• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Chut jidel.
    • Hodne jidel nedostupnych pri objednavce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně mi objednávka nedorazila v dohodnutý termín, takže jsme na dovolenou odjeli bez jídla.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, to nás opravdu mrzí, ale chyba nebyla na naší straně. Chyba nastala u dopravce. Z ekonomických důvodů využíváme externí dopravní společnost, tak jako běžné e-shopy. Velký rozdíl je v tom, že naše doprava musí být chlazená a to mnoho společností nenabízí. V podstatě pokrytí ČR pouze jedna. Bohužel, jsme v situaci, že nemáme jinou alternativu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Trvanlivost produktu nedostatečná, polovinu jsem vyhodil do kontejneru prošlou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Polévky mimo dršťkové doporučuji. Knedlík plněný uzeným, noky se zelím a milánské špagety dobrý průměr. Ostatní nedoporučuji, omáčky jako UHO ze školy absolutně nedochucené. Maso ve svíčkové tvrdé, hovězí na houbách maso z vývaru. Nedoporučuji, jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Jste jeden z mála, který se vyjádřil negativně ke kvalitě jídel. Většina našich zákazníků vyzdvyhuje právě kvalitu jídel jako hlavní důvod proč u nás opakovaněš nakupují. Naše jídla se běžně prodávají i v restauracích už i to o jejich kvalitě něco vypovídá. Mimo jiné jsme gastropartnerem Plzeňského prazdroje, který nás doporučuje restauracím, pro které jsou naše jídla řešením.

    Protože nikdo není neomylný osobně kontroluji a ochutnávám všechna jídla, která produkujeme. Chápu, že existují nějaké chuťové preference, ale že by naše omáčky byly UHO, s tím souhlasit nemohu.

    Igor z HAM*HAM

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Jídlo by mělo mít trvanlivost až 60 dní. Pytlíky jsem si rozdělila s kolegyní paní Tichou, ta má vícečlennou domácnost, já jsem sama.
    Koukala jsem (dnes je 10.2.) je tam spotřebujte maximálně do 20.3.. to je měsíc a kousek. Dokonce bramboráky, které jsem si objednala pro mě, jsou do 17.2.. Asi mi nezbývá, než se dalších 14 dní přejídat.
    Od Vás přišel tento dotazník spokojenosti, ale zboží jsme dostali až včera.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den,
    dostatečná trvanlivost je bohužel problém, se kterým se potýkáme po celou dobu pandemie. Jednoduše řečeno, obrátka zboží je jako na houpačce. Před pandemií jsme měli vytvořené predikce, které nám usnadňovali plánování produkce tak, že jsme za 7 dní prodali celý sklad. Ale to nyní nefunguje.
    Když se takový problém stane, zákazníkům jídla po expiraci obratem vykompenzujeme. Pokud jste nestačila jídla sníst, ozvěte se nám na [email protected], určitě se domluvíme.

    Igor, chef HAM*HAM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Např. uvádějí trvanlivost 60 dnů ale realita byla lhůta k spotřeby 10 dnů, přitom nešlo o zkrácenou lhůtu. Polovina výrobků nechutná. Na email neodpověděli. Podruhé jsem se u nich spálil, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den,
    máte pravdu. Váš e-mail z 6.01. nám zapadl. Bohužel, díky pandemii a našemu rozdělení zákazníků, kteří byli ze 70 % se segmentu HoReCa, jsme museli v závěru roku optimalizovat naše lidské zdroje. Nejsme restaurační provoz a na žádnou podporu jsme díky tomu nedosáhli. Doba je složitá a samostatný člověk na zákaznické podpoře se pro nás stal luxusem. Práci jsme si museli podělit.
    To je i důvod nedostatečných trvanlivostí, jak sem zde již psal. Odbyt jídel je jako na houpačce a my nemůžeme použít predikce, které jsme používali k plánování produkce.
    Která jídal Vám nechutnala? Já osobně vše pravidelně ochutnávám a za naše jídla dám ruku do ohně. Budu rád, když mi napíšete na [email protected]

    Igor, chef HAM*HAM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výborné a kvalitní jídlo.
    • Výhodu výborného a kvalitního jídla kazí zoufalý způsob dodání objednaného zboží. Pokud máte dva zbytečné dny dovolené pro čekání na dodání zboží, tak doporučuji. Jídlo je opravdu výborné.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Děkujeme za hodnocení. Rozvážíme chlazené zboží, a proto máme omezené možnosti pro využití jiných dodavatelů.

    Chlazená jídla doručujeme na 90 % adres v ČR. HAM*HAM jídla dovezeme na Vaši adresu, nebo si je můžete zdarma vyzvednout v našich výdejnách na Praze 8 - Kobylisy, nebo v Hradci Králové - Vysoká nad Labem. Uzávěrky objednávek pro jednotlivé rozvozové trasy najdete zde - https://www.hamham.cz/uzaverky-objednavek-rozvozovych-tras.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem s tím že dorazí minulé úterý. Je neděle, zatím nedorazilo, první kontakt z vaší strany od té doby je tento dotazník spokojenosti. Tož tak.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Moc nás mrzí Vaše zkušenost. S dopravou máme problémy a zatím není v ČR dostupná alternativa. Snažíme se situaci řešit. Ve Vašem případě se bohužel sešlo i to, že jsme o nedoručení nevěděli. Prosíme, v takovém případě nás kontaktujte na telefonu: +420 602 233 692, e-mailu: [email protected], nebo přes chat na e-shopu. Ihned bychom to řešili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Domluveno dodání na pondělí,jídlo chtěli bez oznámení dodat ve středu,ostuda

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Ještě jednou se moc omlouváme za komplikace, které nastaly při dodání Vaší objednávky. O HAM*HAM jídla narůstá neustálý zájem a my děláme vše proto, aby objednávky vyjely včas. Někdy se však stane, že se něco někde zadrhne. Přece jenom jsme také jenom lidé.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Od firmy bereme již několik let, doporučovali jsme i známým.
    Letos bohužel ze 6 jídel, 4 naprosto nedobré.
    Velmi slané nebo dost pálivé.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, je nám líto, že Vám naše jídla přišla moc slaná nebo pálivá. Využít můžete naši reklamaci na email:[email protected], napište tam lot výrobku a my to vyhodnotíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Chutne jedla
    • Dodane 3 jedla s dobou spotreby 1den, vyhodene peniaze.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Vážený zákazníku, tato 3 jídla jste koupil ve slevové akci Last minute. Jídla zařazená do této akce jasně na e-shopu deklarujeme a jsou nabízena s výraznou slevou. Snažíme se neplýtvat jídlem, a nabízet i tato plnohodnotná jídla i když s krátkou trvanlivostí, než je u nás pravidlem. Jsme rádi, že to většina zákazníků takto chápe. Velice nás mrzí Vaše hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi doručeno ale bez přílohy. Všude jinde to mají s přílohou.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Přílohy k jídlům prodáváme zvlášť. Každý preferuje jinou přílohu a jiný si jí radši zajistí sám. Naši zákazníci tuto volbu spíše vítají. Přílohy si k našim jídlům můžete objednat v našem eshopu https://www.hamham.cz/katalog/prilohy.

  • Absolutne nespolehliva doprava

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, logistika chlazeného rozvozu je relativně komplikovaná, bohužel nemůžeme využít Zásilkovny, Uloženky, ani klasických přepravních služeb (DPD, Pošta, PPL atd.). Všechny tyto služby vyžadují tzv. "suché balíky". Naše jídla jsou chlazená a my je musíme udržet v chladu i během přepravy k zákazníkovi. Standardní rozvozové služby bohužel nejsou na takovou přepravu uzpůsobeny.

    Mrzí nás to, ale aktuální situace možná přinese nové příležitosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dovoz jídla je v pořádku
    • Jídlo na to, že je bez příloh, je drahé

    Už nikdy více

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Mrzí nás, že jste s našimi jídly nebyl spokojený. Záleží na tom s čím naše ceny srovnáváte. Hledáte-li za každou cenu levnější možnost jak se najíst, jistě najdete na trhu jiné možnosti. HAM*HAM jídla nabízíme s řadou výhod, jako jsou trvanlivost, kvalita, praktické balení, nákup online, dovoz do druhého dne, možnost volby sáhnout po jídle a najíst se kdykoli do 10 minut, to vše ovlivňuje cenu.

    Co se týče přílohy, ty k jídlům prodáváme zvlášť. Každý preferuje jinou přílohu a jiný si jí radši zajistí sám.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jídlo dobře balené, snadná příprava.
    • Jídlo je hodně slané, má krátkou trvanlivost, s éčky(E250, E621)
    • Některé pokrmy nám vyloženě nechutnaly.

    Jako nouzovka na cestách ok, člověk si moc nepochutná.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Snadná příprava našich jídel je velkým benefitem pro řadu našich zákazníků, kteří oceňují, že jim toto řešení šetří hodně času a přitom nemusí ustupovat z kvality jídla.
    Mrzí nás, že Vám některá jídla nechutnala, holt každý máme jiné chutě. :) Co se týče éček, v této době není možné vařit výhradně ze surovin, které neobsahují žádná éčka. Například v každém sypkém koření jsou nespékavé látky = éčka. Jsme pod přísnou kontrolou, musíme deklarovat éčka i z použitých surovin (např. koření, použité uzeniny), taková éčka nemají v našem jídle žádnou funkci a jejich poměr je miniaturní. Kódem E je také označena spousta neškodných přírodních látek. Více o éčkách se dočtete na našem blogu. Sami nepřidáváme do jídel žádný konzervant.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost doruceni
    • Prijemny eshop
    • Bramboraky nejsou co byvaly - na panvi se rezpadaji a jsou nasakle olejem - predesle 2 objednavky
    • Maso v gulasi jiz neni libove, jako tomu vzdy bylo .. jiz potreti bylo maso 'tluste', coz je pro nas nesnesitelne
    • Jidlo slo kvalitativne dolu

    Jsem odberatelem cca 2 roky, kazda objednavka okolo 2tis. Dlouhodobe jsme byli spokojeni, ale posledni 3 - 4 objednavky nebyly rozhodne tak dobre, jako tomu byvalo drive. Posledni objednavka byla - posledni :(

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Děkujeme za dlouholetou přízeň a mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Stále se snažíme vařit jídla tak, aby zůstala v co nejvyšší kvalitě a dlouhé trvanlivosti. Při nespokojenosti prosím využijte reklamaci na email: [email protected].

    • Arogantní komunikace při chybě ze strany obcbodu

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, je nám moc líto, že máte s námi negativní komunikaci. Jakýkoliv problém se snažíme řešit vždy operativně. Pokud opravdu nastala chyba z naší strany, vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosté zklamání!!
    Několikrát jsem jak fr.brambory tak těstoviny objednala a byli naprosto vynikající, velké kusy liboveho masa, dobre ochuzené, vše bylo skvěle!
    Po delší době jsem opět tedy zvolila již vyzkoušena jídla a čekal mě naprostý šok! Brambory i po 30min.v troubě tvrdé na skus, maso?? Kostičky 5x5mm?? Cože??
    Šetřite nebo co se stalo?? Za mě děs a nikdy více! Velké zklamání!!

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost s našimi jídly. Využít můžete reklamaci na email:[email protected], napište tam lot výrobku a my to vyhodnotíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    V této objednávce byly ve Frankfurtské polévce nedovařené odporně tvrdé brambory, kterých jsem si žel objednal 4 kusy, i v gulášové polévce brambory nebyly dobré, ale nebylo to tak strašné, takže se polévka jíst dala. Kuřecí se smetanovým špenátem, které jsem obdržel, mělo trvanlivost jen do 13.8. - žel jsem si toho všiml až 16.8. a to už to bylo zkažené. Dnes jsem si chtěl uvařit některé z posledních 3 jídel a zjistil jsem, že Chalupářský guláš s trvanlivostí do 7.9. je již též zkažený. Ohledně polévek jsem kontaktoval obchod ihned po zjištění stavu - nejdřív se to pokoušeli bagatelizovat s tím, že "jedna špatná brambora", když jsem jim vysvětlil, že to není případ jednoho kousku, ale všech brambor ve všech polévkách, řekli si o číslo dodané šarže, že to prověří, a od té doby je ticho po pěšině. Nemyslím, že bych chtěl platit ne zrovna nízké ceny této firmě, za takovéto služby.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Trvanlivost jídla ubíhá ode dne uvaření, nikoli ode dne ve Vaší lednici, jinak to pochopitelně není možné. Každé jídlo má trvanlivost trošku jinou (např. Moravský vrabec 60 dnů, Koprovka 45 dnů, Brokolicová polévka 30 dnů) to je dáno a složením jídel. Přesnou dobu trvanlivosti si můžete najít na kartě zboží v eshopu. Samozřejmě musíte přičíst i dobu, za kterou se k Vám zboží dostane. Na konzumaci jídel (do jejich expirace dle etikety) má většina našich zákazníků čas několik týdnů.

    Naše kolegyně, která se stará o reklamaci má tento týden dovolenou, prosíme proto s odpovědí o strpení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ohledně jídla nemám žádné připomínky. Jídlo jako takové je v pořádku
    • přístup

    7.8.2020 jsem učinil objednávku. Tato objednávka dne 13.8.2020 dorazila. Bohužel objednávka nebyla kompletní a to o dvě položky. Ještě 13.8. ráno jsem o této situaci firmu informoval. Odpověď p. Pírkové z tzv. "E-shop podpory " byla, že se omlouvají "prý mají problémy s webem". Dále jsem mimojiné dostal nabídku vrácení peněz, kterou jsem obratem využil tzn. poslal jsem číslo účtu kam má být částka za nedodané položky zaslána. Když se do 5 dnů nic nedělo, požádal jsem o nápravu. Paní Pírková mě informovala, že na vrácení mají 14 dní a že to tak mají ve vlastních pravidlech. Čekal jsem tedy 14 dní, bohužel marně. Když odhlédnu od skutečnosti, že chybu udělala firma (což ostatně přiznala), tak v tuto chvíli nedodržují ani své vlastní pravidla s vrácením peněz do 14 dní. Výsledek tedy je, že se Vám firma omluví, ale peníze vám v normálním ani jejich termínu nevrátí.

    Reakce obchodu Hamham.cz

    Dobrý den, je nám líto, že máte negativní zkušenosti s vyřízením reklamace. Peníze, 196 Kč Vám určitě na účet vrátíme. Bohužel se v situaci vzešlo víc okolností a naše kolegyně, jediný člověk který se stará o fakturaci a pohyb peněz má tento týden dovolenou, peníze Vám proto určitě přijdou zpět během příštího týdne. Moc se ještě jednou omlouváme. Zaručujeme, že vždycky všem za jejich reklamace peníze vracíme.