Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušné ceny, ale........
    • NENÍ UVEDENÝ TERMÍN DODÁNÍ, I KDYŽ NA STRÁNKÁCH JE UVEDENO DO 3 PRACOVNÍCH DNŮ, BOHUŽEL SE TAK NESTALO. NA DOTAZ OBCHOD NEREAGUJE.

    Objednávka zaplacená, ale stále zboží nepřišlo a na dotaz, kdy dorazí, nikdo nereaguje. Bohužel až poté jsem si přečetla recenze na obchod - i dost negativních.
    V tuto chvíli musím udělit negativní hodnocení. Pokud zboží přijde, popř. bude obchod komunikovat a nebo vrátí peníze, ráda hodnocení změním.
    Granule potřebuji a tak budu muset objednat jinde. ZDE UŽ ALE NIKDY!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, telefóny nezvedá. Zboží mi nebylo doručené a platba odišla.

    Obchod nekomunikuje, telefóny nezvedá. Zboží mi nebylo doručené a platba odišla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekaní na zaplacene zboží několik tydnu
    • Neodpovídají na e-maily

    Zboží jsem zaplatila hned online, před několika týdny. Doposud mi zboží nepřišlo. Na e-mail, jak to vypadá s objednávkou mi nepřišla doteď odpověď.

    • Objednáno, nedodáno, obchod nekomunikuje i přes opakované dotazy kdy zboží dodají.
    • Zboží jsem objednala, zaplatila a nedorazilo. A obchod nereaguje...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá doba doručení -ještě nepřišlo a už chcete hodnocení ,bylo také napsané doprava zdarma a za nákup za 1600 poctivě dopravu zaplatím -pardubická eukanuba by už byla tady i s dopravou zadarmo ,ale potřebovala jsem kapičky do uší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá objednací doba , špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereaguji na email. Objednavku jsem platil okamzite. Dodnes desaty den nic. Ani zbozi ani zadna zprava o zdrzeni nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod přestože zboží inzeroval, tak po objednání oznámil, že zboží nemůže dodat, protože ho nemá na skladě.

    neseriozní

    Reakce obchodu hafhafpet.cz

    Dobrý den paní Jahodová, Vaše recenze je velmi neseriozní. U zboží které jste objednala byl uveden status "Na dotaz" což znamená, že může být problém. Telefonicky jsem Vás informoval, že tato veterinární specialita již nebude dodávána a vysvětlil důvod ukončení výroby. Velmi mě mrzí Váš přístup. Někoho pomluvit je velmi snadné, ale co dělá sám? Doporučuji zrcadlo. Za Hafhafpet Jiří Smola

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • ceny
    • komunikace

    Objednávka nedorazila ani po 20 dnech, žádná komunikace ze strany obchodu.

    • O žádné nevim
    • Měla jsem 2 objednávky, ani jedna nepřišla
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka zrusena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala. Cca druhý den pán volal, že zboží není skladem a pokud chci počkat tak můžu, že mi dá vědět zda zboží bude či ne. Nikdo se mi ale už neozval, na email nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Aniž by kdokoli volal a nebo psal zboží přišlo nekompletní, platila jsem objednávku převodem a za nedodane zboží mi pan poslal peníze v baliku v obálce zpět. Mám to dietní krmivo a konzervy pro psa. Kdybych věděla, že nejsou konzervy skladem určitě bych objednala na jiném eshopu a vše pohromadě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 10 dnech jsem neobdržel ke zboží fakturu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není skladem zboží, které je označeno skladem... Nedává vám to smysl? Mě také ne

    Objednala jsem Britt Silikagel..... 8. den po objednání jsem se mailem zeptala, kdy mi zboží doručí, že už je to dlouho... Na to mi druhý den večer bylo odpovězeno, že jsem si objednala zboží, které skladem není a nebude, takže objednávku ruší.... Očividně děsný problém napsat to po objednání... To nechají zákazníka čekat, dokud se sám neshání po zboží, pak milostivě dají vědět, že zboží nemají, to opravdu není fér jednání