-
POZOR na zvláštní řešení reklamací v obchodě WWW.ISIX.CZ.
U hodinek Amazfit BIP došlo po cca 1 roce běžného používání k radikálnímu snížení kapacity baterie (nebo poruše nabíjecí elektroniky v hodinkách ???). Prostě deklarována výdrž baterie (standardne cca 3 týdny), kterou opravdu nové hodinky měly , po roce během cca 1 měsíce klesla na 2-3 dny výdrže od nabití. Hodinky tedy byly v podstatě nepoužitelné.
BOHUŽEL ANI TAKOVÁ ZÁVADA NEBYLA WWW.ISIX.CZ UZNÁNA JAK VADA ZÁRUČNÍ !!!!
VARUJI TEDY PRED NADĚJEMI OSTATNÍ ZAKAZNIKY TOHOTO OBCHODU , ZE SI S VÝROBKEM VŽDY ZAPLATÍ I 2 LETOU ZÁRUČNÍ LHŮTU , JAK VIDNO NENÍ TO PRAVDA !!!! -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Vážení, v tomto obchodě jsem nakupoval již několikrát a to jak osobně, tak po internetu. Rychlá komunikace, rychlé dodání zboží, rozumí produktům které prodávají a umí nestranně poradit či pomoci. Vzhledem k tomu, že se evidentně jedná o rodinnou společnost, proto se taky patřičně snaží. Oceňuji snad vše a jediné co mě mrzí, že prodejna je trochu na periferii Prahy. Každopádně pokud se chystáte v tomto obchodě nakupovat poprvé, tak ua sebe vřele doporučuji a současně bych jim chtěl za vše poděkovat. Rád se budi vracet jako spokojený zákazník! A připomínám, že komunikace veškerého formátu je skvěle rychlá. Možná co by bylo vhodné, je delší otevírací doba a to vzhledem k poloze obchodu. Závěrem raději do ISIXU než do ALZA či obdobných obchodů!!!! Přeji hodně spokojených zákazníků a mnoho úspěchů neb v dnešní době není lehké podnikat !!!
P.S. pro ty kteří reklamují mobily - zachazekte s nimi lépe vidím to denně jak si mnohdy lidi vymýšlejí, že z ničeho nic telefon přestal fungovat a v servisi se pochopitelně projeví mechanické poškození (následek pádu atp.) -
Tento obchod rozhodně doporučuji. Rychlost,ceny a ochota pomoci. To se dnes málo vidí.
-
Souhlasím, veliká ochota vyjít lidem vstříc, poradit i pomoci, děkujeme. Mona
-
Velmi doporučuji. Opakovaně jsem zde nakoupil a vždy ochotné jednání. Jednou jsem zboží reklamoval a vše proběhlo hladce a velice rychle. Nesrovnatelná ochota a rychlost oproti většině obchodů. SPOKOJENOST! Doporučuji ! :)
-
-
Žasnu... Umřela mi kamera Xiaomi Dashcam byla zakoupena u tohoto prodejce. Ve čtvrtek 14.6. jsem na stránkách vyplnil reklamační protokol, v pátek 15. jsem kameru poslal na reklamaci. V pondělí 18. přišly emaily o přijetí reklamace a odeslání zásilky. Dnes je 19.6. a já držím zpátky v ruce svou kameru - funkční. Absolutně nechápu a smekám před tímto obchodem, takovou rychlostí nejsou některé e-shopy schopny ani odepsat. Skvělé :)
-
Samozřejmě jsem si nejdříve přečetl recenze a příspěvky v diskuzi k tomuto obchodu.
Přečetl ... a pak objednal dne 14.6.2018 v 13:30 hod sportovní kameru. Kamera byla doručena firmou PPL druhý den asi v 10:45 hod. Balíček přišel do 24 hodin neporušen, nepoškozen a hlavně ... obsahem bylo to, co mělo být. Takže, z mé strany žádné připomínky k obchodu a k přepravě. Mohu jen doporučit.
Josef Kupec -
Než si něco objednám v internetovém obchodě zajímám se o recenze nakupujících. Ty byly vesměs kladné. Moje zkušenost s obchodem Isix je také velmi dobrá. Oceňuji dobrou komunikaci s obchodem, rychlost dodání a cenu zboží, která byla v porovnání s jinými obchody nejnižší a navíc doprava byla zdarma. Proto velmi doporučuji.
Vladimír Franc -
: Dobrý den,
jedná se pouze o jiné názvy pro vyhledávání google.
V případě dotazů nás kontaktujte na náš email :
[email protected]
Přeji fajn den!
https://www.isix.cz/ -
prosim jaky je rozdil mezi nemi dik
Xiaomi Redmi Note 4, 4GB/64GB, CZ LTE, Dual SIM, zlatý
Xiaomi Redmi Note 4 4GB/64GB Global zlaty
-
Zdravím,
K tomuto obchodu můžu dodat, že jak mají kvalitní zákaznický servis, tak reklamační je na stejné urovni.
Opravdu skvělé jednání a obchod určitě doporučuji.
Kéž by všichni obchodníci měli z poloviny tak kvalitní zákaznický servis . Zde opravdu platí zákazník na prvním místě.
Díky za překvapivě příjemnou reklamaci . -
quecksilber: Dobrý den, konkrétní reklamace nebo vratky z důvodů ochrany osobních údajů veřejně neřešíme.
V případě dotazů nás kontaktujte na náš email :
[email protected]
Přeji fajn den!
https://www.isix.cz/ -
isix.cz: Děkuji, tak jsem asi špatně odeslal. Problémem je to, že už jsem na displej stihl instalovat ochranné sklo proti poškrábání, a nevím, jestli v takovém případě /u tohoto problému/ displej opravujete nebo vyměňujete telefon /každý obchod to má jinak/. Je to tedy na překážku? Děkuji ještě jednou.
-
quecksilber: Dobrý den,
Email od Vás sice nemáme, ale to ničemu nevadí.
V případě reklamace stačí vyplnit:
https://www.isix.cz/rma
A poslat k nám a opravíme.
Přeji pohodový den!
https://www.isix.cz/ -
Zdravím,
má u tohoto obchodu někdo zkušenost s reklamací telefonu z důvodu mrtvého (stále svítícího) pixelu na displeji? Na e-mail nereagují, ale možná se někde stala chyba. Děkuji. -
ondra: Dobrý den,
za kolegu se dodatečně omlouvám a věřím, že Vaše příští zkušenost s námi bude jen a pouze pozitivní.
Přeji fajn den a super záběry s kamerou
https://www.isix.cz/ -
isix.cz: uplne chapu ze necitite jako fair kdyz jste se mi pri prodeji venoval a ja pak napisu negativni reakci na zaklade minutoveho rozhovoru s kolegou ale presne tak to v pocitech zakaznika je , pamatuji si tu nejhorsi zkusenost a dlouhodobou kvalitni praci casto vymaze jedina negativni zkusenost
ja vim ja starej blbec se furt vnucuju "s tema radama do podnikani" -
isix.cz: proti vcerejsi konverzaci a radam od vas jsem nerekl ani slovo, a popravde chybu v manualu neberu jako vazny problem ale reakce vaseho kolegy mne krapet nadzdvihla
ocenuji ovsem vasi profesionalni odpoved , zrejme vas kolega je ve vasi firme vyjimkou, zdravim o. -
Dobrý den, Ondro,
omlouváme se za jakékoliv nedopatření, během včerejška jsem se Vám na prodejně přes 40minut věnoval a proto se cítím ukřivděn Vašimi unáhlenými závěry ohledně telefonní konverzace s kolegou, kde evidentně došlo k mírnému nedorozumění.
Děláme 100% proto, aby byly k dispozici vždy aktuální informace a snažíme se dodat vždy aktuální manály, v případě, že Vám nestačí 4 stránkový tištěný manuál máte možnost si k Vaší kameře najít narozdíl od konkurence zde:
https://www.isix.cz/navody-dokumentace-k-pokrocilym-funkcim/
Navíc narozdíl od konkurence máte možnost si stáhnout vždy aktuální firmware od nás ze stránek:
https://www.isix.cz/firmware-navody-jak-aktualizovat/
Jsme neradi, že nás dopředu odsuzujete, jelikož Vaše závěry nejsou založeny na pravdě a reklamace řešíme narozdíl od konkurence více než vstřícně.
V případě, že nejste spokojen, zastavte se, rádi Vám vše znovu ukážeme a vysvětlíme.
Věříme, že návštěvou se toto nedorozumění vysvětlí, jsme tu vždy pro Vás.
Přeji fajn den a super záběry s kamerou
https://www.isix.cz/ -
ceny dobre, chovani nekterych prodavacu dost otresne
kdyz jsem ale druhy den po koupi zjistil ze vytisteny cesky navod ke kamere kterou jsem u nich koupil je zastaraly, protoze v prodeji je nekolik mesicu nova verze produktu a volal jim at si to opravi a pripadne priste lepe informuji o novych funkcich, nejaky nabubrely spratek se kterym jsem mluvil (jiny nez prodavac co mi to prodaval) se misto pokorne omluvy ze dodavaji nekvalitni material , zacal jeste rozcapovat ze "mockrat dekuje za rady jak maji podnikat" a zavesil...
cili evidentne v tom "jak maji podnikat " se jeste maji hodne co ucit, tenhle styl stacil tak pred dvaceti lety
jake asi chovani muze clovek ocekavat kdyz reklamuje nejaky pristroj a ne jen mizerne pripraveny manual
takze ackoliv s obchodem jsem byl puvodne spokojen, podruhe uz bych tam nesel protoze nejsem zvykly na to utracet penize tam kde se chovaji drze a jeste takova jelita ktera ani poradne nevi co prodavaji.
ondra