Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem si lezečky - dorazily plesnivé

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    omlouváme se a nechápu, jak se to mohlo stát, protože zboží před odesláním kontrolujeme a za 3 dny, kdy byly na cestě, by plíseň vzniknout neměla, i kdyby je dopravce špatně skladoval.
    Kontaktujte odesílací prodejnu, aby vše uvedli na správnou míru a měla jste nepoškozené lezečky.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obsluha na obchodu v Pardubicich je fajn. Nabizene zbozi je kvalitni.
    • Neumi objednat zbozi z eshopu na prodejnu.
    • Nelze uplatnit darkove poukazy na eshopu

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zboží mezi prodejnami opravdu nepřeposíláme. Objednat si ho prodejna může pouze v případě, že je v našem centrálním skladu, jinak ne.
    V e-shopu lze uplatnit pouze naše Elektronické dárkové poukázky, klasické tištěné lze uplatnit pouze na našich kamenných prodejnách. Tato informace je ale u obou typů poukázek uvedena a záleží na Vás, které si zakoupíte.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I wanted to pick up the product at a local collection point, but the price was the same as for home delivery. Why? Normally, I can pick up for around CZK 60. In this case, the cost was CZK 120 for pick up or home delivery, the same price. So, instead of the cost being CZK 340 + 60, it was CZK 340 + 120, which is a big difference. Next time I will shop elsewhere.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zboží mezi prodejnami nepřeposíláme. Osobní odběr na prodejně je možný pouze v případě, že je zboží v době zadávání objednávky/rezervace na dané prodejně skladem, jinak ne. Když si uděláte objednávku, nebo rezervaci zboží na prodejně, tak se neplatí žádná doprava.
    Vy jste si zadal doručení na adresu do Čelákovic zboží, které bylo v našem skladu v Olomouci, takže se doprava účtovala. Bezplatně je to až při nákupu nad 500,-Kč.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Přišlo mi horolezecké lano, které bylo podle štítku vyrobeno před víc jak 3 lety. Ač z hlediska bezpečnosti OK, kdybych na to byl upozorněn, tak bych si vybral jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vybíral jsem kalhoty dle tabulky velikostí, která je u nabídky zboží. Dle rozměru v pase jsem určil velikost oblečení. Mnou zjištěná velikost kalhot skutečně dorazila, ale ve skutečnosti (po přeměření) byla o 15cm kratší. Tedy kalhoty jsem ani neoblékl.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Tabulky velikostí přejímáme od výrobce. Kraťasy necháme přeměřit a případně sjednáme nápravu.
    Přejeme hezké dny.
    Pekařová Žaneta

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Před týdnem jsem objednala dvě věci, které mi zatím nebyly doručeny, ani nebyl změněn stav objednávky.
    Byla jsem upozorněna, že dodací doba se prodlouží, protože je každá z nich dostupná v jiném obchodě.
    To chápu, ale myslím si, že v rámci republiky je reálné dvě věci do týdne doručit.
    Dosud jsem byla vždy spokojená, tato situace mě mrzí.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den paní Maňáková,
    děkujeme za Vaši reakci.
    Vaše objednávka byla nastavena jako Stahovaná, tzn. že se kompletovala na našem centrálním skladě. O této skutečnosti je zákazník vždy informován již v průběhu objednávkového procesu. V tomto případě dochází vždy ke zdržení odeslání celé zásilky k zákazníkovi zhruba o 5 pracovních dní. Ve Vašem případě to bylo ještě o něco déle, za což se omlouváme, nastaly drobné technické potíže ve skladu.
    I tak věříme, že jste se zbožím spokojena a že nám i nadále zachováte přízeň.

    Přejeme hezké dny.
    Pekařová Žaneta

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Obchod mám rád
    • Velký výběr
    • Kvalitní zboží

    Pokud si zboží vyzvednete na prodejně vše v pořádku pokud si ho necháte poslat na to se nedá spolehnout dodání v rozpětí dvou až 14 dní

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    prodloužená doba dodání je v případě, že položky nejsou na jednom našem skladu a zvolíte platbu dobírkou, nebo si necháte aktivní volbu sloučit do jedné zásilky. Pak se zboží musí stáhnout zpět na centrální sklad, tam zásilku zkompletovat a následně odeslat k Vám. Tím se pak dodání prodlouží. O této skutečnosti jste ale informován v souhrnu objednávky. Stažení zboží zpět na centrální sklad se nijak urychlit nedá. Pokud si ale zvolíte platbu on-line a zrušíte sloučení do jedné zásilky, tak Vám sice přijde více zásilek, ale za dva dny.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spletli objednávku

    I když na objednávce bylo zboží XXXl
    na faktuře XXXL
    zboží dorazilo ve velikosti XXL

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, jsme stále jen lidé a chybu někdy udělá každý. Kontaktujte odesílací prodejnu, ať problém vyřeší a dostanete velikost bundy, kterou jste si objednal.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednávka č. 30255701 nebyla stále doručena

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky.
    Objednávku jste učinil 16.4.2024 a bude dnes 25.4. doručena
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si boty a věci na praní. Balíček byl celý rozmočený. Zřejmě špatně zabaleno a nějaký gel na praní vytekl.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za to se omlouváme. Zboží šlo z našeho centrálního skladu, kde se vše balí do nových kartónů a na balení se používá i bublinková fólie. Ale někdy se stane, že výrobce nemá správně nalepenou uzavírací fólii pod víčkem a obsah při naklopení vyteče. Při balení to bohužel nijak poznat nelze.
    Pokud byl balíček od dopravce rozmočený, tak jste ho neměla přijímat, vrátil by se nám zpět, my bychom zjistili chybu a poslali novou zásilku, která by byla v pořádku.
    Pošlete nám zpět vyteklou lahvičku s popisem vady a my Vám pošleme novou, která bude v pořádku.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční produkt, budu vracet.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    elektronické produkty nevybaluje a nezkoušíme před odesláním. Pokud byl vysoušeč vadný, tak ho samozřejmě vyměníme za fungující.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží došlo brzy. Bohužel ve špatné kvalitě. Šněrovadlo bylo natržené. Levá bota, kožený vrch boty křivý, natočený doleva, takže mi nohu bota stáčela doleva, dovnitř.
    Zřejmě nikdo obuv před odesláním nezkontroloval.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    zboží se před odesláním kontroluje, ale pokud byly boty v neotevřené krabici ze skladu, tak se zkontrolovala jen kompletnost dodávky a kvalitativní kontrola neproběhla.
    Boty samozřejmě vraťte a my Vám dáme bezvadný pár, či Vám vrátíme peníze.
    Za komplikace se omlouváme a věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, tak příště proběhne vše k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit kladně. Po 9ti dnech od objednání zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadala doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byla informována v souhrnu objednávky. Přes Nový rok se vše zpomaluje, protože ubyl jeden pracovní den. Objednáno 28.12.2023, zásilku jsme předali dopravci 5.1.2024 a dnes 8.1.2024 Vám je doručována.
    Dopravce bohužel urychlit nedokážeme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží skladem + garance doručení do Vánoc. Objednám, zaplatím a čekám. Je po vánocích a zboží nikde. Objednaný, zaplacený produkt vůbec neposlali a zaplacená částka se také nevrátila. Doporučuji se této firmě vyhnout velkým obloukem. Ušetříte si čas, peníze a velké zklamání. Jsou to šmejdi.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    za komplikace se omlouváme. Nevím, co se v systému stalo, protože všechny doklady byly vystaveny 18.12.2023 a pak se objednávka z nepochopitelných důvodů zasekla v systému a na expediční sklad dorazila až včera 28.12.2023. Byla obratem zabalena a odeslána, o tom jste byl již včera informován emailem. Zadám to našim IT k řešení, protože to, že se objednávka zasekla se nestává.
    Věřím, že nyní svetr dorazí, i když se zpožděním a příště, pokud nám dáte ještě šanci, proběhne vše tak jak má.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    Vratka není zdarma. Zboží, 3 ks, byly zaslány ze 3 různých adres, vratka musela jít na každou adresu zvlášť.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes inzerované datum dodání, objednávka stále nedorazila. Vhodnější by bylo napsat reálné datum doručení.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    položky nebyly na jednom našem skladu a Vy jste si zadal doručení v jedné zásilce, tak se musely stáhnout do jednoho skladu. O tom, že se tím dodací lhůta prodlouží jste byl informován v souhrnu objednávky. U každého produktu je i uvedeno " Termíny doručení jsou platné, pokud zboží objednáte nejpozději, k xx. xx. 2023 12:00 a pro 1 položku v objednávce." .
    Snažíme se poskytovat co nejpřesnější informace, aby pak k těmto nedorozuměním nedocházelo. Věřím, že termín, který jsme uvedli dodržen bude.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Logistika

    Zboží mi ani po 8 dnech nebylo doručeno. Po 4 dnech jsem volal do hudy.cz, kde mě odkázali na dopravce, že už balík doručuje. Takže jsem volal do zásilkovny, kde jsem zjistil, že balík byl vrácen odesílateli, protože je moc velký pro Z-box. Po dalším telefonátu do hudy mi bylo oznámeno, že mi tedy balík musí polat na adresu. Od té doby uběhly tři pracovní dny a já nemám ani zprávu od přepravce, že by zboží bylo na cestě. Pokud by se tohle stalo soukromníkovi při prodeji bazarového vybavení, absolutně bych to chápal a zasmál bych se tomu. Ale to, že nemalý prodejce prezentující se jako specialista, udělá takovou logistickou chybu, je opravdu selhání. Pro mě je to veliké zklamání.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    stala se chyba a pracovník při balení prohodil štítky na balících, takže Vám šly omylem turistické hole, které se do boxu nevešly a paní místo holí Vaše boty na skialpy. Jsme stále jen lidé a chyba se v tom množství zásilek, které nyní před Vánocemi odesíláme bohužel stane. Za způsobené problémy se omlouváme. Dnes nebo zítra se nám boty vrátí zpět a ihned Vám budou odeslány.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka dorazila na jiné výdejní místo než bylo zadánov objednávce

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    my v systému zadáváme adresu Vámi zvoleného výdejního místa a s tímto zásilku odesíláme. Pokud dopravce z nějakého důvodu výdejní místo změní nejsme schopni ovlivnit.
    Dopravci neaktualizují obsazenost výdejních míst, takže v jejich systému se tváří jako volné, Vám to umožní toto místo zadat, a ve skutečnosti tam již místo není. Tak to přesměrují na nejbližší volné.
    Za komplikace se omlouváme, ale bohužel s tím nejsme schopni nic udělat, ani nemůžeme garantovat, že příště bude vše OK.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nevím na kolik je to problém prodejny na kolik expedice, baťoh byl bez obalu, zmačkaný a špinavý. Čekací doba na vydání byla kolem 10 minut a to na prodejně kromě mě byly pouze další prodavači.

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    nemohu hodnotit, jak batoh vypadal, ale byl pouze vybalený a vystavený na prodejně. Před tím šel pouze z našeho centrálního skladu na prodejnu. Takže nijak zvlášť zašpiněný být nemohl, pouze od zákazníků, kteří si ho na prodejně prohlíželi.
    K tomu, jak rychle proběhlo vydání, se nemohu vyjadřovat, protože jsem u toho nebyl, ale zpracování výdejky by 10 minut trvat nemělo, za to se omlouváme.
    S pozdravem Michal Burda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud si chcete prohlédnout a vyzkoušet boty na prodejně v Brně - není šance. Čekal jsem dva měsíce a žádné zboží jim nepřišlo. Prodavači sice údajně psali poznámku aby jim zboží mé velikosti přišlo ale nestalo se tak. V podstatě musíte za několik tisíc nakupovat opakovaně boty na e-shopu, když vám nejsou vrátit je a znovu koupit nove za několik tisíc…

    Reakce obchodu HUDYsport a.s.

    Dobrý den,
    pokud prodejna nemá daný model bot ve své kolekci, tak si objednat může pouze zboží, které je v našem centrálním skladu. Pokud tam v dané velikosti boty nejsou, tak jim je poslat nemohou.
    Bohužel se stává i to, že máme zboží objednáno od výrobce s dodáním v na pevný termín a výrobce celou objednávku nevykryje, tak pak čekáme, jestli ho dodá v další dodávce, či jestli ho dodá vůbec. To jsou věci, které jsou komplikované i pro nás, ale bohužel s tím nic neuděláme a i nás mrzí, že pak máme nespokojené zákazníky, i když za to nemůžeme.
    S pozdravem Michal Burda