Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, vzhledem k tomu, že dlouhodobě nekomunikujete přes firemní e-mail jsem nucena vést diskuzi zde, (takže na vině nebude pouze dovolená na kterou se vymlouváte), ale na moji recenzi zde, jste zareagoval velmi rychle(samozřejmě Vám záleží, aby nebyl Váš internetový obchod pošpiněn). Můžete vysvětlit, proč nepřebíráte vrácené zboží a musela jsem Vás urgovat? Dále jste byl opakovaně vyzván k zaslání podkladů, ve kterých odůvodňujete Vámi sníženou částku za "opotřebení" kočárku. Je logicke, že 1500 Kč nedám z peněženky, aniž bych viděla nějaký podklad. Upozorňuji, že se jedná o 1/3 celkové částky. Obchodní podmínky obsahují větu, že mám nárok si zboží vyzkoušet tak, abych se obeznámila s povahou a vlastnostmi zboží včetně jeho funkčnosti, takže ano, kočárek byl testován se zátěží synem ( který váhou i výškou odpovídá pedaitrickým normám), neumím si představit, že bych se seznamovala se zbožím, tak jak si představujete vy, to bych si musela koupit kočárek pro panenky. Dále obchodní podmínky uvádějí, že vrácené peníze prodávající zašle bez zbytečného odkladu do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Tudíž ikdyby byla částka Vámi snížena, stejně do dnešního dne nebyla na můj účet připsána částka, na kterou mám nárok a to jste seznámen o odstoupení od kupní smlouvy od 13.7., takže neoprávněně zadržujete moje finance.
    Závěrem uvádím, že veškeré mé kroky byly a i nadále budou konzultovány s Českou obchodní inspekcí a právním zástupcem.
    Švédová