• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží je v naprostém pořádku, ale... Obchod s čistým svědomím nedoporučuji. Objednal jsem 6 květináčů, změřil jsem je aby mi přesně sedly na parapet. 3 pro použití hned a 3 pro stríčka příhodu. Objednal jsem také podmisky a to tak , že 3 byly pro ty mé květináče a 3 lehce menší, (u těchto jsem se obával, že budou malé). Volala mi druhý den nějaká paní, že ty větší nejsou, (jen dva někde schované pro jiného zákazníka). A že ty menší dobře pasnou a jsou tudíž vhodné pro moje květináče. Slečna byla *editováno*, jelikož nesedí ani náhodou. Vzhledem k ceně 27,- kč, za jednu podmisku neřeším reklamaci, nebo vrácení zboží, ale tady už nenakoupím. Rozhodně odborníci na slovo vzatí...

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Vážený zákazníku,

    s Vaší recenzí opravdu nemůžeme souhlasit, podmisky pod Vaše květináče sedí a o jejich rozměrech jste byl telefonicky upozorněn. Sám píšete, že jste si květináče přesně změřil aby se Vám na parapet vše vlezlo, proto Vám byly doporučeny podmisky s menším průměrem.

    Pokud jste však i tak nebyl s rozměrem spokojený, mohl jste se s námi spojit a reklamaci bychom vyřešili.

    K Vašemu nepřiměřenému hodnocení našeho personálu se již vyjadřovat nebudeme a děkujeme Heurece za editaci.

    Přejeme pěkný den
    Tým Growway Garden s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dostupnost
    • ceny
    • hodnocení na internetu
    • komunikace
    • rychlost

    žádný email o příjetí nebo potvrzení obědnávky, žádná odpověď na emailový dotaz.

    Zpracování objednávky o dvou položkách, které měli být skladem trvá cca 10 dnů.

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi i zpětnou vazbu, budeme se snažit zapracovat na připomínkách.
    O nedostupnosti zboží u dodavatele a o delší čekací době jsme Vás informovali prostřednictvím e-mailu. Z Vaší reakce vyplynulo, že zprávy omylem zapadly do spamu a nebyly tedy doručeny, a tím pádem jste o průběhu nebyl informován. Pokud by naše zprávy byly označovány jako spamové v mailech dalších zákazníků, samozřejmě uděláme maximum, aby k tomuto nedocházelo.
    Vaše objednávka je na obchodě připravena k vyzvednutí.
    Ještě jednou děkujeme za hodnocení a budeme se těšit na Vaši návštěvu.

    Užijte si krásný začátek léta a mnoho úspěchů na Vaší zahradě.

    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I still don't have it

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, ačkoli není příznivá a dovolte nám na hodnocení reagovat a situaci vysvětlit.
    Vaše objednávka proběhla 4.6. krátce po poledni, zboží jsme připravili, zabalili a ještě téhož dne odeslali Vámi zvoleným dopravcem PPL. Současně jsme Vás zpravili prostřednictvím uvedené e-mailové adresy, že zboží je na cestě k Vám.

    Bohužel dle informací dopravce se Vás na doručovací adrese opakovaně nepodařilo zastihnout, a to ačkoli jsme doručovateli předali kontaktní údaje Vámi zaslané. Samozřejmě nás mrzí, že zboží stále nebylo doručeno a pevně věříme, že dorazí co nejdříve.

    S přáním krásných jarních dní a úspěchů na Vaší zahradě

    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po tydnu cekani na zbozi obchod zrusil dodani. Mohli dat vedet hned kdyz jsem si objednala a ne me nechat cekat. Nastesti jsem sehnala 2 krabice v Tete a o hodne levnejsi.

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste si našla čas k napsání recenze, i když ne kladné.
    Vaši objednávku náš systém přijal v noci, hned druhého dne jsme reagovali s tím, že bohužel zboží není skladem a že Vás budeme informovat, jakmile bude opět k dostání a budeme moci objednávku odeslat. Na Vaši opětovnou urgenci jsme bohužel museli opět reagovat s omluvou a ujištěním, že pokud máte o ochranné rukavice stále zájem, podáme Vám informaci o průběhu situace.

    Ochranné pomůcky, roušky, respirátory ale i desinfekce či právě jednorázové rukavice jsou v krizové situaci, jaké v současné chvíli čelíme, nedostatkovým zbožím napříč celou Evropou. Jejich dodávka z pochopitelných důvodů nemůže být orientovaná v první řadě na zahradnictví. Přesto zájem o tento typ zboží evidujeme a snažíme se ho po naše zákazníky opatřit, byť s delší prodlevou, než máme ve zvyku.

    Děkujeme za zprávu, že se Vám podařilo sehnat zboží jinde a informaci o naskladnění už si tím pádem nepřejete, a ještě jednou se omlouváme. I pro nás je tato situace nová.

    S pozdravem a přáním krásných jarních měsíců


    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • broken products , no return accepted

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    bohužel ani přes naši opakovanou snahu jsme se s Vámi nebyli schopni domluvit.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dobrý akorát,že nám i napodruhé přišlo jiné zboží než jsme měli objednané

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme za napsání Vaší recenze, i když není zrovna pozitivního rázu. Bohužel konkrétně u Vás se stalo, že jsme nezkontrolovali podobnost fotografií u sprchové pistole a zaslali Vám místo metalické hlavy oranžovou.

    Jedná se o identický produkt, který je vyráběn ve více designových provedeních a o změně oproti obrázku na fotografii nás dodavatel neinformoval, funkce jsou ovšem úplně stejné.

    Mrzí nás, že jsme podobnost fotografie a příchozího produktu neporovnali, jinak bychom určitě dali vědět, že Vám dorazí pistole s jiným barevným provedením.

    Velice se za tohle nedopatření omlouváme a doufáme, že na nás po této příhodě nezanevřete.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    tým Growway Garden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží máme již delší dobu objednané,po urgujícím dopise se mi ozvala telefonicky paní -velmi mile mne ujistila,že zboží se opozdilo,ale druhý den ho jistě dodají.Dosud zboží nemáme...Objednáno 2.6.2019 - dnes 13.6. dosud nedorazilo

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi i když je negativní. Bohužel jste si objednala produkt, který u nás není tak stálý a který na prodejně držíme pouze po jednom kuse, tudíž jsme na tak objemnou objednávku nebyli připraveni a museli jsme zboží objednat u více dodavalů, abychom poptávku splnili, přičemž nám každý z nich odeslal zboží v jiný termín - proto se dodací doba protáhla.

    I když se Vám to nemusí zdát, opravdu jsme se snažili abychom splnili celkový objem objednávky a mohli objednávku odeslat kompletní. V případě, že by Vám stačilo zaslat pouze pár kusů Vámi objednaného produktu, expedice by proběhla takřka okamžitě a nemuselo by dojít k této nepříjemné situaci.

    Velice se Vám za tuto komplikaci omlouváme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a při upozornění na to, že má prodejce podat reklamaci u České pošty mi bylo odepsáno, že pokud balík nedorazil, tak zatím nemohou reklamovat. No tak promiňte to je opravdu hloupost. A nesváďejte to na vytíženost pošty před Vánoci je to blbpst. Balík co byl odeslán později než Váš už mám dávno doma. Navíc i na Vaší straně bylo zdržení odeslání balíku. Tuíž jsem byla nucena si zboží koupit jinde.

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    opravdu nás velice mrzí udělení tak špatné recenze z Vaší strany, neboť konkrétně v tomto případě jsme na vině nebyli my, nýbrž Česká pošta, která si od nás zboží převzala a nedoručila ho.

    O to více nás mrzí, že jsme s Vámi v sobotu komunikovali a přislíbili, že Vám zjistíme proč zboží nebylo doručeno a případně provedeme reklamaci - Vy jste nám ovšem ani nenechala tuto možnost cokoliv zjistit nebo reklamovat, protože tuto recenzi jste odeslala v neděli a administrativa ČP přes víkendy nic nevyřeší. I z tohoto důvodu jsme byli nuceni čekat do pondělí.

    Kvůli zdržení Vaší objednávky jste nás kontaktovala až v sobotu, my jsme v sobotu samozřejmě zareagovali, ale už jste nehledala řešení, nýbrž jenom argumenty, které se netýkaly nás ale funkčnosti ČP jako dopravce.

    Co se týče pozdního odeslání zboží z naší prodejny, tak odeslání proběhlo přesně tak, jak Vám bylo avizováno emailem - do 3 pracovních dnů jsme zboží expedovali na Vaši adresu.

    Bohužel pokud ČP v rámci vánočního chaosu někde nenačte balík nebo ho ztratí, my s tím nejsme schopni udělat nic jiného, než Vám zaslat zboží znovu - Vy jste nás bohužel nenechala udělat ani tohle gesto a rovnou jste nás osočila z toho, že za ztrátu daného balíku můžeme my, i když jsme Vám zaslali sledovací číslo zásilky, kde bylo prokazatelně uvedeno, že balík byl odeslán.

    Za způsobené komplikace se samozřejmě omlouváme, ale pokud nedostaneme prostor k řešení takové nenadálé události, zákonitě nic vyřešit nemůžeme.


    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    tým Growway Garden
    www.growway-garden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo byt skladem, nakonec nebylo skladem ani u dodavatele. Obchodnikem nabizene alternativy drazsi nez u konkurence.

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci, i když není zrovna pozitivní.

    Bohužel se opravdu jednalo o konkrétní typ ventilátoru, který jsme už bohužel nebyli schopni přes žádného našeho dodavatele sehnat. To, že měl ventilátor status "skladem" bylo zapříčiněno tím, že jeden skladem skutečně máme - používáme jej ale už druhým rokem pro vlastní potřebu a cirkulaci vzduchu v prodejně - v těchto parných dnech je to více než potřebné. A použitý ventilátor bychom si nikdy nedovolili prodat dále.

    Alternativy, které jsme Vám zaslali byly mířeny na průměr lopatek ventilátoru, nikoliv na cenu. Pokud byste s námi komunikoval, pevně věříme, že bychom společně našli adekvátní alternativu k Vaší spokojenosti.

    Přesto Vám děkujeme za Váš názor a doufáme, že se na nás ještě někdy v budoucnu obrátíte.

    S pozdravem a přáním všeho dobrého,
    tým Growway Garden
    www.growway-garden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka trvala moc dlouho.takze nespokojen!

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste byl s dobou dodání nespokojen. Firma, od které jste si zboží vybral má v České republice pouze jednoho dodavatele a ten konkrétně tento typ zboží neměl skladem, proto jsme jej pro Vás objednali ze zahradničí, což místo 3 dnů dodání trvalo dnů 6. Přesto jsme se pro Vás snažili danné zboží sehnat i za předpokladu, že bude dodání trvat déle - neexistovala k němu žádná alternativa, kterou bychom Vám mohli nabídnout.

    Doufáme, že na nás po této objednávce nezanevřete a při Vaší příští objednávce se na nás opět obrátíte.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    tým Growway Garden
    www.growway-garden.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamace funkce zbozi neodpovida popisu

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše reakce a následné hodnocení.

    Zboží, které jste si objednala svůj účel plní, pouze způsob zálivky se mění a tak je k tomu třeba přistupovat dle instrukcí, jež jsme Vám zaslali. Co se týče produktu druhého, velkého textilního květináče s jednou kapsou, u něj popis nezmiňuje použití v interiéru - je vhodný především pro bálkonové nebo venkovní použití.

    Bohužel jste nám nedala prostor pro komunikaci, a ani jste nám nezaslala dotaz ohledně použití, proto jsme nebyli schopni Vám funkci zboží obhájit, případně dříve nastínit. Vzhledem k materiálu z něhož jsou kapsy vyrobeny bylo použití více než logické a o tom bychom Vás samozřejmě informovali.

    Tyto produkty prodáváme již řadu let a doposud jsme nic podobného neřešili.


    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    tým Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, zboží je zaplaceno a ještě nedorazilo!

    Reakce obchodu GROWWAY GARDEN

    Dobrý den,

    velice nás mrzí zdržení objednávky, jejiž platbu evidujeme. Už před časem jsme Vás informovali o nedostupnosti zboží u dodavatele. Stále čekáme na jeho naskladnění.

    Bohužel má zboží status "Na objednávku" a ne "Skladem", takže s tím bohužel nemůžeme nic udělat, ačkoliv bychom chtěli. U zboží, které má status "Na objednávku" sami vyzýváme zákazníky k platbě až poté, co zjistíme skladovou dostupnost u dodavatele. Vaše platba odešla ještě před vyzváním.

    O skutečnosti, že je zboží nedostupné jsme Vás informovali ihned poté, co jsme se tuto informaci dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že na nás po tomto nedorozumění nezanevřete a že se ho pokusíme společnými silami vyřešit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Growway Garden s.r.o.
    http://www.growway-garden.cz/