Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • napsáno ,že zboží je skladem a pak není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi omezená nabídka, neochotná prodavačka při osobním nakupu, vyšší ceny

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    1) Nevím, co máte konkrétně na mysli omezenou nabídkou při sortimentu zboží v počtu více než 6.000 druhů zboží.
    2) Ceny veškerého zboží jsou samozřejmě ovlivněny zdražováním všech dodavatelů, což se samozřejmě promítá i do koncových cen pro zákazníky. To je, jak jistě víte, problém ovlivněný narušením dodavatelských řetězců, covidem a dalšími okolnostmi.
    3) Nesetkala jsem se nikdy s kritikou našich zaměstnanců a pochybuji o tom, že by se chovali neochotně. Jsem tu s nimi společně a vnímám velmi dobře jejich pozitivní přístup k zákazníkům. Pokud vím, obsluhující personál se věnuje všem našim zákazníkům velice vstřícně, ochotně a snaží se jim vždy poradit a pomoci. Přeji, ať se Vám daří, s pozdravem Lenka Kohoutová, HOBBY KOHOUT

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Drátek dorazil zničený, k nepoužití... U kalendáře v e-shopu chyběly rozměry, na fotografii vypadal jako formát A4, ale bohužel není, takže taktéž nepoužiju... Velké zklamání.

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Vážený zákazníku, pokud máte jakékoliv potíže s doručeným zbožím, které nevyhovuje, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte a společně s Vámi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Omlouváme se, že nebyl uveden u kalendáře rozměr. Přejeme klidný advent, s pozdravem Lenka Kohoutová a Team HOBBY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu doporučit. Potřebovala jsem keramický prášek a ač byl v eshopu skladem, tak mi volali, že ho musí objednat a bude to déle, než za týden. Objednala jsem nakonec jinde. Zbytečná ztráta času.

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku, v e-shopu je uvedeno, že zboží je "obvykle" skladem. Může se ovšem někdy stát, že zboží ze zahraničí musíme doobjednat a dodací termín může být o pár dní delší než 5 pracovních dnů, které uvádíme v e-shopu. Omlouváme se za komplikace a přejeme klidný advent Lenka Kohoutová, HOBBY KOHOUT

    • Krabice 10x pouzita, nevzhledne zabalene, filc spinavy
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si několik věcí, byla mi tímto obchodem vystavena faktura. Po určité době tento balík převzal přepravce. Napsal mi, že mi bude doručovat balík, ale částka neseděla. Byla menší, když mi balík dorazil, dozvěděl jsem se proč. Nedorazila mi podstatná část věcí, které jsem si objednal. Byla mi vystavena nová faktura, ve které chybělo pár věcí. (Proto ta nižší cena), kdyby tam aspoň bylo promiňte, Vámi objedná é zboží jsme nebyli schopni dodqt. Ale ono nic.

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace při vyřizování Vaší objednávky. Bohužel v předvánočním čase je zásilková služba absolutně přetížena.
    Do Vaší objednávky chyběla malá část zboží, 90% objemu zásilky odešlo správně a chyběl materiál cca. za 80,- Kč.
    Z časových důvodů nebyla možnost řešit chybějící materiály, i když možná pro Vás byly důležité, což chápeme.
    Standartně řešíme se zákazníky každou maličkost, ale opravdu to tentokrát nebylo v našich silách a časových možnostech.
    Omlouváme se a přejeme pohodový advent Lenka Kohoutová a Team HOBBY-KOHOUT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ponúka tovar čo na SK si neviem zohnať, bola som ochotná uhradiť aj kuriéra kvôli tovaru, zrušili mi objednávku, vraj priliš vysoké poštovné.

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Ano, na Slovensko zboží nezasíláme. Důvodem je vysoké poštovné. S pozdravem Kohoutová, HOBBY-KOHOUT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Neupozorňují na některé věci dopředu. Nabízejí něco, co neposkytují. Člověk tak ztrácí čas, což je moje nejdražší komodita

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Objednávka byla zrušena z několika důvodů:
    1) nedodržení minimálního odběru !
    2) zboží na fakturu nezasíláme soukromým osobám !
    3) veškeré informace k objednávání najdete v sekci poštovné + při zakončování objednávky, stačí si informace v klidu přečíst.
    Ušetříte si tím Váš drahocenný čas. S pozdravem Kohoutová

  • Nechápu proč mi posíláte hodnocení když mi zboží nedošlo !!!! Udělám vám pěknou reklamu na internetu !!!!

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Dotazník s hodnocením posílá automaticky firma Heuréka. A to i v případě, že je objednávka stornována.

    Vaši objednávku za celých 60,- Kč jsme zrušili z následujících důvodů:
    - nereagovala jste na nabízenou možnost platby předem na účet a snížení poštovného při platbě předem !
    - nedodržela jste minimální odběr !

    Lenka Kohoutová, HOBBY-KOHOUT

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží je drahé a nepřehledné. Napálila jsem se na metráži...obyčejná stuha stála 15Kč, ale za metr, což bylo napsáno po přečtení celkového popisu zboží....při velké objednávce to lehce přehlédnete. Nenapadlo mě, že by metr obyčejné stužky byl tak strašně drahý.

    Než objednáte, přečtěte si pořádně množství a metráže.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Požadovat poštovné 85 Kč za zaslání dárkového poukazu, který můžu poslat mailem, mi přijde nehorázné. Nakonec jsem poukaz vyzvedla osobně. Přístup ze strany obsluhující nevstřícný.

    Obchod sice nabízí zajímavé věci a kursy, ale osobní přístup je otřesný. Majitelka by se měla nad sebou zamyslet.

    Reakce obchodu hobbykohout.cz

    Vše bylo vyřízeno kladně bez poštovného po telefonické domluvě. Osobní odběr poukázek i zaslání poukazu e-mailem je samozřejmě zdarma. Osobní domluva předem je ovšem nutná. Děkuji za pochopení.
    Krásné a klidné vánoce přeje Lenka Kohoutová, HOBBY KOHOUT