Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levnější zboží a víc východ
    • Ne řešili objednávky od pátku až do úterý! Po tom jak jsem napsal e-mail co se děje z moji objednávkou... mne volali...

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den pane Mikusinski, pračku a vysavač jste si objednal v pátek 12.1 a v objednávce jste si posunul datum doručení na následující čtvrtek 18.1 který jsme dodrželi. Potvrzení objednávky Vám mailem přišlo tak jako každému a že jsme Vás telefonicky kontaktovali až v úterý ( 2 dny před doručením ) není přece špatně ? Jiné eshopy nevolají vůbec.
    S pozdravem Pavlacký Petr

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rýchlosť dodania

    Popis náhradného diela v obchode nezodpovedá ziadanemu produktu tesnenie príruby Tatramat eov82 je úplne iných rozmerov
    Je určený na úplne iný typ ohrievača
    Zbytočne vyhodené peniaze
    Odporúčam obchod ktorý vie co predáva

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Vážený pane Dryja, dodali jsme vám přesně to těsnění, které jste si objednal a současně si stojíme za tím, že se jedná o těsnění do ohřívače EOV 82. U těsnění máme na eshopu velmi dobrou fotku a dokonce i s kótami !!!. To, že má značka TATRAMAT u jednoho typu ohřívače 2 typy těsnění a vy si i přes velmi dobrou fotku opatřenou kótami objednáte jiné, tak za to opravdu nemůžeme. Přeji hezký zbytek týdne.
    S pozdravem Pavlacký Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo skladem a na netu ano

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den pane Korub, ano, je to tak - u zboží svítilo že jej máme skladem, a skutečně to tak bylo. Jen došly na jednu pračku během víkendu 3 objednávky :-( . A pak ji ještě jak naschvál neměl ani dovozce, který je bude mít až v polovině ledna. Omlouváme se tímto za komplikace, ale věřte, že stejná situace občas nastane v každém eshopu. Mějte se.
    S pozdravem Pavlacký Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pračku jsem objednala s tím,že mi bude následující den doručena,ale bohužel,přišla až pět dní poté a dárek který byl na internetu slibován,ten nedošel vůbec.

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den, co se týče žehličky zdarma k Vaší pračce, tak ta Vám skutečně přijde od značky HOOVER přepravní službou PPL do 30ti dní od registrace. Je to tak dáno jejich podmínkami. O žehličku opravdu nepřijdete, nemusíte mít strach. Dopravce
    se s Vámi nemohl domluvit na nějakém termínu, který by nějakým způsobem vyhovoval všem, takže se bohužel přehoupl víkend a proto se doručení zpozdilo o 3 dny. Může se to někdy stát, ale věřte, že se to občas stává všude. Omlouváme se tímto za komplikace. Mějte se. S pozdravem Pavlacký Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka byla sice vyřízená kladně ale zboží dorazilo neúplné, což se může stát, ale v pondělí jsem na to telefonicky upozornil a byl jsem ujištění že pošlete i zbylou položku bohužel ještě jsem nic neobdržel.

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den,
    zbytek ( zátka hadice ) Vám od nás odcházela hned v úterý a někde se to asi o den, dva zdrželo u kurýra. To se bohužel občas stane. Omlouváme se za komplikace.
    S pozdravem Pavlacký Petr

    • Žádné
    • Doručení

    Katastrofa

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den paní Linhartová, nechápu vaši rekci na váš nákup plastové lišty do vaší lednice ELECTROLUX. Po vaší objednávce jsme vás ihned kontaktovali abyste nám upřesnila typ vaší lednice, protože existují minimálně 4 délky lišt. A věřte, že nemůžeme za to, že zrovna do vašeho typu lednice již ELECTROLUX nedodává ony náhradní lišty. Vaše naštvání nepatří určitě nám, ale značce ELECTROLUX, která není schopna na 10 let staré lednice dodat veškeré náhradní díly. S pozdravem Pavlacký Petr

    • objednala jsem a prý dorazí tak během tří týdnů- telefonicky mi bylo sděleno, že ho nemáte, ale přijde. Tak čekám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dejte pozor na poskytované slevy: po uzavření objednávky mi obchod zrušil slevu, která byla u zboží vyznačena.

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dobrý den pane Suchánek, ano je to tak, objednávku jsem s Vámi telefonicky skutečně zrušil z důvodu naší chyby kde jsme měli u výrobku možnost zakliknutí ještě další slevy 1.500,- z už i tak nejnižší internetové ceny ČR. Zboží bych musel prodat hrubě pod naši nákupní cenu, proto jsem Vám objednávku musel zrušit. Omluvil jsem se Vám za to a vysvětlil jsem Vám to již v naší telefonické komunikaci že jsem udělal chybu. Občas chybujeme bohužel všichni. Ještě jednou se tímto omlouvám. Pavlacký Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dopravce

    Dopravce naprosto netušil jak objemný předmět má přivézt a jakým způsobem s ním zacházet (naše zásilka se nesměla položit),po mém dotazu ,kolem poledního ,v jakou hodinu +- zásilku přivezou nedokázal odpovědět,několikrát se vymlouval že nemají auto - lidi a kde co.
    Zásilku, dvoumetrovou lednici, přivezli s jednodenním spožděním.
    Byl objednán odnos do druhého patra.Dopravce naložil lednici na rudl a pokoušel se ji "odskákat" po schodech.Po upozornění že se to takhle po několika ranách-skocích rozpadne s nelibostí rudl odložili.
    Co se týká přepravce, což byl Top Trans,tak děs a hrůza.Komunikace špatná.
    Služba (možná horší)jak před 89.

    Reakce obchodu HQelektro.cz

    Dne 24.8.2015 v 14:17 Josef Semko napsal(a):
    Dobrý den prověřoval jsem Vaší stížnost, kterou mi přeposlal p.Kroulík a zjistil jsem následující
    dispečer mluvil s příjemcem kolem 11:15 a domluvili se na rozvoz mezi 18-19, bohužel si nevšiml, že se jedná o 2m lednici
    > odpoledne cca kolem 16:00 po tomto zjištění dispečer domluvil rozvoz následující den na 9:00 ráno
    tuto lednici sólo ráno naložil řidič se závozníkem a doručil v domluvený čas
    lednici vezl nastojato a přijeli ve dvou
    > omlouvám se problémy s touto přepravou zejména pak za doručení o den později

    S pozdravem
    Josef Semko
    vedoucí dispečinku