objednávky, abychom mohli prověřit stav Vaší objednávky se slovenskými kolegy a vyřešit tuto situaci co nejrychleji? Jsme si vědomi důležitosti vánočních dárků a velmi litujeme, že jste se dostal do této nepříjemné situace.
Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste v souvislosti s touto situací zažil, a doufáme, že budeme schopni tuto záležitost vyřešit co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE
-
-
Nejhorší obchod. Nakupuji zde poprvé, zboží ještě nemám doručeno a nejdradši bych nákup zde neuskutečnil. Objednaný telefon mají na skladě, tudíž při volbě "vyzvednutí na prodejně" člověk očekává, že nebude čekat několik dní a navíc bez JEDINÉ INFORMACE O STAVU OBJEDNÁVKY. Klientská podpora bez odpovědi. Už nikdy víc!!
-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci prověřit.
S přáním hezkého dne,
tým iSTYLE
-
-
iStyle servis už nikdy více!
Minulý týden se mi na iPhone 7 Plus objevila ikona červené baterie a telefon nešel zapnout. Řekl jsem si, že nejspíše po čtyřech letech používání nastal čas na výměnu baterie a rozhodl jsem se, že využili autorizovaný servis, aby baterie vydržela delší dobu.
Zajel jsem do Avionu v Ostravě, kde mi bylo řečeno, že diagnostika bude nějakou dobu trvat a nemohou opravu vyřídit na počkání. Na druhý den přišel email, že telefon nelze vůbec opravit a v návrhu na řešení situace byla částka 12 154 Kč, což odpovídalo repasovanému 5 let starému modelu telefonu.
Co mě naštvalo více bylo, že jsem se kromě částky a informace že telefon nelze zapnout vlastně vůbec nic nedozvěděl. Tuhle věc jsem věděl taky a nemusel jsem ani platit 350 Kč a dvakrát jet 30 km tam a zpátky za to, že nějaký Franta v service strávil diagnostikou ztěží více než 5 minut.
Abych to neprotahoval, na druhý den jsem dal telefon na opravu do neznačkového servisu, kde v telefonu za 950 Kč vyměnili baterii. Istyle se jeví jako autorizovaný prodejce s originálními náhradními díly, ale mají očividně buď neschopné zaměstnance, nebo chtějí za každou cenu prodat nové zboží a na opravy kašlou. Nehledě na to, že výměna baterky je základní úkon servisu, který by měl bez problémů zvládnout.
Thanks for nothing a už nikdy vice!-
Dobrý den,
velice si vážíme Vaší zpětné vazby a mrzí nás zkušenost s naším servisem. Pokud by jste chtěl tento případ znovu prokonzultovat, prosím kontaktujte nás na e-mail: [email protected]
Váš Tým iSTYLE CZ
-
-
Dobrý den,
bohužel se zde musím podělit o velice negativní zkušenost se společností iSTYLE.
Objednal jsem si, prostřednictvím webu iSTYLE.CZ, nový iPhone 13. Na webu jsem byl přihlášený pod uživatelským účtem, telefon jsem si předobjednal, a za 14 dní, kdy jsem telefonicky ověřoval stav objednávky mi bylo řečeno, ze žádná objednávka uskutečněna nebyla a telefon tedy rezervovaný není, přičemž na webu iSTYLE, v sekci předobjednávky, rezervace byla potvrzena. Doposud iPhone stále nedodán, a to je objednán již více než 3 týdny.
Uživatelská zkušenost v kamenném obchodě byla obdobně negativní. Nepříjemný personál, který měl zmatek v tom zda či není produkt objednán. Nepříjemné vystupování.
Ohledně objednaného zboží přes web podobná zkušenost. Objednávka řemínku k Apple Watch - nejprve potvrzeno, že produkt bude dodán, poté e-mailem informace, že produkt již není a nutno objednat jiný.
Opravdu velký zmatek, nejistota, nepříjemná komunikace, díky čemuž společnost iSTYLE dává svým zákazníkům opodstatněné důvody, proč v budoucnu již jejich služby nevyužít.
Nerad píší podobné recenze, ale moje zkušenost byla opravdu nepříjemná a nerad bych, aby další zákazníci, skončili podobně.-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
dobry den, mam od istyle novy iphone xr 128gb. Je tu ale jeden problem.. cetla jsem si o tom a nevim jestli je muj telefon tedy udelan jako japnska verze nebo neco takoveho ale i kdyz mam zapnuty tichy rezim vsechno na nejnizsi hlasitost pokazde co neco vyfotim udela telefon nehorazny zvuk zkousela jsem uz snad vsechno.. nevim jestli to je chyba obchodu nebo koho..
-
Dobrý den Veroniko,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected] a [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít případným nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Komunikace naprosto nulová.... na infolinku se nedovolate a na mail a zprávy nikdo nereaguje... zjistit Teda informace o stavu objednávky naprosto nemožné... kdybych věděl jak nakup bude probíhat tak bych zde rozhodně nenakoupil...
-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Proč se lidé v iStyle Zličín chovají strašně arogatně? a neumí řešit reklamace? Musel jsem reklamaci řešit přes apple podporu!!!
-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, byť negativní. Budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Opět stejný problém jako minule, ale tentokrát jsem si již jistá, že to nebyla chyba na mé straně.
Dnes 10.10.2021 jsem si u Vás objednala ochranné sklo a kryt na iPhone 12. Krom toho, že mi přijde trošku sprosté si účtovat peníze za nalepení určitého sklíčka, to ještě přežiju. Ale co nepřežiju je to, že mám naprosto identickou rýhu v ochranném skle po nalepení ochranného skla jako na předešlém telefonu, který byl taky "ošetřován" u Vás. Ten telefon (iPhone 12, o kterém je řeč) jsem měla sotva půl hodiny, před podáním telefonu na nalepení, jsem si ještě kontrola display, abych předešla falešnému křivdění, ta rýha tam opravdu nebyla. Taktéž docela pochybuju, že kdyby tam ta rýha byla, tak by se udělala na naprosto identickém místě v identické velikosti.
Jsem zklamaná, bohužel si myslím, že kdybych tam s tím zašla následující den, či později, bylo by mi řečeno, že buď tam ta rýha byla udělaná mnou před nalepením skla, nebo že jsem sklo poškodila poté. Ano, je to sice jen ochranné sklo, a je tam od toho aby chránilo, ale ta rýha se tam udělala bez důvodu chránění.
Děkuji, hezký den.
PS: S krytem jsem spokojena, je příjemný, neklouže a nepřidává moc telefonu na objemnosti.-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Musím se podělit o velmi pozitivní zkušenost. Kupovala jsem si od istyle už nekolik zařízení a vždy bylo vše super. Iphone 13 pro jsem tentokrát měla původně objednaný jinde, ale vzhledem ke komunikaci a všem okolnostem, jsem se nakonec vrátila k istyle, kde mě opět nezklamali a utvrdili v tom, že všechny produkty od apple už jedině tady. Moc díky za ochotu, skvělou komunikaci, milé chování a vstřícnost prodavačů na prodejně na Chodově!
-
Dobrý den,
Děkujeme Vám za projevenou důvěru a opětovnou spokojenost s nákupem u nás. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Dobrý den.
Zažívám problém s reklamací mého Macu.
První problém jsem zaznamenal kdyz se mi pocitac automaticky neprobouzel po otevreni. Nekdy jsem cekal i 2 minuty nez se rozjede(plne nabit)
Nasledne jsem komunikoval s podporou applu, co delat, kdyz se mi pocitac zacal zpomalovat pri beznych ukonech. - safari. Scrollovani fb. Excel, sdileni discord( neni problem s wifi nebo daty - nybrz stare dobre SEKANI pocitace - jako kdyby byl stary). Pri sdileni obrazovky skrz discord a zapnutym excelem se nedalo pracovat.
Bylo mi doporuceno preinstalace a dalsich 7 ukonu napr. Komplet reset a dalsi.
Nic z toho nefungovalo a problemy se vyskytovaly nadale.
Sel jsem do servisu, kde mi vymenili LOGIC BOARD i5, 1,6GHz, 8GB,128GB. A taky Touch ID.
Problem s “neprobouzenim” se vyresil, co ale zustalo bylo “ZASEKANÍ” pocitace.
I pres dukazy na plose( kam se teda nikdo nediva jak jsem zjistil), pres videa poslana prodavaci na prodejne problem zustava a pc se seka.
Posledni tecka byla kdyz se pocitac behem SAFARI ZACAL PREHRIVAT A zacal hucet. —
Nynejsi stav. - reklamace mi rekla, ze zavady se dle diagnostiky neprojevily - a pc je v poradku.
Viz video na plose s tim jak pocitac huci urcite nikdo nevidel. Prodejce o video jinde nez na plose nejevil zajem.
V pravem hornim rohu je videt lepidlo, ktereho jsem si vsiml az pozdeji po reklamaci.
Dalsi problem - na zacatku jsem mel na steamu nenarocnou hru na full grafiku bez sekani. Vse Ok. Nyni musi byt hra na nejnizsi grafiku aby se nesekala a jeste obcas drhne.
Nyní půjdu reklamaci odmítnout, s tím, že požaduji důkladnou kontrolu - viz HUČENÍ, sekání a podobně ne skrze “disgnostiku” ale skrze uživatelské spektrum.
Navrhované řešení?
Kdo by chtěl mít počítač, který je hned ze startu x krát “diagnostikován,” seká se, hučí a je pomalý?
Myslim ze tento vyrobek neni v pořádku a rád bych se dobral k reseni pro obe strany vyhodne.
Istyle mám rád, jinak jsem spokojen, ale jestli budu takto “okraden” o “nový” kvalitní počítač s nulovou snahou o reklamaci a uznáni vady, mé další nákupy budu muset směřovat mimo istyle.
Číslo posledního servisniho protokolu:
CZ-21145884
Děkuji předem za odpověd
S přáním pěkného dne,
Jiří Buryan-
Dobrý den, pane Buryane,
velice si vážíme Vaší zpětné vazby a mrzí nás zkušenost s naším servisem.
Pokud by jste chtěl tento případ znovu prokonzultovat, prosím kontaktujtenás na e-mail: [email protected]
Váš Tým iSTYLE CZ
-
-
I takový obchod jako iStyle vás může okrást !!!
Když nereagujete na emaily (21.6, 23.6.), tak musím reagovat tady. V sobotu 19.6. jsem na Vaší prodejně v brněnské Olympii požádal Vašeho pracovníka o nalepení ochranného skla na iPhone 12. Tento pracovník požadovaný úkon skutečně provedl načež jsem zaplatil na místě kartou 1.190 Kč za službu iSTYLE Comfort + Hero ochranné sklo na iPhone 12 (ev.č. daňového dokladu 51665361). Přístroj je manželky, která však nebyla momentálně přítomna. Po jejím návratu jsme shledali, že sklo je nekvalitně nalepeno a požadovali po zmíněném pracovníkovi nějaké řešení. Ten se však již do nového nalepení skla neměl. Nabídl nám odlepení a nové sklo jako náhradu s tím, že si ho nalepíme doma sami. Tak se také stalo. Mám tedy dosud nepoužité nové ochranné sklo Hero v ceně 899 Kč a zaplacenou službu iSTYLE Comfort v ceně dalších 291 Kč, kterou jsem nevyužil a ani nehodlám využít. Žádám Vás tedy o přeposlání těchto 291 Kč zpět na můj účet (ev.č. daň. dokladu 51665361). Stále jsem neobdržel odpověď na mou žádost o vrácení chybně účtované části platby ani mi nebyla požadovaná částka připsána na účet. Věřím, že tuto záležitost brzy vyřešíte k oboustranné spokojenosti.-
Vážený pane Rajsigle,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se Vám, že jste neobdržel reakci na Vámi zaslané e-mail. Celou situaci jsme prověřili a v tuto chvíli je požadavek na vrácení Vámi uhrazeného přeplatku zadán. K návratu by tam mělo dojít tento týden. V případě komplikací neváhejte a obraťte se na nás na [email protected]
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
NEDOPORUČUJI
- Klamavá reklama
- Nekvalitní eshop
- Nekvalitní služby
- Neochota komunikovat
Vezmu to postupně.:
KLAMAVÁ REKLAMA
28.5.2021 black friday - v nabídle Apple watch 4 44mm za 3990 Kč s poznámkou "(otevřené)". Objednávám s vyzvednutím na prodejně Revoluční. Po odpoledni stráveném v dopravní špičce přijíždím na místo, abych zjistil, že se nejedná o velikost 44mm, ale o velikost 40mm s dovětkem od prodavačky, že byly ne otevřené, ale servisované.
Paní prodavačka se omluvila a řekla, že je chyba u jejich IT. - NEKVALITNÍ ESHOP
Aby mi vyšli vstříc, nabídli mi ještě při této návštěvě - Apple watch Nike 4 44mm s poznámkou že to jsou "vrácenky" a v perfektním stavu s novým páskem. S tím, že cena ale musí zohlednit lepší stav hodinek a tak činí 4990 Kč. Poté, co jsem se tázal, zda mi pomohou hodinky nastavit mi bylo řečeno, že je to velmi intuitivní a zvládnu to doma.
Doma jsem po další super cestě v dopravní špičce zjistil, že hodinky nejsou odhlášené a pro mě tedy nepoužitelné. Zároveň jsem po prostudování balení a faktury zjistil, že se jednalo o servisované hodinky- NEKVALITNÍ SLUŽBY.
Další den jsem tak strávil opět v autě, abych dojel situaci nějak vyřešit, přičemž řešením bylo, že mi byly vráceny peníze.
V sumě tedy projetá nafta, dvakrát placené parkování v paladiu a spousta zbytečně utraceného času kvůli klamavé nabídce hodinek Apple watch 4 44mm za 3990 Kč, kterými ve skutečnosti obchod nedisponoval.
S celou věcí jsem se obrátil na manažera prodejny (dle internetových stránek Nara Tsaturjanova) skrze email [email protected], odkud jsem od 31.5. neobdržel žádné vyjádření. - NEOCHOTA KOMUNIKOVAT
Dvě perličky na závěr:
1) po odeslání mailu mi přišla automatická odpověď, že pan Schweigl je na dovolené do 4.6. - (kdo to je? Email měl směřovat na paní Tsaturjanova).
2) další týden byly opět ty hodinky velikosti 40mm v nabídce jako 44mm.
Více detailu včetně faktur je v mailu, který jsem posílal na [email protected]
Pěkný den-
Dobrý den,
Moc děkujeme za zpětnou vazbu, budeme rádi když nám napíšete detaily na e-mail [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Já musím ISTYLE také rozhodně nedoporučit. Nákup proběhl na prodejně vždy bez problému, co ale předvádí s oprávněnou reklamací, to si líbit nenechám a případ jsem předala na ČOI.
Pokud chcete uskutečnit u tohoto prodejce koupi, zvažte to, následné reklamace jsou opravdu oříšek, přikládám svůj případ:
Zboží MacBook Pro, jsem si ho zakoupila v červnu 2020 u společnosti iSTYLE.
Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.
Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.
U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!
Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!
Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.
Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!-
Vážená paní Podlipná,
mrzí nás Vaše nespokojenost s naším závěrem, mohu Vás však ubezpečit, že není rozhodně v našem zájmu bezmyšlenkovitě zamítat zákazníkům záruční opravy či odstupy od kupní smlouvy.
Jestliže máte u zařízení jakoukoli závadu, prosíme o zanesení do servisního střediska i s Vaším požadavkem a popisem závady, kde bude zakázka zpracována v mezích zákona.
Otevírací dobu naleznete na našem webu: https://istyle.cz/prodejny/
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Dobrý den,
mám dotaz dnes mi spadl z asi 15 centimetrů mobil a i přes to že na mobilu bylo nalepené ochranné sklíčko tak mobil pod ochranným sklíčkem praskl. Co se týče záruky u mobilu je možné ji pro toto využít nebo se to bere, že jsem to udělala vlastní chybou? Děkuji za odpověď.-
Dobrý den,
Ochranné sklíčko, stejně tak pouzdro jsou prvky, které zvyšují ochranu zařízení, avšak nikdy nezaručí 100% odolnost. V tomto případě se jedná o mechanické poškození zařízení, které není záručně kryté.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Obchod nedoporučuji. Zakoupila jsem nefunkční hodinky. Bohužel vzhledem ke svátkům jsem nestihla výrobek vrátit během 14 dnů. Tím pádem mi odmítli vrátit peníze, ačkoliv jsem tam šla hned, jak to bylo možné. Největší vrchol všeho bylo, že jsem musela na pobočku osobně a bylo mi řečeno, že i hodinky si musím vyzvednout osobně. Az na Apple podpoře mi vlastně řekli, že tento postup je nestandardní a že jsem měla nárok na vyzvednutí a nasledne doručení zdarma.
-
Dobrý den Simono,
Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s produktem i následným řešením problému. Z Vaší strany k celé situaci nemáme však žádné informace, na základě kterých bych Vám celé řešení mohl objasnit. Pokud si přejete, poprosíme Vás o kontaktování na e-mailovou adresu [email protected].
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Jedinkrát v životě jsem zabloudil do obchodu, co souvisí s Applem. Tušil jsem, že v tom bude něco nahnilého. Mezi nadstandardní služby patří nejspíše dělání ze zákazníka debila kombinovaná se shanou jej maximálně nasrat. Když jsem dorazil na prodejnu, moje objednávka zde nebyla. Po cca 15 minutách "zjišťování", co se s ní stalo, asi abych měl pocit, že jí hledají a dělají maximum, mi bylo řečeno, že je již vyzvednutá. Údajně dle kamerového záznamu byla vyzvednuta několik dní zpět blonďatou paní v zelené bundě. Přišla prý s číslem objednávky a mým mailem (!), objednávku zaplatila a spokojeně odešla. FAKT HUSTÝ! ZÁZRAK! Superhrdinové existují!
Chápu, že zákazníci Applu jsou naučení, že jak je jim naservírováno, tak to sežerou, ale já na(ne)štěstí nejsem idiot. Prohledávání kamerového záznamu několik dní zpětně by při 12 hodinové otevírací době prodejny nebylo otázkou 15-15 minut, leda by dotyční věděli, kdy k předání došlo. Nehledě na to, že kamerový záznam málokdy bývá umístěn na prodejně a i kdyby, přístup k němu kvůli tomu, co se stalo s objednávkou, by prodavači asi dal jedině manažer, který je pod drogama. Pokud ke kamerovému záznamu mají přístup všichni zaměstnanci v zázemí dle libosti, tak nějak cítím povinnost tuto skutečnost nahlásit na patičná místa... Objednáváno bylo na e-mailovou schránku, o jejíž existenci ví pouze méně než 10 eshopů a její provozovatel, jinak jí jinde nepoužívám a k níž mám 20 znakové nahodilé heslo. Tak k ní získala přístup kvůli vyzvednutí objednávky z iStylu "nějaká blonďatá paní". Pracuji jako bezpečnostní architekt počítačových systémů, docela rád bych k této paní na školení, pokud by tedy iStyle byl tak ochotný a na základě kamerového záznamu poprosil nějakého prodavače, aby ji kontaktoval. Předpokládám, že při takových schopnostech, jako je prohledání 4 dnů záznamu za 15 minut, toto pro něj nebude problém.
Kdyby raději řekli, že jsou vocasové a zboží omylem zalistovali za o litr nižší cenu než je nejniží cena na netu a někomu z nich se tahle nabídka, která se již nebude opakovat, tak líbila, že si to sbalil pro sebe, udělali by lépe. Místo toho budou člověka krmit superhrdinskýma jablečnýma sr.čkama a čekat, že jim na to skočí. Škoda, že jsem musel zpátky do práce a neměl náladu to s nimi řešit.
No nic, prostě když se člověk jednou spolehnul na nahnilý ovoce s vánočním dárkem a ta banda ohrnutých .okotů "nezklamala"...-
Bohužel nemohu dát hodnocení, protože mi nepřišel mail o dokončené objednávce a vyplnění dotazníku. Čím to asi bude...
-
Dobrý den Michale,
Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost s nákupem v kamenné prodejně. Poznatky z Vaší návštěvy předáme vedení dané prodejny k prošetření. Z naší strany budete následně kontaktován na e-mail, jenž byl použit při tvorbě objednávky, ohledně řešení vzniklé situace. Doufám, že na nás nezanevřete a dáte nám v budoucnu ještě jednu šanci.
S přáním hezkého dne,
Ludvík
Tým iSTYLE
-
-
Chtěl jsem se podělit u svůj zážitek se servisem v Brně, Vankova. Pan na prodejne, takový vyšší a jméno nevím, byl velice nepříjemný a neochotny. Člověk si připadal, ze je tam otravujeme. Po přebraní zakázky, oprava MacBook Air, nam bylo řečeno, ze se někdo ozve. Par dni posléze, jsem se snažil dovolat ale pres to Call Centrum se není možno k servisu dovolat. Po několika dnech přišel mail, ze data jsou v pořádku a oprava bude stat cca 17tis korun. Tak jsem poprosil zda by bylo možno data zachránit a připadne přehrát na novy MacBook. Požadavek nebyl vyslyšen, údajně to nedělají z důvodu GDPR atd. a jediná cesta jak se dostat k datum, je zaplatit opravu za 17tis. Proto jsem neopraveny počítač vyzvedli a zaplatili obligátních 500 korun za diagnostiku. Jiny servis data nejenom zahranil, ale počítač i opravil a to za necelých 2tis korun. iStyle servis už nikdy vice....
-
Dobrý den, ráda bych upozornila na nekorektnost obchodníka. Před rokem jsme si zakoupila a nechala instalovat na telefon 3D sklíčko.
Prodávající mě přesvědčil, že sklíčko za 899,- Kč je opravdu dobrá volba, protože v ceně jsou i 2 výměny v případě rozbití v době trvání záruky.
Před měsícem mi telefon upadl a sklíčko se rozbilo. Když jsem hledala prodejnu, kde jsem "výhodný" nákup uskutečnila, zjistila jsem, že prodejna byla zrušena. (Hradec Králové) . Obrátila jsem se tedy na telefonní linku. Když se mi, po 3 dnech , podařilo dovolat, ... mají jednu pevnou telefonní linku a po 16 hodině se nedovoláte!!!!,... bylo mi řečeno, že mi sklíčko vymění pouze na prodejně ( Praha/Brno/Ostrava/Ústí nad Labem), jsem z Hradce. Po 20 minutovém dohadování , protože mě nezajímá, že prodejnu zrušili a ani nebyli schopni zajistit někoho, kdo za ně v případě reklamací ,... věci bude řešit. A čas na to, abych si jela vyměnit sklíčko do Prahy, která je nejblíž, rozhodně nemám. Tak mi tedy odsouhlasili, že mohu sklíčko poslat poštou, s náležitými doklady, na své náklady, a oni mi pošlou nové. Po týdnu mi volal servis, že se na toto sklíčko výměna nevztahuje,... rozbité sklíčko poslali zpět .
OPRAVDU SKVĚLÝ OBCHOD! ZA MĚ, JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!
Marcela -
Osobně tento obchod nedoporučuji. Šel jsem si koupit nové SE. Asi po dvou dnech (dřív jsem to nestihl kvůli práci) jsem se rozhodl ze mi telefon nevyhovuje, proto jsem se domluvil s přítelkyni ze si ho vezme ona protože jsem nepočítal s tím ze mi vrátí peníze. Jediná věc o co mě přítelkyně zadala bylo zda se dá vyměnit na bílou barvu ze se ji černá nelíbí.
Přišili jsme do obchodu, kde mi bylo řečeno ze telefon lze vyměnit pouze když doplatim 15% z ceny. Toto mi přišlo totálně absurdní. Jediné co jsem s telefonem udělal ze jsem ho jen zapnul a něco vyzkoušel a pan prodavač mě s ironickym úsměvem poslal do prdele. Aby toho nebylo málo tak mi na to řekl ať sizakoupim obal když mi to tak vadí. Přítelkyně tento přístup vůbec nechápala.
Už vůbec nechápu jak je možné ze zboží které koupím on-line lze vrátit do 14 dnů i po vyzkoušení přístroje a to které koupím na prodejně nemůžu ani vyměnit za jinou barvu. Dokonce přítelkyně uvažovala o pojištění daného telefonu ale po tom jak s námi prodavač jednal jsme si řekli ať si to s prominutím strčí někde.
Takže tento obchod jsem vyzkoušel poprvé a naposled. Asi budu muset zase nakupovat u konkurence kde jsem tento problém řešil také a bez jakýkoliv otázek mi přístroj vyměnili. -
Vždy když jsem potřeboval nějaký produkt od Apple ať už soukromý Macbook či iPhone nebo i zastřešit firemní vybavení vždy jsem volil iSTYLE. To ovšem do dnešního dne. Dne 18.3.2020 jsem volal na zákaznickou linku , kdy jsem se chtěl ujistit, že objednávány produkt což byl nyní iPhone mají skladem a měl jsem otázku zda-li když jim platbu odešlu ihned jestli je reálné mi do zítřejšího dne zboží doručit, že ho bohužel naléhavě potřebuji. Pokud by mi bylo řečeno , že momentálně si touto skutečností nemůže byt iSTYLE jistý samozřejmě bych to pochopil a zvolil bych jiného prodejce, jenže pro mě jako věrného zákazníka byl iSTYLE priorita a tak jsem začal zde. Byl jsem ujištěn , že samozřejmě ano a tak jsem objednávku dokončil a ihned zaplatil v apple pay. Již ten samý den mě kontaktoval prodejce z eshopu aby mi nabídl kryty, pojištění a x dalšího doplňkového prodeje a bylo mi sděleno, že produkt obdržím možná ještě tento den či den následující. Dotázal jsem se prodejce zda obj. může převzít někdo jiný jelikož pravděpodobně nebudu v tu dobu k zastižení, ale produkt jsem na pátek 20.3. už nutně potřeboval. Prodejci jsem se zmínil , že se pohybuji cely den a každý den v Praze. K této informaci se později vrátím.
Následují den jsem poprosil příbuzného zda-li počká na balík a převezme ho. Jenže ten čekal celý den a nikdo nedorazil. Během dne jsem volal na iSTYLE kde zboží je , jelikož me istyle žádným emailem o odeslani ani o č. balíku neinformoval. Bylo mi řečeno , že je odeslán a je na cestě na depo a bude doručen 20.3. což pro mě vznikala vážná komplikace. Nikdo ani nebyl ochotný zavolat na DPD a zjistit kde ten balik je a zda - li si ho můžu někde eventuálně vyzvednout a bylo mi řečeno, at si zavolam na DPD. Nějak nevim, zda-li se pletu ale DPD neni muj partner , ale firmy iSTYLE a ja i do telefonu vyjádřil pochybnosti o tomto dopravci. Ten den byl totiž ještě spuštěn nový projekt od iSTYLE a to Jejich vlastní kurýr Po Praze. Ovšem když jsem sdělil prodejci obavy s DPD a skutečnost , že jsem celý den v Praze asi bylo zatěžko nabídnout jejich novou možnost zaslat si zboží do Prahy kurýrem. Ja o této službě v té době netušil. Každopádně po x telefonátech jsem se tuto možnost dozvěděl a žádal jsem , aby mi zboží bylo zasláno na firmu v Praze kde budu od 7 do 15h večer jsem byl emailem obeslán , že kurýr mezi 9-16h dorazí na zvolenou adresu. Já sice nahlásil do 15 h a v 16h jsem měl jednání na jiné adrese, ale řekl jsem si ok počkám. Následujíci den se mi do 14h nikdo stále neozval , tak jsem opět volal na callcentrum jestli by bylo možné mi sdělit přibližný čas kurýra či spojení na něj, že bych byl ochotný za ním dorazit a ušetřit mu cestu. Ovšem to možné není jelikož kurýr prý u sebe telefon nemá. Což ovšem nechápu , jak lidem dává vědět, že je na místě... No oukej. Prý budu do 30-ti min informován o průběhu. Ovšem nikdo se ani po hodině neozval. Tak jsem opět volal na callcentrum a bylo mi řečeno , že mi nemohou pomoci , ale že odešlou můj požadavek někam dál. Mezi tim opět hodina utekla a stále se nikdo neozval. Když jsem znovu volal na iSTYLE a žádal o jakékoliv spojení s kurýrem jen abych se s nim mohl domluvit během předchozího hovoru se jeden a ten samý zaměstnanec , s kterým jsem hovořil ještě ujišťoval a správnosti mého tel. čísla a po pár větách , kdy jsem naléhal , že musím firmu opustit, že mám jednání a že bych se rád s kurýrem domluvil mi operátor drze hovor zavěsil. Následně už se mi nedařilo s iSTYLE spojit. Poté co jsem zavolal na infolinku z firemního čísla a ke vší jeho smůle mi to zvedl člověk co mi hovor zavěsil a na moji otázku zda-li to myslí vážně odvětil, že hovor vypadl. Což jsem přesvědčen o tom, že je to lež. No každopádně mé číslo měl zapsané , ale ozvat už se zpět asi nechtěl. Poté se ozval někdo sám od sebe a konečně po x hodinách člověk co se ve 21. Století dokáže dovolat kurýrovi a může mi sdělit, zda - li dokáže byt na adrese do 16h vlastně do termínu , který mi byl sdělen ze stramy iSTYLE. Ovšem v 15:50 byl kurýr na opačném konci Prahy... Po tomto zjištění , jsem už objednávku chtěl zrušit a požádal jsem o to, aby mi zrušení objednávky bylo odesláno na email. Což samozřejmě neni problém a osobně mi člověk co se mnou hovořil prý email odešle. No každopádně samozřejmě žádný email už nedorazil stejně jako kurýr, stejně jako telefonát o řešení s kurýrem a stejně jako celý prokletý iPhone. Mno iSTYLE se prezentuje jako prémiový prodejce. To se na mě nezlobte , ale vůbec netuším co je na vašem přístupu , kvalitě doručení Zboží a profesionalitě vašeho personálu prémiové. Rozhodně ať pro soukromé či firemní účely už si tuto prémiovou firmu nikdy v životě nezvolím. Přeji vám hezký zbytek dne a spoustu šťastných zákazníků. Za mě iSTYLE jednoznačně NEDOPORUČUJI