Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávka č. 30255701 nebyla stále doručena
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si boty a věci na praní. Balíček byl celý rozmočený. Zřejmě špatně zabaleno a nějaký gel na praní vytekl.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za to se omlouváme. Zboží šlo z našeho centrálního skladu, kde se vše balí do nových kartónů a na balení se používá i bublinková fólie. Ale někdy se stane, že výrobce nemá správně nalepenou uzavírací fólii pod víčkem a obsah při naklopení vyteče. Při balení to bohužel nijak poznat nelze.
    Pokud byl balíček od dopravce rozmočený, tak jste ho neměla přijímat, vrátil by se nám zpět, my bychom zjistili chybu a poslali novou zásilku, která by byla v pořádku.
    Pošlete nám zpět vyteklou lahvičku s popisem vady a my Vám pošleme novou, která bude v pořádku.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční produkt, budu vracet.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    elektronické produkty nevybaluje a nezkoušíme před odesláním. Pokud byl vysoušeč vadný, tak ho samozřejmě vyměníme za fungující.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží došlo brzy. Bohužel ve špatné kvalitě. Šněrovadlo bylo natržené. Levá bota, kožený vrch boty křivý, natočený doleva, takže mi nohu bota stáčela doleva, dovnitř.
    Zřejmě nikdo obuv před odesláním nezkontroloval.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zboží se před odesláním kontroluje, ale pokud byly boty v neotevřené krabici ze skladu, tak se zkontrolovala jen kompletnost dodávky a kvalitativní kontrola neproběhla.
    Boty samozřejmě vraťte a my Vám dáme bezvadný pár, či Vám vrátíme peníze.
    Za komplikace se omlouváme a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příště proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit kladně. Po 9ti dnech od objednání zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadala doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byla informována v souhrnu objednávky. Přes Nový rok se vše zpomaluje, protože ubyl jeden pracovní den. Objednáno 28.12.2023, zásilku jsme předali dopravci 5.1.2024 a dnes 8.1.2024 Vám je doručována.
    Dopravce bohužel urychlit nedokážeme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží skladem + garance doručení do Vánoc. Objednám, zaplatím a čekám. Je po vánocích a zboží nikde. Objednaný, zaplacený produkt vůbec neposlali a zaplacená částka se také nevrátila. Doporučuji se této firmě vyhnout velkým obloukem. Ušetříte si čas, peníze a velké zklamání. Jsou to šmejdi.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za komplikace se omlouváme. Nevím, co se v systému stalo, protože všechny doklady byly vystaveny 18.12.2023 a pak se objednávka z nepochopitelných důvodů zasekla v systému a na expediční sklad dorazila až včera 28.12.2023. Byla obratem zabalena a odeslána, o tom jste byl již včera informován emailem. Zadám to našim IT k řešení, protože to, že se objednávka zasekla se nestává.
    Věřím, že nyní svetr dorazí, i když se zpožděním a příště, pokud nám dáte ještě šanci, proběhne vše tak jak má.
    S pozdravem Michal Burda

  • Vratka není zdarma. Zboží, 3 ks, byly zaslány ze 3 různých adres, vratka musela jít na každou adresu zvlášť.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes inzerované datum dodání, objednávka stále nedorazila. Vhodnější by bylo napsat reálné datum doručení.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky. U každého produktu je i uvedeno " Termíny doručení jsou platné, pokud zboží objednáte nejpozději, k xx. xx. 2023 12:00 a pro 1 položku v objednávce." .
    Snažíme se poskytovat co nejpřesnější informace, aby pak k těmto nedorozuměním nedocházelo. Věřím, že termín, který jsme uvedli dodržen bude.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Logistika

    Zboží mi ani po 8 dnech nebylo doručeno. Po 4 dnech jsem volal do hudy.cz, kde mě odkázali na dopravce, že už balík doručuje. Takže jsem volal do zásilkovny, kde jsem zjistil, že balík byl vrácen odesílateli, protože je moc velký pro Z-box. Po dalším telefonátu do hudy mi bylo oznámeno, že mi tedy balík musí polat na adresu. Od té doby uběhly tři pracovní dny a já nemám ani zprávu od přepravce, že by zboží bylo na cestě. Pokud by se tohle stalo soukromníkovi při prodeji bazarového vybavení, absolutně bych to chápal a zasmál bych se tomu. Ale to, že nemalý prodejce prezentující se jako specialista, udělá takovou logistickou chybu, je opravdu selhání. Pro mě je to veliké zklamání.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    stala se chyba a pracovník při balení prohodil štítky na balících, takže Vám šly omylem turistické hole, které se do boxu nevešly a paní místo holí Vaše boty na skialpy. Jsme stále jen lidé a chyba se v tom množství zásilek, které nyní před Vánocemi odesíláme bohužel stane. Za způsobené problémy se omlouváme. Dnes nebo zítra se nám boty vrátí zpět a ihned Vám budou odeslány.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka dorazila na jiné výdejní místo než bylo zadánov objednávce

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    my v systému zadáváme adresu Vámi zvoleného výdejního místa a s tímto zásilku odesíláme. Pokud dopravce z nějakého důvodu výdejní místo změní nejsme schopni ovlivnit.
    Dopravci neaktualizují obsazenost výdejních míst, takže v jejich systému se tváří jako volné, Vám to umožní toto místo zadat, a ve skutečnosti tam již místo není. Tak to přesměrují na nejbližší volné.
    Za komplikace se omlouváme, ale bohužel s tím nejsme schopni nic udělat, ani nemůžeme garantovat, že příště bude vše OK.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nevím na kolik je to problém prodejny na kolik expedice, baťoh byl bez obalu, zmačkaný a špinavý. Čekací doba na vydání byla kolem 10 minut a to na prodejně kromě mě byly pouze další prodavači.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nemohu hodnotit, jak batoh vypadal, ale byl pouze vybalený a vystavený na prodejně. Před tím šel pouze z našeho centrálního skladu na prodejnu. Takže nijak zvlášť zašpiněný být nemohl, pouze od zákazníků, kteří si ho na prodejně prohlíželi.
    K tomu, jak rychle proběhlo vydání, se nemohu vyjadřovat, protože jsem u toho nebyl, ale zpracování výdejky by 10 minut trvat nemělo, za to se omlouváme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud si chcete prohlédnout a vyzkoušet boty na prodejně v Brně - není šance. Čekal jsem dva měsíce a žádné zboží jim nepřišlo. Prodavači sice údajně psali poznámku aby jim zboží mé velikosti přišlo ale nestalo se tak. V podstatě musíte za několik tisíc nakupovat opakovaně boty na e-shopu, když vám nejsou vrátit je a znovu koupit nove za několik tisíc…

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    pokud prodejna nemá daný model bot ve své kolekci, tak si objednat může pouze zboží, které je v našem centrálním skladu. Pokud tam v dané velikosti boty nejsou, tak jim je poslat nemohou.
    Bohužel se stává i to, že máme zboží objednáno od výrobce s dodáním v na pevný termín a výrobce celou objednávku nevykryje, tak pak čekáme, jestli ho dodá v další dodávce, či jestli ho dodá vůbec. To jsou věci, které jsou komplikované i pro nás, ale bohužel s tím nic neuděláme a i nás mrzí, že pak máme nespokojené zákazníky, i když za to nemůžeme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednal jsem 2 položky, obě přišly v rozbalených obalech, jedna dokonce s plastovým čipem proti krádeži (=zabaleno zboží, vystavené na prodejně).

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nabídku našeho e-shopu tvoří i sklady všech našich prodejen, nejen zásoby v našem centrálním skladu, protože některé položky přes centrální sklad nejdou, ale jdou od dovozců přímo na naše prodejny (třeba Vámi objednaný X-bionic). Pokud by se nenabízelo i zboží, které je skladem na našich prodejnách, tak byste si třeba tuto značku nemohl v e-shopu vůbec objednat.
    Za zapomenutý bezpečnostní prvek se omlouváme, zboží balí zase jen lidé a v tom množství se chyba občas stane.
    Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příště již proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl to poslední kus (přilba) a přijel se zjevnou výrobní vadou. Vrátil jsem ji (a obsluze řekl, že má vadu a jakou). Helma je opět v prodeji (!), poslední kus, stejná pobočka odkud přijela ke mně. Obchod s horolezeckým vybavením se takhle nemůže chovat!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se, vznikl trochu komunikační šum, protože helma byla vrácena na jiné než odesílací prodejně, kam se následně vrátila. Na odesílací prodejně se uskutečnila vratka, s tím, že helmu již nevrátili do prodeje, ale tím, že zrušili objednávku, tak se helma vrátila do stavu skladu a již nebyla následně odepsána. Takže na prodejně byste ji nenašel, ale v e-shopu se stále zobrazuje. Děkujeme za upozornění, helmu odepíší ze skladu, aby se již nikde v systému nezobrazovala.
    Tato chyba se stát neměla, ale stále jsme jen lidé.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle doruceni teto objednavky
    • Mnohem vyssi ceny nez jine e-shopy

    Hudy ma siroky sortiment zbozi. Ceny na tomto e-shopu jsou vyssi nez u konkurence a u nekterych polozek je rozdil celkem markantni. Vernostni program je fajn, kdyz jsem ale porovnala ceny polozek na jinych e-shopech, tak i s voucherem v hodnote 1000,- jsem nevidela absolutne zadny benefit vernostniho programu, takze za me osobne ´palec dolu’.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    u značek, jejich jsme distributory do ČR a dodáváme je i do jiných obchodů, zboží vyprodáváme až ve ve chvíli, kdy daný model končí a nepokračuje do další sezóny, když víme, že nákupní cena bude zase vyšší a tím i cena prodejní. Někteří prodejci, kteří od nás odebírají dali do slevy novou kolekci hned po jejím obdržení, což je pro nás nepochopitelné, ale asi k tomu měli nějaké důvody.
    Během roku máme průběžně akce na některé kategorie zboží, ale nelze vyprodávat vše celoročně.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprozákaznický přístup

    Objednávku jsem bohužel musel zrušit. Chtěl jsem využít slevové akce Hudy pro zákazníky jejich klubu, jehož jsem členem. Zboží jsem si objednal v poslední den akce, jen jsem nemohl nikde najít slevový kód, který jsem dostal a zákaznický servis v tu dobu již nefungoval, aby mi pomohl, poradil. Zboží jsem tedy objednal bez slevového kódu a očekával vyřešení a pomoc zákaznického servisu následující den. Toto se bohužel nestalo. Smůla, bylo mi řečeno, akce skončila, žádný prozákaznický přístup již čekat nelze..

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    slevový kód Everest Vám byl zaslán na email uvedený ve Vaší registraci hned na počátku akce a určitě ho ve Své poště ještě dohledáte.
    Ve 23:59:21 opravdu zákaznickou podporu neposkytujeme a pochybuji, že by Vám ji poskytl nějaký jiný prodejce. Zboží jste si objednal minutu před skončením akce, která trvala skoro měsíc. Následující den již byl systém opět uveden původního stavu, objednávka byla systémem odeslána na sklad a další vstupy do ní již byly zablokovány, takže změnu již nebylo možné nijak ručně zadat.
    Pokud by to systém umožňoval, tak bychom Vám rádi vyšli vstříc, ale programátorský zásah do systému je velmi komplikovaný.
    Na chatu jsme každý den i večer, ale někdy musíme i spát.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uvedené v e-shopu jako dostupné nebylo dodáno z důvodu, že není.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za nesrovnalost se omlouváme. Nabídku našeho e-shopu tvoří nejen zboží v našem centrálním skladu, ale i skladové zásoby všech našich prodejen, a zboží nabízíme v e-shopu do posledního kusu. Proto se bohužel někdy stane, že zboží na prodejně "zmizí", ale v e-shopu se tváří jako dostupné, protože to, že chybí se zjistí až při inventuře, nebo při jeho hledání do zakázky.
    Stává se tak opravdu výjimečně, ale bohužel se to stává.
    Pokud nám dáte ještě šanci, tak věřím, že příště proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nelze realizovat výměnu zboží při nevyhovující velikosti !!

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    lze kontaktovat odesílací prodejnu a dohodnout se na výměně, pokud správnou velikost mají, nebo zboží vrátit a objednat správnou velikost. Takže řešení je.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jedinou nevýhodou je vrácení zboží na vlastní náklady.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    máte pravdu, zakalkulujeme případné vrácení do ceny, pak to bude vypadat, že zboží můžete vrátit bezplatně. A to byste chtěl?
    Jinak můžete zboží bezplatně vrátit na kterékoliv z našich prodejen.
    S pozdravem Michal Burda

  • Na zboží jsem čekal dlouho. Byl jsem nucen zavolat do obchodu ohledně dotazů, kdy bude dodáno. Následně mi bylo řečeno, že zboží není. Kdybych se neozval, čekám nejspíše dodnes.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nevím, proč se k Vám informace o zrušení objednávky nedostala, protože v poznámce v objednávce je uvedeno : "Položka není skladem, zákazníkovi odeslán email". Za komplikace se omlouváme, i když virtuální realitu (emaily, spamy, apod.) nespravujeme my.
    Věřím, že pokud nám dáte ještě šanci, tak vše proběhne v k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda