Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Opakovaně žádám obchod o zaslání faktury - nikdo nereaguje.

  • Zboží neměli.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena, rychlé doručení.
    • Komunikace - jak forma, tak obsah.
    • Zpracování webu.

    Objednal jsem si autosedačku cybex se základnou. Po objednání jsem ještě měnil objednávku, protože jsem chtěl variantu plus, což jsem si nevšiml. Vyšli mi obratem vstříc, ovšem odpověď byla dost lakonická - OK.
    Bohužel jsem někam založil fakturu (posílají ji pouze vytištěnou spolu se zbožím). Následně jsem proto žadal o její opětovné zaslání. Na 2 e-maily žádná odpověď. Po telefonu přislíbeno, ale nic nezasláno... takže stále čekám a připomínám se.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U zboží píší skladem (u všech barev) a pán mi volal, že mají pouze dvě z osmi barev. Objednávku jsem bohužel zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • monitor dechu přišel v již rozpečetěném a nekompletním balení, přestože byl zakoupen jako nový
    • odeslání balíčku obchodu trvalo 6 dnů, přestože jsem objednal a zaplatil expresní platbou do 16:00, takže obchod měl balíček odeslat ještě ten den, jak inzerují na webu, ale nestalo se tak

    Důrazně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Lepší ceny
    • Zboží skladem prostě skladem nebylo, pán slovensky mluvící huhlal do telefonu, nebylo mu téměř rozumět, ale pochopil jsem, že jestli počkám týden, že to nemají. Čekám týden a dle dotazu ve středu, kdy to dorazí, tak prý v pátek. Tak uvidíme.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nebylo zabalené v obalu, obchodník pouze přelepil orginalní krabičku od zboží štítkem a celou ji olepil izolepou, takže orginál krabička byla zničená, při dalším následném prodeji již nepoužitelná!!
    S takovým prostupem jsem se ještě nesetkala u žádného e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální informace o stavu zasob
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si jídelní stoličku, stolička přisla, ale úplně jiná než jsem si objednala. Nebyla ani z výběru na stránkách. Dál jsem neřešila a stoličku si ponechala, jelikož by to bylo zdlouhavé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží, které již nemají skladem, zbytečná námaha s objednávkou.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nabídka zboží které už nelze sehnat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pán mluví slovensky a huhl á, není mu rozumět,arogantní, účtuje si co chce
    • Zboží si ani pořádně nezkontroloval.
    • Neodpovídá na emaily

    Zakoupený kočárek jsem vrátila (odstoupila od smlouvy). Za dvě otlačky od kamínků v kolečku si strhnul 1500 kč původní cena kočárku 4600 kč s tím že jsou totálně zničené. Neustále nechtěl poslat ani sníženou částku, pán mluví slovensky a ješte k tomu huhlá, není mu rozumět. Arogantní, výmluvy na dovolenou apod. Kočarky má z Polska.
    Jdu do soudního sporu. Jeho představa je, že kočárek si mám vyzkoušet doma na koberci a nesmím s ním jezdit venku.

    Reakce obchodu medvidek

    Dle platných obchodních zákonů má kupující i prodávající svá práva i povinnosti. Jedním z těchto práv je i možnost vrácení NEPOUŽÍVANÉHO zboží a to v dané lhůtě 14 dní. Tuto možnost zákaznice využila, leč po přijetí kočárku jsem zjistil, že zákaznice nedodržela postup a kolečka jeví zřetelné znaky poškození ( kočárek musel být používán se zátěží, jinak by se ty zmiňované kamínky do koleček nevryly) Zboží se může vrátit, ale nesmí být používané, protože pak je neprodejné. Zákaznice má samozřejmě možnost vyzkoušet kočárek, ale na povrchu, kde by se kolečka nepoškodila. Z tohoto důvodu není možné vrátit plnou cenu, částka byla snížena za výměnu koleček.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nejasna platební brána, nejasná identifikace platby. Zboží inzerované na stránkách nedorazilo, došel jiný model. Doručení trvalo 12 dní. Objednal jsem si doručení na postu, namísto toho byl doruvovatel PPL.

    Velice neprofesionalni, smutný příběh. Nelze upřít snahu, nicméně výsledek nedostačující.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem v obchodě objednala především proto, že uváděli, že ho mají skladem (jiné e-shopy ho měly jen na objednávku). Bohužel, jakmile jsem za zboží zaplatila převodem, informovali mne, že zboží skladem není a že dodání bude trvat až 10 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • - velmi nepřehledné internetové stránky
    • - s objednávkou ani na email nedorazila faktura ke zboží, musela jsem si o ni napsat
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost, dostupnost zboží

    Byl mi doručen jiný typ kočárku, než jsem si objednala. Ale výměna byla rychla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr, přijatelná cena
    • délka dodací lhůty, špatná komunikace.

    než pošlete peníze, ujistěte se, zda je zboží opravdu skladem... (i přes poznámku u zboží, že je skladem).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zadne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá komunikace
    • Zboží uvedené jako skladem obchod na skladě nemá
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku v tomto obchodě jsem nakonec zrušila a zboží raději objednala o něco dráž jinde, protože se mi vůbec nelíbil způsob, jakým se mnou prodejce jednal. Několik dní jsem čekala na e-mail s údaji o platbě, ale žádný nepřišel. Poté mi volal prodejce, proč jsem ještě nezaplatila, tak jsem mu důvod vysvětlila. Přišel mi e-mail, který byl bez pozdravu, poděkování, a který obsahoval pouze znění "číslo účtu... zdravím". To mi nepřijde jako slušné jednání se zákazníkem.

    Reakce obchodu medvidek

    Údaje o platbě jsou součástí potvrzení objednávky,která je zaslána emailem každému kupujícímu.