Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízejí zboží, které není k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hezký design
    • přehledný katalog
    • mylné informace o stavu skladu
    • obchod nekomunikoval chybu ve stavu skladu, dokud jsem se nezačal zajímat o stav objednávky
    • refundace do 14 dnů nedodržena
    • stejný výrobek jsem našel za desetinu ceny jinde

    Zřejmě vám asi trochu zkazím hodnocení i když nerad, ale jste pro mě za poslední dobu snad nejhorší zkušenost s nákupem včetně pochybných zahraničních obchodů.

    21.2.2024 - vytvořena objednávka na zboží označeno "Skladem jeden kus"
    23.2.2024 - poslal jsem dotaz na stav objednávky (uznávám, možná jsem byl trochu netrpělivý, ale u zboží skladem očekávám nějaký pohyb v objednávce poměrně rychle)
    23.2.2024 - na základě mého mailu kontakt z technické podpory, že zboží skladem není a mělo by přijít do 3-4 týdnů, zda chci počkat, nebo storno. Poprosím tedy o storno.
    26.2.2024 - přichází potvrzení o stornu objednávky
    28.2.2024 - posílám dotaz za jak dlouho mohu čekat refundaci
    29.2.2024 - odpověď od podpory, že refundace vyřizují "do 14 dní od žiadosti o storno objednávky".
    12.3.2024 - refundace stále nedorazila, odesílám mail na podporu

    Pominul-li fakt, že o storno jsem fakticky požádal již 23.2.2024 a budu brát, že se tak stalo dne, kdy bylo storno potvrzeno obchodem, 14 dní pro refundaci již uplynulo, refundace stále nedorazila. Mezitím jsem dokázal dokonce najít dle fotek stejné zboží za zlomek ceny a dokonce dorazilo přes půl světa dřív, než refundace z Innocentstoru. Neříkám, že se tohle děje běžně, ale nevidím žádnou aktivitu v přístupu obchodu k situaci a jsem z toho opravdu zklamaný. Od začátku jsem měl tak trochu dojem, že kdybych se nezeptal na stav objednávky, tak se vlastně možná ani nedozvím, že zboží skladem nakonec není a čekal bych klidně i ty 4 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • mimo ceny, vše

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V našem jménu se Vám chceme touto cestou ještě jednou omluvit, pokud váš zážitek nebyl 100%. V naší firmě se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Právě proto máme na heuréka.sk zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy každý pracovní den.

    Pokud ovšem máte pocit, že váš zážitek nebyl 100%, prosím obraťte se přímo na mě jako jednatele společnosti na [email protected]

    Děkuji.

    S úctou,
    Marek Kuzma
    Jednatel InnocentStore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace s obchodem v pořádku. Doručení OK. Objednal jsem kryt na iPhone 13 Pro, sice se dá nasadit, ale pasuje přesně na 14 Pro, výřez pro fotoaparát je trošku jiný. Vzhledem k ceně zboží neřeším, ale v pořádku to dle mého není

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V našem jménu se Vám chceme touto cestou ještě jednou omluvit, pokud váš zážitek nebyl 100%. V naší firmě se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Právě proto máme na heuréka.sk zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy každý pracovní den.

    Pokud ovšem máte pocit, že váš zážitek nebyl 100%, prosím obraťte se přímo na mě jako jednatele společnosti na [email protected]

    Děkuji.

    S úctou,
    Marek Kuzma
    Jednatel InnocentStore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita oproti jiným

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V našem jménu se Vám chceme touto cestou ještě jednou omluvit, pokud váš zážitek nebyl 100%. V naší firmě se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Právě proto máme na heuréka.sk zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy každý pracovní den.

    Pokud ovšem máte pocit, že váš zážitek nebyl 100%, prosím obraťte se přímo na mě jako jednatele společnosti na [email protected]

    Děkuji.

    S úctou,
    Marek Kuzma
    Jednatel InnocentStore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu vystaveno - nabízeno zboží které reálně nemají info. E-mail o této skutečnosti přijde do 24h .

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V našem jménu se Vám chceme touto cestou ještě jednou omluvit, pokud váš zážitek nebyl 100%. V naší firmě se snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků. Právě proto máme na heuréka.sk zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy každý pracovní den.

    Pokud ovšem máte pocit, že váš zážitek nebyl 100%, prosím obraťte se přímo na mě jako jednatele společnosti na [email protected]

    Děkuji.

    S úctou,
    Marek Kuzma
    Jednatel InnocentStore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem učinila 6.3. Stim ze 10.3. Bude naskladneno a následně odesláno, do dnešního dne nic , ale hodnocení obchodu posílají .

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V naší firmě se snažíme o 100% spokojenost našich zákazníků. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy.

    Děkujeme.

    Pro Apple fanoušky - tým Innocentu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po týdnu od objednání žádné informace o odeslání, po dotazu na stav objednávky mi přišel e-mail že nemůžou dohledat objednávku ani podle jména ani podle čísla objednávky, další den přišel e-mail bez návaznosti na ten předešlý, že se omlouvají ale že zboží z objednávky nebylo skladem (při objednání bylo skladem) a že co nejrychleji odešlou objednávku

    Reakce obchodu InnocentStore.cz

    Vážený zákazníku,

    vážíme si každého hodnocení, které nám poslouží ke zlepšení našich služeb.

    V naší firmě se snažíme o 100% spokojenost našich zákazníků. Náš prozákaznický servis pracuje v plném režimu a v případě jakýchkoli požadavků se můžete kdykoli obrátit na naše ochotné kolegy.

    Děkujeme.

    Pro Apple fanoušky - tým Innocentu