Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Společnost Logica Packaging EU s.r.o. provozuje internetový obchod InterStore.sk od listopadu 2017. Pokud jste zakoupili zboží před tímto datem a chcete ho reklamovat, máte smůlu. Nový majitel domény nepřevzal závazky původní firmy InterStore Group s. r. o. a později ITSG s.r.o. která je v konkurzu. Takže rozbitý mixér zakoupený v 12/2016 můžu tak akorát hodit do koše :-(

  • Eshop InterStore se dostal do problémů a bojuje s dluhy Více na: http://www.euro.cz/byznys/eshop-interstore-se-dostal-do-problemu-bojuje-s-dluhy-1296302

  • O. Havla: Vitajte v EU

  • Objednal jsem zboží, které bylo skladem, ale objednávku obchod zrušil s tím, že není na skladě u dodavatele, přestože spousta jiných eshopů zboží má. Problémem byla nejspíš cena, protože by se jim to nevyplatilo, po předvánočním zdražení Lega.

  • Pozor - Šedý dovoz - problémy se záručními opravami !!
    Tento obchod nikomu nedoporučuji !!!

  • Tak "vyprodanou" součástku na kolo má obchod stále v nabídce. Při dotazu na obchod mi bylo sděleno, že si ji mám objednat. Ale před týdnem byla vyprodaná a už se neprodává. Tak to jsem jelen......:-D

  • NEJDE O ČESKÝ OBCHOD !
    Když se podíváte do obchodních podmínek, zjistíte, že když tam nakoupíte, nemáte práva českého spotřebitele. Tento fakt podtrhuje i skutečnost sídla firmy v zahraničí. A zajímavé je, že se vyskytuje právě na HEURECE. Ve spotřebiteli to budí dojem, že kupuje od českého prodejce, s českými právy spotřebitele a že je možné zboží získat za jiné ceny i přesto, že jej nikdy nedostane.

  • Zcela vyprodfanou sekačku Alko za 2.270 nabízí vesele dál, nic tam nekupujte, podvádějí!

  • Po cca 3 týdnech od objednávky přišla první a taky poslední reakce obchodu - zboží není skladem. Nic vám nedodáme.

  • 6-rýchlostné 50GB dual layer Blu Ray médiá balené pouze po jednom v hrubom plastikovom obale. Cena je za jeden kus,i když Heureka je vede jako nejnižší cenu za
    Verbatim BD-R 50GB Dual Layer 6x, 10ks cakebox

  • Objednali jsme si zde tlumič na kolo. Cena byla velmi nízká, až podezřelá. No ovšem prodávající je povinen prodat zboží za cenu uvedenou u zboží. Takže proběhla objednávka, kde v potvrzovacím mailu bylo napsáno, že dodací lhůta je tři až čtrnáct dní. Během těchto čtrnácti dní se nikdo neozval, nic se nedělo. Dnes je to již patnáctý den od objednávky a stále se nic neděje. Jen do mailu přišla výzva k ohodnocení proběhlého obchodu (žádný neproběhl) a k ohodnocení obchodu. Obchod nelze ani kontaktovat telefonicky. Když jsme se poprvé dívali na jejich stránky, visela tam zpráva - nikdo není přítomen, opravuje se zde elektrické vedení, nevolejte nám. Dnes, když jsem se dívala na jejich stránky, tak tu zase visí: Vážení zákazníci.
    Dne 29. 8. 2014 a 1. 9. 2014 budou z důvodu státního svátku budou telefonní linky nedostupné a odběrné místo na Dolnozemské cestě 3, Bratislava bude zavřeno.

    Děkujeme za pochopení .

    Pokud se dívám na stav své objednávky na stránkách www.inter-store.cz, stále zde jen vidím: OBJEDNÁNO. Nevím, co si mám o tomto obchodě myslet a začínám mít strach, komu jsem vlastně svěřila svoji adresu, telefonní číslo a mail.

    Uvidíme, jak se objednávka bude vyvíjet dál.

  • V životě si u nich už nic nekoupím... nikdy nikdy.

  • Už jsem zde nakupoval vícekrát. Poprvé bylo vše v přádku. Podruhé jsem objednal TV, vůbec ho nedodali a tahali mně za nohu víc jak měsíc. Pak jsem objednávku zrušil. Dnes jsem vyzvedl v uložence rýžovar s číslem zakázky 691265. Po vybalení z igelitu jsem doma zjistil, že krabici už někdo rozdělával. Bylo znát, že ji někdo opakovaně otevřel. Uvnitř byl roztržený návod a na polistyrenové ochraně hrnce je poznat, že už ji někdo z krabice vytahoval. V eshopu nebylo napsáno, že se jedná o bazarové zboží. Hrnec pošlu zpět a doufám, že mně vrátí peníze. NEDOPORUČUJI.

  • Podobná zkušenost, po pěti dnech od objednání, jsem je musel kontaktovat co je s mojí objednávkou a tak mi bylo řečeno, že zboží bude nejdříve za tři týdny, přestože mělo být skladem a odeslané do pěti dnů..
    Obchod nedoporučuji!!

  • V obchodě jsem si před nějakou dobou objednávala výrobek a byl doručen bez potíží. Tak jsem tedy nakoupila i znovu, konkrétně lednici Samsung. I když bylo napsáno, že výrobek je skladem, došlo mi po objednávce, že tomu tak není a že čekací lhůta na výrobek je 6-9 týdnů. Souhlasila jsem (díky dobré ceně) s tím, že na výrobek počkám. Lhůta se blížila a jediné, co mi chodilo, byly automaticky generované emaily. Pro ujištění jsem tedy volala na zákaznickou linku. Čekací lhůta na operátora byla celkem dlouhá (víc jak 5min) s velkmi nepříjemným hlasem dámy, která co chvíli oznamovala, že mám chvíli počkat (opravdu velmi otravný hlas a velmi často..). Po té, co mi to operátor zvedl, a já položila svůj dotaz na stav objednávky, tak nevěděl zhola nic, že kolegyně, která to má na starost tu není. Páčila jsem z něj dobrých 5min, jestli mi tedy můžou stav zboží poslat třeba na email, kde se nachází, kdy můžu cca počítat s dodejkou. Nevěděl, pak slíbil, že se kolegyně jakože zeptá. Krom tohoto byl hovor s ním opravdu horor. Velmi špatně mluvil, snad jako by byl poloospalý, huhňal, a tón vykazoval značné známky postoje, co ho vůbec otravuju. Opravdu velmi příjemný přístup (ironie). Volala jsem pár dní na to znovu, kdy to zvedla slečna. Položen ten sám dotaz. Skoro až jako rozčíleně mi bylo řečeno, že mi ale email jako o stavu poslala, což jsem reagovala, že sice ano, ale ten samý automaticky generovaný email a já bych velice ráda věděla konkrétní stav (který mi opravdu nepřijde těžké zjistit, jeden mail, jeden telefon stačí pro zjištění). Zdali bylo zboží alespoň již vyexpedováno a je na cestě, protože už to bylo 8 týdnů. No, tak mi bylo řečeno, že je teď ve firmě celozávodní dovolená, takže se to může zpozdit, ale že nedošla zase žádná poznámka o zpoždění (a tohle nebyli ani schopni zaslat emailem). Takže jednání se zákazníkem je u mě opravdu hrozné, a to nikterak netrpím na přeslazené hlásky a sluníčkového jednání. Ale očekávám férovost a aspoň náznak nějaké snahy a ne náznak, že jsem jen nějaká lůza, co si kupuje, tak ať za tu cenu drží hubu a čeká. To mi přijde opravdu neuctivé, ignorantské a arogantní na vrch!:D Teď mě čeká reklamace zboží, u které jsem již také volala do obchodu a zase jako bych obtěžovala. Jak to bude pokračovat jsem zvědavá a podle toho se také razantně odrazí mé hodnocení.

  • Tomáš Krakovský: Ano, tahle výmluva mi přišla rovněž, že je celozávodní dovolená. Nakonec zjistím, že výrobek v žádné Asii asi ani nebyl, ale pěkně ho sestavili naši polští sousedé.

  • O proti konkurenci to není až tak stoprocentní přírodní produkt.Kdo chce opravdu kvalitu tak doporučuji http://www.vcelikosmetika.cz

  • Já jsem byl spokojený.Doba dodání asi týden,ale to jsem byl informován a na zboží jsem tolik nespěchal,tak v pohodě.Vždy jsem dostal sms nebo mail jak je na tom objednané zboží.Já mohu jenom doporučit vše OK.
    Ps:Koupil jsem od tohoto e-shopu bezdrátová sluchátka Panasonic a jsou super

  • Po 40 dnech od objednání zboží nulová komunikace. Nejhorší e-shop na který jsem narazil.

  • Musím říci, že úroveň gramatiky smluvních podmínek tohoto e-shopu mě od nákupu naprosto odradila. Raději si stovečku připlatím a zůstanu u ověřeného a spolehlivého CZC.CZ.