Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    už nikdy víc

    Reakce obchodu housemode

    Moc nás mrzí Vaše nespokojenost a jen pro ujasnění této recenze ostatním zákazníkum.Pán si objednal myčku Gorenje, která se bohužel vyprodala a další naskladnění bylo až za delší dobu.Jako omluvu jsme nabídli jiný model a lepší cenu,ale zákazník odmítl a napsal nám tuto recenzi.Ještě jednou se moc omlouváme. Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní nekomunikace... Ani na telefonu ani na mail... Celkem mi to zkomplikovalo život, když má eshop uvedeno zboží skladem a ani po 14 dnech bez jakékoliv komunikace nedorazí...

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den.Musím na Vaší negativní recenzi reagovat,protože se nezákládá na pravdě.Vaše objednávka přišla 13.7. v 20.49 hod a 14.7.v 9.41 hod Vám byl zaslán tento omluvný mail :
    Sent: Tuesday, July 14, 2015 9:41 AM
    Subject: Re: storno - Objednávka 833


    > Dobrý den,
    > děkujeme za Vaši objednávku.Bohužel akční zboží z Alveusu je vyprodané
    > a neznáme zatím termín naskladnění.Je nám to líto,Vaši objednávku
    > musíme tímto stornovat.
    >
    > S pozdravem a přáním pěkného dne.
    > Panková Ivana
    > studio-Housemode

    Je nám vždy líto každé špatné recenze,jelikož se snažíme dělat pro zákazníky maximum co se týká ceny i komunikace.
    S pozdravem
    Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu proč nabízejí zboží a uvádějí, že je skladem, přitom ho nemají vůbec... trošku zmatek ve svém e-shopu. Sice mi obchod nabídl ať si vyberu jiné zboží z nabídky whirpool ale zhruba až po týdnu, součinnost velmi pomalá.

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den.Je nám moc líto,že jsme Vás s lednicí Whirlpool nemohli uspokojit,ale bohužel u lednic je nyní problém,že spousta starých modelů se doprodává a je postupně nahrazováno novými modely a bohužel náš systém toto nedokáže ihned zachytit.Vždy nás tato situace hodně mrzí a proto jsme Vám nabídli jiný model z oficiálních stránek Whirlpool s tím že Vám toto vykompenzujeme na ceně ale bohužel už jste se neozval.
    S pozdravem
    Tým Housemode

  • Nedoporučuje obchod

    • nic
    • ozvali se po týdnu, že zboží dorazí za týden, od té doby nic

    tragedie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod mi nabídl slevu
    • obchod nekomunikuje, zboží nedorazilo

    nedoporučuji

    Reakce obchodu housemode

    Vážená paní,
    na našich stránkách jste si objednala mikrovlnnou troubu, u které bylo napsané,že je na dotaz a že pravděpodobné naskladnění proběhne až v půlce října,tímto jsme nemohli zboží expedovat hned.Na zboží jste dostala navíc dodatečnou slevu.Opravdu netušíme proč píšete, že obchod nekomunikuje, když na každý dotaz ihned odpovídáme.Od Vás však nepřišel žádný dotaz a neproběhl ani žádný telefon, tudíž Vaší recenzi opravdu nerozumíme.Vždy se snažíme všem zákazníkům vyhovět a je opravdu smutné, když si pak přečteme takovou to neoprávněnou stížnost.

    Housemode.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si židli a do dnešního dne,mi nikdo nedal vědět co je s objednávkou..Na mail samozřejmě nikdo nereagoval..

    Reakce obchodu housemode

    Dobrý den, vzniklá situace Nás velmi mrzí. Bohužel došlo k chybě z naší strany. Během začátku tohoto roku jsme přecházeli na nový systém eshopu a docházelo k menším zmatkům a výpadkům, během této doby udělali dva zaměstnanci chybu, když si oba vzájemně mysleli, že na Váš email reagoval ten druhý. Velice se tímto omlouváme, určitě v tom nebyl záměr, ale pouze lidská chyba. Náš pracovník se Vám ozve a nabídne Vám nějakou kompenzaci, pokud budete souhlasit.