Přihlásit se a přidat příspěvek
  • POZOR na zvláštní řešení reklamací v obchodě WWW.ISIX.CZ.
    U hodinek Amazfit BIP došlo po cca 1 roce běžného používání k radikálnímu snížení kapacity baterie (nebo poruše nabíjecí elektroniky v hodinkách ???). Prostě deklarována výdrž baterie (standardne cca 3 týdny), kterou opravdu nové hodinky měly , po roce během cca 1 měsíce klesla na 2-3 dny výdrže od nabití. Hodinky tedy byly v podstatě nepoužitelné.
    BOHUŽEL ANI TAKOVÁ ZÁVADA NEBYLA WWW.ISIX.CZ UZNÁNA JAK VADA ZÁRUČNÍ !!!!
    VARUJI TEDY PRED NADĚJEMI OSTATNÍ ZAKAZNIKY TOHOTO OBCHODU , ZE SI S VÝROBKEM VŽDY ZAPLATÍ I 2 LETOU ZÁRUČNÍ LHŮTU , JAK VIDNO NENÍ TO PRAVDA !!!!

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Vážení, v tomto obchodě jsem nakupoval již několikrát a to jak osobně, tak po internetu. Rychlá komunikace, rychlé dodání zboží, rozumí produktům které prodávají a umí nestranně poradit či pomoci. Vzhledem k tomu, že se evidentně jedná o rodinnou společnost, proto se taky patřičně snaží. Oceňuji snad vše a jediné co mě mrzí, že prodejna je trochu na periferii Prahy. Každopádně pokud se chystáte v tomto obchodě nakupovat poprvé, tak ua sebe vřele doporučuji a současně bych jim chtěl za vše poděkovat. Rád se budi vracet jako spokojený zákazník! A připomínám, že komunikace veškerého formátu je skvěle rychlá. Možná co by bylo vhodné, je delší otevírací doba a to vzhledem k poloze obchodu. Závěrem raději do ISIXU než do ALZA či obdobných obchodů!!!! Přeji hodně spokojených zákazníků a mnoho úspěchů neb v dnešní době není lehké podnikat !!!

    P.S. pro ty kteří reklamují mobily - zachazekte s nimi lépe vidím to denně jak si mnohdy lidi vymýšlejí, že z ničeho nic telefon přestal fungovat a v servisi se pochopitelně projeví mechanické poškození (následek pádu atp.)

  • Tento obchod rozhodně doporučuji. Rychlost,ceny a ochota pomoci. To se dnes málo vidí.

    • Souhlasím, veliká ochota vyjít lidem vstříc, poradit i pomoci, děkujeme. Mona

    • Velmi doporučuji. Opakovaně jsem zde nakoupil a vždy ochotné jednání. Jednou jsem zboží reklamoval a vše proběhlo hladce a velice rychle. Nesrovnatelná ochota a rychlost oproti většině obchodů. SPOKOJENOST! Doporučuji ! :)

  • Žasnu... Umřela mi kamera Xiaomi Dashcam byla zakoupena u tohoto prodejce. Ve čtvrtek 14.6. jsem na stránkách vyplnil reklamační protokol, v pátek 15. jsem kameru poslal na reklamaci. V pondělí 18. přišly emaily o přijetí reklamace a odeslání zásilky. Dnes je 19.6. a já držím zpátky v ruce svou kameru - funkční. Absolutně nechápu a smekám před tímto obchodem, takovou rychlostí nejsou některé e-shopy schopny ani odepsat. Skvělé :)

  • Samozřejmě jsem si nejdříve přečetl recenze a příspěvky v diskuzi k tomuto obchodu.
    Přečetl ... a pak objednal dne 14.6.2018 v 13:30 hod sportovní kameru. Kamera byla doručena firmou PPL druhý den asi v 10:45 hod. Balíček přišel do 24 hodin neporušen, nepoškozen a hlavně ... obsahem bylo to, co mělo být. Takže, z mé strany žádné připomínky k obchodu a k přepravě. Mohu jen doporučit.
    Josef Kupec

  • Než si něco objednám v internetovém obchodě zajímám se o recenze nakupujících. Ty byly vesměs kladné. Moje zkušenost s obchodem Isix je také velmi dobrá. Oceňuji dobrou komunikaci s obchodem, rychlost dodání a cenu zboží, která byla v porovnání s jinými obchody nejnižší a navíc doprava byla zdarma. Proto velmi doporučuji.
    Vladimír Franc

  • : Dobrý den,
    jedná se pouze o jiné názvy pro vyhledávání google.

    V případě dotazů nás kontaktujte na náš email :
    [email protected]

    Přeji fajn den!
    https://www.isix.cz/

  • prosim jaky je rozdil mezi nemi dik
    Xiaomi Redmi Note 4, 4GB/64GB, CZ LTE, Dual SIM, zlatý

    Xiaomi Redmi Note 4 4GB/64GB Global zlaty

  • Zdravím,
    K tomuto obchodu můžu dodat, že jak mají kvalitní zákaznický servis, tak reklamační je na stejné urovni.

    Opravdu skvělé jednání a obchod určitě doporučuji.
    Kéž by všichni obchodníci měli z poloviny tak kvalitní zákaznický servis . Zde opravdu platí zákazník na prvním místě.

    Díky za překvapivě příjemnou reklamaci .

  • quecksilber: Dobrý den, konkrétní reklamace nebo vratky z důvodů ochrany osobních údajů veřejně neřešíme.
    V případě dotazů nás kontaktujte na náš email :
    [email protected]

    Přeji fajn den!
    https://www.isix.cz/

  • isix.cz: Děkuji, tak jsem asi špatně odeslal. Problémem je to, že už jsem na displej stihl instalovat ochranné sklo proti poškrábání, a nevím, jestli v takovém případě /u tohoto problému/ displej opravujete nebo vyměňujete telefon /každý obchod to má jinak/. Je to tedy na překážku? Děkuji ještě jednou.

  • quecksilber: Dobrý den,
    Email od Vás sice nemáme, ale to ničemu nevadí.
    V případě reklamace stačí vyplnit:
    https://www.isix.cz/rma
    A poslat k nám a opravíme.

    Přeji pohodový den!
    https://www.isix.cz/

  • Zdravím,
    má u tohoto obchodu někdo zkušenost s reklamací telefonu z důvodu mrtvého (stále svítícího) pixelu na displeji? Na e-mail nereagují, ale možná se někde stala chyba. Děkuji.

  • ondra: Dobrý den,
    za kolegu se dodatečně omlouvám a věřím, že Vaše příští zkušenost s námi bude jen a pouze pozitivní.

    Přeji fajn den a super záběry s kamerou
    https://www.isix.cz/

  • isix.cz: uplne chapu ze necitite jako fair kdyz jste se mi pri prodeji venoval a ja pak napisu negativni reakci na zaklade minutoveho rozhovoru s kolegou ale presne tak to v pocitech zakaznika je , pamatuji si tu nejhorsi zkusenost a dlouhodobou kvalitni praci casto vymaze jedina negativni zkusenost
    ja vim ja starej blbec se furt vnucuju "s tema radama do podnikani"

  • isix.cz: proti vcerejsi konverzaci a radam od vas jsem nerekl ani slovo, a popravde chybu v manualu neberu jako vazny problem ale reakce vaseho kolegy mne krapet nadzdvihla

    ocenuji ovsem vasi profesionalni odpoved , zrejme vas kolega je ve vasi firme vyjimkou, zdravim o.

  • Dobrý den, Ondro,
    omlouváme se za jakékoliv nedopatření, během včerejška jsem se Vám na prodejně přes 40minut věnoval a proto se cítím ukřivděn Vašimi unáhlenými závěry ohledně telefonní konverzace s kolegou, kde evidentně došlo k mírnému nedorozumění.

    Děláme 100% proto, aby byly k dispozici vždy aktuální informace a snažíme se dodat vždy aktuální manály, v případě, že Vám nestačí 4 stránkový tištěný manuál máte možnost si k Vaší kameře najít narozdíl od konkurence zde:
    https://www.isix.cz/navody-dokumentace-k-pokrocilym-funkcim/
    Navíc narozdíl od konkurence máte možnost si stáhnout vždy aktuální firmware od nás ze stránek:
    https://www.isix.cz/firmware-navody-jak-aktualizovat/

    Jsme neradi, že nás dopředu odsuzujete, jelikož Vaše závěry nejsou založeny na pravdě a reklamace řešíme narozdíl od konkurence více než vstřícně.

    V případě, že nejste spokojen, zastavte se, rádi Vám vše znovu ukážeme a vysvětlíme.

    Věříme, že návštěvou se toto nedorozumění vysvětlí, jsme tu vždy pro Vás.

    Přeji fajn den a super záběry s kamerou
    https://www.isix.cz/

  • ceny dobre, chovani nekterych prodavacu dost otresne

    kdyz jsem ale druhy den po koupi zjistil ze vytisteny cesky navod ke kamere kterou jsem u nich koupil je zastaraly, protoze v prodeji je nekolik mesicu nova verze produktu a volal jim at si to opravi a pripadne priste lepe informuji o novych funkcich, nejaky nabubrely spratek se kterym jsem mluvil (jiny nez prodavac co mi to prodaval) se misto pokorne omluvy ze dodavaji nekvalitni material , zacal jeste rozcapovat ze "mockrat dekuje za rady jak maji podnikat" a zavesil...

    cili evidentne v tom "jak maji podnikat " se jeste maji hodne co ucit, tenhle styl stacil tak pred dvaceti lety

    jake asi chovani muze clovek ocekavat kdyz reklamuje nejaky pristroj a ne jen mizerne pripraveny manual

    takze ackoliv s obchodem jsem byl puvodne spokojen, podruhe uz bych tam nesel protoze nejsem zvykly na to utracet penize tam kde se chovaji drze a jeste takova jelita ktera ani poradne nevi co prodavaji.

    ondra