Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zásielka mi prišla veľmi rozbitá , bolo v nej rozbitých až 19 plastových kvetináčov - plastových kontajnerov. Nebolo to dostatočne zabalene a kuriérska spoločnosť to nešetrne s tým manipulovala.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám velmi líto, že se zásilka dostala během přepravy do takového stavu. Květináče od nás odjížděly v pořádku a nepoškozené.
    Balíme co nejpečlivěji, aby se zboží dostalo k zákazníkům v co nejlepším stavu. Tento typ problému se u nás vyskytuje poměrně zřídka.

    Upřímně, je to poprvé, co od Vás o takovém poškození slyšíme, bohužel jste nás na něj dříve neupozornil, abychom to mohli vyřešit.

    Samozřejmě, pokud se něco takového stane, jsme vždy připraveni reklamaci vyřešit ke spokojenosti zákazníka, jen potřebujeme, aby nám dal zákazník vědět, že zboží dorazilo poškozené.

    Prosíme, ozvěte se nám prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, abychom tuto situaci mohli co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaše další objednávky.

    S přáním hezkého dne,
    Tým Growmarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sales manager tvrdí, že zboží není zaplaceno, přesto, že jsem poslal i výpis z banky jako potvrzení o zaplacení. Matějíček

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    ačkoliv nás podobné komplikace velice mrzí a snažíme se jim předcházet, občas se v objemu objednávek které máme stane chyba kvůli které se platba nepřepíše jak má. Naštěstí, byť s malým opožděním, se vše vyřešilo a zásilka již byla expedována.

    Hluboce se tedy omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě šanci napravit Vaší zkušenost s našim servisem.

    Přejeme vše dobré a bohatou sklizeň :)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    U zboží mají, že ten den odesílají, ale odeslání trvá 3 dny.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    ačkoli se opravdu snažíme odesílat zásilky co nejrychleji a většinou týž den, jsou chvíle, kdy se nám toho nahromadí přespříliš a pak není nejen v našich ale ani v silách dopravce expedovat vše najednou. Mrzí nás že jste měl právě tuto zkušenost ale na našich procesech neustále pracujeme a věříme že příště už budete pouze a jenom spokojen :)

    Děkujeme za pochopení a přejeme bohatou úrodu :)

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka měla být připravena k odběru do druhého dne a ani po týdnu nepřišlo žádné potvrzení.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Hluboce se omlouváme za potíže vzniklé chybou našeho interního systému. Věříme, že tyto nedostatky již byly odstraněny a pokud nám dáte druhou šanci tak budete již spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K zakupenemu vyrobku je návod len v angličtine

    Kúpil som výrobok fogger AKF1000
    Jeho konštrukcia je taká, že bez zrozumitelného návodu, po prvom naplnení nádrže môže postrek natiecť do elektromotoru. Návod je však len v angličtine s technickými výrazmi nie pre každého zrozumiteľný

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý deň
    hlboko nás mrzí nedorozumenie ku ktorému došlo, veríme že po telefonickej konzultácii a okamžitom doposlaní všetkých materiálov bol Váš problém ku vzájomnej spokojnosti vyriešený a že v budúcnosti nám zachováte priazeň :)
    Prajeme peknú úrodu :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    to GLS to ma uz 2 dni na sklade v bratislave a stale mi to nedorucilo !!
    katastrofa !!

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý deň

    bohužiaľ, mrzí nás komplikácia s dopravcom a snažíme sa vyberať aj koordinovať objednávky najefektívnejšie ako len sme schopní, no niektoré procesy nie sú v našej moci. Hlboko sa ospravedlňujeme a dúfame, že tieto komplikácie sa budú objavovať v najmenšej možnej miere.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace i termín super.

    Přišlo něco jiného než jsem očekával.
    Popis a obrázek produktu je jiný než jednotlivé díly ze kterých se produkt skládá.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    mrzí nás pokud Vám objednávka nevyhovovala, změna v komponentech byla provedena zejména kvůli dlouhodobé nedostupnosti původních dílů a byla v dobré víře nahrazena důstojnými alternativami, které by měly být funkčně na ještě lepší a efektivnější úrovni. Samozřejmě, máte právo na vrácení zboží, věříme ale že nakonec budete s výrobky spokojen navzdory prvotní nedůvěře. Děláme vše pro to, aby naši klienti byli spokojeni jak se zbožím tak i s poskytovaným servisem, přijměte tedy omluvu za případné komplikace.

    Přejeme Vám pohodové svátky a šťastnou úrodu :)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po otevření balíku jsem zjistil že mám neúplnou objednávku. Jedna položka mi chyběla a po kontaktování eshopu me zcela ignorovali. Z jejich strany zcela nepřijatelné chování. Jsou to zloději. Velmi nedoporučuji tento eshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatné zkušenosti.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Mrzí nás vaše negativní zkušenost, vzhledem k obecnému charakteru vaší recenze vás prosím o kontaktování na náš firemní email: [email protected]. Rádi bychom vaší negativní zkušenost přeměnili v pozitivní. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Predražený tovar aj poštovné

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Moc nás mrzí, že se vám cena a poštovné nelíbílo. Zakládáme si na transparentnosti a včasné informovanosti. Celková cena objednávky je k náhledu ještě před odesláním a v případě jakékoliv pochybnosti či nesouladu s vaší představou, lze objednávku zadarmo zrušit.

    Kontaktujte nás prosím na email: [email protected] a snad najdeme společné řešení k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otanka na spokojnost klienta a tovar este nemam , smeidi

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    jakákoliv komplikace nás mrzí a budeme se jí snažit urychleně vyřešit.

    Prosím, napište nám číslo objednávky nebo nás kontaktujte telefonicky na +420 730 330 382 a naši prodejci Vám ochotně pomohou napravit jakoukoliv chybu, která se mohla vyskytnout v systému.

    Naše služby se snažíme neustále zlepšovat a proto si vážíme i a děkujeme Vám i za konstruktivní kritiku a negativní zpětnou vazbu, i to nás totiž posouvá vpřed.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo rozlámané , složitá reklamace, raděj jsem střepy vyhodila.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    Vaše zkušenost nás velice mrzí jelikož se snažíme každou reklamaci vyřizovat maximálně přívětivě a v prospěch zákazníka. Pokud máte zájem, kontaktujte nás a reklamaci Vám naši prodejci pomohou vyřídit, navíc v případě, že zboží dorazilo poškozené běžně neprodleně nahrazujeme kus za kus.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Problemove a arogantni chovani pri reklamaci poškozeného zboží

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den

    mrzí nás Vaše zkušenost, již jsme vyvodili personální důsledky a věříme že se nic podobného víc nemůže opakovat. Doufáme, že v budoucnu Vás budeme mít příležitost přesvědčit o nápravě této nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Je to hrozně daleko a nepřístupné

    Nic

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Děkujeme za recenzi. Je to dál trochu, ale zase je to tu diskrétní. A jezdí sem autobus z Motola a Zličína :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boží jsem zaplatila, pak mi volali, že není, řešila jsem vrácení peněz. Pomohlo by uvést u zboží, že dočasně není stavem a čeká se, až se vyrobí a přiveze .

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla spokojena a rádi bychom vypátrali, kde se stal problém.

    Pokud zboží nemáme skladem, je tato informace u produktu uvedena, navíc před úhradou upozorňujeme, že je v košíku zboží, které není skladem, a že dodací lhůta se proto může prodloužit.

    Občas se nám ale bohužel stane, že zboží, které má být skladem, skladem z různých důvodů není. (i naši šikovní a pracovití skladníci jsou jenom lidé). Toto se nám naštěstí stává zřídka.

    Nevím, zda jsme ve Vašem případě pochybili, ale každopádně, pokud byste měla zájem o kompenzaci za komplikace ve formě mimořádné slevy , prosím napište mi na email [email protected]

    za celý tým growmarket.cz přeji hezké léto

    Tomáš Prusek
    jednatel a zakladatel společnosti Naarden, provozovatele growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostupnost MHD
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hezké dárky
    • Žádná sleva
    • Málo návodů

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Dobrý den,


    jsem rádi, že se Vás potešily alespoň ty dárky.

    Při větších nákupech jsme schopni poskytnout i objemovou slevu. Především se ale snažíme konkurovat kvalitou služeb a rychlostí dodání. Právě proto se k nám zákazníci pravidelně vracejí.

    Většina návodů je k dispozici online přímo na kartě produktu v e-shopu. Pokud tam náhodou návod není, budeme rádi, když nám napíšete a my se návod pokusíme obratem zajistit.

    Přejeme pevné zdraví a radost při pěstování


    Tomáš z growmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po zrušení objednávky trvalo týden vrácení peněz na účet.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doma mi umírá květina, hnojivo mělo dorazit v pondělí (bylo potřeba ASAP), stále ho nemám (je čtvrtek), sledováním mého mšicemi napadeného avokáda stoupá mé napětí a nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Products as described
    • Awful Packaging

    Huge boxes covered in plastic wrap and scellotape; 4x larger than was needed. It's time for us to start being smart about where we buy from and if Grow Market wants to ship half the indian ocean's plastic waste with their product, I pass.

    Reakce obchodu growmarket.cz

    Hello,

    despite of writing us negative review we are very grateful for your feedback. You are absolutely right, governments, companies and individuals need to behave responsibly.

    In growmarket.cz we are very aware of our impact on comunity and nature. We are trying to lower any negative impact as much as possible and and so we tend improve all the time. Such a feedback helps us.

    I do not know what kind of goods you had ordered but probably it was something fragile. Probably this was the reason why it was packed in bigger parcel.

    Regarding the plastic wrapping. We used to send boxes without plastic wrapping but the damage rate increase rapidly so the impact for nature was worse (wasting of broken products, wasting of transport- broken parcel is returned back). And our customers werent happy at all. At the end we decided to wrap any bigger parcel that could broke. Smaller parcel we usually send unwrapped.

    Anyway, I admit we could make a mistake and send you incorrectly packed parcel. We will check our processes and eventually retrain the packers.


    Tomas from growmarket.cz