Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo, žádné informace. Asi nebude problém u HUDY, asi u dopravce ČP, ale celkově nechci negativní zkušenost opakovat.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zásilku jsme 12.12.2022 předali dopravci a poslední záznam vidím 14.12. "Přeprava zásilky k balíkovně". Takže chyba opravdu není na naší straně. Stav balíku prověříme.
    Za komplikace se omlouváme, i když to bohužel nemůžeme ovlivnit.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem řádně objednal, mělo být skladem, pak mi bylo sděleno , že skladem není, zrušeno obchodem.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale zboží nabízíme do posledního kusu, který se zobrazuje v systému. Ale nabídku našeho e-shopu tvoří i sklady našich prodejen, a občas se stane, že tento poslední kus "zmizí". Inventury neděláme každý den a tak se zjistí, že "zmizel" až v případě, že položku někdo hledá, jako bohužel právě v tomto případě. Rozhodně nenabízíme zboží, o kterém víme, že není skladem.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Boty jsem zkoušel pouze doma, abych zjistil jak sedí. Bohužel klouzala pata v botě a proto jsem se rozhodl je vrátit. Chtěl jsem menší číslo, ale nebylo skladem. Umyl jsem tedy podrážku, boty zabalil a 8.12. odeslal zpět do obchodu. Boty si obchod převzal 9.12. Dne 17.12. mě kontaktoval obchod, že jsou boty špinavé a že nevrátí celou částku. Z mého pohledu je to podvod, protože boty jsem zabalil naprosto čisté a přesně tak, jak jsem je obdržel. Zda je měl nějaký zaměstnanec obchodu v období od 9.12. do 17.12. na treku netuším. Obchod tedy nedoporučuji. Dávejte si prosím pozor na vrácení zboží a snad bude stačit pokud si pořídíte fotografie v jakém stavu produkty vracíte.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    neviděl jsem v jakém stavu boty přišly zpět, ale trochu mne zaráží, že jste myl podešev, když jste je zkoušel 10 dní jen doma, to by na nich nemělo být vůbec znát. Dle fotografií ( i fotografie pouze otevřené krabice, kde je vidět, že s botami není něco v pořádku) z prodejny boty použité jsou, a ne jen doma, pokud tedy doma nemáte trávu. Ale věřte, že naši prodavači nečekají, až přijdou zpět nějaké boty z e-shopu, aby mohli jít na výlet.
    Takové boty již nemůžeme bohužel dát do běžného prodeje a proto Vám bude vrácená částka krácena o náklady na uvedení bot do prodeje schopného stavu, abychom je mohli prodat alespoň jako použité.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sleva pouze v kamenne prodejne. Nemozne nechat si poslat zbozi ve spravne velikosti mezi pobockami.

    Lakava sleva 25% pro ozbrojene slozky, ale pouze na prodejne a na zbozi co je na prodejne skladem, s nemoznosti si nechat poslat spravnou velikost mezi pobockami, tedy spis na oko jako marketingovy tahak. Vitejte ve 21. stoleti Hudy sport...Neprijemne arogantni telefonicke jednani, neochota vyjit vstric zakaznikovi nebo prijit s nejakym resenim. Zbozi jsem si radej koupil jinde bez slevy, kde vedi jak se k zakaznikovi, co se vraci chovat, nez se nekoho doprosovat.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    prodejna postupovala přesně dle pravidel pro poskytnutí této slevy, se kterými jste byl seznámen když jste se do tohoto programu registroval. Sleva je poskytována pouze na našich kamenných prodejnách po předložení HP karty a služebního průkazu, protože docházelo k porušování pravidel pro poskytnutí této slevy a objednávání zboží, které nebylo pro osobní potřebu.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhé dodací doby po zaplacení, více neš týden!!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží, o cca 5 pracovních dnů, jste byl informován v souhrnu objednávky.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi dlouha doba dodani
    • Velmi spatna komunikace e-shopu

    Odobne doporucuji pouzit spise Hanibal - zbozi odesilaji ihned /i behem black friday akci atp./, komunikaci se zakaznikem maji take mnohem propracovanejsi.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za zpožděné dodání se omlouváme, zásilka bude doručena dnes. Za BF víkend byl tak velký počet objednávek, že i když jsme posílili kapacity na balení na maximum, tak ke zpoždění odesílání došlo. Více jsme to již posílit nemohli, protože už nebylo kam baliče umístit.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Špatná velikost (výrobce udává US velikost místo EU, což není chyba obchodu).

    Výměna za menší velikost nebyla možná. Jediná možnost byla vratka a opětovný nákup bundy v menší velikosti, ovšem již bez slevy (2500,- rozdíl) ... identické zboží, pouze výměna z L na M ...

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    je nám to líto, ale že platnost slev v rámci BF byla jasně deklarována a vymezena termínem platnosti této akce, která trvala od pátku 25.11. až do pondělí 28.11.. Co se týká výběru správné velikosti u tak drahého produktu, bylo možné si ho po celou dobu platnosti akce vyzkoušet v řade našich kamenných prodejen včetně prodejny v Plzni, kam jsme Vám zboží zasílali.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena

    Doba dodání

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 6 dnech obj.zboží nepřišlo a eshop nekomunikuje

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky.
    U Vaší objednávky došlo bohužel ještě k tomu, během přepravy došlo k poškození zboží dopravcem a proto se musí položka stáhnout z jiného skladu, abyste dostal zboží které je v pořádku.
    Za zpoždění se omlouváme, i když dopravu nezajišťujeme my a poškození zásilky nejsme schopni ovlivnit.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • rychly servis ohledne procesu objednani a zaplaceni
    • sledovaci cislo zakazky od dopravce a link pro sledovani zakazky chybi v informacnim mailu o vyexpedovani objednavky

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale odesílání balíků a informace o jejich číslech jsou v odděleném programu dopravců a systém emailů tato čísla neumí načítat. Na řešením se pracuje.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cepice mi prisla roztrzena, prakticky nepouzitelna

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    to se omlouváme a samozřejmě pošleme bezvadný kus. Čepice byla z našeho centrálního skladu originál zabalena od výrobce, tak bohužel nebyla kontrolována, jestli není poškozená, protože jsme s možnou vadou nepočítali. Byla to naše chyba a budeme muset kontrolovat i nové zboží od dodavatelů.
    Ale věřím, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příští objednávka proběhne k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Spoléhat na datum doručení ze strany Hudy, je jako spoléhat na to, že Babiš přizná že byl v STB...

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky. A doručovací termín tak vychází na cca 10 dní od objednávky.
    Vy jste objednal 13.11.2022 a doručeno bylo 18.11.2022, takže ještě před termínem, který byl v souhrnu objednávky uveden.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Velmi komplikované podmínky pro vrácení nevyhovujícího zboží ve srovnání s jiným e-shopy.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zboží můžete vrátit na kterékoliv naší prodejně, či zaslat na odesílací prodejnu nebo náš centrální sklad. Následně Vám zašleme peníze zpět na účet.
    Na tom mi nic komplikovaného nepřijde.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výběr kvalitního zboží
    • Chybělo jedno tričko v zásilce

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu, nebyl to úmysl, ale při posílání 18 triček, které se stahovaly z vícero našich prodejen asi při kompletaci zakázky na centrálním skladu jedno někam zapadlo. Nevím, jak jste to vyřešil, ale měl jste obratem kontaktovat náš centrální sklad, aby Vám chybějící triko zaslali.
    Věřte tomu, že to nebyl žádný úmysl. že bychom Vás chtěli o triko připravit.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejhorší a nejsložitější proces vrácení zboží.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    donést zboží na kteroukoliv z našich prodejen zas tak složité není. Jinak lze zaslat poštou s vypsaným odstoupením od smlouvy. Pak se již o nic nestaráte a peníze Vám přijdou zpět na účet.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Klamání zákazníka špatnými fotografiemi obuvi. Přišly mi jinak šité boty, než které měl na webu prodejce! O 1.500,- dražší, než na jiných webech, o koupi rozhodla fotografie preciznějšího prošití bot v domnění, že jde o originál a levněji šitou variantu bot.
    Nechápu, proč mi posíláte dotazník, když si negativní recenze na stránky eshopu nedáte.
    Jste trapní, až na půdu!
    Nebyli jste schopni ani omluvy, na druhý den po mém upozornění jste rychle vyměnili fotografie.
    Přístup překupníka, ne odborníka.
    K zblití!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale tento problém jsme Vám již vysvětlili a omluvili se, proč k tomu došlo. Výrobce nám dodal fotografie modelu, který nám byl představen na předváděcí akci a který jsme objednali. Webové stránky zpracováváme s předstihem s těmito podklady, abychom mohli zboží pustit na e-shop jakmile od výrobce dorazí. O tom, že od předvýrobního vzorku do finálního pohledu došlo ke vzhledové změně nás výrobce neinformoval a ani nám nedodal nové fotografie. Při sezónním naskladnění několika tisíc nových položek nám fakt, že dodali jiné provedení, než nám představili unikl a proto jsme ani nechtěli po výrobci nové fotografie. Po Vašem upozornění jsme rozdíl zjistili a fotografii jsme obratem vyměnili, aby k tomuto problému již nedošlo.
    Jelikož jsme distributoři značky La Sportiva pro ČR, tak prodáváme pouze výrobky dodané výrobcem, takže pokud si myslíte, že se jedná o nějaký plagiát, tak nám je dodává výrobce, a tom pochybuji.
    Objednávka byla vytvořena na e-shopu, takže jste mohla boty obratem vrátit zpět a my Vám vrátíme veškeré náklady, které jste s vrácením měla a samozřejmě i zaplacenou částku.
    Dotazník spokojenosti jsme Vám neposlali my, ale společnost Heureka, přes kterou jste si objednávku vytvořila.
    Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příště již proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na bundě byla skvrna, takže odesílající zboží předem nezkontroloval a poslal mi kus s vadou.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za problém se omlouváme. Před odesíláním zboží kontrolujeme, ale stále jsme jen lidé a tak se občas chyba stát může.
    Kontaktujte odesílací prodejnu, ať se o problém postarají a dodají bundu čistou.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    • rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi uplne jonou barvu nez sem objednal

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nevím, jakou barvu jste obdržel, ale pokud byla jiná než v objednávce, tak šlo o chybu lidského faktoru, za kterou se omlouváme.
    Kontaktujte náš odesílací sklad, aby provedli výměnu za Vámi objednanou barvu.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zbozi po tydnu nedoruceno, žádné info o přepravě!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musí stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží cca o 5 dní jste byl informován v souhrnu objednávky.
    Objednávku jste vytvořil 23.7.2022 a od nás byla již odeslána na Vaši adresu a o této skutečnosti Vám byl odeslán i email.
    S pozdravem Michal Burda