Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Odpověď na mou urgenci rychlá i s omluvou

    Po zaplacení objednávky mi nepřišlo žádné potvrzení o zaplacení, ani nic o stavu objednávky. Komunikace tedy nulová. Napsala jsem email s prosbou o info o stavu objednávky a bylo mi sděleno, že zboží mělo výpadek a že se omlouvají. O výpadku by mě snad ale měli taky informovat sami od sebe, když na e-shopu bylo zboží normálně dostupné. Ceny dobré, ale jinak jsem zklamaná. Je to 5 pracovních dní od objednávky a zboží stále nebylo odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Počet objednaných zubních kartáčku byl dodržený, avšak místo 2 typů podle tvrtosti, došly všechny kartáčky jednoho typu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržují dobu vyskladnění uvedenou na jejich www. Píší 24 hodin. Kdybych se po 6 dnech nedožadoval dodání, tak to nemám ani dnes
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Asi první eshop, který mi poslal žádost o hodnocení, bez toho, že by zboží alespoň odeslali. Žádný email o zpracování, přijetí platby... snad zboží nakonec dorazí.

    Reakce obchodu Hronovská-lékárna.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme. Měnili jsme skladové prostory a probíhala inventura. Na stránkách bylo vše napsáno. Velmi se omlouváme za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel na Hronovskou lékárnu nemůžu napsat chválu. Produkt, který jsem si objednala, měli skladem, vše proběhlo dobře, pak byla objednávka stornována. Měli by si trochu udělat pořádek ve skladovosti. Palec dolů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchodu nefunguje automatické vyřízení objednávky po zaplacení zboží, když se 3 dny nic nedělo, musela jsem zaurgovat telefonicky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ochotná obsluha

    Zboží objednáno 18.10. a dosud nedorazilo.

  • K objednávce nepřišel žádný potvrzovací e-mail, urgovala jsem přes info mail pro zákazníky, ale neobdržela jsem žádnou odpověď

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží mi nedodali a na mail nereagují.
  • Propagovat něco na stránkách co nemám , mluví samo za sebe

    Reakce obchodu Hronovská-lékárna.cz

    Dobrý den, velmi nás to mrzí, ale nyní jsou velké celorepublikové výpadky od firmy Endwarts.. V ten den se nám seběhlo velmi moc objednávek právě na toto jedno zboží a nebyli jsme schopni vykrýt vše.. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel do dnešního dne 2.8.zboží nedorazilo.V obchodě jsem se zklamala.Zboží jsem chtěla jako dárek.Komunikace telefonická byla 29.7. s tím,že bylo zboží 28.7. odeslané a ono tu do posud není?Za mě první a zároveň poslední objednávka,bohužel.

    Reakce obchodu Hronovská-lékárna.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ale zboží jste měla zadané na zásilkovnu a po 14 dnech nám přišel balíček zpět jako nevyzvednutý.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si 10 ks chilli náplastí KLASIK, celá objednávka přišla náplast JEMNÁ. Bohužel jsem to zjistila po nalepení prvních dvou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazily podklady k platbě a nikdo v lékárně nebere telefon
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, druhý den přišel e-mail, že bylo expedováno... poté asi po 3 dnech mi volali, že objednávku ruší...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neúplná dodávka.

    Objednal jsem u Vás Dormian Rapid 2 balíčky -Vánoce 2018 po 60 tobolkách za 510 kč. Bohužel jste mi poslali za stejnou cenu pouze 2 balíčky po 40 tobolkách,tedy o 40 tobolek méně. Č.obj.bylo 2045087117 ze dne 20 února 2020.Bohužel,kdybych koupil stejné množství jinde,zaplatil bych méně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodání se uvádí 24hodin není to tak
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo, a obchod nereaguje na maily.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • absolutně nekomunikují - na čtyři výzvy ani jednou neodpověděli
    • poslali zboží jiné velikosti, než bylo objednáno a zaplaceno (90 místo 130 tablet)

    Celkově to asi není nutně špatný obchod. Dokonce poslali kromě objednaného zboží i nějaké vzorky kosmetiky jako pozornost. Většinu zboží poslali, jak bylo objednáno. Jen v jedné položce (z celkem sedmi) se spletli (resp. omyl nastal patrně už při inzerci daného zboží - že inzerovali jinou velikost, než chtěli - z mého pohledu je to ale dost jedno). Chápu, že se chyba může stát. Neměl bych nejmenší problém přijmout omluvu a třeba i jen jakkoli symbolickou nápravu (slevu pár procent na příští nákup, cokoli...).
    Že se ale ani neomluvili, ani nereagovali na mé celkem čtyři výzvy (pouze si opravili popis u toho vitamínového doplňku na správných 90 tablet místo původně inzerovaných 130 tablet) - tak za to teda ode mne palec dolu.
    Někoho, kdo není schopen se za chybu omluvit, kdo opakovaně nereaguje na výzvy... - toho já prostě bych svému kamarádovi jako obchodníka nedoporučil. Sorry.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednal jsem si nosní spreje, ale měly záruku jen jeden měsíc...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží ani po 10 dnech od objednávky nedorazilo