Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo něco jiného.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    Moc nás mrzí reakce zákazníka, obzvlášť když do recenze uvede nepravdivá data.
    Následnou zpětnou kontrolou objednávky a také Vámi telefonicky odsouhlasenými kódy, Vámi objednaného zboží, jsme zjistili, že jste obdržel produkty, které jste si sám, přes náš web, objednal.
    Jsme přesvědčeni, že jsme Vaší objednávce věnovali dostatek času i pozornosti.
    Svých zákazníků si vážíme.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedá se platit kartou

    Reakce obchodu Habeo

    Platbu kartou na e-shopu umožňujeme od začátku. Jedná se o platbu hned při zadání objednávky. Bohužel platba kartou u kurýra možná není, jelikož přepravní společnost při platbě dobírky kartou účtuje doběrečné a navíc účtuje procenta z platby , což se už v některých případech pro nás stává nerentabilní při zachování současných příznivých cen.
    Co se týká termínu doručení, uvádíte, že zboží dorazilo za týden. Objednávka byla udělána v pátek večer a zboží jste obdržel ve čtvrtek dopoledne. Expedovali jsme třetí pracovní den a obdržel čtvrtý, s termínem dodání jste byl obeznámen již při zadávání objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr hraček a krmiva pro papoušky vlnkované
    • nedodržují dodací lhůtu
    • nekontrolují zboží před odesláním
    • nekomunikují

    Když jsem tento obchod našla byla jsem nadšená kvůli širokosti sortimentu hraček a krmiva pro papoušky vlnkované, a s vidinou, že jsem našla ideální obchod, kde budu objednávat, jsem udělala svou první objednávku. Jedna položka nebyla skladem, ale do 3 dnů, po týdnu jsem se pídila, co je s mou objednávkou, protože jsem věděla, že některé věci mají termín, do kdy je potřebuji. Z obchodu mi volali s tím, že mi psali SMS, že to bude trvat déle...nikdy nic takového nedorazilo, takže nic neposílali. Ale říkám ok a přihodila jsem si ještě dvě položky. Nakonec zboží dorazilo (tuším po 14 dnech, ale už si tím nejsem jistá). Zásilkovna balíček přesměrovala, protože tou dobou už nebylo na vybrané výdejně místo. Hračka, co měla mít zvoneček (proto jsme jí kupovali), měla rolničku, myslíte, že to opravili? Ne, na e-shopu je stále zvoneček. A bidýlku chyběla část na připevnění ke kleci. Hračku jsme se rozhodli nechat, u bidýlka jsme se domluvili na vrácení na náklady e-shopu, který objednal přepravu Zásilkovnou, jenže Zásilkovna nám nezaslala kód, jen štítek, který nemáme, kde vytisknout. Obchod mi sdělil, že je to v pořádku, že řekneme na výdejně kód zásilky. Byli jsme na výdejně, ukázali jim všechno, ale prý musíme mít kód pro podání zásilky, zkoušela jsem to i dávat do aplikace Zásilkovny, ale nic. Obchod přestal komunikovat a já jsem velice naštvaná. Rozhodně tento obchod nemohu doporučit!

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí reakce zákazníka, zvlášť když do recenze uvede nepravdivá data. Objednávku paní udělala 5.1.2024, expedována byla dne 11.1.2024 tedy ne za 14 dnů jak paní uvádí. Zde trasování zásilky.

    11. 01. 2024 14:16:38 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
    12. 01. 2024 14:57:22 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Zlín, Vavrečkova (areál Svit).
    15. 01. 2024 06:11:28 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
    15. 01. 2024 12:12:42 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Jesenice, Na Ochoze 474.
    16. 01. 2024 14:53:41 Výdej zásilky příjemci.

    To, že jedna položka nebyla skladem to je pravda, paní jsme ještě týž den kontaktovali s nabídkou alternativy, bohužel telefon nebrala a ani na SMS neodpověděla. Zákaznice zareagovala až na mail 10.1.2024 a to jsme objednávku upravili a domluvili se na alternativě a objednávku hned předali do expedice. Objednávka byla vyzvednuta v zásilkovně 16.1.2024 .  17.1. zákaznice psala, že na větvi chybí druhá část, která slouží k upevnění. Hned jsme to řešili a  odeslali štítek na reklamačního asistenta do zásilkovny, který běžně zasíláme zákazníkům, když se nějaké zboží vrací. To že se  paní nepovedlo podat balíček na pobočce zásilkovny bohužel neovlivníme. Normálně to zákazníci zvládají. 

    To, že nereagujeme není pravda, opravdu se snažíme zákazníky kontaktovat co nejdříve. Pokud ale zákaznice nevezme telefon, abychom jí mohli vysvětlit jak postupovat nebo nezavolá, je práce o to složitější. 
    Svých zákazníků si vážíme a proto nemáme důvod nekomunikovat.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace dobrá.
    U některého zboží bylo vymazané datum spotřeby, zřejmě proto, že jsem uvedla, že nemám zájem o prošlé zboží.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, tato zkušenost nás opravdu mrzí. Zboží zasíláme tak, jak nám přijde od dodavatel. Tady bohužel došlo bez datumu a s dodavatelem již aktivně řešíme. Samozřejmě se omlouváme za pochybení z naší strany, že jsme si při balení nevšimli. Data expirací jsou někdy opravdu tak malé, že se lehce přehlédnou.
    Prověřovala jsem expiraci Vašeho zboží a bylo v pořádku. Veškeré data si evidujeme a zboží po expiraci máme ve speciální kategorii, kde lze koupit se slevou.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Neměnil zboží skladem, tak mám pořad čekat na doručení
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrý výběr

    Nedostupnost zboží označeného na webu jako "skladem".
    Hlavní část zásilky byla "zrušena", dodány jen drobnosti, které byly levnější než poštovné. Peníze sice vráceny velmi rychle ale bez dotazu na možnost náhrady nedostupného jiným výrobkem. Je pravda, že poté se obchod omluvil za vzniklé problémy. Příště dojdu raději do obchodu v místě už ne přes internet.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ve srovnání s jinými prodejci je e-shop ukrutně předražený.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    samozřejmě bychom chtěli mít ve všech kategoriích nejlevnější produkty, bohužel některých výrobků nedokážeme prodat v takovém množství, aby nám dodavatel snížil cenu. Přesto nechceme naše zákazníky o tyto produkty připravit.
    Myslím, že náš web je natolik pestrý a cenově přizpůsobený všem zákazníkům, že je možné vždy najít levnější alternativu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Všechno krmeni bylo mrtvé

    Reklamace zboží u této firmy je téměř nereálná i přes fotografií poslanou e.mailem

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, reklamaci jsme s Vámi řešili a poprosili jsme POUZE o vyplnění reklamačního formuláře. Od té chvíle nás pouze osočujete přes e-mail a telefon nezvedáte. Rádi bychom Vám vrátili peníze za zboží, ale v tom případě je třeba slušné komunikace a dodání potřebných údajů. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání zboží, žádná reakce a po telefonátu slíbili, že zboží doručí a stále nic a 10 dní před vánoci sami objednávku zrušili ani mi nedali vědět, jen poslali zpět peníze na účet.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    o všem jste byla e-mailem i telefonicky informována. Bylo Vám řečeno, že zboží doveze buď náš řidič nebo o den později TopTrans. Bohužel se stalo to co nikdo z nás nemohl tušit. Dopravce si paletu s akváriem nevyzvedl a posléze celý objednaný svoz vzhledem k počasí zrušil. Museli jsme tedy Vaši objednávku stornovat, protože nebylo možné ji dopravit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, objednávku jste si vytvořila v pátek chvíli před půlnocí. Naši zaměstnanci mají víkendy volné a proto ji začali zpracovávat v pondělí a ve středu 16.11. se předala dopravci.
    To jsou 3 dny !
    Pokud Vám dopravce druhý den (17.11. státní svátek) zásilku nedopravil, bylo to z pochopitelných důvodů. Většinu objednávek dokážeme odeslat i dříve, Vaše trvala 3 dny. Opravdu Vám to připadá tak dlouho?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží ktere je psane na strankach ze je skladem,skladem neni dlouha dodaci doba

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, bohužel k takové situaci může dojít. Stav zásob se aktualizuje pouze 1 x za 24 hod a vzhledem k tomu, že kromě maloobchodu provozujeme i velkoobchod a kamenné prodejny , opravdu se zboží může vyprodat. O této situaci jste byl informován a vždy se v takové situaci snažíme nabídnout náhradní produkt, který je ihned k odeslání. Chyba se může stát kdekoliv. Našich zákazníků si vážíme a snažíme se vše s nimi vykomunikovat k jejich spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dodnes se mi nikdo neozval, nic mi nepřišlo, dodací lhůta měla být do týdne, dnes to je už 10 dní od objednávky.

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, mrzí nás, že uvádíte nepravdivé informace ! Byli jsme s Vámi v kontaktu jak telefonicky , tak na e-mailu. Při prvních telefonátech jsme zjišťovali zda Vámi požadované rybářské podpěry jdou použít na vybrané ryb. vidličky. Dále jste byl upozorněn, že toto zboží dovážíme od výrobce každý pátek, Vaše objednávka dorazila až v pátek odpoledne. Z toho důvodu byla připravena k vyřízení až další týden. Jsme přesvědčeni, že jsme Vám i Vaší objednávce věnovali dostatek času i pozornosti.

  • Jeste nez zboz prijde zakaznikovi, tak se ho dodavatel zepta, jak je spokojen s jeji dodavkou. Oh Yeah!

    Reakce obchodu Habeo

    Kvůli tomu vážně nedoporučujete obchod ???
    Dotazník Vám zaslala HEURÉKA, která jej zasílá automaticky po několika dnech od od objednání zboží. E-shop tuto skutečnost nedokáže nijak ovlivnit :) Upsss

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chtely platbu predem jelikoz se jednalo o vetsi castku nad 5000kc objednavku jsem zrusil v jinem obchode radi poslaly na dobirku i s dopravou zdarma

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, snažíme se našim zákazníkům poskytnout co nejlepší a nejkvalitnější zboží. Z toho důvodu jsme se rozhodli u rybářského oblečení nad 5 000 Kč požadovat platbu předem. Při zasílání na dobírku se zboží často vrací nevyzvednuté zpět a při opakované manipulaci u dopravce mnohdy dochází k poškození. Poté již nemůžeme zákazníkům nabídnout to nejlepší, což je našim cílem. Mrzí nás, že za tuto naši snahu (nabízet jen 100 % kvalitní produkty) náš obchod nedoporučujete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel nedoporučuji objednávat živou stravu,pokud máte zájem o živou a né bez známek života (