Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodani,cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Cena,rychlost dodani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byla jsem příjemně překvapena dodací dobou. V pondělí objednáno, a v úterý jsem si již vyzvedávala zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivy obchod s sirokou nabidkou specializovaneho zbozi, slusnost, rychlost, moznost vyzvednuti na prodejne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vždy velice rýchle vybavení, milý a ochotný personál, odborníci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • v prodejně na Senovážném příjemná a zkušená obsluha, se vším ochotně poradili. Odcházeli jsme velmi spokojeni.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Ochota, rychlost,odbornost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    oblíbený obchod s kvalitním sportovním vybavením, dobře poradí, využívám vrácené body, nakupuji pravidelně...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kvalita zboží,cena,rychlost dodání.Skvělá komunikace s poradkyní

    Vše funguje,porada se zaměstnankyní na telefonu svědčí o dokonalé profesionalitě

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Velký výběr
    • Ceny
    • Pobočky - možnost osobního vyzvednutí
    • Věrnostní program - sbírání bodů
    • Ochota vyřešit jakýkoliv problém ke spokojenosti zákazníka
    • Občas může být neaktuální popis produktu (např. má být součástí ochranný pytel - ve skutečnosti není)
    • Příšerný systém, se kterým musejí prodavači pracovat. Vše trvá extrémně dlouho a i přes dostatek prodavačů na prodejně se tvoří fronty. Nebo díky tomuto systému se vám může stát, že produkt byl online za nižší cenu, než vám ho namarkují na prodejně.
    • Neorganizovanost a žádná komunikace při přesunu zboží ze skladu či jiné pobočky. Zboží se po Praze přesouvalo přes týden, bez udání důvodu.

    Skvělý obchod s velkým výběrem a ochotnými prodavači, kteří se snaží co nejlépe poradit. Bohužel velký kámen úrazu je interní systém, se kterým musejí prodavači pracovat. Při vyzvednutí objednávky spousta klikání a čekání, než prodavač na PC provede, co musí. Pokud jde o větší objednávku, kdy si potřebujete něco vyzkoušet a nekupujete vše, tak je teprve něco. Spousta zmatků, problémů, můžou se namarkovat i jiné ceny, než za které bylo objednáno na internetu a ostatní zákaznici čekají i přes dostatek prodavačů na prodejně. Toto by chtělo určitě zlepšit.
    U péřové bundy měl být součástí i transportní pytel, ale nebyl. Obchod rychle nabídl jiný a vyřešení problému proběhlo rychle a ochotně.
    Obchod určitě doporučuji!

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Jane,

    děkuji za sdílení Vaší zpětné vazby, předala jsem ji kolegům z příslušných odděleních. Všechno jsou to body, na kterých se dá z naší strany určitě zapracovat, jen to jsou velké systémy, u kterých změna nemůže být provedena ze dne na den.
    Děkuji za trpělivost na prodejně a budeme se těšit u příštího nákupu.

    S přáním hezkého dne
    Lucka - tým zákaznické péče

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše proběhlo v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a solidní jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pestrý výběr zboží
    • Zajímavé ceny
    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Kamenné prodejny
    • Rappující Ondra Vacek :D
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní zboží
    • komunikace
    • rychlost
    • nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání, komunikace
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr, rychlé dodání. Jeden z mých top outdoor obchodů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velká ochota prodavacu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše supr, výběr, ochota, profi personál, všichni moc ochotní a příjemní.
    • Žádné nevýhody jsem nenašla
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochotný personál, který poradí a má u toho úsměv na tváři
    • Při výběru navrhnou i jiné alternativy, které mohou býti i vhodnější než aktuálně vybrané zboží
    • Personál má s výrobky osobní zkušenosti
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Objednával jsem jako dárek - poslední kus skladem. Došlo v používané krabičce, viditelně “ohmatané” zboží… Bohužel časově už nestihnu vrátit - musím tedy vyleštit a dát do úplně jiné krabičky, abych se nemusel stydět. Obchod mohl napsat, že nejde o “nové” zboží…

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Ladislave,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouvám se, pokud byl produkt doručen ve špatném stavu. Zboží, se kterým nejste spokojený, můžete vždy do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

    Zákazníci mají možnost si zboží na prodejně prohlédnout, na přání zákazníka zboží i vybalíme z krabičky. Naše skladové zásoby jsou stejné jak pro naše prodejny, tak i pro e-shop. Zboží při vrácení vždy kontrolujeme, ale je možné, že na něm zůstanou stopy po manipulaci, například otisky. V případě, že je zboží vráceno v originálním balení a nejeví známky používání, nijak takové zboží na e-shopu neoznačujeme.

    Veškeré zboží, které je použité nebo poškozené, prodáváme s poníženou cenou a označené a to v sekci Re-Use.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Lucka - tým zákaznické péče