Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před 10 dny jsem objednal dosud zboží nedoručeno, dříve než zboží
    doručen mail hodnocení obchodu

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, objednal jste si zboží, u kterého je velmi výrazně uvedená delší doba dodání. Doba dodání je pak uvedená i v každém kroku košíku před dokončením objednávky a dále je uvedená i v emailu s potvrzením objednávky. Zboží Vám dodáme v termínu, který je uvedený v e-shopu a který vidíte v potvrzení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kladou si velké podmínky pro vrácení zboží
    • Dlouho trvá než vrátí peníze za vrácené zboží

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Nerozumíme co myslíte "velké podmínky pro vrácení zboží". K vrácení zboží stačí vyplnit online formulář a poslat zboží zpět přes Zásilkovnu, nebo jakkoliv jinak. Jednodušší to už být nemůže. Peníze vracíme během pár dnů po vyřízení případu. Ve vašem případě neevidujeme žádný problém, peníze byly vráceny včas. Možná jste si nás spletla s jiným eshopem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chtěla jsem původně tuto cedulku pro psa, kterému lidi chodící okolo
    hází různé druhy potravin a on má potom potíže. Přesto, že jsem je na to upozorŇovala, aby to nedělali tak to dělají dál. Proč něco takového není pro psi?

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, objednala jste si cedulku s nápisem NEKRMIT s vyobrazením koně, tu jsme Vám i dodali. Cedulku s vyobrazením psa vůbec v nabídce nemáme. Cedulku nám můžete vrátit a vrátíme Vám peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Během posledních 3 měsíců jsem udělala 2 objednávky na webu Horseandme a i když na webu bylo zboží skladem, po zaplacení mi přišel automatický e-mail, že čekají na zboží od dodavatele. Nevím na vy, ale já když něco objednávám, tak to většinou potřebuji. Zboží si vybírám i podle dostupnosti, a když na webu píší “skladem”, tak předpokládám, že má objednávka dorazí co nejdřív. První mi tedy díky bohu stihla přijít v ten termínu (desátý den po objednání), druhé dnešním dnem vypršel termín a stále nic.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, která nás velmi mrzí. Ve vašich posledních 2 objednávkách jste si ani jednou neobjednala zboží, které bylo v e-shopu označené, že je skladem. Nelze tedy tuto recenzi považovat za pravdivou. Pokaždé jste si objednala zboží, u kterého byla velmi zřetelně uvedená delší doba dodání. U položek, které máme skladem u nás, je výrazně uvedeno "SKLADEM". Položky, které máme označené v e-shopu "SKLADEM" jsou fyzicky v našem skladu a ihned je expedujeme.
    Máme stále skladem přes 15.000 nejprodávanějších položek, které ihned expedujeme a druhý den jsou u Vás.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá doba čekání na zboží

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. U každé položky je v e-shopu velmi výrazně uvedený datum dodání k Vám, který je následně uvedený i v košíku před dokončením objednávky. Vybrala jste si položku s datumem dodání 23.5.2024 a dle trasování zásilky Vám byla doručena 22.5.2024, takže ještě o den dříve, něž jsme Vám v e-shopu slíbili.
    Máme skladem přes 15.000 položek, když si objednáte ze skladových položek, tak Vám bude doručována následující pracovní den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná komunikace
    • Na zboží se dlouho čeká, ale není to úplně pravidlo
    • Horší kvalita některého zboží
    • Nepřehledný web

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. U každé položky je v e-shopu velmi výrazně uvedený datum dodání k Vám, který je následně uvedený i v košíku před dokončením objednávky. Vybrala jste si položku s datumem dodání 23.5.2024 a dle trasování zásilky Vám byla doručena 17.5.2024, takže ještě o 5 dnů dříve, něž jsme Vám v e-shopu slíbili.
    Máme skladem přes 15.000 položek, když si objednáte ze skladových položek, tak Vám bude doručována následující pracovní den.
    Nejsme si jistí co myslíte horší kvalitou, vybrala jste si velmi oblíbené položky, které se prodávají ve velkém množství a ani na jednu z nich neevidujeme žádné reklamace nebo stížnosti od zákazníků.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13 dni od zaplaceni stale nemam vyrobek, jehoz dodani melo byt do 10ti dni

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení, zjistíme kde se stala chyba a budeme Vás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod dobrý, prodavačky v pohodě.

    Tyto boty, přesto, že jsou asi dobré, bych si již nikdy nekoupil.
    Prodávají se totiž bez vložek do bot. Pochopitelně si vložky koupím,
    ale setkal jsem se s tím poprvé - boty bez vložek, nechápu.
    Děkuji,
    Fr.Kočka

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s botami spokojený, jsou velmi oblíbené a patří mezi nejprodávanější. Boty samozřejmě vložku mají, pokud u vašich bot chybí, tak nám boty můžete zdarma vrátit přes Zásilkovnu, jak postupovat najdete na našem webu a poslali jsme Vám i e-mail s informacemi k vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita dobrá,ale špatně drží v pase.Sjíždějí dolů od pasu.Musí se stále potahovat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    volají, zboží po týdnu není....klasika..zase věc v akci za pár korun už není

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, zboží se bohužel vyprodalo velmi rychle i u dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka nebyla dorucena ani po 26 dnech a podle informace o doruceni chybi jedna polozka. Avsolutne obchod nedoporucuji.

    Dodaci lhuta mesic a nekompletni dodavka

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení, nastal problém s dodavatelem, nicméně o zdržení jsme vás včas informovali a rozhodla jste se si na zboží počkat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na zbozi již čkám více jak týden kdy jsem dostala pouze jednu informaci ze nebude dodano v terminu a od te doby nic

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zdržení, psali jsme Vám e-mail. Jedna položka se někde zasekla v dopravě, předpokládáme, že zítra odešleme kompletní objednávku i s dárečkem navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    Výrazně předražené

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, co přesně máte na mysli? Zboží, které jste si objednala nikde levněji nevidíme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodání zboží
    • Objednala jsem si pantofle velikost 42 a poslali mi velikost 44. Vrátila jsem je okamžitě. A bylo mi nabídnuto buď počkám bezmála tři týdny na velikost 42 nebo vrátit peníze. Že velikost 42 nemají skladem. Tak proč to tedy nabízejí a píšou skladem, člověk si to objedná a oni je nemají a pak pošlou jinou velikost?? Nechápu.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, ještě jednou se omlouváme, bohužel se ve skladu stala chyba a došlo k záměně velikostí 44 a 42. Peníze jsme Vám už vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Na horseandme jsem objednala objednávku, kterou jsem potřebovala obdržet do 4.8., což jsem napsala do poznámek. Prodejce mi odepsal a slíbil dodání do 3.8. Bohužel balíček nedorazil a žádná zpráva o zdržení objednávky, potížích nebo návrh na rozdělení taktéž nebyl. Po již 3. telefonátu mi zboží přišlo po měsíci. Přišlo to 21.8, když mi v poznámkách slíbili 3.8. Dále po prvním vyzkoušení provazové ohlávky se mi téměř rozpadla v ruce, neboť uzly nebyly dotažené . Jsem opravdu zklamaná a NEDOPORUČUJI už jen z důvodu nekomunikace obchodu. Klára

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za trable s vaší objednávkou. Bohužel se stala chyba u nás i u dodavatele a došlo k výraznému zpoždění. Několikrát jsme s Váma telefonovali a o stavu objednávky jsme Vás informovali emailem, o "nekomunikaci" z naší strany tedy nemůže být řeč.
    U nové provazové ohlávky je vždy nutné dotáhnout uzly. Pokud nejste s jakoukoliv položkou spokojená můžete nám jí vrátit na naše náklady. Zde najdete postup: https://www.horseandme.eu/formular/?=&retino-portal-0416-url=/cs/portal/iframe/df2c255f-2a5f-4308-b351-8b2db7518dd2/

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mělo dnes 21.8.2023 dorazit, co mi paní Katka psala a přitom do dnes nebylo vyexpedovano.... Dárek dceři, ta stále čeká už 3 týden....

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zdržení. Jedna položka do vaší objednávky nám od dodavatele stále nedorazila, i když nám odeslání potvrdil. Do objednávky Vám přibalíme dáreček jako omluvu za zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Většinu zboží mají k dodání pouze u jejich dodavatelů, a proto mají dlouhé dodací lhůty, zboží nechodí včas. Zboží ale nabízejí celkem pěkné, proto mi nezbývá než čekat doufat, že přijde včas, když potřebujeme na nějakou akci. Nechápu, proč mi chodí dotazník spokojenosti, když jsem ještě zboží neobdržela.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, u každé položky v e-shopu je velmi zřetelně uvedená doba dodání. Vybrala jste si položky s dlouhou dodací dobou. Máme skladem desítky tisíc položek, které dodáme do druhého dne.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží nechali k vyzvednutí v boxu jen 2 dny

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, dobu uložení ve výdejním boxu nemůžeme nijak ovlivnit. Dobu uložení určuje dopravce, ale o úložní době jste vždy od dopravce několikrát informována SMS zprávou a i emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží je inzerováno v e shopu a je to již 10 dní a stále na dotazy píšete, že není na skladě. Přitom, když bylo objednáváno, nebyla poznámka v e-shopu, že zboží není skladem.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zdržení. Jedna položka z vaší objednávky měla být skladem, ale bohužel jsme měli chybu ve skladové evidenci a reálně skladem nebyla, proto došlo ke krátkému zdržení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace žádná Jsou to pouze překupníci Nikdy více

    Sliby o doručení A skutek utekl Po mem zavolání nikdo nereagoval a po dalším tydnu volaní mi bylo zděleno že zboží přijde Ale po dalším týdnu nic Nevolají nepíšou email Prostě banda překupníků Nic jiného Již nikdy více.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za krátké zdržení objednávky. Několikrát jsme s vámi telefonovali a máte i v e-mailu všechny potřebné informace k objednávce. Na všechny Vaše požadavky jsme obratem reagovali. Možná si nás pletete s jiným e-shopem.