Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoprucuji! Spatny eshop,ktery nic nema skladem,nekomunikuje se zakazniky,zbozi nedoruci ani do 2 tydnu a zbytecne zdrzujici penize pri odstoupeni od smlouvy. Nejhorsi eshopova zkusenost!!!

  • Oli: Operátoři ...... působili ( shoda podmětu s přísudkem ... )

  • Magda: Tady není problém v době dodání, ale v něčem naprosto jiném. Případný budoucí zákazník Interstore, pro kterého je informace určena, bude hned vědět, proč v Interstore nenakupovat. U skutečně dobrých a bezproblémových obchodů, které zde mají recenze se tak často výrazně nestřídají zcela kladné a záporné recenze. Stačí když někdo z vlastní firmy uskuteční objednávku vlastního zboží a pak sem po obdržení mailu z Heureky vloží kladnou recenzi.

  • Koukám, že si tady někdo stěžuje na rychlost dodání, já si ale objednala zboží v cukuletu bylo na uložence, nehledě, že zboží bylo o tisíc korun levnější než v obchodě nebo jinde

  • Nikomu nedoporučuji k nákupu jakéhokoliv zboží v tomto obchodě. Problém nastává tehdy, pokud chcete zboží vracet nebo reklamovat. Operátoři na lince působily, jako kdybych je otravoval. Jeden operátor nebyl ochoten vyplnit mi po telefonu nějaký jejich webový formulář pro reklamaci. Neměl jsem zrovna možnost být na internetu a zboží jsem už měl zaslaný zpět. Internet měl, tak to technicky udělat mohl a poslat mi pak na mail potvrzení o započaté reklamaci.
    Skoro 14 dní jsem se dožadoval po operátorech, aby mi bylo zasláno potvrzení, že jim vrácené zboží dorazilo v pořádku. Nedostal jsem ho. jen mi přišel mail od jistého pana B. že by reklamace trvala příliš dlouho, protože nemají zboží na skladě a že bude lepší, když zboží jakože vracím v zákonné lhůtě, a že mi peníze vrátí hned. Na vrácené peníze jsem čekal skoro 14 dní. Mezitím jsem neměl v ruce ani to potvrzení o doručení zboží a tak jsem byl dost nervózní jestli mi vůbec něco přijde. Nakonec mi došla trpělivost a napsal jsem nehezký mail panu B., aby mi okamžitě vrátili peníze.
    Takovou jsem dostal odpověď:
    "Dobry den - Druhy krat Vas vyzyvam aby ste si nastudovali nizsie uvedeny odkaz, ktory vychadza z pravnych noriem - zakonov.
    http://www.inter-store.cz...
    Ja ako fyzicka osoba som s Vami uzatvoril nejaku kupnopredajnu zmluvu?? Tak nerozumiem vyjadreniu "Případným potížím se nevyhnete ani Vy osobně pane Biliku" Tomu rozumiete zrejme iba Vy, ja to beriem ako vyhrazku.. P. E, ak sa mi chcete vyhrazat, nech sa paci, zastavte sa osobne, a mozme riesit pripadne problemy osobne.
    Na ake maily som Vam neodpovedal? Vcera som Vas kontaktoval mailom, tak si laskavo skontrolujte mailovu schranku, z ktorej posielate dnesny mail.
    Nez zacnete s negativnymi kampanami etc. etc. tak si laskavo zvyste pravne vedomie, nakolko neopodstatnene sa vyjadrujete, poskodzujete dobre meno.
    Pane, na Vase dalsie invektivy nebudem reagovat, vratka bola spracovana, peniaze Vam budu vratene v zakonnej lehote, o com ste boli informovany."

    Nakupuji v internetových obchodech hodně, ale takovou neúctu k zákazníkovi jsem ještě nezažil. Má zkušenost s jinými obchody je taková, že se neohánějí zákonnými lhůtami, většinou 1 měsíčními, a zboží vyměňují obratem nebo peníze vracejí obratem taktéž. Ten mail jsem od pana B. nedostal, a přitom jsem kvůli nějakému jejich vyjádření, jak to vypadá s mým vráceným zbožím, volal na jejich telefon asi 5x. Pokaždé jsem byl ubezpečen, že požadavek předají panu B. a ten se mi ozve. Nestalo se tak ani jednou.

    Peníze nakonec dorazily, ale už nikdy si nic v tomhle obchodě nekoupím a nedoporučuji nikomu, pokud se nechce nervit tak jako já, kdy nemá ani zboží, ani peníze, ani nějaké potvrzení o převzetí zboží a jen čeká a čeká.

    Jinak je velice těžké se na jejich linku dovolat. Většinou jsem čekal na telefonu třeba i 10 min., než to někdo zvedl. Často jsem se nedovolal vůbec.
    Každopádně se pan B. o dobré jméno jejich obchodu bát nemusí, protože už ho aspoň tady na Heurece dávno nemají. Stačí si přečíst recenze ostatních zákazníků.


  • NEDOPUČUJI !!!!

    Neskutečně dlouhé dodací lhůty, to znamená, že pokud něco chcete v půli měsíce mít do konce měsíce, jste blázen
    Způsob komunikace operátorů na call centru
    Neprofesionální přístup k zákazníkovi
    Výdejní místo (alespoň to na Vyšehradu) vypadá jako sběrna/výdejna starého papíru a ošacení pro Homeless.

    S nákupem jsem nespokojen. Nejen cena dělá spokojený pocit z obchodu. U mě to bylo od počátku špatně.
    Dotazy na call centru, když už jsem se dovolal, kde je zboží, kdy bude a kde se nachází byly pro operátora obtěžující, komunikace (byli to 3 rozdílní lidé) vyznívala, že otravyuji svími dotazy je.
    Místo výdeje na Vyšehradě je kůča, kde z USB desek je smontováno cosi, co má být výdejním pultem.
    Nezachraňují to ani slečny s potetováním, kde si vzpomeneš, některé se usmívající a příjemné v jednotném triku.

    Ještě jeden den čekání a šel jsem si objednané zboží koupit do prvního elektra.Objednávku jsem uskutečnil 21 před dodávkou.

  • NEDOPORUČUJI. Na lednici čekám už 2 měsíce a neustále ji nedokážou naskladnit a vymlouvají se na celozávodní dovolenou v Samsungu. Velmi pochybný obchod!!!

  • NEDOPORUČUJI.
    Na stránkách je napsáno cena za jeden kus, ale prodají Vám minimálně dva a to se už nikde nedočte. A navíc je cena bez DPH takže...... máme levnější nakoupit jinde.

  • Obchod je v pořádku, zboží jsem dostal.
    S fakturou ale už spokojen nejsem. Pro koncového zákazníka je výhodou nízká cena, především ale díky tomu, že se jedná o slovenskou firmu a účtují bez DPH. Tuto informaci však musíte musíte číst mezi řádky! Obchod se trochu klamavě tváří jako česká firma.

    Pro plátce daně doporučuji s ostatními prodejci porovnávat cenu bez DPH. Od ceny v Inter-Store.cz už si žádnou DPH neodečtete.

  • ....nepřiložen záruční list,Český návod,spíše nedoporučuji.Mirek Macák.

  • NEOPRÁVNĚNÉ ZAMÍTÁNÍ REKLAMACÍ.
    Varuji potenciální zákazníky před prodejcem InterStore, v případě poruchy výrobku by mohli splakat nad "výdělkem". Pořídil jsem si u InterStore USB flashdisk 64GB za cca 1.000,- Kč. Při naprosto standartním používání přestal flashdisk ani ne po roce fungovat, nešlo na něj zapisovat, ani z něj číst (patrně porušené integrované obvody). Nepředpokládal jsem při reklamaci žádné problémy jako již dříve u pěti jiných flashek tří prodejců. Používám totiž flashdisků hodně a používám je často. Toto byl ovšem první prodejce, který reklamaci zamítl a ještě se zcela lživým tvrzením o mechanickém poškození výrobku, který je mechanicky zcela v pořádku a po tvrzeném mechanickém poškození ani stopy. Když si představím, že bych měl u tohoto prodejce reklamovat výrobek mnohem dražší ... brrr!!! Sami si zvažte zda je namístě od prodejce takto přistupujícího k reklamací (i kdyby se schovával za lži výrobce či autorizovaného servisu), používajícího nepravdivá tvrzení a zdůvodnění, bezpečné nakupovat. Takto neseriózního a nevstřícného prodejce nelze rozhodně doporučit.

  • Proč slovenští kolegové nevrací peníze co jsou jim zaslané převodem po tom,když zákazník odstoupí od smlouvy z důvodu nedodržení dodací doby?Proč nereagují ani na emal ?

  • Prosím kde se dočtu kde jsou pobočky v ČR?
    Děkuji

  • Dobrý den,dnes jsem si převzal u vás obědnaný Cryptobox400HD mini.Po otevření nezalepeného a určitě ne nového obalu jsem zjistil,že i igelitové obaly všech komponentů nesou známky opotřebení.Obědnal jsem si nový přístroj a ne několikrát již vrácený asi v reklamaci,jelikož nefunguje.Recenze máte celkem dobré,tak co to má znamenat?objednávka č386073,faktura č.1222207612

  • Eva: na Váš´mail jsem Vám odeslala zrušení objednávky.

  • Dotaz k objednávce č. 355894.
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy mi bude dodáno objednané zboží? Uvádíte, že předpokládaný čas je 7 pracovních dnů. Tento termín byl již několikrát překročen. Mám počítat s tímto objednaným zbožím. Děkuji za odpověď.

  • M: prosim, poslite mi email, ktori ste dostali a skontrolujeme to. Vdaka. [email protected].

  • Ježíšmarjá kde to žijeme. To ste se lidi ještě nevzpamatovali z toho šoku, že nebudete mít zrcadlovku za 500kč a že si na ní budete muset vydělat?
    Asi ste se měli líp učit.

    Pokud se domníváte, že "chyba v přepočtu z eur" je nesmysl, ukazujete jen svou vlastní hloupost - princip takového přepočtu je mnou uveden asi o 4 stránky zpět.

  • "Databazu zakaznikov objednavajucich tovar inkriminovany vikend sme 15.3. kompletne vymazali a nasledne niekolkokrat skontrolovali. Dokonca sme pozerali aj do minulosti a ak ste urobili objednavku predtym s rovnakym menom a emailom, tiez sme vymazali Vase osobne udaje. To vsetko v zaujme ferovej komunikacie."

    Asi jste zkontrolovali málo, když e-maily chodí i nadále!
    Odkdy Vy férově komunikujete?! To by mě dost zajímalo. :(((

  • marty: Dobry den, ako sme pisali, databazy su oddelene, t.j. ak si objednavate na Inter-Store.cz, tak Vase udaje idu do ceskej databazy a ak na InterStore.sk, idu do slovenskej. Zakaznicke centrum a expedicia tovaru su na Slovensku, preto komunikacny email uvadzany vo vsetkych spravach (t.j. aj pri objednavke cez Inter-Store.cz) je na domene .sk.