Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po přijetí objednávky žádná komunikace.

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete. Většina zákazníků je s námi spokojená, pochvalují rychlé vyřízení objednávky a komunikaci. Je celkem běžné, že když má zákazník nějaký problém, zavolá nám a společně ho vyřešíme.
    Po obdržení Vaší objednávky jsme vám zaslali zálohovou fakturu, která dosud nebyla uhrazena. Splatnost Vaší faktury je 5.8., po tomto datu zákazníkům voláme a zjišťujeme, zda mají ještě o zboží zájem. Hana Hrdličková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Dostali jsme zboží neobjednané.Které bylo o pamlsky navýšno. Objednávku na toto zboží jsem nenašel. Doufám,že to byl poslední pokus . Váš Zinecker

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den,
    prosím, mohl byste nám napsat nebo zavolat o jaké neobjednané zboží se jedná? Rádi bychom s Vámi celou záležitost dořešili.
    Zásilka byla expedována na základě e-shopové objednávky č. 1670873142 ze dne 12.12.2022 a cena byla shodná s potvrzenou cenou na objednávce.

    Ing. Hana Hrdličková
    ředitelka společnosti
    E-mail: [email protected]
    Telefon: 724051020

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena "balného" připočtena až po potvrzení objednávky

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale je velká škoda, že jste nás nekontaktoval/a v době nákupu. O vaší nespokojenosti se dozvídáme až nyní, po 3 týdnech od nákupu. Našim zákazníkům zasíláme vždy doklad se všemi účtovanými položkami předem, před úhradou zakoupeného zboží. Pokud nás v dané době náš zákazník kontaktuje, vždy si vzájemně vysvětlíme, s čím je nespokojen a co pro něj můžeme udělat. Tím, že zákazník zná všechny hrazené položky předem, a platbu předem provede, nemáme důvod se domnívat, že je zákazník nespokojen. Rozhodně nemáme žádný důvod cokoli tajit.
    Vaše nespokojenost nás samozřejmě mrzí, proto prosíme, abyste napříště, budete-li nespokojen/a, s námi danou věc řešil/a bezprostředně v době nákupu. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na eshop objednávky,na prodejně je zboží připraveno
    • Zboží nemají snahu zabalit

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den,
    na objednávce jste si zadal osobní odběr a my zboží balíme pouze při zasílání přepravní službou. Při vašem příchodu na prodejnu vám kolegyně zboží obratem nachystala. Je nám líto, že jste nebyl spokojen, ale nevidíme řešení, jak lépe bychom mohli postupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní, předražené zboží

    Platba předem, zboží není kvalitní, komunikace po e mailu je na nízké úrovni. Zboží bylo zabaleno do sáčku, obal byl potrhaný.

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám velmi pomůže. Chtěli bychom Vás požádat o kontakt, abychom vyřešili Vaši nespokojenost. Vaši objednávku jsme obdrželi 18.1., platbu od Vás jsme obdrželi 20.1. a 21.1. jsme zboží odeslali. Pokud jste obdržel balíček poškozený, prosíme o fotografii, abychom tuto věc mohli řešit s dopravcem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace žádná při opožděné objednávce...objednávku zrušim pokud nejsou schopni dodat zboži jak avízuji,či alespoň komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špinavé laso v špinavém a roztrženem sáčku

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, omlouváme se. Laso vám samozřejmě vyměníme. Kontaktujte nás na [email protected].
    Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    • co je na eshopu skladem není skladem fyzicky

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, ano, může se stát, že nemáme požadovaný počet kusů skladem. Pokud k tomu dojde, neprodleně zákazníka informujeme a hledáme náhradní řešení.
    Bohužel, jak Vám kolegyně sdělila, recyklované kůly bude mít výrobce k dispozici až na jaře. Toto zboží jsme dočasně vyřadili z nabídky.
    Hana Hrdličková, ředitelka společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široký sortiment
    • Zboží nabízené v e shopu nebylo skladem ani po slíbené týdení lhůtě

    Ztratil jsem téměř dva týdny - po objednávce za dva dny mi telefonem sdělili, že zboží bude skladem až za týden, a za týden mi řekli, že stále není.
    Pokud spěcháte obrať te se jinam , stejně jako já :-)

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, i nás to mrzí. Bohužel dodavatel nám kosiště ve slíbeném termínu nedodal. Chápeme, že čekat další týden na zásilku od jiného dodavatele, když tráva roste před očima, nebylo pro Vás dobré řešení... Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnou situaci.
    Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kamenná prodejna, zboží můžete vidět
    • nebyla poskytnuta sleva na objednávku přes internet - původní samokrmítko bylo malé, vybral jsem jinou, větší verzi a na tu se prý už sleva nevztahovala...

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, krmítko, které jste si nakonec na prodejně vybral, bylo již v akci a kolegyně se nevšimla, že v této ceně není zohledněna internetová sleva. Za toto nedopatření se omlouváme a můžeme Vám jako kompenzaci nabídnout dodatečnou slevu na příští nákup. Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Absolutní nekomunikace. Jeste spatne vyúčtování. Servis nulovy. Neni mozne se dopsat, dovolat - na odpověď čekáte i 3 dny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi malá komunikace mezi zákaznikem a obchodem!,nedoručené zboží bez upozornění!!!

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci, které ale moc nerozumíme.
    Po obdržení Vaší objednávky jsme vám poslali mail, že požadovaný počet kusů nemáme skladem a jestli si přejete zaslat vše najednou. Přišla tato odpověď: "Dobrý den, děkuji za zprávu,samozřejmě počkám na oba kusy tabulky...velice pěkně děkuji hezký den ..."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace obchodu, pozdní reakce, dodána jen 1/2 objednávky, stále 2/2 nedodána, ale účtována!!!

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den,
    co se týká komunikace obchodu, je to věc názoru. Vaši reklamaci jsme, včetně omluvy, vyřídili do dvou dnů.
    Hana Hrdličková, ředitelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přes internet zasíláno nekvalitní zboží. Takové bych si osobně nevybrala. Věci v nabídce na e-shopu nebyly opakovaně dostupné

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Pokud jste obdržela zboží, které neodpovídá Vašim představám, můžete ho samozřejmě vrátit. V případě, že se u zboží projevila vada, máte možnost reklamace.
    Za nedostupné zboží na internetu se Vám ještě jednou omlouváme. Jak jsme Vás informovali, bylo zboží v prvním případě již vyřazeno z nabídky dodavatele a druhou položku jsme měli v době objednávky na prodejně v Lysé nad Labem na výstavě Kůň 2017. S přáním hezkého dne Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Prodaj 200m drátu bez civky, jak to asi muze dopadnout?! Takze pi.i ku.ev bylo nadmerne!!
  • Nedoporučuje obchod

    • prodává naprosté šunty a navíc předražené.

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, pokud Vám zboží nevyhovuje, máte možnost ho zaslat zpět nebo ho reklamovat. Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, prověřovali jsme Vaši zásilku a zjistili jsme, že ji máte od 30.11. uloženou na poště, kam jste si přál ji zaslat. Velice nás mrzí, že k Vám nedošla informace o doručení zásilky. Jako omluvu Vám posíláme malý dárek. Hana Hrdličková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sprej cantip byl sice slevněn, ale byl dva roky prošlý a na webových stránkách obchodu o tom nebyla žádná zmínka. Takže je mi k ničemu, když pozbyl účinek.

    Reakce obchodu Heap Co 2.000

    Dobrý den, velice nás to mrzí. V případě, že je zákazník nespokojený a obrátí se na nás, neprodleně to s ním řešíme. Pošlete nám, prosím, na sebe kontakt na mail: [email protected], rádi bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Hana Hrdličková