Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příliš dlouhá dodací lhůta.Zásilka do dnešního dne nebyla ještě předána dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodani zboží trvá týden
    • Uložení do jiného místa, než vybraného při objednani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Přestože byl balík v pořádku a neporušený, zboží bylo zdeformované. Nedokážu posoudit, jestli se jedná o tak nekvalitní zboží, že se v jednom případě vůbec nedá použít nebo zda se deformovalo u prodejce. V obou případech by ale nemělo dojít k tomu, že by takové zboží měl dobrý prodejce prodávat.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti. V našich procesech máme zahrnutou kontrolu zboží před odesláním, a proto je malá šance, že bychom odeslali rozbité nebo zdeformované zboží. Nicméně nevylučujeme, že k tomu mohlo dojít.

    Mrzí nás, že jste zboží nereklamoval. Reklamační proces je určen právě pro takové případy, a proto bychom doporučili nejprve reklamaci podat a až poté hodnotit obchod. Jsme připraveni situaci řešit a zajistit vám nápravu.

    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení produktu mi produkt 5 dní neposlali, neodpověděli mi na email, neodpověděli na číslo uvedené na webu, neodpověděli na sms, až po podání žádosti stížnost o týden později se něco začalo hýbat. Tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Bohužel se nám nepodařilo dohledat žádný e-mail ani zprávu na WhatsApp či SMS od pana Oleksandra. Zboží, které jste objednal, bylo uvedeno jako "na objednávku" s expedicí 3–5 pracovních dnů. Vaše zásilka byla odeslána 4. pracovní den, což je v rámci uvedené lhůty.

    Pokud objednáváte zboží na objednávku, může se dodací doba prodloužit. Neustále pracujeme na zrychlení našich procesů, aby k podobným zdržení docházelo co nejméně.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní výrobky.
    • Dobře zabalené.
    • Dlouhá dodací lhůta. Týden jsem čekala na zboží než přišlo.
    • Špatná komunikace. Když jsem se po 4 dnech chtěla zeptat co se děje, nikdo mi telefon nezvedl a na druhý pokus byl již telefon vypnutý. Dále žádná reakce.
    • Jeden typ hřebíků byl zaměněn za jiný.

    Objednávejte v předstihu, aby zboží přišlo včas a stihly jste vyměnit zaměněné. Jinak výrobky jsou kvalitní.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Mrzí nás, že se vám nepodařilo dovolat – pro nás je to záhada, protože telefony běžně zvedáme a telefon je neustále zapnutý. Rozumíme, jak frustrující je, když se nelze spojit, a pracujeme na zlepšení naší dostupnosti.

    U vámi objednaného zboží je uvedena expedice 1–4 dny, což platí zejména v případech, kdy je třeba spojovací materiál odpočítávat nebo vážit. Vaše objednávka byla odeslána 4. pracovní den, tedy v rámci uvedené lhůty. Přesto naším cílem do budoucna je tyto objednávky odesílat co nejrychleji.

    Omlouváme se také za záměnu typu hřebíků a jsme připraveni vám tento problém co nejdříve vyřešit. Většina našich objednávek odchází do 48 hodin od vytvoření.

    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Možná trochu moje chyba,že jsem předem nevyhledal recenze obchodu...zboží zaplaceno,nebyl dodržen termín doručení,nikdo nezvedá telefony ani na email žádná odpověď,vypadá to že jsem přišel o peníze...

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí vzniklé nedorozumění. Vaše objednávka byla v době psaní recenze již připravena k vyzvednutí v ALZABOXU. Ke každé objednávce zasíláme sledovací odkaz, abyste mohli snadno zjistit aktuální stav doručení.

    Omlouváme se, pokud jsme nebyli včas dostupní na telefonu nebo e-mailu. Pracujeme na zlepšení naší komunikace, aby podobné situace nenastávaly.

    Chceme vás ujistit, že většina našich objednávek odchází do 48 hodin od vytvoření. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na předem zaplacené zboží čekám marně.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Omlouvám se za nedorozumění. Zde je opravený text bez emotikonů:

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace s vaší objednávkou. Bohužel došlo k chybě na naší straně a nepodařilo se nám dohledat poslední kusy vámi objednaného zboží. Situaci řešíme a pracujeme na zlepšení, aby k podobným problémům nedocházelo.

    Chceme vás ujistit, že většina našich objednávek odchází do 48 hodin od vytvoření.

    Každý zákazník nás může kdykoliv kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo,obchod na dotaz kdy bude objednávka vykryta nekomunikuje

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nepříjemnosti spojené s vaší objednávkou. Zásilka byla odeslána 6. den od objednání, což je déle než obvykle. Zdržení nastalo z důvodu většího množství objednávek v době dovolených. Přesto vás chceme ujistit, že většina našich objednávek odchází do 48 hodin od vytvoření.

    Mrzí nás také, že jsme nereagovali na váš dotaz ohledně stavu objednávky. Pracujeme na zlepšení naší komunikace se zákazníky, aby se podobné situace neopakovaly.

    Každý náš zákazník nás může kdykoliv kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a doufáme, že nám v budoucnu dáte další příležitost.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • hrozně dlouhá doba doručení, zaplaceno a zatím nic nemám

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za delší dodací lhůtu. Objednávka byla odeslána 5. pracovní den, jak bylo uvedeno při zadávání, ale chápeme, že jste očekávali rychlejší doručení. Vážíme si vašeho názoru a uděláme maximum, abychom zlepšili komunikaci ohledně stavu objednávek.

    Mimochodem, každý náš zákazník nás může kdykoliv kontaktovat:
    e-mailem na [email protected]
    telefonicky na +420 605 081 237 každý den od 7:00 do 18:00
    SMS a WhatsApp 24/7

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodací doba - více než dva týdny od objednání a zboží bylo teprve teď odesláno.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnosti spojené s delší dodací lhůtou. Bohužel došlo k výpadku u našeho dodavatele, což zpozdilo odeslání vaší objednávky. Velice nás to mrzí a pracujeme na zlepšení naší komunikace a procesů, abychom takové situace do budoucna minimalizovali. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladem cena
    • Zbozi ... Nebylo to vůbec zabalené bylo volne hruza

    Už nikdy

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi a za Vaši objednávku v našem e-shopu. Chápeme Vaše rozpaky ohledně nebalených ocelových patek při osobním odběru.

    Rádi bychom Vám objasnili, že ocelové patky které jste si objednali, se z důvodu jejich rozměrů a váhy standardně při osobním odběru nebalí do plastového obalu. Důvodem je, že plastový obal by se s ohledem na manipulaci s patkami (váha a ostré hrany) pravděpodobně poškodil.
    Z našeho systému neevidujeme žádný požadavek na zabalení patek do krabice. Pokud byste měl zájem o zabalení patek do krabice, stačilo by nám to při vyzvednutí sdělit. Patky bychom Vám rádi zabalili dle Vašeho požadavku.

    Rádi bychom také zdůraznili, že Vaše objednávka byla vyřízena a připravena k vyzvednutí v rekordním čase – do 24 hodin od jejího uskutečnění.

    Věříme, že toto objasnění Vám pomohlo lépe pochopit situaci. Pokud máte i nadále dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,
    Petr Knor
    HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste se nesetkal s naší obvyklou rychlostí expedice.

    Chápeme, že čekání na objednané zboží může být nepříjemné a frustrující. Bohužel, v některých případech může dojít k nepředvídatelným okolnostem, které ovlivní rychlost dodání. Neustále pracujeme na optimalizaci našich procesů, abychom zajistili co nejrychlejší expedici všech objednávek.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a děláme maximum pro to, abychom Vám poskytli co nejlepší služby. Věříme, že nám dáte ještě jednu šanci a přesvědčíte se o naší kvalitě a rychlosti.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsme, více jak týden bez odezvy, nic nedorazilo ani zpráva, nic.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste se před 50 dny setkal s nepříjemnou zkušeností při objednávce. Omlouváme se za zpoždění s odpovědí a za komplikace, které jste zažil.

    Jsme rádi, že jste zboží nakonec obdržel v pořádku, i když se zpožděním. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomůže nám zlepšit naše služby.

    Chápeme Vaši frustraci a chceme Vás ujistit, že jsme od té doby podnikli kroky ke zlepšení komunikace a urychlení expedice objednávek. Uvědomujeme si, že naše unikátní služba prodeje po jednotlivých kusech, metrech apod. může být náročná na balení a expedici, a proto neustále pracujeme na zefektivnění našich procesů. Snažíme se najít rovnováhu mezi flexibilitou naší nabídky a rychlostí dodání.

    Věříme, že nám dáte ještě jednu šanci a přesvědčíte se o naší kvalitě a rychlosti.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které bylo skladem (dle eshopu) doposud nedorazilo a z obchodu se celý týden nikdo neozval.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky a za nedostatečnou komunikaci z naší strany.

    Chápeme Vaši frustraci, když zboží uvedené jako skladem nedorazí v očekávaném termínu. Bohužel, v některých případech, zejména u objednávek zahrnujících specifické kusové zboží, jako jsou různé druhy vrutů, oka s vrutem či odměřené délky lana, může příprava a expedice trvat déle, než je obvyklé.

    Snažíme se co nejlépe odhadnout dostupnost zboží, ale někdy se stane, že nestíháme vše připravit včas. Ujišťujeme Vás, že na Vaší objednávce pracujeme a uděláme vše pro to, abychom Vám ji co nejdříve doručili.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme Vás informovat o stavu Vaší objednávky.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednáno 5.6.. dnes je 13.6 s teprve mi oznámili, že zboží je připraveno k expedici. u zboží je uvedeno skladem hned k odeslání.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste se setkal s takovým zpožděním Vaší objednávky. Omlouváme se za komplikace a za to, že jste nebyl informován o stavu objednávky dříve.

    Uvědomujeme si, že u zboží označeného jako "skladem, ihned k odeslání" očekáváte rychlé vyřízení. Bohužel, v období vrcholné sezóny, kdy je enormní zájem o naše produkty, může dojít k nepředvídatelnému zdržení.

    Intenzivně pracujeme na zlepšení našich procesů a logistiky, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a děláme vše pro to, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně Vaší objednávky nebo potřebujete cokoliv vyřešit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici každý den, včetně víkendů, od 7:00 do 18:00 hodin na telefonu, a 24/7 na SMS a WhatsApp.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Vaše objednávka je nyní připravena k expedici a měla by k Vám dorazit co nejdříve.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • výběr sortimentu
    • objednáno 17.5.2024 dorazilo až na mou výzvu 6.6.2024

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    upřímně se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky a za to, že jsme Vás neinformovali o stavu naskladnění zboží. Chápeme Vaši frustraci a chceme Vás ujistit, že děláme maximum pro to, abychom se zlepšili.

    Vaše objednávka z 17. května nám bohužel dorazila v době, kdy jsme měli dočasný výpadek skladových zásob. Naskladnění se bohužel zdrželo a my jsme selhali v tom, že jsme Vás o této situaci včas neinformovali.

    Intenzivně pracujeme na optimalizaci našich procesů, abychom zajistili plynulejší komunikaci se zákazníky a minimalizovali riziko podobných zpoždění v budoucnu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a děláme vše pro to, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo potřebujete cokoliv vyřešit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici každý den, včetně víkendů, od 7:00 do 18:00 hodin na telefonu, a 24/7 na SMS a WhatsApp.

    Děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží označené "skladem - ihned k expedici" dorazilo za 14 dnů , po několika urgencích, na které ovšem nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    upřímně se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky a za to, že jsme Vás neinformovali o jejím stavu. Chápeme Vaši frustraci a chceme Vás ujistit, že Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná.

    Uvědomujeme si, že u zboží označeného jako "skladem - ihned k expedici" očekáváte rychlé vyřízení. Bohužel, v některých případech, zejména v období zvýšené poptávky, může dojít k nepředvídatelným komplikacím, které ovlivní rychlost expedice.

    Přiznáváme, že jsme v tomto případě selhali i v komunikaci. Měli jsme Vás informovat o zpoždění a reagovat na Vaše urgence. Bohužel, v daném období jsme se potýkali s velkým vytížením a nestíhali jsme odpovídat na všechny dotazy tak rychle, jak bychom si přáli.

    Intenzivně pracujeme na zlepšení našich procesů, abychom zajistili rychlejší vyřízení objednávek a zlepšili komunikaci se zákazníky. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a děláme vše pro to, abychom Vám poskytli co nejlepší služby.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaše pochopení.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila a ani žádná reakce obchodu.

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste se setkal s touto nepříjemnou zkušeností. Ověřili jsme si, že jste svou objednávku zrušil třetí den po jejím vytvoření, a proto k Vám nemohla být odeslána.

    Pokud jste neobdržel informaci o zrušení objednávky, upřímně se omlouváme. Pravděpodobně došlo k chybě v naší komunikaci a Váš požadavek na zrušení nebyl správně zpracován.

    Chápeme Vaši frustraci a chceme Vás ujistit, že děláme maximum pro to, abychom zlepšili naše komunikační procesy a předešli podobným situacím v budoucnu.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo potřeboval cokoliv vyřešit, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici každý den, včetně víkendů, od 7:00 do 18:00 hodin na telefonu, a 24/7 na SMS a WhatsApp.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Tým Hobby-Max.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodáno až po urgenci , jedenáctý de po přijetí objednávky.
    • Na balíku uvedena špatná adresa.
    • Majitel tvrdí, že jsem uvedl špatnou adresu v objednávce. V potvrzení objednávky obchodem ale uvedli adresu správnou ! Tak nevím, kde k ní přišli !
    • Už nikdy více !

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Vážený pane Houštecký,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo k zpoždění vaší objednávky a k problémům s dodací adresou. Oceňujeme, že jste nás upozornil na tuto nesrovnalost. Prošetříme, kde mohlo dojít k chybě mezi potvrzením objednávky a přípravou balíku k odeslání, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Rozumíme, že takové zkušenosti mohou být frustrující a děláme vše pro to, aby se již neopakovaly. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám neustále zlepšovat naše služby.

    Děkujeme za vaši trpělivost a doufáme, že v budoucnu budeme moci vaši důvěru obnovit.

    S pozdravem,

    Petr Knor, majitel HOBBY-MAX.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení po 14 dnech ani výzva k odběru, zboží bylo deklarováno jako skladem
    • Obchod vůbec nereaguje na mail

    Reakce obchodu Hobby-Max.cz

    Děkujeme za vaši recenzi a je nám líto, že vaše zkušenost nebyla kladná. Mrzí nás, že jste neobdrželi potvrzení objednávky a že komunikace nebyla dle vašich očekávání. Vážíme si vaší zpětné vazby a budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala. Pokud jste stále bez odpovědi, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu na telefonním čísle, které je k dispozici každý den od 7:00 do 20:00, nebo přes SMS/WhatsApp. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    S pozdravem,

    Petr Knor, majitel HOBBY-MAX.CZ