Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit obchod, když zboží je sice zaplaceno, ale NEDORAZILO!!
    Čekám zda vrátí peníze nebo dodají zboží.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, vaše recenze nás velmi mrzí. U položek, které jste si objednala, bylo velmi výrazně uvedeno, že odhadovaný datum dodání je až 24.7.. Tento datum dodání je i zvýrazněn v každém kroku dokončení objednávky a ještě před dokončením objednávky jste na datum dodání znova upozorněna. Následně je datum dodání i v emailu s potvrzením objednávky. Nevíme jak je možné tuto informaci přehlédnout. Zboží vám tedy bude dodáno v termínu, který jste viděla v e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • některé zboží mají skladem u subdodavatele, velmi dlouhý čas dodání

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, u každé položky je v eshopu velmi přehledně uvedená doba dodání. Máme skladem tisíce položek, které dodáme do druhého dne a máme i položky, kde je dodací doba delší, obvykle do 5 až 10 pracovních dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    kvalita techto bot je mizerna nedal bych za ne ani 100kc

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, to nás mrzí, že nejste spokojený. Boty můžete bez problémů vrátit na naše náklady, nebo reklamovat vadu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • již dvakrát urgováno vrácení peněz za zboží,které jsem vrátil jako nevyhovující

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, jak jsme Vás informovali, peníze za vrácené zboží odesíláme nejpozději do 10 ti pracovních dnů na účet, nebo, pokud jste platil kartou, přímo na vaší kartu. Obvykle to stihneme dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nejlepší obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta se zda být trochu mimo
    • Některé položky dražší než v equiservisu

    První objednavku na tuto deku mi zrušili, protože nebude již skladem do jara. Druhy den ji zahadne naskladnili. Objednala jsem tedy znova a cekam na ni už 14 dni. Další objednavku mám hackamore ramena na která cekam už 3 týdny. Před týdnem mi napsali, ze další den budou posílat, ale stále nic. Fakt nevím co si myslet.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, Vaše recenze nás velmi mrzí. Za komplikace způsobené na straně dodavatelů a dopravců, které nemůžeme nijak ovlivnit, jsme se vám několikrát omluvili a snažili jsme se pro Vás udělat maximum možného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba na předem mi nevyhovuje, takže jsem objednávku zrušila

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, a proč jste si tedy nevybrala platbu na dobírku nebo třeba odloženou platbu? Je jen na Vás, kterou možnost platby si v objednávce vyberete.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nulová komunikace, zboží stále nemam.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, asi si nás pletete s jiným e-shopem. Odeslali jsme Vám celkem 5 e-mailů s podrobnými informacemi o stavu Vaší objednávky + 2 SMS zprávy. V případě jakýchkoliv nejasností nás můžete kontaktovat e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na 777 170 333. Na e-maily obvykle stihneme odpovědět do 2 hodin, a dovoláte se nám každý den, v pracovní dny od 8:15 do 18:45 a o víkednech od 9:15 do 18:45. Na všechny zmeškané hovory voláme zpět. Nemáme od Vás žádný email ani zmeškaný hovor. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla mi úplně jiná podsedlová dečka než je na obrázku.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, to nás mrzí, ale dle naší evidence a i dle kamerových záznamů, jsme Vám odeslali správnou dečku, přesně tu, která je na obrázku. Budeme Vás kontaktovat, aby se to vyjasnilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží mělo být doručeno do 10 dnů ("Většinou to stihneme dřív"). Ani po 20 dnech zatím nebylo doručeno.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení, dnes je to 11 pracovních dnů od vaší objednávky, uvedený termín dodání byl do 10 pracovních dnů. Zásilka se zbožím pro vás se bohužel ztratila na cestě od dodavatele k nám. Nová zásilka už je na cestě a kompletní objednávku vám dodáme do konce týdne. Do objednávky Vám přidáme dáreček.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi milé jednání
    • První objednávku spletly a dorazilo mi jiné zboží
    • Musela jsem zboží vracet a čekat další dny na mé objednané věci
    • Dlouhé čekání na zboží, většina věcí není skladem
    • U další mé objednávky nedodrželi termín dodání

    Objednala jsem si zde 2x a pokaždé nebylo zboží skladem (reklama vše skladem) a byl nějaký problém. Omyl v dodávce správného zboží a po druhé nedodržení termínu dodání. Takže se omlouvám, ale přátelům bych nedoporucila

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, obvykle se nám podobné věci nestávávají :-).
    V prvním případě se na zboží bohužel dostal už u výrobce štítek se špatným čárovým kódem a proto jsme Vám omylem poslali jinou položku. Vše jsme ale obratem napravili i s dárečkem a omluvou.

    Nikdy jsme nikde neměli reklamu, že máme vše skladem, ale reálně toho skladem máme opravdu hodně, aktuálně je to přes 10.000 položek, které máme fyzicky u nás a ihned je odesíláme. Sklad máme přes 500m2 a je aktuálně zcela zaplněn zbožím.
    U každé položky v eshopu máme velmi přehledně uvedeno jestli je u nás skladem, pokud skladem není uvádíme termín dodání, který jen velmi vyjímečně nedodržíme, asi v 90% dodáme zásilku i dřív než uvádíme v eshopu a v 99,5% dodáme v termínu, který uvádíme v eshopu.

    Po vánocích a na přelomu roku často dopravci i dodavatelé zvolní tempo a občas dojde k nějakému zdržení. U poslední zásilky nastal problém se zatoulanou zásilkou od dodavatele, nyní by to již mělo být vyřešené a objednané zboží k Vám již brzo dorazí.
    Ještě jednou se omlouváme a posíláme dáreček.

    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo,jak mám něco hodnotit . Původně mělo být dodáno 29.12.2021 .Pokud nebude dodáno do 7.1. tak objednávku zruším

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, za zdržení se omlouváme, bohužel dodavatel nám již nestihl před vánoci zboží pro Vás dodat. Ale hned v den objednání jsme Vás telefonicky informovali, že dodání bude až po novém roce na což jste nám řek, že Vám to nevadí, tak nás tato recenze trochu mrzí :-( .
    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že již před týdnem jsem uhradila objednané zboží, nemám vůbec žádnou zprávu o jeho přípravě k expedici, případně expedici samotné.
    Děkuji,
    Štefková

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, tato recenze nás velmi mrzí. Máte od nás několik emailů a i sms s informacemi o stavu Vaší objednávky. Taktéž jsme Vám posílali zprávu, že nám od Vás žádná platba nedorazila. Celkem jste od nás dostala 3 e-maily a i 3 sms zprávy s informacemi o stavu objednávky, včetně informace, že zboží je připravené k odeslání, ale chybí platba od Vás. Od Vás nám nepřišla žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    nabízet zboží, které není skladem, už opravdu není úplně běžné ....pokud boty nedorazí do 19.2. objednávku zruším ... Urbanová

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, vybrala jste si zboží, u kterého je velmi zřetelně uvedená doba dodání 10-14 pracovních dnů. Tato dodací lhůta je taktéž uvedena i v košíku před dokončením objednávky a i v emailovém potvrzení objednávky. V tomto termínu bude také zboží dodáno. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno 27.1. Dnes 8.2.2021 ještě nedodáno.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Objednal jste si zboží, kde je uvedená doba dodání 10-14 dnů. Tato doba dodání je uvedená u každého produktu, následně je uvedená i v košíku před dokončením objednávky a pak je uvedená i emailu s potvrzením objednávky. V uvedené dodací době Vám bude zboží dodáno. Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Stále zboží nedorazilo...

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, objednala jste si zboží, u kterého je velmi zřetelně uvedena doba dodání 7-15 pracovních dnů. Tato doba dodání je taktéž uvedená v košíku před dokončením objednávky a i v emailovém potvrzení objednávky a i v následné komunikaci. Zboží vám bude v této lhůtě samozřejmě dodáno. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufrik mi prisel doskrabany

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, to nás mrzí, stačí se nám ozvat a box Vám vyměníme, nebo se domluvíme na slevě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Na e-shopu je u skoro všech věcí napsáno skladem a v momentě, kdy objednáte, zavolají vám a řeknou, že to skladem není
    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu HORSIMO

    Děkujeme za recenzi. U Vaší objednávky se bohužel stala vyjímečná chyba a jednu položku z Vaší objednávky, která měla být skladem, jsme ve skladu nenašli. Asi 40 minut po tom co jste objednávku odeslala jsme Vás telefonicky kontaktovali s omluvou a informovali jsme Vás, že chybějící položku Vám dodáme se zpožděním a jako omluvu, že Vám přibalíme dárek. Souhlasila jste s delší dobou dodání.
    Velmi si zakládáme na perfektních službách naším zákazníkům, vyjímečně se může stát chybka, ale vždy naší chybu bezodkladně řešíme ve prospěch zákazníka. O to víc nás mrzí Vaše recenze, která bohužel neodpovídá realitě. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu HORSIMO

    Děkujeme za recenzi. Vaše recenze nás velice mrzí, protože nekoresponduje se skutečným stavem. Dne 29.11. jste si vybrala zboží s dodací lhůtou do 15 pracovních dnů. Dodací lhůta je velmi zřetelně uvedená u zboží v eshopu, dále v košíku před objednáním a i v potvrzovacím emailu. V dalším emailu jsme Vás informovali o tom, že čekáme na dodání zboží a dne 6.12. jsme Vám zboží odeslali. Dostala jste sms i email o odeslání zboží. Dle sledování zásilky, které máte k dispozici, je vidět, že dnes bude Zásilka připravená k vyzvednutí ve Vámi vybrané pobočce Zásilkovny. Takže dodání jsme zvládli výrazně rychleji, než uvádíme v eshopu! Před zveřejněním nepravdivé recenze prosím zvažte možné důsledky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na dodání zboží, zatím je toto nejhorší zkušenost.

    Reakce obchodu HORSIMO

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, nicméně nás Vaše recenze velice mrzí. Objednala jste si položku, u které je velmi zřetelně uveden termín dodání 10-20 pracovních dnů. Tento termín dodání máte dále uveden i v košíku při objednání a je uveden i v emailu s potvrzením objednávky a i v dalších emailech, které jste od nás dostala. V uvedeném termínu dodání Vám bude samozřejmě Vaše objednávka doručena.

    Hezký den!

    HORSEandME.eu