Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlost dodani,cena
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Cena,rychlost dodani
-
Doporučuje obchod
Byla jsem příjemně překvapena dodací dobou. V pondělí objednáno, a v úterý jsem si již vyzvedávala zboží.
-
Doporučuje obchod
Spolehlivy obchod s sirokou nabidkou specializovaneho zbozi, slusnost, rychlost, moznost vyzvednuti na prodejne.
-
Doporučuje obchod
- vždy velice rýchle vybavení, milý a ochotný personál, odborníci
-
Doporučuje obchod
- v prodejně na Senovážném příjemná a zkušená obsluha, se vším ochotně poradili. Odcházeli jsme velmi spokojeni.
-
Doporučuje obchod
- Ochota, rychlost,odbornost
-
Doporučuje obchod
oblíbený obchod s kvalitním sportovním vybavením, dobře poradí, využívám vrácené body, nakupuji pravidelně...
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Kvalita zboží,cena,rychlost dodání.Skvělá komunikace s poradkyní
Vše funguje,porada se zaměstnankyní na telefonu svědčí o dokonalé profesionalitě
-
Doporučuje obchod
- Velký výběr
- Ceny
- Pobočky - možnost osobního vyzvednutí
- Věrnostní program - sbírání bodů
- Ochota vyřešit jakýkoliv problém ke spokojenosti zákazníka
- Občas může být neaktuální popis produktu (např. má být součástí ochranný pytel - ve skutečnosti není)
- Příšerný systém, se kterým musejí prodavači pracovat. Vše trvá extrémně dlouho a i přes dostatek prodavačů na prodejně se tvoří fronty. Nebo díky tomuto systému se vám může stát, že produkt byl online za nižší cenu, než vám ho namarkují na prodejně.
- Neorganizovanost a žádná komunikace při přesunu zboží ze skladu či jiné pobočky. Zboží se po Praze přesouvalo přes týden, bez udání důvodu.
Skvělý obchod s velkým výběrem a ochotnými prodavači, kteří se snaží co nejlépe poradit. Bohužel velký kámen úrazu je interní systém, se kterým musejí prodavači pracovat. Při vyzvednutí objednávky spousta klikání a čekání, než prodavač na PC provede, co musí. Pokud jde o větší objednávku, kdy si potřebujete něco vyzkoušet a nekupujete vše, tak je teprve něco. Spousta zmatků, problémů, můžou se namarkovat i jiné ceny, než za které bylo objednáno na internetu a ostatní zákaznici čekají i přes dostatek prodavačů na prodejně. Toto by chtělo určitě zlepšit.
U péřové bundy měl být součástí i transportní pytel, ale nebyl. Obchod rychle nabídl jiný a vyřešení problému proběhlo rychle a ochotně.
Obchod určitě doporučuji!Reakce obchodu Hanibal
Dobrý den, Jane,
děkuji za sdílení Vaší zpětné vazby, předala jsem ji kolegům z příslušných odděleních. Všechno jsou to body, na kterých se dá z naší strany určitě zapracovat, jen to jsou velké systémy, u kterých změna nemůže být provedena ze dne na den.
Děkuji za trpělivost na prodejně a budeme se těšit u příštího nákupu.
S přáním hezkého dne
Lucka - tým zákaznické péče -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Vše proběhlo v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Rychlé a solidní jednání
-
Doporučuje obchod
- Pestrý výběr zboží
- Zajímavé ceny
- Rychlé vyřízení objednávky
- Kamenné prodejny
- Rappující Ondra Vacek :D
-
Doporučuje obchod
- kvalitní zboží
- komunikace
- rychlost
- nic
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost dodání, komunikace
- Nic
-
Doporučuje obchod
Velký výběr, rychlé dodání. Jeden z mých top outdoor obchodů.
-
Doporučuje obchod
- velká ochota prodavacu
-
Doporučuje obchod
- Vše supr, výběr, ochota, profi personál, všichni moc ochotní a příjemní.
- Žádné nevýhody jsem nenašla
-
Doporučuje obchod
- Ochotný personál, který poradí a má u toho úsměv na tváři
- Při výběru navrhnou i jiné alternativy, které mohou býti i vhodnější než aktuálně vybrané zboží
- Personál má s výrobky osobní zkušenosti
-
Doporučuje obchod
Objednával jsem jako dárek - poslední kus skladem. Došlo v používané krabičce, viditelně “ohmatané” zboží… Bohužel časově už nestihnu vrátit - musím tedy vyleštit a dát do úplně jiné krabičky, abych se nemusel stydět. Obchod mohl napsat, že nejde o “nové” zboží…
Reakce obchodu Hanibal
Dobrý den, Ladislave,
děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouvám se, pokud byl produkt doručen ve špatném stavu. Zboží, se kterým nejste spokojený, můžete vždy do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.
Zákazníci mají možnost si zboží na prodejně prohlédnout, na přání zákazníka zboží i vybalíme z krabičky. Naše skladové zásoby jsou stejné jak pro naše prodejny, tak i pro e-shop. Zboží při vrácení vždy kontrolujeme, ale je možné, že na něm zůstanou stopy po manipulaci, například otisky. V případě, že je zboží vráceno v originálním balení a nejeví známky používání, nijak takové zboží na e-shopu neoznačujeme.
Veškeré zboží, které je použité nebo poškozené, prodáváme s poníženou cenou a označené a to v sekci Re-Use.
Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Lucka - tým zákaznické péče