Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Účtovány peníze i při vyzvednutí na prodejně, což je velmi neobvyklé.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Štěpáne,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Poplatek za osobní vyzvednutí zahrnuje rezervaci produktu na 4 dny s možností prodloužení, okamžité vrácení ve výdejním okénku, v poplatku je také zohledněn čas na připravení objednávky, což zvládáme do hodiny, když jsou veškeré produkty na prodejně dostupné. V případě přeposlání produktů z prodejny na prodejnu jsou v poplatku zahrnuté i logistické náklady.

    U objednávek nad 1 500 Kč (u klubových zákazníků) nebo u objednávek nad 2 000 Kč (u neklubových zákazníků) je vyzvednutí navíc zdarma.

    I nadále však zůstávají zachovány benefity, které u nás mohou naši zákazníci čerpat - slevy za každý nákup, bezplatné vrácení skrze Zásilkovnu, prodloužená doba pro vrácení či výměnu.

    S přáním pěkného víkendu
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota cokoli resit, hledani duvodu proc neco nejde a ne zpusobu jak se domluvit
    • Nectou poznamky pri objednavce, proc tam ta moznost je nechapu...

    Po dnesni zkusenosti uz nikdy... udelal sem obj s poznamkou ze si potrebuji vyzkouset bundu za vic jak 13tisic kc, obj prijali s tim ze si bundu muzu vyzvednout...jel sem do Prahy kvuli tomu z Varu a prodavac mi bundu nenechal vyzkouset s tim ze si ji musim nejdriv koupit a pak kdyz mi nebude sedet velikost ji muzu reklamovat s tim ze mi penize budou vraceny na ucet do 7-14dnu... nechapu proc sem alespon nemohl zakoupit bundu o velikosti napr.M a pak si vzit velikost L to dle sdeleni prodavace nelze... i kdyz cena a vyrobce byl naprosto stejny... to si to nemohl potom nejak predelat v PC? Prej si mam koupit treba tri bundy a dve vratit... logika jako prase... neochota nic resit, dodrzovani nesmyslnych obchodnich praktik... takze si chlapci polibte vite co a bundu si koupim jinde a ve finale za min...!!!

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Michale,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši návštěvu na prodejně na Senovážném náměstí jsem prověřila a mohu pouze potvrdit slova kolegy, který s Vámi na prodejně komunikoval.

    Aktuální vládní opatření, která trvají již od minulého roku, nám v tuto chvíli skutečně neumožňují povolit nákup ani zkoušení přímo na prodejnách.

    Proto Vám bylo nabídnuto několik možností, jak nákup řešit. A to buďto nákupem obou velikostí a následné vrácení té nevyhovující, nebo nákup postupný, tj. nejdříve velikost M a po zjištění, že tato velikost nesedí, vyměnila by se za velikost L.

    Jakmile byste měl jasno, která z bund Vám sedí lépe, byly by Vám peníze vyplacené okamžitě na prodejně. Byl jste zároveň informován, že v případě vrácení platby na kartu, trvá převod cca 3–14 dní, v některých případech i déle, a to dle vytíženosti bank. U hotovostní platby je vrácení okamžité, z tohoto důvodu Vám byla doporučena možnost platby v hotovosti, načež jste byl i nasměrován k nejbližšímu bankomatu.
    Situace nasvědčovala tomu, že využijete této možnosti. Od Vašeho odchodu je objednávka obou bund v našem systému stále aktivní, s ohledem na Vaše hodnocení tedy usuzujeme, že rezervaci je možné zrušit.

    Naprosto rozumíme, že je v této chvíli zkoušení mimo prodejny těžké a v některých případech nenahraditelné, i tak ale možnosti existují a všichni naši zákazníci jsou o nich informováni prostřednictvím našich webových stránek.
    Další doplňující informace rádi poskytneme i přes naši zákaznickou linku.

    S přáním pěkného dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Žádat o hodnocení před dodáním zboží je zvláštní.
    Průměrný obchod, zcela chybná doprava

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Tomáši,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nastaly komplikace s doručením Vaší zásilky. Vaši objednávku ze dne 2.4. jsme ihned po skončení velikonočních svátků, tj. 6.4. předali dopravci k doručení do zvolené Zásilkovny. Pokud Vám zatím objednávka nebyla doručena, stačilo napsat na naši zákaznickou linku ([email protected]), kde Vám rádi s komunikací se Zásilkovnou pomůžeme. Zásilkovna nás o zatoulaných balících sama neinformuje, mimo Vaše hodnocení jsme tedy neměli jak zjistit, zda Vám objednávka byla či nebyla doručena.
    Dotazníky spokojenosti se rozesílají automaticky, ani tento systém nemá jak rozpoznat, že Vám zásilka zatím nebyla dodána.

    Stav zásilky zjistíme a budeme Vás informovat. :)

    Pěkný den
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    - koupená vesta přišla v roztrhaném igelitovém sáčku, naštěstí nepoškozená.
    - při výměně zboží on-line formulář hlásil EROR, ale e-mail o výměně přišel 5x
    - čekala jsem na výměnu, ale novou vestu, kterou jsem chtěla jsem musela objednat a zaplatit jako novou objednávku.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    za nedbalé zabalení se velmi omlouváme. Jsme si plně vědomi tohoto nedostatku, proto jsme na Vaše e-mailové upozornění ihned reagovali a poskytli kompenzaci v podobě dárkového poukazu.

    Technika občas má své meze, jakékoliv komplikace jsme ale schopni a ochotni operativně řešit. Moc nás mrzí, že během generování vratkového formuláře nastaly potíže a formulář Vám tak byl vygenerován vícekrát.

    Nové objednávky doporučujeme tvořit, aby došlo k rezervaci zboží. V případě výměny ale platba nutná není. Hádám, že platba byla provedena proto, aby mohla být uplatněna sleva, kterou jsme Vám poskytli jako omluvu za natržený plastový obal u předchozí objednávky.

    Opravdu se omlouváme za vzniklá nedorozumění.

    S přáním hezkého dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    • Absence objednaného produktu.

    Nikdo mi do této chvíle nebyl schopen, že z nákupu nic nebude.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Luďku,

    velmi se omlouváme za nedorozumění. Nedopatřením se nám v systému Vaše objednávka označila za vyřízenou bez toho, aniž by byla ve skutečnosti připravená k vyzvednutí. Objednávka u nás stále zůstává aktivní a boty tu jsou pro Vás připravené a rezervované. Pokud si budete přát nákup dokončit, budeme rádi, když se zastavíte na naší brněnské prodejně, případně Vám boty rádi zašleme na Vámi zvolenou adresu.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Prodává použité zboží bez upozornění
    • Špatná komunikace

    Zboží, které mělo být dodáno jako nové, bylo už předtím používáno. Na holích byly vidět stopy od soli, v dolní části holí byly malé oděrky. Zboží tedy muselo být používáno. Komunikace - zboží bylo v době objednání skladem, ani 3 dny po objednání se nic nedělo. Tady je možná nějaký problém v komunikaci mezi eshopem a heureka.cz

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. K odeslání použitého zboží by rozhodně docházet nemělo, pokud tedy hole jevily známky užívání nebo nesplnily očekávání v jiném ohledu, je určitě možné hole vrátit, reklamovat nebo situaci řešit slevou z kupní ceny. Všechny varianty jsou možné a velmi rádi se s Vámi na některé z nich domluvíme. Kdykoliv se můžete obrátit na naši zákaznickou péči: [email protected], případně i na můj osobní e-mail [email protected]. Věřím, že společně řešení najdeme.

    Co se týká zpracování objednávky, vidím, že objednávka ze soboty 20.2. byla ihned v pondělí 22.2. zpracovávána. Jelikož objednané hole nebyly v době objednání dostupné na našem expedičním skladu, museli jsme hole stáhnout z prodejny a doručit je na sklad, ze kterého jsme hned následující den (23.2. v úterý) hole zasílali za Vámi.

    Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme .

    S přáním hezkého dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím velká spokojenost se sortimentem obchodu
    • Arogance personálu

    Pokud si objednám obuv a jdu si ji vyzvednout, očekávám, že si ji před zaplacením mohu vyzkoušet, abych boty o 5 minut později nemusel vracet a žádat peníze zpět. V Hanibalu to ovšem nejde, protože personál tvrdí, že jsou jen "výdejní okénko", takže jsem u nich boty za 4.500 Kč nekoupil. U konkurence boty vyzkoušet šlo, tak jsem je koupil tam. V Hanibalu není zákazník na prvním místě. Bohužel.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Alexi,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    V Hanibalu dbáme na dodržování vládních opatření, pokud Vám tedy konkurence zboží dovolila vyzkoušet, je to čistě na jejich odpovědnosti. U nás je zodpovědnost vůči opatřením, zdraví našich zaměstnanců, ale i zákazníků a bezpečnosti obecně, stejně tak důležitá, jako zákazník samotný.

    Až budou vládní opatření zrušená a současná pandemická situace nebude natolik děsivá a vážná, že se kvůli ní uzavřou služby, bude opět možné bez omezení oděvy, obuv a jakékoliv další vybavení zkoušet. Pro účely zkoušení je možné využít bezplatné vrácení objednávek jak přes doručovatel, tak na prodejně. V případě vrácení objednávek přímo na prodejně, Vám je platba vrácena okamžitě na místě.

    Všichni v Hanibalu se opravdu moc těšíme až se situace uklidní, avšak nařízení vlády budeme dodržovat dokud budou platná.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost vyzvednout na pobočce
    • velmi zmatená komunikace na chatu, neumí odpovědět na položený dotaz a neví aktuální informace o výrobcích a objednávkách
    • podrobně viz. popis

    Zboží, které jsem si vybrala na eshopu mělo u sebe uvedenu poznámku, že není skladem, ale je možné ho doručit na prodejnu cca do 5ti dnů. Raději jsem si tuto informaci chtěla ověřit, protože jsem na to poměrně dost spěchala a tak jsem napsala do eshopového chatu. Osoba na chatu mi sdělila, že toto konkrétní zboží bohužel není skladem a nebude, tak jsem odvětila jestli je teda informace na webu chybná. Následně mi bylo sděleno, že pokud je na webu napsáno, že do 5ti dnů bude na prodejně, tak to platí a že se asi spletli (ačkoliv jsem poslala přímo odkaz na konkrétní výrobek). Tak jsem výrobek objednala, dostala potvrzení objednávky a čekala.
    Když už se blížil termín, kdy měla být objednávka k vyzvednutí a stále mi nepřišlo žádné info, tak jsem se několikrát pokoušela dovolat na infolinku, bez výsledku. A tak jsem zase zkusila chat. Zeptala jsem se, jak to vypadá s mou objednávkou a bylo mi řečeno, že tento produkt je bohužel momentálně nedostupný a prý není ani u výrobce (u výrobce jsem se dívala, že produkt je normálně skladem). Tak jsem se zeptala, jak je možné, že mi přišlo potvrzení objednávky a hlavně, že mě ale nikdo z eshopu nekontaktoval s tím, že mi ruší mou objednávku a nebudou ji moci dodat. Opravdu velmi mě vytočilo, že člověk týden čeká a pak se dozví, že zboží nebude, i když jsem měla potvrzenou objednávku a i když mi nepřišla žádná informace, že je s ní problém.
    Následně jsem si teda objednala podobný výrobek u konkurence, kde jsem sice musela jet výrazně dál pro vyzvednutí, ale bylo to rychlé a bez problémů. Jen bohužel výrobek byl malý, takže stále bez úspěchu.
    Nicméně k mému velkému údivu mi asi 2 dny potom přišla sms od Hanibalu, že si mohu vyzvednout svou objednávku na pobočce do 5ti dnů. Sms přišla v pátek ve 13:00. V pondělí přišla další sms, že výrobek na mě čeká do úterý (ale víkendy mají zavřeno), tak jsem byla dost překvapená, že z 5ti možných dnů na vyzvednutí zbyly ve skutečnosti 2. Povedlo se mi dovolat na infolinku, kde jsem si ověřila, že tedy moje objednávka opravdu je vyřízená (po předchozí komunikaci se mi opravdu nechtělo jet na prodejnu a zjistit, že to zase není pravda) a doba na vyzvednutí mi byla prodloužena s tím, že prý sms posílá automat a neumí uvažovat s tím, že víkendy mají zavřeno. Druhý pokus o prodloužení už se mi zase nepovedlo dovolat a tak jsem si musela zařídit, abych se tam stihla dostat. Výrobek vypadal slušně a seděl, tak jsem si ho vzala. Ale celá tato eskapáda, mě poměrně dost rozzlobila.
    Nicméně na závěrt shrnutí: Komunikace přes chat velmi zmatečná, osoby na chatu zjevně moc neví, na co se jich člověk ptá a odpovídají nabídkou jiného zboží. Nemají asi úplně dobré informace o dostupnosti výrobků ani o objednávkách. Celkově komunikace pres chat mě velmi zklamala. Na infolinku se mi podařilo dovolat jen jednou a to jsem se vážně snažila víckrát, nicméně po dovolání už to bylo celkem v pohodě. Vyzvednutí na pobočce po všech těch peripetiích poroběhlo v pořádku a výrobek seděl, takže jsem si ho nechala, ale kdyby mi seděl ten od konkurence, tak bych se ani neobtěžovala sem jít, protože to jednání mě dost rozladilo. Stejnou informaci jsem jim sdělila i na infolince, tak snad s tím něco budou dělat a já si hodně rozmyslím, jestli tam ještě budu zkoušet někdy něco kupovat přes eshop. Nervy mám jen jedny.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Hano,

    mrzí nás, že ve Vás komunikace s námi zanechala negativní dojem a že se k Vám dostaly protichůdné informace.

    Jak psali kolegové v chatu, dodavatel nám nakonec nebyl schopný dodat takové množství produktů, se kterým jsme počítali. Naneštěstí se zde projevily systémové nedostatky, které nás na Vaši nevyřízenou objednávku neupozornily. Již se snažíme tento systém upravit, aby se tyto důležité informace dostaly k zákazníkům včas.

    Za veškeré komplikace spojené s objednávkou se velmi omlouváme, uděláme vše proto, aby se případné další nákupy nesly v příjemnějším duchu.

    S přáním hezkého dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    • Hnus

    Spa(ne

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    jsme rádi za zpětnou vazbu našich zákazníků, motivuje nás to ke změnám. Avšak z Vašeho hodnocení nejsme nijak moudří a nevíme, kde nastal zádrhel.

    Nezaznamenali jsme žádnou událost, která by se mohla nepříjemně odrazit na zpracování objednávky. Expedována byla v nejkratším možném čase (večer jsme objednávku přijali, druhý den dopoledne jsme ji expedovali za Vámi).

    Pokud se však jedná o nespokojenost s výrobkem, je možné jej bez komplikací do 14 dní vrátit.

    Vše určitě zvládneme vyřešit prostřednictvím naší zákaznické linky. Budeme rádi za informaci, co Vám dojem z nákupu u nás zkazilo, ať víme i do budoucna čeho se vyvarovat. Obrátit se na nás můžete na adrese [email protected] nebo na telefonním čísle 220 920 820.

    S pozdravem
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechtějte po mě, abych hodnotil spokojenost s obchodem, když zaplatím 18.1. přes 2 tisíce a v potvrzujícím e-mailu se dozvím, že zboží budu mít v ruce 2.3. když to půjde dobře. To spokojený prostě nejsem.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Datum psané v e-mailu je orientační a jedná se o odhadovaný termín naskladnění v případě nedostupných položek. Jelikož jste si objednal zboží, které jsme neměli na skladě ani na žádné z našich prodejen, bylo třeba produkt objednat u dodavatele. Dopředu počítáme s delší dobou naskladnění a doručení.

    V systému však vidím, že byl dodavatel rychlejší než jsme čekali a objednávku budeme dnes předávat dopravci k doručení.

    S přáním hezkého dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Už zde nikdy nenakoupím
    • absolutně neschopný personál
    • neschopnost doručení zboží
    • doručí zaplacené zboží na úplně jinou adresu a ani se neomluví

    Objednávku jsem zadal s doručením do zásilkovny a předem zaplatil. Druhý den mi volal zaměstnanec, že balík byl zásilkovnou odmítnut kvůli rozměrům a že mi zásilku pošle poštou nebo PPL. Zvolil jsem PPL a nadiktoval mu svojí adresu.
    Zaměstnanec ale zcela nesmyslně zadal v PPL adresu původní zásilkovny a ještě tak blbě, že kromě mého jména tam uvedl i přímo jméno obchodu. Hned jak jsem to zjistil z emailu, změnil jsem adresu v PPL ale tato změna řidiči již nedorazila a zásilka již byla doručena.
    Hned jsem kontaktoval obchod a naštěstí mi zásilku vydali, i když vůbec nemuseli. V obchodě na mě koukali jakože si k nim nechávám doručovat osobní objednávky. Obchodu Hanibal jsem psal ještě email s tím co se stalo a nebyli schopní se ani omluvit.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Radku,

    velice se omlouváme za komplikace vzniklé v důsledku chybného předání informací mezi hanibalí posádkou. Řešení této situace se nám skutečně nepovedlo.

    Váš e-mail jsem dohledala. Mrzí mne, že se k Vám nedostala žádná reakce. Obávám se, že jsme zprávu nedopatřením zařadili mezi vyřízené, za což se moc omlouvám, nejednalo se o úmysl.

    Aktuálně řešíme rozšíření funkčnosti našeho e-shopu tak, aby byli zákazníci zavčasu informováni o možnostech dopravy rozměrnějšího a těžšího zboží. Věřím, že toto výrazně přispěje ke zlepšení našich služeb.

    S pozdravem
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ...až později jsem zjistil, že jinde se dají pořídit až o polovinu levněji.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Každý e-shop má nastavené ceny trochu jinak. Výhodou však je, že si před nákupem můžete ceny jednotlivých prodejců a produktů porovnat a vybrat si takový obchod, který Vám je cenově nejbližší. Pokud Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, je možné jej do 14 dní vrátit.

    Přeji pohodové svátky.
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiná barva produktu než byla nabízena v e-shopu, produkt navíc zaslán bez originálního obalu pouze obale bublinkovou folií, navíc produkt zřejmě dříve vystavován, stažen z výlohy? + polepen ošuntělou napůl odlepenou cenovkou.

    Na zaslaný doprovodný reklamační mail k vracenému zboží mne nikdo z reklamačního oddělení nekontaktoval, aby se omluvil za přístup obchodu.

    Chování k zákazníkovy nepříkladné!

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den, Lucko,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že dodaná objednávka nebyla dle Vašich představ. Termohrnky nám jsou dodavatelem zasílané bez obalu, proto Vám žádné originální balení nedorazilo a termohrnek byl zabalen v bublinkové folii. Je možné, že každý monitor zobrazuj fotografie trochu jinak a že se skutečná barva od fotografie liší.

    Ač jsem hledala v nejrůznějších schránkách, žádný reklamační e-mail jsem nedohledala. Dostala se ke mně pouze informace o vrácení hrnku a požadavku na vrácení peněz, což s Vámi kolega komunikoval. Reklamaci / výměnu bychom s Vámi samozřejmě bez problému vyřídili. Pokud jste však takový e-mail posílala, omlouvám se, že se k Vám žádná odpověď nedostala a ráda bych Vás poprosila o informaci, kam byl e-mail směrován, abych mohla řešit případné technické komplikace, které zamezily doručení zprávy.

    S přáním pěkného dne
    Andrea – tým zákaznické péče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji. Nejenom, že neinformuje o přijaté platbě, ale neinformuje o ničem. Na emaily o termínu dodání nereaguje. Termín je už o týden dále, než termín avizovaný během nákupu. Na telefonát reagují s tím, že termín zjistí a dají vědět. Ani to se neuskutečnilo.

    Způsob komunikace je žalostný. I přes hezký sortimen v eshopu už zde nenakoupím.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme nenaplnili očekávání ohledně doručení objednávky. Termín udaný v e-mailu byl jen přibližný odhad a nepodařilo se jej dodržet z důvodů, které s Vámi kolega probíral po telefonu.

    Zasílání potvrzovacích e-mailů v případě úhrady bankovním převodem není technicky možné. Oznámení o přijetí platby odcházejí zákazníkům v případě úhrady online platební kartou.
    Omlouváme se, pokud jsme Vám požadované odpovědi neposkytli v kratším čase, snažíme se v tuto dobu fungovat, jak jen to je v našich silách a též jsme čekali na potřebné informace od dodavatele.

    Věřím, že kolega Vám již veškeré informace sdělil po telefonu. Budete-li mít jakékoliv doplňující dotazy, ráda Vám jej zodpovím. Napsat mi můžete kdykoliv na adresu: [email protected].

    Pěkný den
    Tým zákaznické péče – Andrea

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před dovolenou mi došla karimatka thermarest neoaiir, za 5.200kč, měl jsem velkou radost. Chtěl jsem si užít komfort spaní v přírodě, protože nepatřim k nejmladším. Před rozbalenim a prvním nafouknuti jsem si lehl a pohoda, asi po hodině ,už byla z poloviny vyfouklá!Tak jsem pátral, pak mě napadlo, plně to nafouknout a ponořovat ji ve spojích. A potom jsem to uviděl, vedle ventilu dvě mikrodíry. V obchodě mi sdělily, že jim to je líto, ať si to reklamuji! Dva dny, před dovolenou! Za tyhle peníze, skvělý servis!Jedno vím dnes určitě, thermarest je předražená značka, na trhu jsou srovnatelné značky, za poloviční ceny!
    Je to všechno o marketingu, reklamě, takže, nikdy více.
    A v obchodě Hanibal, jsem naposledy nakupoval, protože takhle se chovat k zákazníkovi je hnus!

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den.
    Mrzí nás Vaše špatná zkušenost s karimatkou od Therm-a-Rest. Jelikož ale prodáváme stovky outdoorových výrobků od renomovaných výrobců denně, není v našich silách každý produkt z originálního balení vybalit, zkontrolovat a znovu originálně zabalit. Zde jde očividně o vadu z výroby.

    Bohužel jste nám nedal ani šanci reagovat lépe. O vadě jsme se dozvěděli ne telefonátem nebo mailem, ale komentářem pod produktem na našem webu. Obratem jsme vám odpovídali, o Vaší dovolené jsme bohužel nemohli vědět.

    Reklamace je standardní způsob, jak takovou věc řešit. Kdybyste nám zavolal a celou situaci osobně popsal, rádi bychom Vám vyšli vstříct - neboť v této situaci máte nárok na okamžitou výměnu za nový produkt nebo vrácení peněz, poslání k nám je přes Zásilkovnu jednoduché, ZDARMA a do druhého dne.

    Bohužel jste nám nedal šanci řešit věc konstruktivě a rychle. Pokud ji ale chcete vyřešit, prosíme, zavolejte nám. Pokusíme se Vám vyjít vstříct.

    Za Hanibal tým
    Ondra

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Neodporúčam obchod, pri objednávke som zaklikol, že si neželám zasielanie dotazníkov s prieskumom o spokojnosti s nákupom. Ten ma otravuje už asi 3. mailom, aby som ohodnotil svoju objednávku. Takže toľko.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, tohle musí být chyba v systému. Heureka jako taková by vám měla přijít automaticky, ale za nás by pak už nic odejít nemělo, pokud se tak stalo tak se moc omlouváme.

    Tým Hanibal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel z mé strany obchod nezvládá komunikaci, některé zboží je nedostupné (ač na stránkách hanibalu stále je údaj do tří dnů) což situaci komplikuje. Bohužel eshop neposlal ani mail, ani nepřidal upozornění v uživatelském účtu, co se s objednávkou děje (některé věci vím, protože jsem byl na prodejně), o jiných vím náhodou, jako že mi vrátili část peněz z objednávky.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,
    moc nás tato recenze nepotěšila a hledali jsme kde se stala chyba. Nakonec jsme vaši objednávku dohledali jako stornovou. Předpokládám, že s vámi tedy nějaký kolega hovořil o nedostupnosti zboží a na základě toho se objednávka stornovala.

    Je ovšem pravda, že v případě kdy zboží není dostupné nám chvíli trvá než skutečnost odkomunikujeme, za to se omlouváme.

    Tým Hanibal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obědnané a zaplacené zboží ještě nedorazilo,a někdo se mě ptá jak jsem spokojen.Asi je někde chyba.Doufám,že mi to někdo vysvětlí.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,
    tohle bude nejspíše chyba v nastavení časového rozmezí pro hodnocení produktu. Víme že, zboží, které jste si objednal, je objednané u výrobce a čekáme na něj každým dnem. Chceme Vám v co nejkratším čase vyhovět.

    Omlouváme se tedy za odeslaný dotazník spokojenosti.
    Tým Hanibal

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakoupil jsem zde v r.2018,2019 a 2020 3x stejné boty, za stejnou cenu 3599 Kč. 2x byly nové, po třetí byly používané. Zaslaný e-mail do obchodu je bez jakékoliv reakce. Odcházím jinam.

    Reakce obchodu Hanibal

    Dobrý den,
    mrzí nás tato recenze.
    Prověřili jsme to a reagovali jsme emailem, jestli se zatoulal, omlouváme se.

    Pokud máte pocit, že zboží je nějak používané lze jej donést na jakoukoliv prodejnu k posouzení, nebo zaslat na reklamaci.

    Tým Hanibal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránke ponúkajú tovar, kltorý nemajú skladom, ani ich dodávateľ. Dozviete sa to až popár dňoch čakania.