Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno vic jak týden a po 4 dnech od objednání informace o zahájení vyřizování objednávky a pak už nic..v dnešní době tristní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny zbozi
    • Komunikace
    • Chybne uvedeno, ze je zbozi skladem

    Po objednání zbozi mi bylo sdeleno, ze ani jeden z dvou druhu objednaneho zbozi neni skladem. Na strankach pritom pisi, ze zbozi skladem je. Sice je na strankach v cervenem rámečku uvedeno, ze je nutne overovat dostupnost zbozi, nepredpokladal jsem ale, ze se to tyka zbozi, ktere sviti jako skladem.
    Bohuzel toto beru jako celkem velky nedostatek a namet pro zlepseni na e-shopu.
    Na druhou stranu ocenuji rychlou reakci obchodu na vznikly problem i na bezproblémové vraceni penez za objednane zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají problém se zpětným odběrem elektrozařízení podle zákona, chtějí za to peníze

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den,

    zpětný odběr zařízení děláme při nákupu za plné částky zdarma. Tato zákaznice dostala nabídku na spotřebič se slevou 2000,-kč oproti běžné ceně, takže jsme ji oznámili, že při tak velké slevě už nejsme schopni pokrýt náklady na odvoz starého spotřebiče.
    Zákazník s menší slevou a odvozem starého spotřebiče zdarma nesouhlasil.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží uvádějí skladem a není to pravda

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den
    moc nás mrzí Vaše reakce. Objednal jste si u nás troubu, přesto že jsme měli na stránkách upozornění, že nyní skoro žádné zboží není skladem a ať si raději zákazníci ověří skutečnou situaci před vytvořením objednávky, jelikož v této době výroba ve všech fabrikách je z hygienických důvodů a nedostatků komponentů výrazně omezena, takže produkce není taková, jakou bychom všichni potřebovali.
    Abychom Vám tuto situaci nějak vykompenzovali, nabídli jsme Vám slevu 2000 Kč za prodlevu a sdělili Vám termín, který nám navrhl výrobce.
    Jsme moc rádi, že většina našich zákazníku toto chápe a také jim moc děkujeme za jejich trpělivost.
    Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že pochopíte, že nás tato situace mrzí stejně jako Vás a bohužel ji nejsme schopni ovlivnit .
    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhodou je, že dotazník přišel dříve nežli zboží, resp. dokonce dříve, než jakékoliv avízo, co se děje se zaplaceným zbožím včetně dopravy za 180,- Kč
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Snaha
    • Skladové zboží nebylo skladem, slíbené dodání do 5 dnů po mé urgenci
    • mělo být dodáno o dalších 20 dnů později a to ještě bez záruky!

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den
    moc nás mrzí Vaše reakce. Objednal jste si u nás mikrovlnku, přesto že jsme měli na stránkách upozornění, že nyní skoro žádné zboží není skladem a ať si raději zákazníci ověří skutečnou situaci před vytvořením objednávky, jelikož v této době výroba ve všech fabrikách je z hygienických důvodů a nedostatků komponentů výrazně omezena, takže produkce není taková, jakou bychom všichni potřebovali.
    Abychom Vám tuto situaci nějak vykompenzovali, nabídli jsme Vám slevu 1500 Kč za prodlevu a sdělili Vám termín, který nám navrhl výrobce. Tento termín nebyl bohužel ze strany výrobce dodržen tak, jak se to v této době často stává, ale ihned jsme Vás o této skutečnosti informovali. Bohužel záruku na to, že nám výrobce zboží v den, který nám přislíbil, dodá, my schopni dát nejsme, jelikož jste sám viděl, že je schopen tento termín bez varování posunout.
    Jsme moc rádi, že většina našich zákazníku toto chápe a také jim moc děkujeme za jejich trpělivost.
    Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že pochopíte, že nás tato situace mrzí stejně jako Vás a bohužel ji nejsme schopni ovlivnit .
    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízeli zboží, které neměli

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den, máte pravdu, že varná deska, kterou jste si objednala nakonec dle plánovaného závozu ze strany výrobce nepřišla, ale bohužel na tuto složitou situaci v této těžké době upozorňujeme zákazníky v červeném rámečku na našich stránkách.
    Výroba ve všech fabrikách je z hygienických důvodů výrazně omezena, takže produkce není taková, jakou bychom všichni potřebovali.
    Výrobce nám slíbí termín naskladnění ,který také v dobré víře zákazníkovi slíbíme a pak ho bohužel i třikrát posune. Bohužel proto nejsme schopni v této situaci korektně dostupnost u všech výrobků nastavovat. Naštěstí většina zákazníku je v tomto směru tolerantní a ví, že toto nyní nedokážeme ovlivnit .
    Omlouváme se moc za způsobené komplikace, ale doba bohužel není úplně standardní.
    Budeme doufat, že se situace časem opět stabilizuje a budeme moci se takovýmto nepříjemnostem vyhnout.

    S pozdravem
    Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už 14 dní čekám na objednaný spotřebič který měl být dle emailové komunikace skladem. Před týdnem po tel. dotazu slíbeno zjistit kde se spotřebič nachází a žádná odpověď nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - telefonicky potvrzeno, že je zboží skladem, ale po objednání a zaplacení, že dodavatel část zboží zboží skladem nemá
    • - část objednávky, která měla být skladem, dorazila až na urgenci
    • - další část objednávky s příslibem, že bude k určitému datu naskladněna, poté opět nebyla naskladněna
    • - alternativa k části nedodaného zboží již netvoří celistvý komplet, kvůli kterému jsem si zboží objednala

    Velké zklamání, ač pravděpodobně byla chyba u dodavatele zboží.

    Reakce obchodu housemode

    Jsme velice zaraženi z toho, že zákazník, kterému byl poskytnutý absolutní servis z naší strany dokáže dát toto nejhorší hodnocení.
    Sice jsme nebyli schopni vyexpedovat ihned 1/3 objednávky/baterii/ z důvodu zavřené továrny kvůli Covidu, ale zákaznice od nás dostala okamžitou zprávu o situaci, byla dotázána, zda chce objednávku zrušit a vrátit okamžitě částku zpět. Nato zákaznice řekla, že si na set baterie, dřezu a dávkovače počká.
    Z naší strany byla nabídnuta i alternativa baterie ve stejné barvě, ale ta se zákaznici nelíbila. Dřez a dávkovač byl nachystán k okamžité expedici a vždy jsme zákaznici ihned informovali o aktuálním stavu nedostupné baterie. Zákaznice od nás obdržela obě dopravy zdarma a také dárek.
    Bohužel situace s továrnami v Itálii byla velmi špatná a poukazovali jsme na to i v červeném rámečku na našich stránkách a prosili jsme zákazníky o pochopení .Většina zákazníků toto dokázala pochopit, že jsou věci, které my ovlivnit nemůžeme.
    Náš e-shop se snaží dělat pro zákazníka maximum, které je v našich silách.
    Snažíme se okamžitě reagovat, hledat alternativy, ale bohužel jsou situace, které nemůžeme ovlivnit, proto si myslíme, že tato recenze ze strany zákazníka je hodně nespravedlivá.

    Tímto bychom chtěli poděkovat všem našim zákazníkům,kteří nás v recenzích ocenili a vážili si naší práce,která není vždy jednoduchá.

    Tým Housemode

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slušně mne informovali , že nemají zboží skladem a nabídli mi jiné.
    • Proč mají v nabídce na internetu zboží , které pak nemohou dodat ?

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den,je pravda že na našich stránkách je pár spotřebičů,které už skončily a nejsou.Je to způsobeno tím, že před nedávnou dobou některé značky ze dne na den přestaly dodávat určité typy a nahradily je novýma. Jelikož nemáme online system snažíme se to postupně opravovat.Pokud se ovšem tato situace stane,vždy se snažíme tuto situaci zákazníkovi vykompenzovat tak aby v konečné fázi na tom ještě vydělal a nezanevřel na náš obchod.
    Moc se tímto omlouváme a prosíme Vás v tomto směru o pochopení.

    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je podle mě velice neseriozní ,dává dárky zdarma ale ve skutečnosti si je zákazník zaplatí a navíc přijde o záruku,protože v případě reklamace dárku za 0 Kč může obchod argumentovat tím že dárek stál 0 Kč tak vám vrátí 0 Kč a přitom když uvedete při objednávce že nechcete dárek ale lepší cenu tak odečtou cenu dárku od zboží.Mě dali lepší cenu jako omluvu za to že neměli jiný typ zboží a když zboží přišlo tak tam dárek zdarma nebyl protože prý už pro dárek není prostor a přitom když dají slevu jako omluvu tak to má být sleva z celkového produktu a ne sleva za to že nechci dárek a maskovat to tím že to je sleva jako omluva.Toto přinejlepším hodně neetické jednání se mě nelíbí ,ale záleží na vás jestli si chcete nechat věšet bulíky na nos .

    13.3.2019
    Dne 21.2.2019 jsem se ptal na zboží https://www.housemode.cz/electrolux-ehf6547xok-10833?search=EHF6547XOK
    bylo mě zděleno : tento model byl doprodej starého modelu a už není a nebude. Proto mě nabídli alternativu https://www.housemode.cz/electrolux-ehf-46547xk-hodnotny-darek?search=Electrolux%20EHF%2046547XK%20
    kde je dárek zdarma : https://www.housemode.cz/electrolux-estm-3300-12070?search=Electrolux%20ESTM%203300
    v ceně 799 takže ne 500 Kč . Ta deska na kterou jsem se ptal jako první která již není a nebude je dnes 12.3.2019 stále skladem. Takže nejen domněnka že dávají dárky zdarma je dost přesná , ale navíc podle mě úmyslně uvádějí lidi v omyl tím že nabízejí zboží které již není a nebude,jen proto aby pak mohly být za hrdiny a nabídnou jako omluvu lepší cenu ale ta není jako omluva ale za to že vám nepošlou dárek zdarma který si normálně zaplatíte,z hlediska marketinku klobouk dolů protože nabízejí zboží který již jiný obchod nemá tím se jím ozvete a pak vás zblbnou domněnkou že jsou fajn a hrdinové,ale realita je jiná.Je to jen můj osobní názor a obchod k tomu zas zajisté přidá nějakou geniální reakce kde budou za hrdiny a já jen zhrzený zákazník, a že by byli takový lidumilové že uzavírají ztrátový obchody ,tomu snad nikdo ani věřit nemůže ,každý má svůj rozum stačí si spojit jisté souvislosti ,přečíst si jiné recenze kde tento postup lidi vlastně vychvalují a jsme doma :)

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den pane Tome.Jsme zaskočeni Vaší recenzí.Objednal jste si u nás zboží,které bylo ve výprodeji a my jsme se Vám omluvili,že se doprodalo a jako omluvu jsme Vám nabídli nový model,který byl o 1000 kč dražší za cenu Vámi objednaného.U desky byl dárek v ceně 500 kč,ale my jsme Vám dali slevu 1000 kč,jen aby jsme neztratili spokojeného zákazníka a to i přes cenu toho, že tento obchod byl pro nás ztrátový.Je pochopitelné,že když jsme Vám dali maximální slevu,nemůžeme ještě dávat i dárky.Na našich stránkách máme i napsáno,že dárky jsou k spotřebičům za plnou cenu bez slev.
    To co píšete o ztrátě záruky je jen Vaše mylná úvaha,protože na zboží od nás máte vždy plnou záruku.
    Mrzí nás, že i přesto že jsme pro Vás udělali maximum,ať jste spokojený tak nám tady naschvál škodíte nepravdivými recenzemi.
    Je nám to opravdu líto
    Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi automatické potvrzení objednávky, ale zboží nedorazilo a ani z obchodu mě nikdo nekontaktoval. Naštěstí jsem chtěla platit dobírkou a peníze jsem jim tudíž neposlala. Nevím tedy co se děje...

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý večer,
    moc se Vám omlouváme za to, že nikdo nereagoval na Vaší objednávku.Bohužel jsme měli nyní problém s tím že nám pár objednávek spadlo do nevyžádané pošty a o Vaší objednávce jsme se dozvěděli až nyní z negativní recenze na Heurece,která nás samozřejmě velice mrzí.Škoda jen, že jste se na stav objednávky nedotázala,jelikož na všechny dotazy reagujeme ihned a zjistilo by se, že došlo k technické chybě.
    Ještě jednou se moc omlouváme za vzniklé komplikace a pokud by jste do budoucna sháněla nějaký elektrospotřebič rádi Vám to vykompenzujeme speciální dodatečnou slevou.
    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce zboží skladem, druhý den email, že bohužel se zboží již nevyrábí...

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den,je nám to líto,ale toto se bohužel stává,že se daný model doprodá a je nahrazen novým modelem.Ten jsme Vám jako omluvu nabídli za lepší cenu.Těmto situacím bohužel nejsme schopni předejít.Ještě jednou se omlouváme za vzniklou komplikaci.
    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zatím nekomunikuje,
    objednáva byla přijata 29/12/2017, Dnes je 9/1/2018 a zatím žádná odezva, kromě žádosti o hodnocení.

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den.Moc se omlouváme,ale ve firmě byla do 15.1.celofiremní dovolená,což jsme měli i na hlavní straně eshopu.Ještě jednou se omlouváme za případné komplikace,které jsme tímto způsobili.Od pondělka už opět budeme fungovat na 100%
    Tým Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podle mého soudu to je nekorektní jednání.

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den.Nevím proč píšete, že se jedná o nekorektní jednáni,když jste si objednal zboží,kde máme na stránkách napsáno, že není skladem ? Bylo Vám to sděleno následně i mailem, takže jsme udělali z naší strany vše, co bylo možné.Je nám líto,že jste nebyl spokojen,naší snahou je vyjít zákazníkovi v maximální možné míře.
    S pozdravem
    Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - lze domluvit datum dodání dle potřeby
    • - lze sjednat lepší cenu
    • Řešení problému s dodáním vadného kusu (chyba již z výroby). Místo výměny za nový funkční kus, za který jsme zaplatili, byť se slevou, nemalou částku jsme byli odkázání na servis a museli jsme čekat až přijde náhradní díl ze zahraničí a pračka se opraví.

    - pro nás špatná zkušenost

    Reakce obchodu housemode

    Chápeme, že Vás delší oprava rozzlobila,ale to si myslím není důvod k tomu,aby jste nám dala špatnou recenzi.Z naší strany jsme pro Vás udělali maximum a to že oprava neproběhla hned je problém servisu a ne prodejce.Zboží je určeno výhradně pro český trh a bohužel se občas stane,že se musí součástka objednat přímo ve výrobě v zahraničí.Věříme, že v konečné fázi budete s výrobkem spokojená a jeho skvělé vlastnosti předčí počáteční mrzutosti .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží uvádí skladem ale skladem již není ani u dodavatele.

    Reakce obchodu housemode

    Je nám to líto,ale bohužel nemáme online systém se skladem a nejsme schopni vždy zabránit tomu, aby v eshopu zůstalo zboží, které už se přestalo dodávat.Vždy se ale snažíme ihned zákazníka o tomto informovat a nabídneme mu jako omluvu zakoupení jiného modelu s dodatečnou slevou.Samozřejmě nás tato situace mrzí,ale naopak spousta zákazníku je v konečné fázi spokojeno,protože koupí nový model za bezkonkurenční cenu. Děkujeme za pochopení.Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mě nenapadá.
    • Lhaní o naskladněném zboží a dodací lhůta.

    Dne 5.9. jsem si objednal zboží, u kterého bylo uvedeno SKLADEM. Následujícího dne mi přišel potvrzovací mail, že zboží je skladem v centrálním skladu v Praze a brzy mi bude doručeno. Dne 12.9. jsem vznesl dotaz, jak to vypadá s dodáním a bylo mi uvedeno, že dodávku čekají každým dnem. Dnes máme 17.9. a zboží stále nemám. Takhle si pojem "SKLADEM" nepředstavuji! Nedoporučuji!

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den,omlouváme se za zdržení,zboží je vážně na centrálním skladě v Praze,zásilku jsme urgovali,ale jelikož se firma Stardeco učastnila výstavy,byly všechny expedice opožděné.Je nám to moc líto,ale někdy taková situace bohužel nastane a nejsme schopni jí ovlivnit.Je jen škoda že většina zákazníku,kteří dostávají zboží včas a těch zrovna není málo, dobrou recenzi nenapíší a když se stane situace jako u vás,tak hned jdete napsat takovouto recenzi.Ještě jednou se omlouváme.
    Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem v obchodě dřez. Bylo uvedeno, že je skladem. V ten samý den objednávala zboží ve dvou jiných obchodech, Zboží bylo taktéž skladem a dorazilo do 3 pracovních dní. Nicméně z tohoto obchodu jsem k té době neobdržela žádný e-mail o tom, že zboží bylo předáno dopravci. Rozhodla jsem se napsat do obchodu a nikdo mi neodpověděl, nicméně další den mi rovnou přišel e-mail, že zboží je předáno dopravci. Zboží dorazilo do týdne. Obchod nabízel zdarma vyhotovení otvoru, proto jsem ten obchod vybrala. Dřez však dorazil bez otvoru.