Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Přes označení XXL mi čepice byla na běžnou mužskou hlavu tak malá, že jsem ji nedokázal ani na hlavu natáhnout.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena v akci je slušná, avšak nutnost přidat další slevový kupón.
    • Dodací lhůta týden, přitom u zboží napsáno skladem a dodání do 3 dnů.
    • Celkově plná cena je vyšší než v obchodech - RockPoint má zjevně svou přirážku.

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojený s vyřízením objednávky. Některé Vámi objednané produkty mají dostupnost 3-5 pracovních dní. Je to způsobeno tím, že jsou produkty na externích skladech. Jen díky tomu, Vám můžeme nabídnout kompletní sortiment. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží od výrobce....
    • některé dobré ceny na zboží v akci...

    Nedodaní zboží ani za 7 dnů. V dneší době bych od tak velké firmy čekal doručení respektive odeslání minimálně druhý den...

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme odeslali čtvrtý pracovní den od jejího vytvoření. Dobu doručení uvádíme již při vytváření objednávky. Vámi vybrané produkty mají dostupnost 3-5 pracovních dní, tzn. že jsme objednávku odeslali v avizovaném termínu. Zvolil jste přepravce PPL, kde jim doručení trvalo trochu déle, což bohužel neovlivníme, ale mrzí nás to.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Paní prodavačky absolutně neorientované o zboží, které prodávají, jak v přízemí, tak v patře. Není schopna říci u vysokohoské bundy s membránou, jaký má vodní sloupec, prý by se musela jít podívat...ale nešla. Nerozumí a není schopna poradit, jaký je rozdíl mezi bundou za 2900 Kč a 6900 Kč. Nakonec jsem v obchodě nenakoupila.
    Jinak ale v jednání milá, slušná, bez arogance.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Batůžek, který stačilo zabalit do igelitu, přišel v obří, 15x větší krabici vyplněné bordelem.
    • I když jsem nesouhlasil se zasíláním nabídek, obchod mi okamžitě začal spamovat poštu.

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    k newsletteru jsme Vás přihlásit nemůžeme, tzn. že jste si tuto volbu musel zaškrtnout při vytváření objednávky. Nicméně jste se již odhlásil, tzn. že Vám od nás nic nechodí. Co se týče balení, tak to je samozřejmě pochybení na naší straně. Již jsme kontaktovali naší logistiku, aby došlo k nápravě. Moc se za to omlouváme.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem celkem 3 věci a všechny byly skladem. Měly mi být odeslány do 2-3 dní od zaplacení. Zaplatila jsem hned, ale teprve po týdnu jsem byla informována o dalším zdržení objednávky. Kdybych to věděla, objednala bych jinde.

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zdržení objednávky. V těchto dnech pro Vás vylepšujeme skladový systém, abychom zkrátili dobu expedice. Bohužel se to neobešlo bez komplikací, za což se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Děláme vše, co je v našich silách, ale Vaše hodnocení chápeme.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na dodání

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je v tuto chvíli již na cestě k Vám. Velice se omlouváme za delší dobu dodání, která je způsobena přechodem našeho skladu na nový systém. Vaše hodnocení chápeme a situace nás mrzí.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neodpovídají na zprávy

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    na email, který jste nám zaslal jsme Vám následující pracovní den odpověděli. Emailovou komunikaci vyřizujeme postupně od nejstarších. Bohužel v případě, že je emailů více, tak vyřízení bohužel někdy trvá, ale snažíme vše vyřizovat co nejdřív.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhuta

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zdržení objednávky. V těchto dnech pro Vás vylepšujeme skladový systém, abychom zkrátili dobu expedice. Bohužel se to neobešlo bez komplikací, za což se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost. Děláme vše, co je v našich silách, ale Vaše hodnocení chápeme.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si pánské kraťasy poslali mi taky boty které jsem si neobjednala u obou balíků byl přiložen stejný dodací list , dovolat se nedá a na mail neodpovídají.

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    za situaci, kdy jsme Vám zaslali omylem ještě jeden balík jsme se Vám omluvili a mrzí nás to. Nicméně telefony v naší pracovní době jsou vytížené a pokud máme zmeškaný hovor, tak zákazníky kontaktujeme zpět. Co se týče komunikace, tak jsme Vám odeslali několik emailů a myslíme si, že jsme vše vyřešili. Z emailů, které jsme si vyměnili nebyl patrný nesouhlas a navrhovaným postupem.

    S pozdravem Rock Point

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost stránek
    • Objednané zboží skladem nakonec nebylo k dispozici!

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    tato situace se může stát z důvodu, že je nám zboží přeposíláno z našich kamenných prodejen, kde se občas stane, že zboží nedohledají z důvodu odcizení nebo jeho poškození, nebo nastane vyprodání zboží v době mezi aktualizacemi skladových zásob. Pokud nám dáte ještě šanci, tak se budeme těšit.

    S pozdravem Hannah

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bunda doručena, bohužel měla jinou barvu, než měla mít. Produkt popsán jako "Harbor Blue/Anthracite", na fotografii na webu e-shopu má jasně modrou barvu, ve skutečnosti je bunda zelená. Prodavačka na pobočce mi sdělila, že o problému obchod ví, nicméně ho neřeší (jinými slovy bundu za 3.000,- nejsou ochotní na web správně nafotit). Nemám již čas shánět jinou, tudíž ji vracet nebudu, nicméně spokojený nejsem. Faktura za zboží přišla emailem jako odkaz, který po prokliknutí hlásí "Chyba 404, stránka neexistuje".

    Reakce obchodu Hannah.cz

    Dobrý den,

    prověřovali jsme barvu bundy a máte pravdu, na e-shopu jsme měli chybnou produktovou fotografii. Na základě Vaší recenze ji v tuto chvíli upravujeme a chtěli bychom Vám poděkovat za upozornění! Jakmile zjistíme, že máme na našem e-shopu fotografii, která neodpovídá skutečnosti, tak se tím VŽDY okamžitě zabýváme, stejně jako v tomto případě. Je pro nás důležité, abychom zákazníkům nabízeli produkty ve správném barevném provedení. Fakturu Vám zašleme znovu společně s omluvnou na Vaši emailovou adresu. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem Rock Point

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejprve mi přišlo potvrzení objednávky, druhý den mi přišel email, že zboží je již nedostupné a prosili mě o vybrání náhradního produktu nebo o potvrzení storna položky. Když jsem si chtěla vybrat náhradní výrobek, zjistila jsem, že zboží, které má být nedostupné, bohužel stále zůstává v nabídce obchodu a za vyšší cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv bylo uvedeno, že bunda je na skladě a zároveň i na několika prodejnách, objednávka byla stornována, že zboží není.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prvni a asi i poslední nákup. Hannah nebo point ať mne klidně kontaktují na email nebo telefonicky. 11 dni a zboží zatím není.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nákup z domova
    • Zboží je jiné kvality než je nabízeno na internetu. Bohužel horší. 1 ks zboží musím vrátit.

    raději si zajít do kamenného obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná komunikace obchodu.
    • Týden zaplacené zboží, bez informací, proč nebylo expedováno, ani zpráva o tom, že obchod platbu přijal.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • názor jsem napsal přímo do mailu, zboží dorazilo hodně pokrčené, způsob balení byl špatný
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • I přesto, že bylo zboží inzerováno na eshopu, nebylo na skladě.

    Nebyla poskytnuta sleva 2+1 zdarma, i když byla na zákaznické lince při upřesnění objednávky přislíbena.