• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 2 týdnech kvůli dovolené mi přišla zpráva, že zboží je vyřazeno z prodeje a už nebude dodáno. V okamžiku objednání zboží bylo skladem na prodejně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Lze platit jen hotově. Platba kartou není možná vůbec, platba příkzem k úhradě je jako okrajová sice zmíněna, le nikde se nenabízí.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    Zjišťoval jsem pdorobnosti ohledně Vaší objednávky při vytvoření objednávky jste souhlasil s OP ve kterých je uvedeno i možný druh plateb, že je na prodejně možná platba pouze v hotovosti je v našich obchodních podmínkách uvedeno.

    Co se týká možnosti plateb, veškeré informace o platbě jsou na našich stránkách, kde je samostatná položka " PLATBA". Pokud by se stalo že zákazník u sebe nemá hotovost a ne-ifnormoval se předem na našem webu je k dispozici bankomat, který je od naší prodejny vzdálen cca 50 metrů.

    Pokud na naší prodejně nakupujete bez předem vytvořené objednávky a nejste stálý odběratel platbu příkazem vůbec nenabízíme - to pouze pokud objednávku vytvoříte přes eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    cena výrobků neodpovídá nabídce

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení, cena výrobku který jste si objednal, byla navýšena výrobcem, nikoliv námi jako prodejcem, o faktu že je zboží nyní dražší jsem Vás informoval a zároveň se dotazoval zda-li si přejete objednávku zrušit, jelikož navýšení bylo větší. Když se podíváte na naše stránky, zboží je nabízeno za cenu kterou jsem Vám zaslal, čili se nejedná o úmyslné jednání v případě Vaší objednávky. V mailu jsem se Vám omluvil za komplikace.

    Přeji hezký den.

    Martin Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostatecna komunikace o stavu vyrizovani objednavky.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení, objednávku jste vytvořil v období kdy se uzavíral sklad a začínala probíhat inventura. Ohledně termínu vyřizování a vykrytí objednávek v roce 2017 byl na hlavní stránce banner kde bylo uvedeno jaké objednávky a do kdy se budou vykrývat. Vaše objednávka dorazila již po posledním svozu ze skladu. Bohužel od Vás nedorazil ani žádný dotaz mezi svátky na který bych mohl objektivně reagovat, jelikož informace o dostupnosti či dodání podáváme téměř po celý den a na mailu či telefonu jsme byli i ve státní svátky.

    Při komunikaci s kolegou ohledně technických dat, jste nám zaslal i větičku viz citace "Nejedná se o vánoční dárek a tak objednám až začátkem příštího roku."

    Nedostatečná komunikace jak zde uvádite, nevím v čem spočívá, kolega Vám odpověděl v co nejkratším termínu a automaticky zaslaný mail o přijetí objednávky a jejím zpracování Vám také odešel v co nejkratším termínu.

    Konkrétně mail o zpracování objendávky Vám byl odeslán 19.12. 10:50 hod. a objednávku jste vytvořil 19.12. v 10:21.

    V případě dotazů mne můžete kontaktovat na [email protected]

    M. Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Raději ne...byl bych sprostý.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení a rád bych zde uvedl několik informací. Objednávka byla nastavena převodem a zboží se muselo upravit dle Vaší objednávky ( prodej na metráž )

    15.11.2017 22:55 přijatá objednávka
    16.11.2017 9:59 zaslána informace zákazníkovi s pokyny pro platbu
    17.11.2017 STÁTNÍ SVÁTEK ( prodejna zavřena )

    V pondělí jste mi volal kde máte zboží, řekl jsem Vám že pokud platba byla přijata bude zboží odesláno v pondělí případně v úterý dle závozu ze skladu na prodejnu.
    ( Informace byla pouze obecná, jelikož jsem Vám do telefonu sdělil že nejsem u pc ale v autě a tím pádem nemohu zjistit konkrétní informaci ) na to konto jsem volal na prodejnu, kde mi bylo sděleno že platba byla přijata o tomto jsem Vás poté obratem informoval.

    20.11.2017 Přičtení platby na účet
    21.11.2017 kompletace zásilky a odeslání ( svozem Uloženky )

    Ve středu v 9 hodin ráno jste mi zaslal smskou že máme mizernou dopravu že stále není na vašem výdejním místě Uloženky.

    Na to proběhla z mé strany reakce kde jsem Vám zaslal ID balíku pro jeho sledování

    23.11.2017 zjištěno že Uloženka balík ztratila a následná komunikace kde jsem Vám sdělil že jedu ihned do skladu uříznu nový kus a nechám ho zaslat, taky se tak stalo a balík který byl odeslán 23.11.2017 jste si 24.11.2017 vyzvedl na výdejním místě Uloženky.

    Jsme lidé a vše jde řešit v klidu, bohužel vy jste na zboží spěchal ale nastavil jste si platbu převodem kde nastal průtah s vyčkáváním na přijetí peněz, pokud by byla nastavena platba dobírkou, zboží by odcházelo ve čtvrtek ( 16.11. ) a v pondělí ( 20.11. ) by jste jej měl. Shodou okolnosti byl balík ztracen při převozu na svozové depo, za což jako prodejci nemůžeme, pokud přepravní služba od nás přebere balík od tohoto okamžiku za něj odpovídá respektive za jeho doručení v bezvadném stavu, tzn. pokud bude zničen bude škoda nárokována po přepravci nikoliv po prodejci, ten samý případ nastává při ztrátě. Původní balík byl od nás odeslán 21.11. v 12:00 a 23.11.2017 jsme balík stornovali, jelikož se ztratil při převozu a stále se nenašel.

    O sms zprávách které jste mi zaslal se zde konkrétněji vyjadřovat nebudu.

    Přeji hezký den a děkuji za recenzi.

    Martin Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Samotovou desku jsem objednaval 14.9.2017 a stale na ni cekam na netu byla psana ze je na sklade a ze do 3 dnu bude dorucena. Po tydnu jsem volal a pán mi rekl ze neni na sklade ze musim pockat ze zitra privezou muj rozmer. Dalsi tyden ubehl a objednavka stale neni odeslana prepravci. Takze bohuzel tato zkusenost s timto obchodem pro me bohuzel zaporna. Snad mi to nekdy dorazi. :-)

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi, bohužel někde se stala chyba, od nás odcházela informace mailem o aktuální situaci a čekání na doskladnění desek z výroby, tato informace odešla den po přijetí objednávky, v okamžik kdy jsme spolu telefonovali jsem Vám sdělil tuto informaci i telefonicky, a dodal že jakmile zboží dorazí obratem jej zašlem a že to má být v tom týdnu ve kterém jsme spolu řešili tuto záležitost, nicméně i přepravní firmy "mají své dny" a dodání se o dva dny zpozdilo, což dělalo ten rozdíl v dodání. Jako malá rodinná firma děláme vše pro maximální spokojenost zákazníkům a v počátku topné sezóny se nám občas stane že se některý rozměr šamotů doprodá dříve a poté musíme vydržet na doskladnění. Za komplikace a čekání se Vám omlouvám.

    Martin Kukla.

    hm-krbykamna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poslali jiny druh tmelu v ceně 459 Kč ale zaučtovali tmel v hodnotě 649 Kč. Tento tmel je pro mně nepoužitelný.Potřebuji spojovat litinu.Jedná se o tmel FERAL a měl být SILATERM FERAL(Doba dodani skoro měsíc)

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    rád bych tímto reagoval na hodnocení které nám bylo uděleno, jestli jsem to správně pochopil tak jste nám hodnocení napsal z důvodu že jste nás včera v čase od 18:30 - 19:00 nezastihnul na telefonu, bohužel i my máme svůj soukromý život a ne vždy můžeme zvedat telefony. Když jsem Vás kontaktoval zpět 2x v časech 19:00 a 19:30 tak jste mi sdělil že jsme Vám zaslali špatný produkt, omluvil jsem se Vám že již v tento čas nejsem u počítače ale že zítra ( dnes ráno ) Vám zavolám a vyřešíme spolu celou tuto situaci. V podstatě se jednalo o to že že jste si myslel že jsme vyměnili tmely. Tmel který Vám byl dodán i po Vašem telefonickém potvrzení byl tmel FERAL, položku kterou jste se domníval že jsme Vám dodali byl univerzální kamnářský tmel SILATERM. Bohužel nerozumím tomu - co jste mi sdělil do telefonu že na jiných stránkách mají uvedeno jiné informace - vycházím z toho co máme uvedeno na našich stránkách a z našeho popisu. Co se týká doby dodání, v obchodních podmínkách je uvedeno že pokud si objednávate položku " na objednávku " doba dodání může být od 5 - 30 pracovních dní, nerozumím tedy "stížnosti", jelikož jsme tmel dodali v 20 pracovních dnech. Rád bych Vás upozornil že SILATERM je pouze výrobce, takže tmel který jsme zaslali čili FERAL je tmel který jste si objednal, mrzí mne, že i když není chyba na naší straně, necháte tuto recenzi ač se jednalo pouze o Vaš podezření které není zaleženo na realitě, bohužel ani po telefonu se mi Vám nepovedlo vysvětlit že FERAL je název tmelu a SILATERM výrobce.

    Martin Kukla.

    • u zboží uvedeno skladem, ale dostupnost je 3týdny, nebo vůbec...

    sklamání

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    u zboží je uvedeno skladem, ale u dodavetele. Dále v popisu výrobku je uvedeno :

    " Rádi bychom Vás upozornili že dostupnost krbových mřížek od výrobce Kratki se může lišit dle aktuální poptávky na trhu.
    V případě základních barev v základních rozměrech jsou skladem a většinou se expedují do 2 - 4 pracovních dnů.
    V případě že mřížka - mřížky nejsou skladem v žádném našem skladě v České republice zadávají se do výroby - doba dodání je u těchto mřížek 3 - 4 týdny. "

    Chyba nastala v komunikaci s výrobcem, který objednávku nejdříve potvrdil a poté nám zaslal informaci že se již mřížky nenabízí.

    Za což jsem se Vám již omluvil, a omlouvám se Vám opět.

    Martin Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatně zabalené došlo totálně rozlámané

    neochota dopravce při převzetí zboží

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    velice mne mrzí že řešíte rozbité šamotové desky přes Heureku místo aby jsme řešili poškození spolu v rámci našeho e-shopu. Vzhledem k tomu že desky zasíláme zabelné dostatnečně pro jejich transport, nejedná se o pochybení z naší strany ale ze strany přepravce. V mailu který jste od nás obdržel ohledně převzetí zásilky byla popsána situace za kterých máte odmítnout zásilku převzít a to například pro podezření ze zničení zboží viz Váš případ. Pokud dopravce je neochotný, je důležité sepsat na místě reklamační protokol ( předávací protokol s dopravcem ) a úvest do něj že zboží převzato s výhradou nebo zboží VŮBEC NEPŘEVZÍT. Pokud by jste reklamaci řešil v den přijetí balíku či nejpozději druhý den a kontaktoval nás na telefonním čísle které Vám dorazilo společně s informací ohledně převzetí a instrukcí převzetí balíku, dalo by se vše vyřešit reklamací u přepravce a od nás by jste obdržel nové desky. Bohužel se o tomto problému dozvídám až z Vaší recenze našeho e-shopu. Velice mne mrzí že je Vaše hodnocení takto nízké, jelikož z naší strany proběhlo vše v pořádku, instrukce ohledně převzetí zásilky Vám byla také odeslána a vše se dalo vyřešit ke spokojenosti obou stran. Informace jak převzít zásilku zasíláme záměrně jelikož při přepravě může selhat lidský článek ze strany přepravce ač na balíku byl štítek o velikosti A4 s instrukcemi pro přepravce jak s balíkem zacházet. Bohužel šamotové desky jsou křehké proto zasíláme i mail s informací o převzetí, a na zásilku lepíne štítky jak se k zásilkám chovat.

    Martin Kukla

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemá nabízené zboží skladem, začne ho shánět až po objednání, pak zjistí, že ho sehnat neumí, čeká na vytížení kamionu měsíc, ...

    hledat jinde

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,

    rád bych reagoval na Vaše hodnocení, byl jste kontaktován s informací že výrobce přestal výrábět část produktů, o které nás ovšem NE-INFORMOVAL, veškerá komunikace z naší strany proběhla slušnou formou, jelikož toto zboží je na paletovou přepravu byla Vám dána možnost že buď si počkáte na závoz aby nebylo nutné připlácet dopravu a nebo zboží necháme svézt k nám, ovšem za příplatek poštovného. Cena přepravy palety se pohybuje okolo 850,- Kč. Při Vaší objednávce za cca 1920,- Kč nemůžeme bohužel dotovat dopravu, na tuto skutečnost jste byl i kolegou který Vám telefonoval upozorněn. Mrzí mne že zde uvadíte pouze část informací. Vaše objednávka byla specifická, a snažili jsme se Vám vyjít vstříc, bohužel chyba byla na sraně výroby nikoli na naši jako na prodejcích. K doplnění Vaší objednávky bylo zboží uvedeno na "objednávku" nikoli že je skladem a ihned k odběru.

    • Dodací lhúty a nekomunikace

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Vážený zákazníku,Vaše objednávka nám omylem vypadla ze systému.Přijměte proto naši omluvu.Obchod HM krbykamna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Slabá komunikace. Žádné potvrzení objednávky.
    • Ani kdy bude zboží doručeno. Pouze po email dotazu mi bylo sděleno,že objednávka platí a že dostanu číslo zakázky pro možnost sledování. Ale toto nebylo splněno. Takže první tel.kontakt provedl kurýr v 15.14h až přímo na mé adrese. Což mi v dnešní době příjde docela málo.

    Radši zvolte více prověřenou "komunikativnější" společnost. Bez přímého dotazu na zboží jsem od prodejce nedostal jedinou informaci o stavu.Nakupuji na netu poměrně často a nepamatuji takový přístup.
    Zboží bylo křehké to respektuji a na zásilce také tak označeno přesto největší díl ,který byl jako první tak nevydržel. Ale vědomně jsem nereklamoval kvůli časové tísni.A také ,že toto se může stát objednal jsem si s rezervou.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den, rád bych reagoval na Vaše hodnocení. objednávku jste provedl 5.10.2015 v 22.26, zboží bylo připraveno k odeslání 7.10.2015 a připraveno na svoz přepravní službou. Nadále jsem prověřoval kontaktování ohledně objednávky, veškeré informace o stavu objednávky jste obdržel na Váš email. Pokud jste Vaši emailovou adresu vyplnil špatně je logické že Vám žádný email nedorazí toto je věc kterou bohužel nemůžeme jako e-shop ovlivnit. Zasílám Vám i historii statusu objednávky: Úterý 06. říjen 2015 11:02 ZPRACOVÁVÁ SE. Čtvrtek 08 říjen 2015 12:20 ODESLÁNO ZÁKAZNÍKOVI Čtvrtek 08 říjen 2015 12:21 OBJEDNÁVKA VYŘÍZENA. Číslo balíku Vám bylo také zasláno na Váš email jelikož jsem ho kvůli Vám musel zpětně zjišťovat v historii svozu přepravní společností. Co se reklamace týká kontaktovat jste měl přímo nás prostřednictvím e-mailu či telefonu což jste neučinil a tím pádem jsme tuto záležitost nemohli vyřešit. Celkem mne mrzí že nás tu takto kritizujete když jste nic neřešil s obchodem ale řešíte to prostřednictvím hodnocení na heuréce - tento přístup není úplně ideální. Martin Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednal jsem mřížku za 279,-během chvíle telefon, že tato barva není a nabídli mi jinou za cca 310,-.
    zboží mi vyzvedl kamarád a zaplatil 486,-.
    Prý tam byla špatně uvedená cena, ale nikdo se neobtěžoval mě o tom ani informovat.
    Bohužel, mne tlačil čas a tak jsem ji nevracel.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Vážený zákazníku,děkujeme Vám za recenzi,chyba nastala na naši straně,mřížka byla opravdu špatně naceněná a došlo k chybné komunikaci.Tímto se vám velice omlouváme.Váš obchod HM krbykamna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybné ceny na e-shopu

    Přístup typu - na internetu byla chybná cena, pokud zboží chcete, tak doplaťte... to není OK.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Vážený zákazníku děkujeme za Vaši recenzi,bohužel vina špatně uvedené ceny na tomto konkrétním výrobku byla na naší straně,nicméně jsme se Vám omluvili a navrhli jako omluvu dopravu zdarma.Váš obchod HM krbykamna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • standartní
    • Zboží dorazilo poškozené a co zůstalo v celku bylo prohnuté,tudíž nepoužitelné.

    Pozor na to co objednáte a doporučuji kontrolovat při převzetí.
    Nemohu doporučit.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,velice nás mrzí že jste byl nespokojený s nákupem.Rádi bychom upřesnili nějaká fakta,zboží Vám bylo zasláno v běžné dodací lhůtě a dokonce jsme Vás museli několikrát kontaktovat k jeho vyzvednutí na uložence.Po té Vám byla prodloužena doba k vyzvednutí.Čtyři šamotové desky,co byly objednané od nás odešly v naprostém pořádku.V případě dodání poškozeného zboží,má každý zákazník právo zboží vratit či vyměnit.Nicméně pokud nám nezavoláte a neinformujete nás o tom,nemůžeme Vám pomoci...pokud o tom nevíme.Bohužel nemůžeme za poškození,která zavinila popřípadě Vámi vybraná přeprava - ale i to lze s danou přepravou řešit.Děkujeme za pochopení Váš obchod HM krbykamna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenabídne náhradní zboží, ale automaticky zruší objednávku

    Nic moc

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Dobrý den,děkujeme za Vaši reakci,zákaznice si objednala velmi atypickou mřížku,která dlouhodobě není skladem a nelze jí jinou nahradit.Tímto se omlouváme naší zákaznici a budeme dělat všechno proto,aby náš zákazník byl maximálně spokojen.Hezký den Zdeněk Hladůvka HM - krbykamna.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízká cena
    • díly do sebe,až na spojky absolutně nezapadají

    Velký výběr,nízké ceny,ale nepřesné parametry výrobků,tudíž do sebe nepasují a nutno je poupravit.

    Reakce obchodu HM krbykamna

    Děkujeme za recenzi, nicméně musím reagovat - jsme prodejce, ne výrobce a bohužel občas se stává, zvláště u materiálu pro stavbu a připojení krbu, že díly nepasují, je to vesměs ohýbaný pozinkovaný materiál, který se prostě někdy nepovede, ve výrobě někdy ten milimetr ujede. Lze řešit domluvou s námi, na reklamace se dá reagovat úplně jinak než negativní recenzí, která poškozuje obchod, jenž je pouze prodejcem, ne výrobcem.