Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží přišlo rychle.
    • Zboží přišlo nefunkční - zahradní kolečko nejde sestavit.
    • Před objednáním obchod komunikoval, nyní, když je problém, tak neodpovídají na žádném z uvedených mailů. Nedozvím se ani to, kam odeslat zboží - adresa je utajená a fakturační prý na vrácení není!
    • Zboží (sestava Sydney) je náročnější na montáž, ale aspoň jde složit.

    Nekomunikují při problému.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. O problému jste nás kontaktovali ve čtvrtek. Do 2 pracovních dnů tedy v pondělí ranních hodinách jste obdrželi odpověď jak Víme reklamaci vyřešit. Momentálně Vám byl vyžádán díl který jste označili. Reklamační oddělení s Vámi komunikuje.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

    • výrobek bez českého návodu
    • výrobek bez českého návodu

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    nerozumíme Vaší záporné recenzi, jelikož ohledně chybějícího návodu jste nás kontaktovali prostřednictvím emailu, kde jsme Vám obratem návod doposlali.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nekvalitní materiál, Nesedí při rozloženém stavu, Nalakováno jen sporadick, popraskané prkna. Inzerování jako hezká lavice se stolem ale je to velice nekvalitní výrobek!!!

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Pokud máte nějaký problém s produktem, neváhejte nás kontaktovat na našem reklamačním oddělení as problémem Vám pomůžeme.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží potřebuji vrátit, ale nikde jsem nezjistila kam ho mohu poslat. Objednávala jsem ho na InternetovaZahrada. cz, dodavatel je Luzakaza s.r.o. a odesilatel ONLINER s.r.o.. Dotaz ohledně odstouení od smlouvy jsem zaslala na InternetovaZahrada c.z., ale nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    my jsme firma Luzakaza.s.r.o tak jak to máme zveřejněno i na naší internetové stránce. Internetový obchod se jmenuje internetovazahrada.cz. Odesílatelem jsme také my akorát dopravu nám zajišťuje firma Onliner s.r.o. Pokud něčemu nerozumíte stačí se informovat a rádi Vám to vysvětlíme.

    Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je třeba nám napsat emial na naše reklamační oddělení tak jak to máme i napsané na naší stránce nebo se informovat na infolince kde bychom Vám postup při vrácení zboží vysvětlili. Z reklamačního oddělení Vám musel přijít potvrzující email ohledně zaevidování Vaší zprávy kde bylo vysvětleno, že dostanete odpověď do 2 pracovních dnů. Psali jste nám informaci o vrácení v pondělí odpoledních hodinách a v úterý jste nám napsali špatnou recenzi že jste nedostali odpověď.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přislo poškozené - stůl měl naštípnutou nohu a stolní desku, navíc židle mají naprosto nevhodný tvar, přední nohy jsou krátké, posadí-li se na židli dítě, okamžitě se kácí dopředu, krátké přední nohy dělají ze židle nestabilní past na děti; židle jsou nebezpečné, i dospělý, když se nakloní, kácí se i s židlí

    nevhodně tvarované židle, žádná výstupní kontrola, obal nepoškozený, zboží uvnitř značně poškozené

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Pokud máte problém se zbožím, je třeba nás o tom informovat, abychom Vám mohli pomoci. Od vás neevidujeme žádný emial nebo fotografie poškozeného nebo vadného zboží.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo nekvalitní s technickou závadou. Reklamace.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Vaši reklamaci jsme přijali a je v procesu řešení. O dalším postupu Vás bude informovat reklamační oddělení.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Špatně uvedené rozměry na stránkách, neodpovídají skutečnosti

    Zboží bylo jiných rozměrů, než obchod uváděl (délka sedací soupravy o 45 cm delší). Velmi špatná komunikace s reklamačním oddělením, jen přes email, dlouhá doba odpovědí. Dosud nevyřešená reklamace. Velké zklamání :-(

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Reklamační oddědlení přijalo Vaši reklamaci a celou dobu s Vámi komunikuje prostřednictvím emailů. Vaše reklamace je v řešení.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedoporučuji

    Zboží přišlo rozbálené a poškozené.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    neevidujeme od Vás žádný email ohledně poškození zboží. Zboží posíláme výhradně nové. Pokud by byl poškozený nebo otevřený obalový materiál, kurýrní společnost by nám zásilku ani neprobrala. K poškození obalu muselo dojít během přepravy. Neváhejte nás kontaktovat na našem reklamačním oddělení.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Podání šrouby nebyli výhodné na zpevnění stůl. Po montované stůl jsme otočili na normálně postavení a latě pod deskou uvolnil.
    • Slabý

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    nerozumíme Vaší recenzi. Pokud máte nějaký problém se zbožím je třeba nás kontaktovat na našem reklamačním oddělení, abychom Vám uměli s daným problémem pomoci.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vleklé řešení reklamace zboží

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Váš požadovaný díl Vám byl vyžádán od dodavatele, čekáme na jeho naskladnění. Jakmile jej budeme mít na skladě bude Vám odeslán na adresu.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle dodani
    • Fleky na slunečníku

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    Vaši zprávu jsme obdrželi a problémem se začali zabývat. Reklamační oddělení s Vámi komunikuje.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otvory pro montáž nesedí, obal nepoškozený, přesto konstrukce hodně prohlá,jako by na to něco spadlo. Pravděpodobně už ve skladu nebo ve výrobě.

    Těžce smontovatelný zmetek.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Pokud máte nějaký problém se zbožím, prosíme kontaktujte nás na našem reklamačním oddělení a rádi Vám pomůžeme. Momentálně od Vás neevidujeme žádný email ohledně vzniklého problému.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nekvalitní a poškozené

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám přišel poškození zboží je třeba nás o tom informovat, abychom Vám uměli pomoci. Od Vás momentálně neevidujeme žádný email ohledně poškození nebo problémem se zbožím.

    S pozdravem
    internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nekompletní,reklamace víc jak měsíc a půl stále nevytížená

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za průběh reklamace. Chybějící díl Vám byl vyžádán, jelikož byl tento produkt vyprodán iu dodavatele reklamace se prodloužila. Zboží očekáváme na našem skladu nejbližší pracovní dny, obratem Vám bude doposláno.

    S pozdravem
    internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • O žádné nevím.
    • Zásilka byla poškozená, ačkoliv obal neměl výrazné poškození.
    • Ačkoliv jsem ihned zahájil reklamační proces, firma mě sice požádala o fotky poškození, ale od té doby se nepozvala.
    • Už téměř tři měsíce se snažím odpovědné zaměstnance dotazovat mailem. Bohužel žádná reakce.
    • Není možno firmu kontaktovat telefonem. Chvíli čekáte a pak vám to přeruší.
    • Podle mých zkušeností je jednání firmy nekalé a podlé.
    • DEJTE SI NA NĚ POZOR A RADĚJI NIC NEOBJEDNÁVEJTE!!!!!!!!!!

    Hrubě nespokojen! Takoví lidé patří za mříže!!!

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    reklamační oddělení s Vámi komunikuje a nabídlo Vám řadu možností řešení reklamace. Poškození zásilky vzniklo během přepravy. Také máme záznam o telefonické komunikaci s Vámi několikrát. Infolinky jsou funkční od 9:00 do 15:00, avšak může se stát, že jsou v daný moment obsazeny.

    S pozdravem
    internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Slunečník, který mi byl poslán byl asi nějaký ležák, který dlouho ležel, byl celý flekatý a světýlka v něm zabudovaná byla vzhůru nohama. Kotva na upevnění byla ohnutá. Při reklamaci mi byla nabídnuta kompenzace, ale protože byla tak směšná, tak jsem chtěla vrátit celou částku. Naštěstí mi celou částku obchod bez problému vrátil. Slunečník jsem koupila jinde. Akorát mi obchod nezaplatil poštovné, objednala jsem ke slunečníku i závaží a proto mi poštovné nezaplatí.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Poškozené zboží Vám bylo svezeno z naší strany. Celá částka za slunečník Vám byla vrácena. Poštovné za cestu k Vám se nevrací, protože jste měli objednané i jiné zboží a to jste si nechávali.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží
    • Otřesné jednání při reklamaci - na to že se zboží po měsíci rozpadá se prý reklamace nevztahuje
    • Nedoporučují!!!!!!

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    zboží jste reklamovali po měsíci že je poškozeno. Aktuálně neumím zjistit jak k poškození došlo. Podobná poškození je třeba nám nahlásit hned po převzetí.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • chybějící český návod,poškozené plechy přepravou
    • nejasné detaily pro montáž

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Český návod ve kterém je zobrazen postup pomocí obrázků je zasílán zákazníkovi na email. Pokud Vám nepřišel, prosíme informujte nás a návod Vám obratem dopošleme.
    Bohužel poškození během přepravy nedokážeme ovlivnit. Nicméně je třeba si zkontrolovat obalový materiál zboží při převzetí a v případě poškození nás kontaktovat, od Vás neevidujeme žádný email ohledně poškození.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Je snaha problém řešit, ale nestojí za tím nikdo konkrétní

    Pokus o vyřešení vadného zboží formou slevy, abych nemusel vše balit a posílat zpět, nedopadl dobře. 5% z ceny nikterak nepokryje náklady na opravu a obchod víc nedá. Mimochodem, těch 150Kč mi ani po deseti dnech nedorazilo. Příště šáhnu po prvním lepším plastovém boxu z OBI.

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    platby a finanční kompenzace bývají zaslány na účet do 14 dnů tak jak je uvedeno iv obchodních podmínkách. Refundace je zaevidována a bude Vám připsána na účet nejbližší pracovní dny. Před napsáním takové recenze si prosíme nejprve informaci u nás v obchodě ověřit.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo přebalované, ne originál. Nebylo dodáno v takovém stavu v jakém bylo inzerováno!

    Reakce obchodu InternetovaZahrada.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Veškeré zboží posíláme original balené, nevíme jak jste přišli na tuto informaci že nebyl originál zabalen nebo že zboží bylo přebalováno. Neevidujeme od Vás žádný email s nespokojeností nebo problémem se zbožím.

    S pozdravem
    Internetovazahrada.cz