Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Obchod nereagoval na reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nákup z domu.
    • Odpadá shánění po obchodech.
    • Úspora času.
    • Nevidíte kvalitu.

    Telefonicky jsem reklamovala z důvodu nekvalitního zboží,paní na telefonu byla celkem nepříjemná,neochotná a víceméně mi rovnou navrhovala vrátit zboží.
    Neprofesionální přístup k zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • negativní postoj k reklamaci

    obchod bych nedoporučil. zboží přišlo od přepravce rozbité a obchod neuznal reklamaci. rozhodně už zde nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neinformuje zákazníky o kvalitě výrobku. V mém případě o tom, že poklice na kotlík nepasuje a je jen přibližného rozměru (kotlík 42cm - poklice 40cm). Toto připadá majiteli obchodu zcela normální a proto dodává poklici, která nepasuje jako set s kotlíkem a trojnožkou.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo dodáno s vadami!

    Kupovala jsem desetilitrový kotlík a pokličku na něj. Poklička dorazila bez úchytky, v jiné barvě a navíc na desetilitrový kotlík nepasuje. Telefonická komunikace ohledně způsobu řešení neuspokojivá!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nema vydejni misto. Poslali jste mi poklici, ktera nesedi na dodany kotlik! Vse bylo v jednom setu, takze set k nicemu! Pri zadosti o vymenu jste mi zdelili, ze jiny rozmer na kotliku nebude sedet uz vubec. Ke vsemu jsem Vam poslal foto dokumentaci i s prilozenym metrem a ani to nepomohlo!

    Nakupujete v Polsku nebo v jinem state a zbozi jen preposilate a proto jste mi mebyli schopni vymenit poklici. Nechapu, kdo ty sety sklada?! O spokojenost zakaznika Vam nejde, vse resite odkazem na obchodni podminky. Takto budu informovat vsechny, kteri se me zeptaji na vas eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Myslel jsem si, že předností je rychlost.
    • Nemám zkušenost, ale zpráva, že dodáte někdy za měsíc je skutečně slabinou.

    S tímto názorem počkám až po dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem gulášový kotlík a smaltovaný retro hrnek buclák 1L. Kotlík byl v pořádku. Smaltovaný hrnek dorazil v pořádku, ale je na něm velká zjevná vada již od výrobce. Jakmile jsem zboží rozbalila okamžitě byla vada vidět. Nebyla způsobena přepravou. Obchod jsem sice nekontaktovala, protože zboží v hodnotě 200,-Kč posílat zpět si myslím, že je marnění času a peněz. Pravděpodobně i na to obchodníci spoléhají, není snad tak těžké, aby zboží před balením bylo prohlédnuto.

    Reakce obchodu GULÁŠOVÉ KOTLÍKY

    Dobrý den, za nepříjemnosti se velice omlouváme, zboží prochází kontrolou, ovšem-mohlo se přehlédnout, pokud je na výrobku vada, prosíme o zaslání výměna bude provedena obratem. Děkujeme. gulasovekotliky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží, než bylo vyobrazeno v e-schopu. Objednal jsem zboží na firmu a faktura mně byla vystavena na soukromou osobu.

    Zboží dodáno rychle, ale zmatky v tom, že jsem si objednal kotel průměr 58cm s bílým smaltem vevnitř (dle obrázku v e-schopu) ale přišel mi kotel 60 cm s mramorovým smaltem vevnitř. Druhá věc je že jsem objednal zboží na firmu, přišlo mi i potvrzení na firmu a přesto faktura vystavena na soukromou osobu. Po oslovení obchodu mi fakturu opravili s poznámkou , že jsem si údajně v objednávce nenastavil fakturu. Což se mi stalo poprvé v životě, pokud vyplním v objednávce firmu, vždy mi dojde zboží na firmu. Notabene, jak jsem uvedl, potvrdili na firmu, tak nechápu proč nefakturovali na firmu. Takže firma má ještě na čem pracovat, aby odstranila tyto nedostatky. Dodaný jiný průměr kotle je ovšem dost zásadní věc !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží jsem si objednal před vánoci jako dárek bohužel jsem neodhadl velikost kotlíku, při požádání výměny zboží za jiné mě poslali do háje...sice bylo po 14ti denní lhůtě na vrácení zboží ale v případě vánočního dárku by mohl obchod vyhovět, nejedná de o zboží za tisíce ale "rendlíček" za pár korun...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Koupil jsem litinový hrnec za cca 1650 kč, hrnec pěkný jen poklička byla jako houpačka pro děti. Zboží jsem vrátil a poslali nový hrnec, ale poklička už na hrnci vůbec neseděla a byla ještě křivější...