Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- Hrazda samotná je kvalitní, není co vytknout.
- Super povrchová úprava pro dobrý úchop
- Problematický přístup prodejce při zaslání vadného zboží, viz popisek
Samotná hrazda je skvělá, produktu není co vytknout.
Problematický byl přístup obchodníka k reklamaci. Napoprvé přišla hrazda ohnutá v zadní části (nešla by bezpečně ukotvit ke zdi), vzhledem ke stejnému zahnutí ve dvou částech a nepoškozenému přepravnímu obalu se docela očividně jednalo o chybu z výroby. Prodejce se však dušoval, že se musí jednat o vadu z přepravy, nikoli z výroby. Zaslání nového kusu podmínil reklamací u pošty - reklamoval jsem tedy, prodejce zaslal nový kus (ten byl již v pořádku). Pošta reklamaci pochopitelně neuznala, podle posudku se muselo jednat o chybu z výroby. Prodejce následně trval na tom, že u něj žádná chyba být nemůže a musím vadný kus na své náklady poslat zpět, jinak mi vystaví další fakturu. Protože hádat se o pár korun nemám zapotřebí a chtěl jsem to již celé mít z krku, zaslal jsem na své náklady - nicméně upozorňuji další kupující, že může dojít vadný kus a následné dohady jsou o nervy.Reakce obchodu Hrazdy-schubi.cz
Pane Josefe T. co takhle napsat méně a pravdu?? Budu to muset udělat za vás. Každá hrazda mi projde několikrát rukama, naposledy při balení.Ohnuté byly markantně oba konce uchycení ke zdi, dojde k tomu pádem při přepravě, i když přepravní obal nemusí být viditelně poničen(hrazdy balím opravdu poctivě). Není to bohužel poprvé ani naposled co ji přepravce v tomto případě česká pošta obdobně poničila. Zakazníkovi jsem doporučil jít reklamovat na českou poštu-zcela logické, ale nic jsem tím nepodmiňoval. Zákazník mne požádal o zaslání nové hrazdy, aby mohl hned cvičit, než se reklamace na poště vyřídí, to jsem také hned udělal a na své náklady mu poslal novou hrazdu, vždy se snažím svým zákazníkům vyhovět nad rámec obchodních podmínek. Poté mi napsal, abych si pro poškozenou hrazdu přijel, že česká pošta reklamaci neuznala. Česká pošta se z toho vykroutila nesmyslnými argumenty. Jelikož to mám z Podkrkonoší do Prahy pořádný kus cesty, požádal jsem zákazníka aby mi hrazdu zaslal, na což napsal ať mu proplatím poštovné.To jsem už odmítl. Nešlo mi o těch pár korun ale o celkově arogantní přístup zákazníka od té doby co obdržel druhou hrazdu. Jako bonus jsem se musel několikrát doprošovat aby mi po 14 dnech zaslal hrazdu zpět a ještě se tu dočtu takovouto recenzi.
Jak se říká pro dobrotu na žebrotu. Za těch x let výroby a prodeje hrazd jste jediný pane Josefe T. s kým jsem měl problém. Napoví i ostatní recenze..
Za hrazdy-schubi.cz Lukáš Šubrt. -
Nedoporučuje obchod
- ???
- Hrazda objednaná 23.11.2017 ještě dnes(18.12.2017) je někde na poště v v Roztokách u Jilemnice.I když ji měla doručit firma In-time.
- Bohužel nemůžu nic jiného hodnotit.
Majitel psal, že se spozdili v lakovně, chápu.Ale poslat to ještě poštou, nedojde to ani do vánoc.Hrazda možná kvalitní, ale to můžu říct až,( jestli vůbec) dorazí.Velké zklamání.
Reakce obchodu Hrazdy-schubi.cz
Velice nás mrzí vzniklé komplikace. U hrazdy však byla uvedena dostupnost 14dní, ta se však zdržela prodlevou v lakovně, kterou jsme nebyli schopni ovlivnit. Českou poštou byla zaslána právě kvůli problémům s doručováním společností In Time. Nakonec hrazda do vánoc dorazila, jak bylo požadováno zákazníkem.
Za obchod Hrazdy-Schubi.cz,
Lukáš Šubrt.