Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání a bezpečnè zabaleno.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Máme radost, že jste spokojená. Těšíme se na další nákup. Hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Přehlednost, dobrá komunikace, rychlé dodání

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste s naším internetový obchodem spokojena. Těšíme se na další nákup. Hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velký výběr z pohodlí domova a rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré ceny. Rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Okamžitá reakce a rychlé odeslání
    • Nevtiravá komunikace
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle a spolehlivě
    • Nelze hradit na dobírku

    Objednáno a rychle dodáno.

    Reakce obchodu Habeo

    Měl jste objednávku na vyzvednutí v Alzaboxu. Platbu dobírkou u Alza a Wedo boxů opravdu neumožňujeme a to z toho důvodu, jelikož žádný box Vám nevezme hotovost. Do boxu poslat na dobírku znamená, že ji stejně budete muset uhradit převodem, jen malé procento má k dispozici platbu kartou. Ze začátku, když jsme platbu dobírkou měli povolenou se nám množily stížnosti zákazníků, že jim balíček nejde vyzvednout nebo čekají dlouho než platba proběhne. 

    Navíc se nám začaly balíčky vracet jako nevyzvednuté. Z toho důvodu jsme se rozhodli u boxů platbu dobírkou zakázat. Pokud si zboží objednáváte s tím, že si jej opravdu v boxu chcete vyzvednout, tak nevidím problém v tom uhradit objednávku hned a ne že jej zaplatím o tři dny později s doběrečným o 40 Kč dráž. Už to nedává logiku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    k úplné spokojenosti

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na druhý pokus dodání za dva dny.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedá se platit kartou

    Reakce obchodu Habeo

    Platbu kartou na e-shopu umožňujeme od začátku. Jedná se o platbu hned při zadání objednávky. Bohužel platba kartou u kurýra možná není, jelikož přepravní společnost při platbě dobírky kartou účtuje doběrečné a navíc účtuje procenta z platby , což se už v některých případech pro nás stává nerentabilní při zachování současných příznivých cen.
    Co se týká termínu doručení, uvádíte, že zboží dorazilo za týden. Objednávka byla udělána v pátek večer a zboží jste obdržel ve čtvrtek dopoledne. Expedovali jsme třetí pracovní den a obdržel čtvrtý, s termínem dodání jste byl obeznámen již při zadávání objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Pěkný e-shop, velký výběr zboží, hezké webové stránky a ochotní prodávající

    Jsem velmi spokojená s obchodem - mluvila jsem i telefonicky s milou paní z obchodu a ochotně se mi snažila poslat rychleji zboží, které jsem nutně potřebovala

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příznivé ceny , rychlé dodání

    žádná

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Super rychlé. Dobře zabaleno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr hraček a krmiva pro papoušky vlnkované
    • nedodržují dodací lhůtu
    • nekontrolují zboží před odesláním
    • nekomunikují

    Když jsem tento obchod našla byla jsem nadšená kvůli širokosti sortimentu hraček a krmiva pro papoušky vlnkované, a s vidinou, že jsem našla ideální obchod, kde budu objednávat, jsem udělala svou první objednávku. Jedna položka nebyla skladem, ale do 3 dnů, po týdnu jsem se pídila, co je s mou objednávkou, protože jsem věděla, že některé věci mají termín, do kdy je potřebuji. Z obchodu mi volali s tím, že mi psali SMS, že to bude trvat déle...nikdy nic takového nedorazilo, takže nic neposílali. Ale říkám ok a přihodila jsem si ještě dvě položky. Nakonec zboží dorazilo (tuším po 14 dnech, ale už si tím nejsem jistá). Zásilkovna balíček přesměrovala, protože tou dobou už nebylo na vybrané výdejně místo. Hračka, co měla mít zvoneček (proto jsme jí kupovali), měla rolničku, myslíte, že to opravili? Ne, na e-shopu je stále zvoneček. A bidýlku chyběla část na připevnění ke kleci. Hračku jsme se rozhodli nechat, u bidýlka jsme se domluvili na vrácení na náklady e-shopu, který objednal přepravu Zásilkovnou, jenže Zásilkovna nám nezaslala kód, jen štítek, který nemáme, kde vytisknout. Obchod mi sdělil, že je to v pořádku, že řekneme na výdejně kód zásilky. Byli jsme na výdejně, ukázali jim všechno, ale prý musíme mít kód pro podání zásilky, zkoušela jsem to i dávat do aplikace Zásilkovny, ale nic. Obchod přestal komunikovat a já jsem velice naštvaná. Rozhodně tento obchod nemohu doporučit!

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí reakce zákazníka, zvlášť když do recenze uvede nepravdivá data. Objednávku paní udělala 5.1.2024, expedována byla dne 11.1.2024 tedy ne za 14 dnů jak paní uvádí. Zde trasování zásilky.

    11. 01. 2024 14:16:38 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
    12. 01. 2024 14:57:22 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Zlín, Vavrečkova (areál Svit).
    15. 01. 2024 06:11:28 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
    15. 01. 2024 12:12:42 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Jesenice, Na Ochoze 474.
    16. 01. 2024 14:53:41 Výdej zásilky příjemci.

    To, že jedna položka nebyla skladem to je pravda, paní jsme ještě týž den kontaktovali s nabídkou alternativy, bohužel telefon nebrala a ani na SMS neodpověděla. Zákaznice zareagovala až na mail 10.1.2024 a to jsme objednávku upravili a domluvili se na alternativě a objednávku hned předali do expedice. Objednávka byla vyzvednuta v zásilkovně 16.1.2024 .  17.1. zákaznice psala, že na větvi chybí druhá část, která slouží k upevnění. Hned jsme to řešili a  odeslali štítek na reklamačního asistenta do zásilkovny, který běžně zasíláme zákazníkům, když se nějaké zboží vrací. To že se  paní nepovedlo podat balíček na pobočce zásilkovny bohužel neovlivníme. Normálně to zákazníci zvládají. 

    To, že nereagujeme není pravda, opravdu se snažíme zákazníky kontaktovat co nejdříve. Pokud ale zákaznice nevezme telefon, abychom jí mohli vysvětlit jak postupovat nebo nezavolá, je práce o to složitější. 
    Svých zákazníků si vážíme a proto nemáme důvod nekomunikovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektni komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobre doporucuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    První drobný obchůdek, a proběhl k mé maximální spokojenosti. Děkuji a s klidným svědomím doporučuji i pro ostatní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    obchod proběhl naprosto v pořádku, komunikace, doprava i kvalita zboží byly na výborné úrovni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Výborná komunikace, rychlá dodávka.