Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Předchozí zkušenost byla dobrá ale to jsem nakupoval v kamenné prodejně.
    • Přes internet nespolehliví
    • Přes platební bránu problém, nakonec mi to strhlo 2x platbu...pak jsem musel řešit aby mi tu druhou vratili (vratili)
    • Zboží mi zasilkovna nedoručila včas (ještě stále je v expedičním depu)
    • A taky špatná komunikace, kdybych pořád nevolal nic bych se nedozvěděl.

    Nákup jedině v kamenné prodejně, pres internet už ne.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění, ale objednávku jste udělal 21.12.2024 a i když jsme ji v pondělí 23.12.2024 zabalili a nachystali na odovoz, tak ji dopravce z kapacitních důvodů vyzvedl až první pracovní den po svátcích, tj. 27.12.2024. Jakmile předáme zboží dopravci, tak již nejsme schopni jeho doručení nijak ovlivnit, a v době svátků nestíhá a nezvládá žádný dopravce. Během roku je doručovacá doba v průměru dva dny, o svátcí to je někdy i 5 a více. Jediné, co můžeme doporučit, je v okolí svátků, Black friday apod. akcí objednávat s dostatečným předstihem.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dlouhém hledání jsem stihl výhodnou akci a zakoupil značkové rukavice. Hudy mi nicméně zavolal s tím že objednávku ruší. Jde o dlouhodobé prodávané rukavice, které určitě budou naskladňovat, ale obchod produkt odmítl dodat později, očividně nechtěli produkt prodat za výhodnou cenu.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    není to o tom, že bychom nechtěli prodat produkt ve slevě, ale rukavice budou naskladněna opět až na příští zimu a nemůžeme přijmout objednávku na něco, co nemáme kladem a nemůžeme garantovat, že nám výrobce dodá. Tak to opravdu dělat nelze. Kdybychom je nechtěli prodávat v akci, tak je do slevy vůbec nedáme, nebo je skryjeme a do prodeje pustíme až po slevě. Objednal jste si poslední kus, který jsme bohužel nedohledali a proto jsme museli objednávku zrušit.
    Za komplikace se omlouváme, ale určitě v tom nehledejte zlý úmysl, nebo lákání na falešnou slevu.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    Část objednávky (karimatka) mi ještě nebyla doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednáno zboží - dětské rukavice - chybně na eshopu uvedená velikost - toto zboží nebylo uvedeno k hodnocení .

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    dle velikostní tabulky jsou to rukavice pro nejmenší děti ve věku 1-4 roky.
    Hodnocení na tento produkt ještě nikdo nenapsal, takže na stránce žádné není.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    Dodali mi jiné barvy, že už nemají to co inzerují.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce jsou pouze tkaničky, které se již několik let v jiných batvách nevyrábějí. La Sportiva nemá v nabídce tkaničky, které jsou barevně originál na jednotlivých modelech, takže s tím bohužel nemůžeme nic dělat.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu, kde jsem si měl vyzvednout zboží mě nikdo neinformoval, kdy si zboží mohu vyzvednout.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    objednávku jste udělal v 16:10. Hned v 16:10 jste obdržel potvrzení objednávky a v 16:42, po připravení objednávky jste dostal doklady k nachystané objednávce. Takže od této chvíle se mohla objednávka vyzvednout, protože byla zkompletována. Další email, který by šel po vystavení dokladu o tom, že si zásilku můžete vyzvednout již systém u objednávek neodesílá. To dělá pouze u rezervací, kde není vystaven doklad o koupit a platí se až při případném odběru.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo v částečně použitém stavu, z důvodu časové tisně jsem to neřešil vrácenim zboží!!!!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nabídku našeho e-shopu tvoří i sklady všech našich prodejen a brýle byly odeslány z prodejny, kde byly vystaveny, aby si je zákazníci mohli zkoušet. Jestli považujete zkoušení zboží na prodejně jako používání, tak se omlopuváme. Ale vyhodit zboží po vyzkoušení zákazníkem by bylo škoda a za chvíli bychom neměli co nabízet.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží nedorazilo kompletní. Chyběly části uvedené v popisu na stránce prodejce. Po reklamaci byla zaslána jen část- Zboží údajně všechny části nezahrnuje ačkoliv to je u jiného typu výrobků běžné a z popisu výrobku se to tak jeví.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    u holí se doplňky liší dle každé značky a i u jednotlivých výrobců jsou někde doplňky součástí a u jiného modelu nikoliv. Někdy se to, jaké doplňky jsou součástí pozná i jen podle ceny a MATCH kódu, protože název holí je stále stejný. Sněhové talířky a botičky na tvrdý povrch jsou součástí jen asi u 5% holí, jinak jsou v ceně pouze hole a nic k nim.
    Pokud měly být díly součástí, tak je nedodání chybou lidského faktoru, za což se omlouváme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo - po 8 dnech

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadala doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byla informována v souhrnu objednávky. Rychlost doprvců v konci roku urychlit bohužel nedokážeme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Produkt vypadal jinak, neseděla barva ani velikost

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    obdržel jste velikost L, kterou jste si objednal. Tabulka velikostí je na stránce produktu, ale La Sportiva má střihy více na tělo.
    To, že monitor nezobrazuje barvy správně ovlivnit nedokážeme.
    pokud Vám položka nevyhovuje, tak nám ji vraťte zpět a my Vám vrátíme peníze.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zasilka nebyla odeslana ve slibovanem terminu, musela jsem ji urgovat
    • Komunikace obchodu nulova
    • Zbozi odeslano v rozbalene, obchod o tom neinformoval

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za zpožděné dodání se omlouváme. I když jsme navýšili kapacity e-shopu, tak jsme v rámci BF měli zpoždění s dodávkami.
    Nůž je dodáván v papírové krabičce a byl odesílán z naší prodejny, kde byl vystavený, takže by z krabičky vyndaný.
    Věřím, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příště proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod v pohodě. Problém je že používá českou poštu na doručení. po týdnu stále nedoručeno a ani nemám trackovací číslo.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zásilku jsme dopravci předali 2.12.2024 se všemi údaji pro kontakt s Vámi. Pak to již nijak ovládat nedokážeme. Ale kromě pošty využíváme i PPL a Zásilkovnu, takže máme i alternativní dopravce. Nyní před Vánocemi, od BF je to těžší se všemi dopravci.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zatím zboží nedorazilo.. objednáno 29.11. Obchod proaktivně žádné info ke zpoždění neposílá, zatím mi nepodali žádné konkrétní informace kdy budou schopni zásilku odeslat.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadala doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byla informována v souhrnu objednávky, ještě před jejím odesláním.
    Již dorazilo vše na centrální sklad, takže zásilka bude zkompletována a odeslána k Vám.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouho po zrušené objednávce stále nemám vrácenou platbu

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    objednávku jste udělal 28.11. a dnes je 6.12. Ze zákona máme na vrácení platby 14 dní a i při zrušení objednávky musí projít objednávka stejným účetním a skladovým kolečkem jako vrácená objednávka, takže to chvíli trvá. Snažíme se platby vracet v co nejkratší době, ale obratem v řádu hodin to opravdu nezvládáme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • 8ks zboží z objednávky na e-shopu mi dorazilo v 5 různých zásilkách, příště rozhodně objednám jinde

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    my jsme pouze splnili Váš požadavek. Zrušil jste si doručení v jedné zásilce, tak jsme zboží odeslali z jednotlivých našich skladů samostatně. Kdybyste si toto nezrušil, tak jsme vše stáhli na náš centrální sklad a odeslali jsme k Vám pouze jednu zásilku. Ale doručení by samozřejmě trvalo trochu déle.
    S pozdravem Michal Butrda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka bola zaslana na nespravnu adresu. Obchod chybu priznal (po opakovanej, neunavnej reklamacii) a slubil tovar opakovane expedovat. Povodna zasielka ale stale lezi v PPL ParcelShope na nespravnej adrese a novy tovar stale nebol expedovany na spravnu adresu. Nemam teda ani peniaze, ani tovar.

    Ak bunda niekedy vobec dorazi, bude to uz neskoro, kedze bola objednavana ako darcek k narodeninam.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za komplikace se omlouváme. Naší snahou je doručovast zboží co nejdříve, aby naši zákazníci byli spokojeni, ale stále jsme jen lidé a bohužel došlo k prohození polepek na dvou balících.
    Bunda byla poslední kus a proto musíme čekat, než nám ji dopravce vrátí zpět, abychom ji mohli odeslat k Vám. Jinou na odeslání nemáme. Bundu samozřejmě doručíme a za komplikace se omlouváme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod ukazuje že zboží má, ale pak vám zruší objednávku protože zboží není. Klamou lidi.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nabídku našeho e-shopu tvoří nejen náš centrální sklad, ale i sklady všech našich prodejen a nabízíme zboží do posledního kusu. Takže se může stát, že někdo drží na prodejně danou položku v ruce ve frontě ke kase, takže dle počítače položka je a objednávku přijme, a když zákazník u pokladny zaplatí, tak se teprve ukáže, že položka skladem není. Nebo ji jednoduše na prodejně někdo odcizí, takže položku již nemáme, ale do inventury prodejny se stav neopraví.
    Není naším cílem klamat zákazníky. Všechny položky, které nabízíme máme skldem a nikde je nedoobjednáváme, ale někdy prostě dle výše uvedených možností "nejsou".
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou logisticky schopni propojit své obchody (kdejaký jouza je schopen doručit zboží z jedné prodejny na druhou zdarma), mají bordel v evidenci skladu, přehnané marže... Nechápu, že to ještě funguje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    na mé objednávce sice "intenzivně pracují", nicméně status po týdnu od objednání zůstává stále nezměněn "Zpracovává se".

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky.
    Objednávka je dnes doručována.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Výběr
    • Složitá výměna zboží na prodejně

    Zboží jsem si objednal z e-shopu, ale neseděla mi velikost. Zboží jsem si proto šel vyměnit do kamenné prodejny, ale tam jsem musel nejdříve zboží z e-shopu vrátit (do 7 dnů mi vrátili peníze na účet) a zboží na prodejně znovu zakoupit a zaplatit, ale již se na něj nevztahoval slevový kód, který jsem při původní objednávce na e-shopu využil. Za mě výměna zbytečně složitá a ztratíte tím případnou slevu.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    mohl jste si boty objednat znovu v e-shopu, pak by se na ně, jako na výměnu dal opětovně aplikovat uvítací slevový kód, který je platný pouze v e-shopu (kolegyně by Vám jej opětovně aktivovaly). Je to kód pouze pro e-shop, proto na prodejně nejde použít.
    Prodejna nemohla provést prostou výměnu, protože s uvedenými botami neměla nic společného, to může pouze odesílací prodejna. Jiná prodejna je nemá jak naskladnit zpět.
    Obuv je vždy nejlepší nakupovat na prodejně po vyzkoušení, protože každé mají jiný tvar a dle toho se pak může měnit velikost obuvi.
    S pozdravem Michal Burda