Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Prišiel uhlikovy filter inych rozmerov ako bolo uvedene pri produkte. zamiesto 17cm uvedenych, prisiel filter o rozmeroch 19cm. cize nepasuje.
Neodporučam, kvoli zaslaniu ineho produktu ako bolo deklarovane. naklady na dopravu spat previsuju cenu tovaru ,nakolko bol tovor doruceny z CZ do SK.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den,
co se týká doby dodání zboží, zboží jste si objednávala 25. 4. 2023 21:18:57 a druhý den bylo odesláno. 2 dny na dopravu na Slovensko není dlouhá doba. Co se týká samotného filtru , poslali jsme přesně to zboží, které jste si objednala a bylo vyobrazené i s popisem v eshopu. Pokud jste rozklikla obrázky, musela jste vidět, jaké zboží objednáváte. Vnitřní rozměr 19cm a venkovní 17cm, takže i rozměr byl v pořádku. Na naší straně se určitě chyba nestala. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé odeslání zboží
- Nízké ceny
- Téměř žádná komunikace ze strany obchodu
- Nepředání telefonního čísla kurýrovi, který mrazák doručoval, ten se tedy nemohl domluvit na termínu a času doručení. To, že jsme se potkali napoprvé byla čistě náhoda
- Eshop prezentoval mrazák s prodlouženou zárukou na 5 let a dalších 10 na kompresor. Po dodání ale bylo u faktury uvedeno, že tuto záruku nabízí přímo výrobce, u kterého je nutno se registrovat, jinak se jedná jen o standartní dvouletou záruku. Nemám problém s registrací, jen jsem při nákupu měla dojem, že tyto prodloužené záruky mám již v ceně nákupu, bez nutnosti podnikat další kroky. Myslím, že by to mělo být jasné už při nákupu.
- Špatně vystavená faktura na částku o přibližně 1500,- nižší. Kdo by si toho nevšiml, tak by se asi při reklamaci divil, že mu třeba vrátí jinou částku, než jakou zaplatil. Fakturu jsem dostala na svou žádost opravenou, abych byla fér, možná šlo jen o nějakou chybu, ale to nevím.
V obchodě jsem objednala mrazničku, hlavně kvůli nejnižší ceně. Z obchodu přišlo potvrzení objednávky s žádostí o platbu, kterou jsem ihned uhradila a tím komunikace obchodu skončila. Za pár dní přijel kurýr s mrazničkou, který ale nedostal telefonní číslo, takže přijel prostě naslepo. V přiložené faktuře byl můj telefon i email uveden, takže jej obchod určitě měl k dispozici. Navíc byla faktura vystavena na špatnou (nižší) částku. Emailem jsem žádala o opravu faktury, která tedy rychle přišla, ale bez jakékoli další informace nebo vysvětlení. V podstatě vše proběhlo rychle, zboží přišlo po dvou pracovních dnech, funguje, jen byl celý proces dost zvláštní. V den doručení jsem už uvažovala, že mi pořád nikdo nepotvrdil ani uhrazení částky, a jestli se nejedná o nějaký podvodný obchod. Navíc v prvním potvrzovacím emailu je vysloveně napsáno, že se po připsání platby někdo z obchodu ozve a dojedná termín dopravy, což se tedy nestalo ani telefonicky ani emailem. Když je to ale přímo napsáno v informacích od obchodu, tak jsem něco takového opravdu očekávala. Myslím, že minimálně je zvykem alespoň potvrdit připsání platby. Příště bych asi volila obchod s vyšší cenou, kde ale budu mít jistotu lepší komunikace. Při nákupu za částku přes 10. tis. jsem z toho byla celkem nervózní.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Vážená paní, Bednářová,
bohužel se někdy stane, že se opravdu něco nepovede a u Vás se nepovedlo, co se dalo. Věřte tomu, že Vás nechtěl nikdo poškodit a už vůbec ne Vám vrátit při případné reklamaci míň peněz. To by nebylo možné už z toho důvodu, že veškeré platby eshopu jsou prováděny přes účet, tudíž částky na fakturách musí souhlasit s částkami na účtu. Kdybyste nás neupozornila, sami bychom Vám do 2 dnů "po spárování plateb" poslali fakturu s opravenou částkou. Nicméně fakturu jsme Vám ihned opravili a odeslali. Telefon a email jsme opravdu do přepravy zapomněli zadat. Nebyl v tom žádný úmysl. Pokud bychom nezapomněli, přišla by Vám potvrzovací SMS a email, že bylo zboží uhrazeno a odesláno. Zboží jste objednávala 17.6.2021, platba nám byla připsána 18.6.2021 a hned ten den jsme zboží odeslali. Co se týká prodloužené záruky, tak záruka ze zákona je 2 roky a s tím se taky výrobky běžně prodávají. Pokud je na výrobek prodloužená záruka, tak se buď dokupuje nebo je zdarma "podmíněna registrací". Věřte, že vyšší cena neznamená lepší eshop, lepší služby. Každému se občas něco nepovede tak, jak by sám chtěl.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a přejeme, ať mraznička dobře slouží.
HQElektro -
- 29.1.2021 jsem objednal 2ks Topná spirála na infrazářič 800W za 2x205kč. obj.č.20210323.+Doprava-balík GGeis/(nejrychlejší varianta)doručení zásilky do max.48hod(pracovní dny) za109kč.+dobírka CZ za39kč. Celkem 558kč. 5.2.2021 v 9:34hod jsem volal HQ Elektro t.č. 572690946. Pan Roman Pavlacký mně informoval, že zásilka byla 29.1.odeslána, ale mají potíže s dopravci. Do dnešního dne 9.2.2021 marně na 2ks topných spirál čekám. F.Svěrák.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Svěrák,
je to bohužel u Vaší zásilky přesně tak, jak píšete. Objednané spirály jsme odeslali ještě tentýž den kdy jste si je u nás objednal, ale z důvodu technické celorepublikové chyby zásilkové společnosti DPD Vaše zásilka uvízla díky jejich chybě v rozvozovém depu a z nepochopitelných důvodů z depa stále neodešla. Bohužel za to nemůžeme, stejně tak jako i ostatní eshopy, které se dostali u některých zásilek odesílaných ten den do stejné situace. Mrzí nás tato situace, ale nemůžeme za ni. Zítra budeme odesílat Vaši objednávku znovu a věřím, že ji budete mít doma následující den, tak jako je tomu běžně u 99% odesílaných zásilek.
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo jenže dotyčný poslal úplně jiný druh než patřil k objednanému číslu . Číslo bylo v pořádku , sedělo i v jiných obchodech. Takže jsem zbytečně zaplatil za dopravu při objednávce a poté za dopravu zpět při vrácení zboží. A kdo mi to zaplatí?
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
tovar bol nekvalitný
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo dodáno poškozené, obchod odmítl reklamaci, nevstřícné, nesolidní jednání, nedoporučujeme objednávat.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Vážená paní Zámečníková, zboží od nás odcházelo nepoškozené a to Vy dobře víte, jelikož jsem Vám poslal fotky vašeho zboží před odesláním - předáním přepravci! Veškeré zboží, než dáváme přepravní službě fotíme, abychom v případě reklamace měli něco v ruce a vyřešili úspěšně reklamaci, pokud vznikne. Na karton vždy navíc lepíme zřetelný text, že máte při přebírání věnovat pozornost neporušenosti obalu a pokud přeberete zboží, které má značně zdeformovanou krabici jako tomu bylo ve Vašem případě, kde se dalo předpokládat že bude obsah poškozený a nic jste nenapsala řidiči ani do papírů, tak je to pak těžké :-( .Reklamaci jsem s vámi řešil 2x ! Stálo mě to více než hodinu a půl času a nabídl jsem Vám nad rámec našich povinností slevu 1.000,- a přesný postup jak s přepravní službou vyřešit úspěšně reklamaci. Určitě si nemyslím, že jsme vás nějak odbyli jak píšete, ba naopak ! Kdyby všechny eshopy řešily reklamace s takovým nasazením jako my, tak by bylo nakupování na internetu pro všechny nakupující daleko bezpečnější a příjemnější. Drtivá většina eshopů by se postavila k takové reklamaci úplně jinak - vůbec by se s Váma nebavila. S pozdravem Pavlacký Petr
-
Nedoporučuje obchod
- poslal jsem reklamaci emailem i vrátil produkt, obchod nekomunikuje
- peníze mi dosud nevrátili
Poslali mi poškozený náhradní díl, který není možno použít. Pokud Vám ta pětistovka stojí zato, tak si jí nechte....
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Blažek, chápu, že nejste spokojený s průběhem ( rychlostí ) vyřízení reklamace. Zpět zaslané madlo jsme samozřejmě od Vás obdrželi, nicméně i u nás to v době dovolených není personálně ideální. Zrovna kolegyně která řeší dobropisy
je na dovolené. Již nyní v pondělí se vrátí zpět do práce a peníze Vám odešleme, jak jsme Vám před 10 ti dny taky řekli v telefonu když jste nám sdělil, že nám pošlete naprasklé madlo na zpět. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Pevně věříme, že příště budete spokojený. S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Podrobně jsem popsal co chci objednat přišlo něco jiného
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem odvoz starého spotřebiče a přes telefonické potvrzení prodejce, dopravce o ničem nevěděl, málem jsem převzetí zrušila. Jinak vše v pořádku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Přišle zcela jiná lišta.
-
Zboží bohužel nebylo doručeno.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Jarý,
u Vaší objednávky jste si zadal platbu bankovním převodem, která nám ale nedorazila, protože jste ji neuhradil.
Z tohoto důvodu jsme taky samozřejmě objednané sáčky do vysavače neodeslali. V takovémto případě by Vám to neodeslal žádný eshop.
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
Doručené zboží není zboží deklarované v nabídce, rozměry odpovídají, ale systém není určen pro výrobky Calex! Tak jsem to vyhodil. Pokud nebude u výrobku jeho obrázek, tak jej raději neprodávejte.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Horáček,
to, co jste si objednal, jste i fyzicky obdržel. Kromě rozměrů, které máme u těsnění napsané, jsou v popisu i typy, na které to reálně pasuje. Nevím tedy, kde se stala chyba, ale u nás to v tomto případě nebylo. Nicméně v takovýchto případech je přece možné nepoužité zboží vrátit do 10ti dní od doručení a my bychom Vám vrátili veškeré peníze. Těsnění jste rozhodně vyhazovat nemusel, klidně by posloužilo, když už bylo vyrobené, někomu jinému. S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Zboží je předražen,pozdějí jsem objevil zboží za poloviční cenu-
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Pop,
díval jsem se na Vaši objednávku a mohu jen říct, že Vaši součástku do lednice můžete skutečně u některých konkurenčních obchodů koupit levněji ( určitě ne ale za poloviční cenu jak píšete ), ale rozhodně to není originální součástka, tak jak to nabízíme mi. Na trhu existuje spoustu náhrad, které jsou sice levnější, ale o kvalitě nemůže být často ani řeč.
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
- Uhlikove filtry nebyly zabaleny v originalnim baleni jenom v samolepici folii pro preptlravu coz u toho typu zbozi dost snizuje kvalitu. Navic specialne inzeruji ze jsou filtry zabalene "ne jak ostatni prodejci". Priste uz zde nenakoupim.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Javor, mrzí nás Vaše rozhořčení, ale věřte, že je zcela zbytečné. U uhlíkový filtrů změnil výrobce obal,
nicméně dle prohlášení dovozce se jedná o naprosto reálně postačující balení, které nijak nesnižuje životnost těchto filtrů. Drtivá většina jiných výrobců to balí naprosto stejně, takže to určitě špatně nebude. Klidně , jestli filtry nechcete, tak nám je zašlete nazpět, vrátíme Vám veškeré peníze.
S pozdravem Pavlacký Petr -
nabídka neodpovídá přesně tomu, co pošlou
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Němče,
objednával jste si kompletní nerezové madlo a box na ovoce a zeleninu do lednice LIEBHERR. Telefonicky jsme Vás na druhý den kontaktovali,
jestli nechcete raději místo kompletního, poměrně drahého, nerezového madla poslat jen samotné plastové klouby, které u těchto madel praskají a které byste si je jen během pár minut přešruboval a ušetřil 400,-. Souhlasil jste, ušetřili jsme Vám 400,- a po pravdě řečeno nevím, z čeho pramení Vaše negativní hodnocení. V tomto případě asi bude platit české přísloví : " pro dobrotu na žebrotu "
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Jako jeden z mala obchodu meli pozadovane zbozi
- Operativni komunice s obchodem
- Uvadeli na webu, ze zbozi je hermeticky uzavrene v obalu (podle obrazku na webu) pro prodlouzeni zivotnosti. Filtry prisly v obycejnem pytli :-). Klasicke klamani spotrebitele. Hlavne, aby prodali. A mi to pisemne potvrzovali- nejde o Cinu, filtry orginalne zabalene.
Obchod me zklamal. Nakupovat tam jiz nebudu.
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Vetýška,
máte pravdu v tom, že uhlíkové filtry byly zabaleny v silném igelitovém sáčku, nicméně věřte, že to nemá na životnost těchto filtrů
prakticky žádný vliv. To, že změnil výrobce způsob balení, žádný obchod bohužel neovlivní, ani my ne. Nicméně obal je určitě dobrý, výrobce by si ani nedovolil používat ke svému produktu nevyhovující balení. Pokud filtry nechcete, klidně nám je prosím
pošlete nazpět, obratem Vám vrátíme peníze.
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
- poslali starý použitý díl,na stránkách nebylo avizováno
Reakce obchodu HQelektro.cz
Dobrý den pane Urbášek,
hladinový spínač který jsme Vám poslali byl sice trochu zaprášený, ale rozhodně nebyl použitý !!!
S pozdravem Pavlacký Petr -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Vstřícný přístup a rychlé dodání zboží