Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.
Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Rychlost dodání a bezpečnè zabaleno.
Reakce obchodu Habeo
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Máme radost, že jste spokojená. Těšíme se na další nákup. Hezký den!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Přehlednost, dobrá komunikace, rychlé dodání
Reakce obchodu Habeo
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste s naším internetový obchodem spokojena. Těšíme se na další nákup. Hezký den!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Velký výběr z pohodlí domova a rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Dobré ceny. Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
- Okamžitá reakce a rychlé odeslání
- Nevtiravá komunikace
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychle a spolehlivě
- Nelze hradit na dobírku
Objednáno a rychle dodáno.
Reakce obchodu Habeo
Měl jste objednávku na vyzvednutí v Alzaboxu. Platbu dobírkou u Alza a Wedo boxů opravdu neumožňujeme a to z toho důvodu, jelikož žádný box Vám nevezme hotovost. Do boxu poslat na dobírku znamená, že ji stejně budete muset uhradit převodem, jen malé procento má k dispozici platbu kartou. Ze začátku, když jsme platbu dobírkou měli povolenou se nám množily stížnosti zákazníků, že jim balíček nejde vyzvednout nebo čekají dlouho než platba proběhne.
Navíc se nám začaly balíčky vracet jako nevyzvednuté. Z toho důvodu jsme se rozhodli u boxů platbu dobírkou zakázat. Pokud si zboží objednáváte s tím, že si jej opravdu v boxu chcete vyzvednout, tak nevidím problém v tom uhradit objednávku hned a ne že jej zaplatím o tři dny později s doběrečným o 40 Kč dráž. Už to nedává logiku. -
Doporučuje obchod
k úplné spokojenosti
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Na druhý pokus dodání za dva dny.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nedá se platit kartou
Reakce obchodu Habeo
Platbu kartou na e-shopu umožňujeme od začátku. Jedná se o platbu hned při zadání objednávky. Bohužel platba kartou u kurýra možná není, jelikož přepravní společnost při platbě dobírky kartou účtuje doběrečné a navíc účtuje procenta z platby , což se už v některých případech pro nás stává nerentabilní při zachování současných příznivých cen.
Co se týká termínu doručení, uvádíte, že zboží dorazilo za týden. Objednávka byla udělána v pátek večer a zboží jste obdržel ve čtvrtek dopoledne. Expedovali jsme třetí pracovní den a obdržel čtvrtý, s termínem dodání jste byl obeznámen již při zadávání objednávky. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Pěkný e-shop, velký výběr zboží, hezké webové stránky a ochotní prodávající
Jsem velmi spokojená s obchodem - mluvila jsem i telefonicky s milou paní z obchodu a ochotně se mi snažila poslat rychleji zboží, které jsem nutně potřebovala
-
Doporučuje obchod
- Příznivé ceny , rychlé dodání
žádná
-
Doporučuje obchod
- rychlé jednání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Super rychlé. Dobře zabaleno.
-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr hraček a krmiva pro papoušky vlnkované
- nedodržují dodací lhůtu
- nekontrolují zboží před odesláním
- nekomunikují
Když jsem tento obchod našla byla jsem nadšená kvůli širokosti sortimentu hraček a krmiva pro papoušky vlnkované, a s vidinou, že jsem našla ideální obchod, kde budu objednávat, jsem udělala svou první objednávku. Jedna položka nebyla skladem, ale do 3 dnů, po týdnu jsem se pídila, co je s mou objednávkou, protože jsem věděla, že některé věci mají termín, do kdy je potřebuji. Z obchodu mi volali s tím, že mi psali SMS, že to bude trvat déle...nikdy nic takového nedorazilo, takže nic neposílali. Ale říkám ok a přihodila jsem si ještě dvě položky. Nakonec zboží dorazilo (tuším po 14 dnech, ale už si tím nejsem jistá). Zásilkovna balíček přesměrovala, protože tou dobou už nebylo na vybrané výdejně místo. Hračka, co měla mít zvoneček (proto jsme jí kupovali), měla rolničku, myslíte, že to opravili? Ne, na e-shopu je stále zvoneček. A bidýlku chyběla část na připevnění ke kleci. Hračku jsme se rozhodli nechat, u bidýlka jsme se domluvili na vrácení na náklady e-shopu, který objednal přepravu Zásilkovnou, jenže Zásilkovna nám nezaslala kód, jen štítek, který nemáme, kde vytisknout. Obchod mi sdělil, že je to v pořádku, že řekneme na výdejně kód zásilky. Byli jsme na výdejně, ukázali jim všechno, ale prý musíme mít kód pro podání zásilky, zkoušela jsem to i dávat do aplikace Zásilkovny, ale nic. Obchod přestal komunikovat a já jsem velice naštvaná. Rozhodně tento obchod nemohu doporučit!
Reakce obchodu Habeo
Dobrý den,
moc nás mrzí reakce zákazníka, zvlášť když do recenze uvede nepravdivá data. Objednávku paní udělala 5.1.2024, expedována byla dne 11.1.2024 tedy ne za 14 dnů jak paní uvádí. Zde trasování zásilky.
11. 01. 2024 14:16:38 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
12. 01. 2024 14:57:22 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Zlín, Vavrečkova (areál Svit).
15. 01. 2024 06:11:28 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
15. 01. 2024 12:12:42 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Jesenice, Na Ochoze 474.
16. 01. 2024 14:53:41 Výdej zásilky příjemci.
To, že jedna položka nebyla skladem to je pravda, paní jsme ještě týž den kontaktovali s nabídkou alternativy, bohužel telefon nebrala a ani na SMS neodpověděla. Zákaznice zareagovala až na mail 10.1.2024 a to jsme objednávku upravili a domluvili se na alternativě a objednávku hned předali do expedice. Objednávka byla vyzvednuta v zásilkovně 16.1.2024 . 17.1. zákaznice psala, že na větvi chybí druhá část, která slouží k upevnění. Hned jsme to řešili a odeslali štítek na reklamačního asistenta do zásilkovny, který běžně zasíláme zákazníkům, když se nějaké zboží vrací. To že se paní nepovedlo podat balíček na pobočce zásilkovny bohužel neovlivníme. Normálně to zákazníci zvládají.
To, že nereagujeme není pravda, opravdu se snažíme zákazníky kontaktovat co nejdříve. Pokud ale zákaznice nevezme telefon, abychom jí mohli vysvětlit jak postupovat nebo nezavolá, je práce o to složitější.
Svých zákazníků si vážíme a proto nemáme důvod nekomunikovat. -
Doporučuje obchod
Perfektni komunikace
-
Doporučuje obchod
- Dobre doporucuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
První drobný obchůdek, a proběhl k mé maximální spokojenosti. Děkuji a s klidným svědomím doporučuji i pro ostatní.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Vše OK.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
obchod proběhl naprosto v pořádku, komunikace, doprava i kvalita zboží byly na výborné úrovni.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Výborná komunikace, rychlá dodávka.