Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zakoupeny dětské boty McKinley Maine, doručené boty byly vadné - chyběl háček na pravé botě. Zboží vráceno dle instrukcí z letáku v balíku - po deseti dnech balíček vrácen z důvodu uzavřené prodejny, podruhé posláno na centrálu e-shopu s požadavkem na úhradu přepravních nákladů - vrácena částka pouze za boty. Suma sumárum - za vrácení VADNÝCH bot uhrazena 2x přeprava balíku zpět, vracení peněz po urgenci, komunikace obchodu nulová - NEDOPORUČUJI
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto že zboží bylo psáno skladem, nikdo se mi neozval že není k dispozici, čekala jsem 6 dní a nic, pak jsem volala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že zboží už není, přeposlala jsem údaje na vrácení peněz, uběhl další týden a peníze stále nemám vrácené na účtu. Komunikace strašná a teď budu z vás peníze asi dolovat zpět a ještě si mi dovolíte poslat, ať ohodnotím vás obchod, to je celkem vrchol drzosti. Tohle jsem jinde nezažila.

    • Zaplacené zboží nedorazilo a nemám žádnou zprávu od obchodníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašný přístup. A neschopnost zaplatit jiným způsobem než pouze převodem . Bez možnosti faktury

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    inzeruje zboží které ve skutečnosti nemá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při vrácení zboží byly peníze za zboží vráceny až 24. den. (Ze zákona je lhůta 14 dnů).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží stále nedorazilo

    Zboží zatim nedorazilo bez jakéhokoliv vysvětlení, přitom skladem je vše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel do týdne mi obchod nebyl schopen objednávku dodat. Volala jsem na info linku s dotazem, kdy můžu balíček očekávat, tam mi neochotná paní sdělila, že mi zboží nejspíš do pátku nedorazí....a položila telefon, už jsem neměla šanci se na nic zeptat :) Poté jsem tedy objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zatím mi objednané zboží nedorazilo, ani žádne info v jakém stavu má objednávka je. Takže nemohu zatim moc hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi prislo v neorginalnim obalu, poskozene navic spatne zesita vystel helmy (zrejme zmetek), pouzivana, odlepene suche zipy na fixaci vystelky, s magnetem z prodejny a neuplne bez chranice na bradu, arogance zodpoverne osoby po 3 prepojenich tel. do prodejny Olympia Brno nehorazna a nedustojna znacce Intersport, zbozi jsme vratili na prodejnu, jsem znechucen pristupem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Od oznámení, že zboží bylo expedováno (navíc u něj byl status "SKLADEM"), uplynul celý týden, než bylo doručeno. Před víkendem jsem se ještě musel dotázat, zda nedošlo k nějakému problému. Bylo mi předáno číslo zásilky s tím, že je již v přepravě. Přičemž na stránkách přepravní služby bylo pouze číslo zásilky, avšak ještě nebylo v žádném procesu přepravy.

    Obchod nabízí pestrou škálu zboží, ovšem, dle mého názoru a zkušenosti, kazí jeho reputaci dlouhá doba od expedice po doručení koncovému zákazníkovi. A to i za situace, že je zboží označeno jako zboží dostupné skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Na svou postavu si objednávám z různých obchodů na internetu obleční ve velikosti XXL. Vše mi padne. Bohužel ve Vašem obchodě máte asi jiné číslování. Objednané zboží mám malé.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Do mailu mi 2 dny po objednávce došla informace o přepravě zboží, ale následující 4 dny se ni nedělo. Po telefonatech, kde se zboží nachází si prodejna a přepravce přehazovali odpovědnost za to, že neví, kde vlastně zboží je. Na dovolenou jsem tedy odjela bez objednaných bot a navíc musela řešit převzetí balíčku v nepřítomnosti.

  • Uvedená velikost neodpovídal. Zboží vráceno bez problému

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doručeno zboží jiné velikosti
    • Balíček nešetrně zabalen
    • Popis produktu neodpovídá realitě
    • Doručení trvalo 5 pracovních dní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nespokojnost

    Reakce obchodu Intersport ČR

    Vážený zákazníku,

    na našich eshopových stránkách máme uvedeno, že zboží doručujeme pouze na území České republiky. O této skutečnosti jste byla informována i telefonicky/emailem.
    Děkujeme za pochopení.

    Za tým INTERSPORT
    Šárka Husáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký výběr zboží za dobré ceny
    • posílají zboží rozbalené, použité a nekompletní
    • naprosto neuvěřitelný proces vyřizování reklamace

    Už jsem nakupoval sporák v Ostravě, kde bylo napsáno, že nemohou zajistit dostupnost zboží v rozumném čase a druhý den jsem ho měl na chalupě. Kupoval jsem rozbalenou TV, kde psali, že je v pořádku a byla v pořádku. Vyřizoval jsem reklamaci v Zlíně ...
    Ovšem to, co jsem zažil s Intersportem, to bych nepřál nikomu. Zboží nebylo inzerované jako použité nebo dokonce nefunkční. Dokonce měo být skladem. Přišlo až skoro za týden, balení bylo v pořádku. Ovšem uvnitř obálky byla potrhaná krabička a v ní jen cyklocomputer bez příslušenství. Volám na číslo z reklamačního formuláře a zvedne to paní, že ona ne, dovolal jsem se prý na ředitelství a musím napsat e-mail na e-shop. Komunikace po e-mailu byla neuvěřitelná, paní znala jen vrácení zboží, o výměně v životě neslyšela. Nakonec mi napsala, že mi nové zboží nechala poslat do Butovic a tam se pro to mám zastavit.
    Další 2 dny jsem jí vysvětloval, že Butovice nemám právě za rohem a i když ona tam pracuje a přijde jí to normální, pro mne je to komplikace. Nakonec jsme se telefonicky domluvili, že by neměl být problém vyřídit to celé poštou. V pátek jsem jim poslal vadné zboží a doufám, že mi přijde bezvadné zpátky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • osobní odběr zdarma
    • rychlé vyřízení objednávky
    • zboží bez krabice
    • přiložené chybné příslušenství

    In-line brusle jsem dostal bez krabice. Po vyzkoušení jsem zjistil, že byl přiložen návod a příslušenství k úplně jinému zboží (tříkolka). Na funkci to samozřejmě nemá vliv, ale je to podivné ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si vestu s reflexními prvky a šedým lemem,přišla mi celá černá.
    Nekorektní jednání,nedoporučuji

    Reakce obchodu Intersport ČR

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu na nákupní zkušenost na našem eshopu, kterou bereme jako podnět pro zkvalitňování našich služeb.
    Omlouváme se za nepříjemnosti s nákupem. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás mimořádně důležitá, proto Vám jako omluvu zasíláme na e-mail kompenzaci ve formě kuponu.

    Za tým INTERSPORT
    Šárka Husáková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jednání personálu

    Reakce obchodu Intersport ČR

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mohl byste nám, prosím, na email [email protected] sdělit, s čím konkrétně jste byl při svém nákupu nespokojen? Jde pro nás o cennou zpětnou vazbu při zkvalitňování našich služeb.

    Za tým INTERSPORT
    Šárka Husáková