Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velmi rychlé odeslání zboží
    • Příjemné ceny
    • Velký výběr

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste s naším internetový obchodem spokojena. Těšíme se na další nákup. Hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny
    • Velký výběr
    • Ochota při komunikaci

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi! Jsme rádi, že jste s námi spokojená. Těšíme se na další nákup. Hezký den!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Pěkný e-shop, velký výběr zboží, hezké webové stránky a ochotní prodávající

    Jsem velmi spokojená s obchodem - mluvila jsem i telefonicky s milou paní z obchodu a ochotně se mi snažila poslat rychleji zboží, které jsem nutně potřebovala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr hraček a krmiva pro papoušky vlnkované
    • nedodržují dodací lhůtu
    • nekontrolují zboží před odesláním
    • nekomunikují

    Když jsem tento obchod našla byla jsem nadšená kvůli širokosti sortimentu hraček a krmiva pro papoušky vlnkované, a s vidinou, že jsem našla ideální obchod, kde budu objednávat, jsem udělala svou první objednávku. Jedna položka nebyla skladem, ale do 3 dnů, po týdnu jsem se pídila, co je s mou objednávkou, protože jsem věděla, že některé věci mají termín, do kdy je potřebuji. Z obchodu mi volali s tím, že mi psali SMS, že to bude trvat déle...nikdy nic takového nedorazilo, takže nic neposílali. Ale říkám ok a přihodila jsem si ještě dvě položky. Nakonec zboží dorazilo (tuším po 14 dnech, ale už si tím nejsem jistá). Zásilkovna balíček přesměrovala, protože tou dobou už nebylo na vybrané výdejně místo. Hračka, co měla mít zvoneček (proto jsme jí kupovali), měla rolničku, myslíte, že to opravili? Ne, na e-shopu je stále zvoneček. A bidýlku chyběla část na připevnění ke kleci. Hračku jsme se rozhodli nechat, u bidýlka jsme se domluvili na vrácení na náklady e-shopu, který objednal přepravu Zásilkovnou, jenže Zásilkovna nám nezaslala kód, jen štítek, který nemáme, kde vytisknout. Obchod mi sdělil, že je to v pořádku, že řekneme na výdejně kód zásilky. Byli jsme na výdejně, ukázali jim všechno, ale prý musíme mít kód pro podání zásilky, zkoušela jsem to i dávat do aplikace Zásilkovny, ale nic. Obchod přestal komunikovat a já jsem velice naštvaná. Rozhodně tento obchod nemohu doporučit!

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    moc nás mrzí reakce zákazníka, zvlášť když do recenze uvede nepravdivá data. Objednávku paní udělala 5.1.2024, expedována byla dne 11.1.2024 tedy ne za 14 dnů jak paní uvádí. Zde trasování zásilky.

    11. 01. 2024 14:16:38 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
    12. 01. 2024 14:57:22 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Zlín, Vavrečkova (areál Svit).
    15. 01. 2024 06:11:28 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
    15. 01. 2024 12:12:42 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Jesenice, Na Ochoze 474.
    16. 01. 2024 14:53:41 Výdej zásilky příjemci.

    To, že jedna položka nebyla skladem to je pravda, paní jsme ještě týž den kontaktovali s nabídkou alternativy, bohužel telefon nebrala a ani na SMS neodpověděla. Zákaznice zareagovala až na mail 10.1.2024 a to jsme objednávku upravili a domluvili se na alternativě a objednávku hned předali do expedice. Objednávka byla vyzvednuta v zásilkovně 16.1.2024 .  17.1. zákaznice psala, že na větvi chybí druhá část, která slouží k upevnění. Hned jsme to řešili a  odeslali štítek na reklamačního asistenta do zásilkovny, který běžně zasíláme zákazníkům, když se nějaké zboží vrací. To že se  paní nepovedlo podat balíček na pobočce zásilkovny bohužel neovlivníme. Normálně to zákazníci zvládají. 

    To, že nereagujeme není pravda, opravdu se snažíme zákazníky kontaktovat co nejdříve. Pokud ale zákaznice nevezme telefon, abychom jí mohli vysvětlit jak postupovat nebo nezavolá, je práce o to složitější. 
    Svých zákazníků si vážíme a proto nemáme důvod nekomunikovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita, sortiment, rychlost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná komunikace, ochota, velký výběr zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží
    • Přijatelné ceny
    • Rychlé dodání
    • Výborná komunikace
    • Dobře zabalené

    Všechno v pořádku, nakupila jsem vícekrát a vždy spokojenost. Děkuji a doporučuji všem!!!

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Výběr zboží a nástrah
    • Možnost platby dobirkou

    Reakce obchodu Habeo

    Dobrý den,
    dobírka zvolit lze. Bohužel ve Vašem případě, kdy se jednalo o živé zboží tuto službu nenabízíme. Po předchozích zkušenostech víme, že hrozí riziko nepřevzetí, což je ve většině případech pro toto zboží likvidační. Omezení dobírky se vztahuje pouze na kategorii živé a mražené.


    Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost, dobré ceny, velký výběr