Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez možnosti komunikace - na emaily neodpovídá, jediná telefonická linka je buď obsazená nebo ji nikdo nezvedá. Volání opakuji každý den v různou hodinu a stále bez výsledku.

    Dosud jsem se s podobným přístupem u žádného e-shopu nesetkal. Doporučuji nic neobjednávat a hlavně nic neplatit předem. Zboží jsem objednal 28.8. a jediné, co mi přišlo byl tento dotazník.
    Spokojenost s obchodem: 0 (ta poloviční hvězdička už nešla vrátit)
    Spokojenost s dodací lhůtou: 0
    Kvalita komunikace: 0

  • Doporučuje obchod

    100 %

    byl to muj druhy nakup a vse OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod v žádném případě nikomu nedopručuji
    • Nejhorší obchod, který jsem kdy navštívil.
    • Nikdy více.
    • Nulová komunikace, nejspíše prodávají zboží, které nemají i když tvrdí opak
    • Tvrzení na webu - veškeré zboží máme skladem a odesíláme druhý den! Nesmysl, uplynul měsíc od zaplacení objednávky a nikde nic.
    • Pozor na ně!

    Absolutní nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevhodné chování

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení

    Super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super ceny
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • sortiment, ceny

    obchod již využívám, je seriózní, spolehlivý

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobra cena
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod mi ochotně vyšel vstříc s mým nestandardním požadavkem na doručení
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    + Rychlost dodávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nižší ceny bez poštovného
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze vráceny ihned.
    • Špatná, resp. nestandardní komunikace.
    • Dlouhá dodací lhůta s nejistým výsledkem.

    Týden po obdržení mailu, že zásilka bude předána české poště a já stále zboží neměla doručeno jsem po urgenici obdržela smskou číslo zásilky, která nikdy nebyla v evidenci pošty, přičemž mi jeden z provozovatelů eshopu těsně předtím řekl, že dostali avízo, že adresát nebyl zastižen. Na moji námitku, ať to s poštou nějak vyřídí, když zásilka neexistuje jsem dostala odpověď: "A jak to podle vás máme vyřešit?"
    Velké plus - poslali mi peníze zpět, bez okolků, bez dlouhých řečí a hlavně bez oficiálního zrušení objednávky.
    Neto eshop nedoporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Korektní a rychlé vyřízení objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodali, na dotaz nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod, na dotaz o stavu objednávky po telefonickém hovoru z mé strany odpověděl že se ozve, doposud však nic!!! Velké to zklamání.

    Dlouha doba dodání, špatná komunikace s obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    O.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    první nákup, rychlost vyřízení, celková spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvělá cena
    • doručeno následující den
  • Doporučuje obchod

    100 %

    solidní ceny a vstřícnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedoručili.
    • Objednávku bez vysvetlenia zrušili.
    • Žiadna komunikácia.
    • Neúctivé správanie predajcu.

    Z obchodu som objednávala prúžky na meranie glykémie, pre diabetika celkom dôležitú vec. Deň po zaplatení mi prišla sms, že moju objednávku predávajú dopravcovi, takže super rýchlosť.
    Už menej super bolo to, že za dva dni sa mi vrátili peniaze na účet, bez žiadnej správy od predajcu. Zavolala som im teda na linku uvedenú na ich stránke. Pán na druhej strane si poznamenal moje údaje s tým, že sa mi ozvú naspäť a vysvetlia mi to. Neozvali.
    Na druhý deň som skúsila šťastie znovu a znovu zavolala. Znovu som im vysvetlila svoj problém. Odpoveď znela približne takto " áno, áno, zavoláme si" a hneď na to pán zložil.
    Nezavolali. Žiadna objednávka mi neprišla.
    To, že je zrušená, som si domyslela a objednala som si prúžky inde.
    Škoda, že sa predajca neobťažuje so svojím zákazníkom viac a slušne komunikovať.