Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    bleskové dodání výrobku

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přes to že některé položky v objednávce byly skladem a v potvrzení objednávky bylo napsáno že je pošlou, stejně se čekalo na jedno zboží které nebylo skladem a dodání trvalo skoro 2 týdny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V balíku chybělo jedno zboží, obratem ho doručili po telefonické domluvě s operátorkou Evou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • žádné potíže
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    objednávka byla rychle vyřízena a dorazila v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rýchlosť dodania
    • veľký výber
    • ceny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod komunikuje jen do doby, než objednáte zbož, pak už na dotazy neraguje
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupovali jsme zde po několikáté, objednávka vždy vyžízena obratem, zboží kvalitní a za slušnou cenu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše naprosto super,děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jsme naprosto spokojeni Čápy, které jsme objednali předčilo naše očekávání, tak že nás opravdu super.
    • Nic

    Mohu jenom doporučit,spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprostá noční můra, nejhorší jednání které jsem za 20 let nakupování na internetu zažil.

    První chyba byla, že jsem si nevšiml, že se eshop sice tváří jako český, ale je slovenský, takže náklady na dopravu jsou nesmyslně vysoké. Objednávku jsem následně vrátil v zákonné lhůtě kvůli mé chybě (špatně zvolené rozměry). Kontaktoval jsem obchod a slušně se omluvil za problémy, které jsem jim tím způsobil a poprosil je o zajištění dopravy vratky, kterou na oko nabízejí. Přišlo několik arogantních a buranských odpovědí, ve kterých se neobtěžovali napsat ani "dobrý den" a které končily tím, že aby mi mohli zajistit dopravu zpět, musím krabici (velkou cca 60 cm) upevnit na paletu. Tak super, já si mám pro vrácení zboží eshopu, které přišlo bez palety, někde kupovat vlastní paletu? No, protože odpovědi natahovali tak dlouho že se chýlila ke konci zákonná lhůta pro vrácení, tak jsem jim zboží odeslal za sebe přes GLS, zabalené tak jak přišlo. Po pár dnech mi napsali, že jim zboží došlo rozbité a že je to moje chyba. GLS mi reklamaci logicky neuznala, protože oni jim potvrdili převzetí zásilky v pořádku a nepoškozené. A do se nestydí mi lhát že mě upozornili, abych zboží neposílal bez palety, což ale ani náznakem neudělali, psali mi jen to, že bez palety nemohou oni zajistit dopravu. Takže odmítají vrátit peníze a nezbývá mi nic jiného, než otevřít případ u ČOI.

    Vyhněte se jim obloukem, za maskou moderního shopu stojí arogance a pohrdání zákazníkem, které je v civilizovaném světě v roce 2023 naprosto nevídané.

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobry den pan Jarda,

    Mrzi nas vasa zla skusenost s vratenim tovaru. Nesuvisi vsak s tym ci je obchod cesky alebo slovensky ako to opisujete, ale s tym, ze ste sa rozhodol krehky tovar vratit GLS balikovou sluzbou i ked Vas obchod opakovane upozornil, ze tento tovar je potrebne vratit na palete, pre jeho krehku povahu. Vy ste vsak nechcel platit paletovu prepravu (rovnaku akou Vam bol tovar doruceny - Geis paletova sluzba). O tomto ste bol niekolko krat informovany v procese vratenia tovaru.

    S pozdravom a uctou,
    Ing. Zoltan Varga

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • zboží nedorazilo v očekávaný termín, takže jsem tam psal a volal a trvalo déle než týden, než mi vůbec odpověděli
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po týdnu a něco od objednání mi zboží nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám už týden a pořád nic nedorazilo. I když psali že zboží dorazí do 48h.

  • Povinne pole doporucuji/nedoporucuji je zavadejici, kdyz jsme zbozi jeste neobdrzeli. Chybi varianta pro tuto situaci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S přístupem obchodu jsem spokojena. Velmi vstřícné jednání při telefonickém dotazu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    registroval jsem firmu a doposud mne obchod (po 11 dnech) nechce zaregistrovat neb prý je to ve schvalovacím procesu. Psal jsem mail kdy mne doregistrují, bohužel ani na ten se nikdo neozval.Martin Šnobl