Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo vyrobeno v roce 2017 - jeho platnost končí 2019 takže pro mě vyhozené peníze za produkty které letos nespotřebuji

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den,
    nová legislativa v oblasti označování expirace zboží pro konečné zákazníky přináší mnohé zajímavé informace. Prvně distributor chemie musí od roku 2018 uvádět datum výroby přípravků, tzn. kdy odešel výrobek z továrny (většinou jsou to 1000 l barely) a NE JAKO V MINULOSTI AŽ DATUM, kdy to přebalil do malospotřebitelského balení S NOVOU VLASTNÍ EXPIRACI 2-3 ROKY! Preparát tak měl prodlužovanou životnost i několikanásobně ... a všichni byli spokojeni.
    Nyní jsou výrobky stáčeny a baleny postupně. Tím ale i přípravek v novém balení má už např. pouze půlroční expiraci (vyroben byl vyroben a dovezen už v roce 2017, přebalen až 2018-9 ) a dovozce do spotřebování dříve zakoupených zásob nové držet skladem nebude :-(.
    Stáčet starší preparáty do spotřebitelských balení, uvádět kratší expirace na malospotřebitelský trh už LEGISLATIVA NEŘEŠÍ. Na uvedené skutečnosti se prosím do budoucna připravte a uzpůsobte i ve nákupní potřeby a zvyklosti. Postřiky jsou nyní určeny k rychlé spotřebě. Nedoporučujeme objednávat zboží, které nepotřebujete v jedné sezóně, popř. pokud chcete objednávat přípravek se záměrem ho déle skladovat, postačí kontaktovat prodejce a informovat se o konkrétním datu spotřeby požadovaného přípravku.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým HnojivaPraha

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodáno za 4 dny od platby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo naprosto nevhodně zabalené, obě plastové nádoby s Bros práškový odpuzovač … byly rozmačkané a obsah byl rozptýlen mezi ostatním zbožím. Balení nebylo zvenku viditelně poškozené.

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace. Zásilka měla přes 42 Kg a nevhodnou manipulací dopravce se i přes použití většího množství balících výplní, křehký plastový kelímek nepodařilo dostatečně zabezpečit. Příště zašleme zboží raději ve více balících.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým HP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednani prisel email overujici platnost emailu...pak uz nikdy nic (je to 14 dni, takze uz nic neocekam a ani nemam zajem - poridil jsem jinde obratem).

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den Martine,
    jak jsme Vás telefonicky informovali, zřejmě naše maily byly zařazeny do Vaší spamové schránky. Pro tento případ doporučujeme prohlídnou spamovou schránku, přenastavit mailový filtr a popř. zavolat na náš telefon a kde s Vámi obratem vše vyřešíme.
    Příjemný den
    Roman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nakupovali jsme 7 pytlů hnojiva Agro CS. Při převzetí zboží jsme upozorňovali, že hnojivo je ztrdlé (že jej budeme dávat do posypového vozíku), ale byli jsme ujišťováni slečnou, že stačí hnojivem praštit o dlažbu a to se rozpadne. Bohužel ani po několika hozeních o dlažbu se hnovivo nerozpadne a je nutné jej vysypat do nádoby a ručně paličkou roztloukat.
    Bohužel tuto práci ani jinak slušná cena za hnojivou nevykompenzuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu hodnotit byla by to první objednávka

    Nevím co bych psal

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den pane Jedličko,
    zboží jste si objednal v době vánočních prázdnin o čem jste byl informován.
    3.1. bylo vaše zboží předáno dopravci, o čem jste byl rovněž informován. Dopravce - DPD - měl nespecifikovaný problém s dodáním a zásilka tedy byla dodána později.
    Jak z výše uvedeného plyne, nejsme si vědomi žádné komplikace z naší strany. Pokud hodnotíte negativně dopravce nebo to, že jsme si vzali mezi vánočními svátky dovolenou (jak bylo na stránkách uvedeno), je nám to líto, ale nebudeme v tomto ohledu nic měnit.
    Tým obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod bez predchozi konzultace bez meho vedomi zmenil, resp. sam zvolil vydejni misto Ulozenky, ktere pro mne bylo naprosto nevyhovujici. Chapu, ze mnou puvodne vybrana pobocka byla zrusena, ale snad je slusnost zakaznika o tom informovat a nechat ho vybrat jine, ne sami nejake urcit, jak mi rekli na Ulozence, kdyz jsem toto reklamovala.

    • nevhodné výdejní místo

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Vážený pane Vejvodo,
    adresu jsme změnili více jak před rokem a to z důvodu likvidace starého skladu na Praze 9. Nové místo je tedy na nové adrese, je větší, prostornější, snadněji se parkuje a je zde zároveň pěkné zahradnictví, kde můžete nakoupit rostliny od bylinek po vzrostlé stromy. Nevhodné bychom toto místo rozhodně nenazývali, možné spíše je dále od Vašeho bydliště a pro osobní odběr, který jste zvolil, tedy méně pohodlné. Škoda, že jste objednávku zrušil ... aniž by jste zahradnictví skutečně viděl a mohl výdejní místo objektivně posoudit ...
    Pěkný den
    Roman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Má velice špatného dopravce, nespolehlivý v čase dodání - změnil termín a nešlo se tam pak dovolat a tedy jakkoli se domluvit. Prodejce mi v tomto ohledu pak nijak nepomohl, takže to nakonec dopadlo tak, že jsem si musela vypomoci i dopravou vlastní. Balík vážil 25 kg a sama bych ho prostě neodnesla. Prodejce mi navíc neodpověděl ani na můj e-mail, kde jsem se dotazovala na cenu dopravy, která byla z faktury nesrozumitelná a složená ze dvou položek, které nedávaly smysl.

    Nedoporučuji, velmi španá komunikace s prodejcem + navrch nespolehlivý jeho dopravce - DPD.

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Paní Martino,
    uvedenou reakci nebudeme zbytečně rozebírat. Pouze pro upřesnění, DPD se svými tisící zaměstnanci, stejně jako další dopravci (PPL, Geis, Česká pošta, Uloženka, ...) nejsou naši zaměstnanci a spolehlivost, vstřícnost, pravdomluvnost, každého jednoho kurýra nedokážeme ovlivnit. Stejně tak ochota zákazníka se s dopravci domluvit může být velice diskutabilní. Cena dopravy se skládá z ceny dopravného a případně dobírky, což je na faktuře uvedeno (s cenou bez DPH a s DPH).
    Tým HP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cibule není v dobré kvalitě , budu vracet a i tu co nevrátím jsme museli převrat a dost vyhodit. Kupovali jsme od Bakkera a bohužel se to nedá srovnávat, což nás mrzí... počítala jsem, když jste vyhodnocení,že mohu objednat i bez osobní přítomnosti... bohužel

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud nebylo vše v pořádku. Vzhledem k tomu, že jste odebírala 5 druhů cibulek, požádáme o upřesnění, který druh byl v nedostačující kvalitě a co bylo tímto posouzením myšleno.. Cibulky kontinuálně naskladňujeme od našich dodavatelů a samozřejmě budeme ihned požadovat (v kladném posouzení) pro Vás náhradu. Cibule sazečka se dodává ve speciálních síťkách, které dočasně zajišťují dostatečné větrání pro jednotlivé cibulky sazečky. Tyto sáčky jsou potom baleny do pytlů o váze 25 kg ze stejného, ale pevnějšího materiálu . Vlastní dodávka cibule sazečky není balena do folie, ale do řídké síťoviny, aby nemohlo dojít k zapaření. Přepravní balení je v kartonových uzavřených krabicích. Cibule sazečka je živý materiál, její kvalita je po sklizni mnohdy ovlivněna pěstebními podmínkami, a třebaže činíme všechna opatření k zabezpečení její kvality, mohou vzniknout pochybnosti o její skutečné kvalitě. V tomto případě prosíme o uplatnění reklamace do 48 hod., tak abychom mohli zboží podrobit kontrole a následně kontaktovat dodavatele. Pokud si cibule necháváte zaslat dopravci, doporučujeme tak učinit začátkem týdne, aby jste zboží obdrželi do druhého dne a nevystavili cibule nevhodnému skladování v přepravním balení přes víkend nebo na Uloženkách po dobu více jak 3 dnů.
    Děkujeme za pochopení
    Tým HP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Semeno řepy prošlé O1/ 2018, vápnitý dolomit nepřípraven

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den,
    děkujeme, i my sledujeme konkurenci, ale prostřednictvím Heureky se k negativnímu hodnocení nesnižujeme :-).

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    služba obchodu dobrá,
    kvalita sadbového česneku Unikát nedobrá

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchodník uvádí, že k danému produktu je zdarma dárek, který mi však nebyl doručen. Na emaily nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, vážení.
    Děkuji vám za zaslání zboží. Bohužel mi v dodávce chybělo hnojivo kristalon, které jste avízovali jako dárek (je zapsané i na faktuře č. 1751399).
    Předpokládám, že se jedná o nedbalost ve skladu, kterou k mé spokojenosti vyřešíte.
    S pozdravem Lenka Schönbeková.
    P.S. toto je kopie mailu, který jsem vám poslala a na který nikdo neodpověděl....

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den paní Lenko,
    omlouváme se za chybu při expedici zásilky ... trochu frmol v plné sezóně :-o . Doufáme, že kritalonek dodatečně dorazil a vše je již v pořádku. Krásný den, Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem si zboží a přišel mi jiný produkt měl jsem objednán červený kaput,a přišel modrý!!!!!!

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den Rosťo,
    děkujeme za Vaši připomínku. Výrobek Vám přišel naprosto stejný, pouze výrobce změnil design etikety. Na podobné změny, o kterých nejsme předem výrobci a dodavateli informování, nestačíme vždy a v plné sezóně reagovat :-). Děkujeme za pochopení a přejeme úspěšný boj s pleveli. Roman

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikaci.

    Nemůžu posoudit,protože jsem si objednal zboží a zatím nedorazilo. Nejhorší je,že obchod není schopen ani říci kdy zboží bude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela obyčejné zboží - zahradnický substrát nemají skladem, nepochopitelné

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den pane Smolíku,
    ano substrát nebyl opravdu skladem, protože jsme po víkendu vykrývali několik velikých objednávek. To se prostě může stát. Zboží jsme Vám zajistili do 2 dnů, dle našich dodacích podmínek o kterých jste byl před vytvořením objednávky telefonicky informován....
    Otázkou tedy je, proč jste si objednávku za předem známých okolností vytvořil a objednané 3 pytle substrátu po dvou dnech nevyzvedl?
    Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevidím žádnou výhodu.
    • Zřejmě nečtou pořádně objednávky.

    Objednané zboží zašlou do Sušice místo do Uničova. Potom si týden píšeme, než pochopí, že zboží dle objednávky měli poslat do Uničova.

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den pane Šenku, děkujeme za reakci. Omlouváme se za chybu při odeslání zásilky (obě Uloženky v Masarykově ulici ...). Nové zboží jsme Vám odeslali hned následující pracovní den po oznámení, tzn. žádný týden - škoda, že jste s námi komunikoval formou hádanek, vše by bylo jednodušší :-). Příjemný den, Roman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné jsem nezaznamenala.
    • Dlouhá dodací lhůta.
    • Zboží zabaleno v krabici, která ležela možná měsíc někde u kontejneru.

    Nikdy bych jej nikomu nedoporučila.

    Reakce obchodu Hnojiva Praha

    Dobrý den paní Miroslavo,
    děkujeme za hodnocení. Objednala jste si zboží, které nebylo skladem a uvedená dostupnost byla 5 dnů. V této lhůtě jsme Vám zboží zajistili a odeslali.
    Ano, jak v obchodních podmínkách uvádíme, zboží balíme v i v recyklovaných obalech. Šetříme jak Vaše peněženky za nové nové krabice, tak životní prostředí, zejména lesy, zbytečnou výrobou a zpracováním papíru za použití velkého množství chemikálií. Pokud budete příště požadovat dárkové balení, napište prosím požadavek do poznámky v nákupním košíku.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Decis Mega 25 ml vyroben 23.2.2015 s exp. do 23.2.2017 na postřik zahrady v únoru moc nevyužiji. Jedině se tím otrávit, aby to nebyly zbytečně vynaložené prostředky.