• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Psací podložka na stůl 50x70 průhledná. V ROHU PODLOŽKY JE VYRAŽENÉ CELKEM VELKÉ LOGO, COŽ NÁM PŘEKÁŽÍ, BOHUŽEL PŘI KOUPI TO NELZE ZJISTIT. NA FOTKÁCH OBCHODU TO NENÍ VIDĚT A V INZERÁTU SE TO NEPÍŠE. POKUD BYCH TO VĚDĚLA URČITĚ BYCH PODLOŽKU NEKOUPILA.

    Reakce obchodu helap.cz

    Vážená paní,
    k Vašemu negativnímu vyjádření sdělujeme:
    * označení zboží a popř. i logo výrobce je uvedeno prakticky na každém zboží, ať již se jedná o psací podložky, psací potřeby, sešívačky či kancelářský nábytek ad., a není proto žádný logický důvod tuto skutečnost uvádět v popisu zboží. Toto je samozřejmost a tuto skutečnost neřeší ani ostatní prodejci s podložkami od jiných výrobců,
    * pokud jste před nákupem věděla, že uvedené 2 podložky budete chtít potisknout a chtěla jste mít před nákupem zboží jistotu, že logo na zboží není, nebyl žádný problém se při objednávce na toto informovat,
    * naše obchodní společnost má v nabídce zboží na vybavení kanceláří a proto bylo asi na místě se při objednávce 2 ks těchto podložek, které jste chtěla potisknout, se obrátit přímo na reklamní agenturu.

    Mrzí nás a rovněž nemile překvapuje, že takový argument můžete použít pro negativní hodnocení naší společnosti, přičemž žádný zákazník si na toto nestěžoval. Vzhledem k tomu, že požadované zboží Vám bylo dodáno ve 100% kvalitě a prakticky obratem, považujeme Vaše negativní hodnocení za naprosto neopodstatněné.

    S pozdravem
    Fintania Trade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dorazilo zboží jiného vzhledu a odlišného druhu než bylo na obrázku u konkrétního produktu.

    Reakce obchodu helap.cz

    Vážená paní,
    máte jistě právo být nespokojená s dodací lhůtou, a to zejména v případě, že Vámi objednané zboží v sobotu 9. 12. 2017 ve 21:18 hod. jsme přes víkend připravili a mohli jej vyexpedovali "až" v pondělí ráno 11.12.2017, kdy dopoledne jej vyzvedl speditér.
    Opravdu by se dodávky zboží v tomto předvánočním období neměly opožďovat, zejména když se jedná o výprodejové zboží a navíc ve fázi stěhování firmy.
    Věřím, že toto vysvětlení je akceptovatelné.
    S přáním všeho dobrého a vzájemného pochopení zdraví
    Fintania Trade s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nákupní proces, platební možnosti, způsob doručení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jako snad jediný měl zboží, které jsem potřeboval.
    • Špatná komunikace.

    Reakce obchodu helap.cz

    Za špatnou komunikaci se omlouváme, ale byla způsobena technickými problémy u operátora. Tento opakovaný problém již s operátorem řešíme.

    Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem
    tým Helap

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nizke ceny ale zbozi nedoda ...

    Reakce obchodu helap.cz

    Vážený pane Tomáši,
    mrzí nás Vaše vyjádření, ale v žádném případě s ním NEMOHU SOUHLASIT.
    Ve Vaší obj. č. 19010042 z 15.2.t.r. jste totiž uvedl osobní odběr zboží s platbou v hotovosti. Již od středy 16.2. je zboží připraveno v našem skladu k vyzvednutí, tj. již 11 dní na Vás čeká.
    Tudíž nadále u nás v HELAPu platí - nízké ceny a rychlé dodávky zboží.

    S pozdravem
    HELAP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • x
    • nedošlo mě zboží

    negativní, stále čekám

    Reakce obchodu helap.cz

    Vážená paní
    Vámi uváděný problém s dodávkou zboží jsme spolu hned druhý den telefonicky řešili. Z jednání vyplynulo, že naše zboží převzal v dohodnutém termínu Váš manžel a neinformoval Vás o tom. Ve skutečnosti jste neobdržela jiné zboží objednané u jiného dodavatele.
    Bohužel Váš slib, že opravíte Vaši recenzi jste dosud nezrealizovala - v tom případě je lepší nepsat žádné recenze.
    S pozdravem
    HELAP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost,cen
    • !!! PRACOVNICE !!!
    • - dodána nekompletní zásilka aniž bych byl informován zvoleným kanálem.
    • -při obednávce jsem zadal adresu fakturační a jinou dodací, balíček došel na skomolenou fakturační adresu smíchanou s dodací, na muj dodaz proč? si pracovnice stěžovala na české poště, doručovatelky dostali trest, Helap vinu odmítá, problemu ČP odmítá urovnat, a při pokusu o stížnost nadřízenemu, jsem ba naopak dostal nadáno já, paní z Helapu volala fakturační adrese a stěžovala si na mě, že já si na ní stěžuji...

    + solidní cena, rychlost
    - neschopnost správně rozlišit fakturační a doručovací adresu
    - stěžují si u ČP na nedoručení ( jejich špatná adresa ) problém nepřiznají, při snaze mluvit s vedením, byla podána na mě stížnost u mé firmy, že si na ně stěžuji !!!!
    -( a málem bych zapomněl, dodáno nekompletní )

    S TÍMTO PRACOVNÍM PERSONÁLEM JIŽ NIKDY NIC NEOBJEDNÁM...

    Jinak zboží naprosto O.K.

    Reakce obchodu helap.cz

    No comment, resp. když Pán Bůh spatřiv své služebníky - obrátil se a hořce zaplakal".

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena objednaneho zbozi
    • dodaci lhuty a obecne komunikace

    overte si radne pred nakupem dodaci termin

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná komunikace. Promo faktura přišla až na urgenci za 14 dní

    špatná komunikace. Promo faktura přišla až na urgenci za 14 dní

    Reakce obchodu helap.cz

    Vážený pane,
    k Vašemu vyjádření sděluji, že Vaši objednávku jste odeslal v úterý 21.12.2010 v 18.40 hod., tj. po pracovní době a již na začátku naší celofiremní dovolené (od 22.12. - 2.1.2011), kterou jsme na E-shopu avizovali již od 1.12.2010. Přesto i v době dovolené jsme Vám dne 30.12.2010 zaslali proformafakturu, kterou jste bohužel neuhradil. Na základě telefonické domluvy 4.1. 2011 Vám požadované zboží bylo zasláno na dobírku. Vaše vyjádření proto považuji za neopodstatněné.
    S pozdravem
    Petr Čarek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuje se zákazníky!Nač potřebujete e.mail, když ani nesdělíte, že jste ztratili objednávku.

    Nedoporučila bych!

    Reakce obchodu helap.cz

    Dobrý den,
    Vaše špatná zkušenost mě mrzí a nemám zájem to svést na předvánoční nápor na naše pracovníky. Můžete mně proto sdělit Vaše jméno a číslo objednávky, abych měl možnost si osobně tuto záležitost prověřit?
    Jinak pokud jde o "komunikaci", je možnost komunikovat jednak přes email [email protected] nebo telefonicky na 244 464 919. Toto číslo je "pro jistotu" velmi zřetelně uvedeno 2x v zápatí naší úvodní stránky E-shopu www.helap.cz.

    S pozdravem
    Petr Čarek
    HELAP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodací lhůty