Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • bylo mi dodáno zboží s vadou, zřejmě před odesláním nebyla kontrolována kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Otřesná kurýrní služba (123 Kurýr)

    Palička na maso, v nabídce deklarujete průměr paličky 65 mm,
    skutečný průměr 53 mm.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Arogantní jednání, zboží poničené nikomu nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Podle obrázku nelze řádně zjistit co všechno obsahuje

    Na obrázku je celí set komplet a není to tak musi se ještě dokupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta
    • Asi ceny
    • Vědomé obchodování s aušusem
    • Ignorování dotazu na reklamaci

    Kotlík s poklicí je nekompatibilní, podle načtení názorů na e-shop jde o dlouhodobou praxi prodeje dílů od různých výrobců v jedné "sadě". Na e-mail s žádostí o řešení nereagují. Plýtvat časem na reklamaci nemá vzhledem k ceně cenu, na tom jim asi obchod i stojí. Aspoň tedy hodnotím negativně a radím sáhnout po kotlíkovém zboží jinde.

    • Stále zboží nepřišlo
    • Stále zboží nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • vcelku rychlé jednání a příjemné vystupování

    Nrkupoval jsem prvně obchod v pořádku ovšem výrobek je ajnfach

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
    • částečně jiné zboží, než jsem si objednal

    Ojednal jsem si hrníčky o objemu 0,4 l, mají objem asi 0,33 l. Velký hrnek měl být s odměrkou, je bez ní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice drahý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kotlík přišel v nerezu
    • Objednal jsem si nerezový kotlík s poklicí a poklice byla smaltova ... za 270,-
    • Kotlík není vyvážený, je 5cm vykloneny
    • Jo a to jsem zapomněl napsat, že ta poklice hned z kotlíku sklouzla, absolutně na kotlíku nedrží a samozřejmě se vylomil smalt...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Nekvalitni zbozi, nedoporucuji

    Objednal jsem si kotel 80l+poklice.poklice prisla v katastrofalnim stavu, ne vinu dopravy. Poslal jsem jim to zpatky a obratem mi byla poslana zase omlacena poklice. Tento obchod nedoporucuji, prodavaji nekvalitni pozkozene zbozi!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo poškozené
    • Chyběla součástka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Měla jsem kastrol 50l jako dárek,po rozbalení jsem se musela stydět na poklici byl tak 7cm poškozený smalt,a v tom místě i pokřivený, vnitřek hrnce byl v pořádku ale z vnější strany 2 velké místa opět poboucháné bez smaltu,bylo to zboží nejméně 2.jakosti za normální cenu 2.000kč velké zklamání a proto nedoporučuji,rychlost i doprava byla v pořádku.A jestli se ptáte proč jsme nereklamovali ,obdarovaný byl smutný ale prej s tím něco udělá vaří každý týden na akci guláš tak nechtěl čekat.VELKÉ MÍNUS!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednané zboží dorazilo velmi rychle.
    • Dodaný chránič plamene je zdeformovaný, na mail o dané skutečnosti nikdo z obchodu nereagoval.
    • Návod k péči o litinové zboží na etiketě a přiloženém letáku se poměrně zásadně liší.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení
    • Koupil jsem sadu, tj. kotlík 10 l, poklička a trojnožka. Bohužel poklice absolutně nepasuje ke kotlíku, jiný rozměr a okraj. Po zavolání na zákaznickou linku, abych se domluvil, jak problém řešit, mi bylo sděleno, že se jim to občas stává a že kotlík a poklice jsou dodávány každý od jiného výrobce. To je trochu zarážející, pokud dodávají jako sadu! Jak si takhle s tímhle vědomím mohou dovolit prodávat? Bylo mi přislíbeno, že mi znovu zavolají a nabídnou řešení. To se bohužel nestalo a já ztratil důvěru, takže odstupuji od smlouvy a u nich už nikdy více.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo poškozené, obchod nereagoval na email.

    Reakce obchodu GULÁŠOVÉ KOTLÍKY

    Dobrý den, nepříjemností je nám líto, bohužel neevidujeme nevyřízené pohledávky, proto se tedy velice omlouváme.
    Team Gulášovékotlíky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo vráceno, protože se jednalo pouze o atrapu zabíjačkového setu. Možná tak použitelné na jednu zabijačku. Paní majitelka tvrdí, že dopravu při reklamaci nebude hradit, že má své interní směrnice. Měla by postupovat podle Občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, ale spoléhá na to, že se jedná o nízké částky a nikdo se do toho nebude hrnout.

    Reakce obchodu GULÁŠOVÉ KOTLÍKY

    Vážený zákazníku, na eshopu máme vše dostatečně popsané, co se týče velikostí, hmotností a materiálů u všech produktů. Je nám velice líto, že výrobek nebyl dle Vaší představy. Vrácení zboží i platby proběhlo v pořádku a v termínech. Při dalších nákupech přejeme více spokojenosti, ať je to kdekoliv.
    Team Gulášovékotlíky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišla núplná objednávka,tak jsem musel doobjednat jinde,platit znova poštovné......
    Nevím co je za problém zavolat nemáme,počkal bych.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kotlík a trojnožka působí levným dojmem. Řetěz neskutečně páchne - asi pozinkováním. Člověk z toho nemá zrovna dobrý pocit když vezme do ruky řetěz a potom mu ruka páchne nějakým chemickým sajrajtem. Obchod na dotaz "proč řetěz smrdí?" nereagoval. Naštěští šel řetěz od toho umít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je z velice tenkého materiálu. Předpokládám, že málo vydrží.