Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • sortiment, který jinde není
    • archaická webstránka

    Vzhledem k hodnocení obchodu jsem se nákupu chtěl pokud možno vyhnout, ale danou věc jsem nikde jinde nenašel. Objednal jsem tedy raději na dobírku. Kupodivu zboží dorazilo hned druhý den, takže za mě vše v pořádku a mohu doporučit.

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • Obchod doporučuji jen z toho důvodu, že zde mají, co jinde ne
    • Dorazila mi polovina objednaných věcí. Nicméně to hlavní mi dorazilo, ostatní vem čert, šlo o drobné položky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • 10 %

    • Otřesný e-shop. Doručení zboží, které bylo skladem trvalo 7 pracovních dní. První dotaz na stav objednávky bez reakce. Na druhý dotaz přišla odpověď, že zboží odesílají a bude druhý dendoručeno . Přišlo až další den, než bylo slíbeno. NEDOPURUČUJI tento e-shop.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Děkujeme, že jste si našli čas sdílet svoji zkušenost a mrzí nás nepříjemnosti spojené s dodáním Vaší objednávky. Chápeme Vaše zklamání zpožděním, které nastalo hned po Velikonočních svátcích, kdy jsme zaznamenali neobvyklý nárůst objednávek. I když byla zásilka předána včas, může se stát, že dopravci zvláště v těchto obdobích zaznamenají mírné zdržení. Mrzí nás, že zboží dorazilo o den později, než jsme původně slíbili.

    Pokud jste na váš první dotaz neobdrželi odpověď, mohlo to být způsobeno tím, že email spadl do složky se spamem. Vážíme si vaší komunikace prostřednictvím e-mailu a rádi bychom vás ujistili, že e-mail zůstává efektivním způsobem, jak nás kontaktovat. Jako další alternativu nabízíme telefonní podporu, která je k dispozici každý den od 6:00 do 23:00, nebo nás můžete kontaktovat prostřednictvím SMS či WhatsApp. Jsme zde, abychom vám poskytli co nejlepší služby, a vaše zpětná vazba nám pomáhá se neustále zlepšovat. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil ihned po objednání (bylo skladem), zatím nebyla objednávka vyřízena.
    • Žádná komunikace ze strany obchodu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super obchod. Poslali mi i darek. Vruty navic i ke kazdemu baleni jsem dostal byt na utahovani. Objednaval jsem ale 5000 vruty.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Děkujeme za Vaši kladnou recenzi a jsme rádi, že jste byli spokojeni s dodatečnými dárky k vaší objednávce. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat malé pozornosti, které zpříjemní jejich nákup. Doufáme, že vruty i bit na utahování budou užitečné pro všechny Vaše projekty. Těšíme se na Vaši příští objednávku u nás na HOBBY-MAX.CZ. Přejeme mnoho úspěchů při vašich dalších pracích!
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • výběr
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Děkujeme za Vaši objednávku a omlouváme se za jakékoliv zpoždění, které mohlo nastat. Vaše objednávka byla zaznamenána těsně před Velikonočními svátky, kdy bylo několik pracovních dnů volno. V důsledku toho bylo zboží, které bylo k dispozici na objednávku do pěti dnů, odesláno až čtvrtý pracovní den po Velikonocích. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení v této situaci. Snažíme se zajistit, aby i přes sváteční období byly naše služby co nejefektivnější.
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Poslali mi iné skrutky ako som si objednal. Na moje maily dodnes nikto nereagoval. Obchod určite nedoporučujem!

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a je nám líto, že máte dojem, že zboží, které jste obdržel, neodpovídá vaší objednávce. V HOBBY-MAX.CZ klademe velký důraz na přesnost a spokojenost našich zákazníků, a proto nás vaše zkušenost hluboce mrzí.

    Rádi bychom zdůraznili, že veškeré objednávky procházejí pečlivou kontrolou před odesláním, abychom zajistili, že každý zákazník obdrží přesně to, co si objednal. Na základě vašeho popisu se domníváme, že u Vás muselo dojít k nedorozumění ohledně měření rozměrů vrutů, které se obvykle měří podle šířky závitu, nikoli dříku vrutu.

    S pozdravem,
    Petr Knor

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velký výběr, nízké výhodné ceny,značný sortiment
    • zatím žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborné ceny
    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jako minule, bez připomínek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • 1A
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment, ceny, dodací lhůty
    • Nevím

    Doporučuji, viz výše

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost doručení
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Pokud pospichate na dodání zboží ,tak se raději koukněte jestli mají skladem.Ja před týdnem objednal a zaplatil a nemám svou objednávku a ještě mi ji poslali na jiné výdejní místo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dobrá cena, rychlost dodání, komunikace
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • jsem spokojen
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    výšr zboží,cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé doručení, všechno v pořádku jak má být.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu a za doporučení našeho obchodu! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí doručení a kvalitou našich služeb. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a doufáme, že nás navštívíte opět v budoucnosti.

    S pozdravem,
    Petr Knor, HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic mě nenapadá
    • Obchod dodal jiné zboží než jsem si objednal
    • obchod nekomunikuje

    Objednal jsem si v tomto obchodě jednořadé kladky s nylonovou rolnou. Místo toho mi dorazily kladky dvouřadé, pro které jsem neměl využití. Zboží jsem proto vrátil v zákonné 14ti denní lhůtě.
    Dnes je to již 5 týdnů a nemám ani zboží ani peníze a obchod na výzvy nereaguje.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažili během nákupu u nás. Je pro nás důležité dodržovat nejvyšší standardy zákaznického servisu a je nám líto, že v tomto případě jsme nesplnili vaše očekávání.

    Pokud jde o problém s dodáním nesprávného zboží, chápeme, jak frustrující to může být, a rádi bychom vám ujistili, že se jedná o ojedinělý případ. Jsme rádi, že jste využili svého práva na vrácení zboží a oceňujeme vaši trpělivost v této záležitosti.

    Co se týče komunikace, bereme na vědomí vaše zkušenosti a podnikneme kroky k zlepšení našich komunikačních kanálů, abychom zabezpečili, že žádný zákazník nebude mít pocit, že je ignorován.

    Ohledně vrácení platby jsme zjistili, že došlo k nedorozumění kvůli nevyužívané poštovní schránce. Omlouváme se za jakékoli nepohodlí, které to mohlo způsobit, a jsme rádi, že platba byla po upozornění okamžitě vrácena.

    Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomůže nám zlepšit naše služby. Doufáme, že nám dáte další příležitost ukázat vám kvalitní servis, který naši zákazníci očekávají a zaslouží si. Děkujeme.